Ik vind het een machtig interessant land.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft niks met sport te maken.
Alles in Amerika is puur voor de show
Ik heb niks met dat land. (al is het wel heel groot)
Hardlopenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik, want dan kan ik morgen vroeg op staan om te hardlopen in fatsoenlijke temperaturen
Dan mis ik wel Frankrijk-Irak. Ach ja.
Ik heb besloten het WK in zijn geheel nuchter te bekijken. Weer eens wat anders en misschien onthoud ik dan nog iets.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Drinken jullie al Uiltje's Dikke Lul 3-0 ?
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaasquote:Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel sterkte aan je nabestaanden!
Dus je gaat voor 23.00 uur de pijp uit?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ikBen ik nog echt te ziek voor
Tja, de aftakeling begint van je 30e.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas
Nou niet zo overdrijven, zo oud ben je nog nietquote:Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas
Al besproken.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dus je gaat voor 23.00 uur de pijp uit?
Ouderdom komt met gebreken. Waarschijnlijk gevaccineerdquote:Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas
Geen spoilers aubquote:Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef De_Kraam het volgende:
Frankrijk - Irak kunnen we ook wel schriftelijk afdoen. 6-0 met 4 kools van Muhbabbe en Saddam zit verstopt onder de dug-out.
Niks mis met een Kriek.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek
ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |