abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120262
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:14:38 #2
35723 crew  GGMM
pi_221120263
fipo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:14:40 #3
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120264
Fipo
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:14:43 #4
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120265
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
die gaat niet scoren dit wk. U leest het hier
Ik denk dat Ronald ook niet gaat scoren nee.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:14:49 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120267
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Fipo
A C H
C
H
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:14:50 #6
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120268
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef GGMM het volgende:
@:capuchon_jongen was het gezellig bij je oma? :)
Heel gezellig
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:14:54 #7
35723 crew  GGMM
pi_221120269
Capu is er *O*

En hij post na het slotje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:00 #8
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120270
Vind het nou al een kutwedstrijd. Arrogante pokkescheids
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:15:06 #9
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120272
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Pride maand.
What can change the nature of a man?
pi_221120273
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Fipo
:') .
pi_221120274
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Pride maand
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:13 #12
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120275
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
Capu is er *O*

En hij post na het slotje
Kielhalen, pek en veren.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:15 #13
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120277
Och Reggie... en dan doe ik nog niet eens mee.
pi_221120278
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik denk dat Ronald ook niet gaat scoren nee.
Erwin wel?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:15:22 #15
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120279
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
Capu is er *O*

En hij post na het slotje
Volgens mij had ik gewoon de laatste post :p
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:29 #16
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120280
Gewoon erin kletsen deze
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:15:29 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120281
capu post door het slotje
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:15:29 #18
35723 crew  GGMM
pi_221120282
Oh ja is die pride wedstrijd al geweest?
Daar was heel veel OPHEF over
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120284
Opgekruld broekje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120285
Wat een kut vrije trap
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:50 #21
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120286
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Volgens mij had ik gewoon de laatste post :p
Ja jij dacht dat wel :p
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:52 #22
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120287
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Erwin wel?
Je wordt toch een keer geil na zoveel weken van huis.
pi_221120289
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Volgens mij had ik gewoon de laatste post :p
Nu wel ja, maar toen was het topic al gesloten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:16:14 #24
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120291
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef GGMM het volgende:
Oh ja is die pride wedstrijd al geweest?
Daar was heel veel OPHEF over
Nee, die is in speelronde 3 pas
Iran - Egypte
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:16:16 #25
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120292
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
die gaat niet scoren dit wk. U leest het hier
Dat zou nog leuker zijn.

Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:16:30 #26
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120297
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Pride maand
Eigenlijk wel geestig dan lui uit S-A en contreien nu toch op roze schoentjes spelen.

Gewoon beetje geld geven, niks regenboogvlagtroep voor de bühne voor nodig.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:16:30 #27
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120298
opschieten met de ingooi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:16:39 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120301
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat zou nog leuker zijn.

Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Depay
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:16:43 #29
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120303
GO AUSTRIA, WE AINT EVEN THAT MAD ABOUT THE DUDE ANYMORE
pi_221120304
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat zou nog leuker zijn.

Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Memphis?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:17:11 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120308
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Memphis?
Al besproken.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:17:20 #32
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120309
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Memphis?
Salt Bae
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:17:24 #33
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120310
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120311
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Coco het volgende:

[..]
Depay
Sodeju zeg
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:17:33 #35
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120312
Present
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:17:34 #36
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120313
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Coco het volgende:

[..]
Depay
Nee, niet hij.

Tip: hij is wel oranje
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:17:36 #37
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120315
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Mooi om te horen :)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:17:42 #38
35723 crew  GGMM
pi_221120316
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nee, die is in speelronde 3 pas
Iran - Egypte
Oh oke
Misschien pas ik het plaatje wel aan vanwege de pride wedstrijd (kijk nog wel even) :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:00 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120322
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Pilletje genomen?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:03 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120323
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee, niet hij.

Tip: hij is wel oranje
Ernie kan het ook niet zijn.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:18:23 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120325
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Pilletje genomen?
Hij baalt ervan dat er weer een foutje in het tijdschema zat.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:28 #42
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120326
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
pi_221120330
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat zou nog leuker zijn.

Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Mbappe?
pi_221120331
CR7 god > Messi
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:52 #45
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120332
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
Huizenprijzen zijn ook nog te doen...soms ...
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:56 #46
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120333
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
De ene helft van het land past op de andere helft? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:19:29 #47
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120341
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh oke
Misschien pas ik het plaatje wel aan vanwege de pride wedstrijd (kijk nog wel even) :)
Ik zou dat persoonlijk wel prettig vinden. Egypte-Iran is al een mooi affiche waar ik graag tot 5 uur voor opblijf, maar dat het de pride wedstrijd is maakt het helemaal af.

Ik ga met de vlag van Iran en de regenboogvlag kijken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:19:35 #48
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120344
OEH
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:19:47 #49
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120348
KEEPERTJE!
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 19:19:50 #50
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221120349
Haha lol.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221120350
Lol
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:19:57 #52
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120351
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ernie kan het ook niet zijn.
Dit is een beetje respectloos naar @Bert
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221120352
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Fijn dat je ons op de hoogte houdt!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:02 #54
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120353
kutmessi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120354
De keeper zit op keepen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:20:05 #56
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120355
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zou dat persoonlijk wel prettig vinden. Egypte-Iran is al een mooi affiche waar ik graag tot 5 uur voor opblijf, maar dat het de pride wedstrijd is maakt het helemaal af.

Ik ga met de vlag van Iran en de regenboogvlag kijken.
Wie gaat dat topic modereren?
What can change the nature of a man?
pi_221120356
Ronaldo had 'm gemaakt
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:06 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120357
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zou dat persoonlijk wel prettig vinden. Egypte-Iran is al een mooi affiche waar ik graag tot 5 uur voor opblijf, maar dat het de pride wedstrijd is maakt het helemaal af.

Ik ga met de vlag van Iran en de regenboogvlag kijken.
Ik haal vast een grote worst in huis.
pi_221120358
Ah
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:20:12 #60
35723 crew  GGMM
pi_221120359
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zou dat persoonlijk wel prettig vinden. Egypte-Iran is al een mooi affiche waar ik graag tot 5 uur voor opblijf, maar dat het de pride wedstrijd is maakt het helemaal af.

Ik ga met de vlag van Iran en de regenboogvlag kijken.
Ik knip m'n haar kort en verf het roze en neem een neuspiercing :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:20:17 #61
35723 crew  GGMM
pi_221120360
Ed
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120361
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:20 schreef ISVV het volgende:
Ronaldo had 'm gemaakt
CR7 god
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:22 #63
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120362
had na Qatar moeten stoppen. over de top
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120363
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee, niet hij.

Tip: hij is wel oranje
Loeki de Leeuw?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120364
Die commentator is erg partijdig
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:35 #66
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120366
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:20 schreef Coco het volgende:

[..]
Wie gaat dat topic modereren?
Ik zou het een homo laten doen, of heeft @onlogisch dan geen vakantie meer?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:36 #67
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120367
Het wordt hem ook zo moeilijk gemaakt. Met zo'n keeper enzo.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:37 #68
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120369
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Als je maar wel je handen gewassen hebt.

:{w
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120370
Wat n sloom klotevoetbal speelt Argentinië.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:48 #70
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120372
was messie nie eens
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:21:00 #71
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120374
DE
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:21:15 #72
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120379
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:20 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik knip m'n haar kort en verf het roze en neem een neuspiercing :)
okee Megan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:21:20 #73
35723 crew  GGMM
pi_221120382
Oh ja @onlogisch is er weer

Die zal nu wel vaker aanwezig zijn
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:21:34 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120385
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef GGMM het volgende:
Oh ja @:onlogisch is er weer

Die zal nu wel vaker aanwezig zijn
_O-
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:21:35 #75
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120386
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:20 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik knip m'n haar kort en verf het roze en neem een neuspiercing :)
Dat moet je allemaal zelf weten.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:21:38 #76
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120387
SOWW :G

edit: te vroeg nog.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:21:38 #77
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120388
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef GGMM het volgende:
Oh ja @:onlogisch is er weer

Die zal nu wel vaker aanwezig zijn
_O- _O-
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:21:53 #78
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120392
Hey hey
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221120393
Die blikken van de scheids
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:21:59 #80
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120394
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef GGMM het volgende:
Oh ja @:onlogisch is er weer

Die zal nu wel vaker aanwezig zijn
Ik had om een update gevraagd maar niets. We hebben een hoop moeite moeten doen voor iets waar je weinig voor terug krijgt.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:22:06 #81
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120395
Verdient wel :G dit
pi_221120396
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Die blikken van de scheids
Acteert Mr bigstar
pi_221120397
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik had om een update gevraagd maar niets. We hebben een hoop moeite moeten doen voor iets waar je weinig voor terug krijgt.
Luie mensen -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:22:32 #84
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120398
Arg heeft opdracht gekregen om iedereen kapot te schoppen. Weten we dat ook weer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:22:43 #85
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120401
Paul is er.
What can change the nature of a man?
pi_221120404
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
Ontzettend gezellig
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:03 #87
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120405
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
Eindelijk.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:07 #88
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120406
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Acteert Mr bigstar
walgelijke vent idd. Veel te aanwezig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120407
Halsbanded
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:23:19 #90
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120411
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Eindelijk.
Hi fan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:23:21 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120412
Oostenrijk speelt niet onaardig.
What can change the nature of a man?
pi_221120414
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Arg heeft opdracht gekregen om iedereen kapot te schoppen. Weten we dat ook weer
Drugshoofd Lautaro met een waas voor de ogen, goh. Geen kaart.
pi_221120415
Onlogisch is sowieso ietwat kribbig
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:23:26 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120416
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
Die speelt al sinds minuut 1 voor Oostenrijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221120417
Oe
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120419
Kansje hoor
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:31 #97
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120420
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
DE Paul. Kop kleiner dan elke Oostenrijker maar okee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:40 #98
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120422
dat was niet eens heel slecht
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:43 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120424
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Paul het volgende:

[..]
Hi fan
:@
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120426
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Arg heeft opdracht gekregen om iedereen kapot te schoppen. Weten we dat ook weer
Hopelijk schuppen ze Messi en die dorpsgek van een keeper. Gewoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')