Een goede kriek is gewoon lekker.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek
ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Kriek wordt juist beter naarmate het ouder wordtquote:Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek
ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Dat sowieso, stukje microplastics in mijn bloed.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ouderdom komt met gebreken. Waarschijnlijk gevaccineerd
Kan. Dapper welquote:Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb besloten het WK in zijn geheel nuchter te bekijken. Weer eens wat anders en misschien onthoud ik dan nog iets.
Hersenbloeding incoming allenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat sowieso, stukje microplastics in mijn bloed.
Draag je ook een schoudertasje?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik drink ook graag martini berlini
Nee dat niet. Maar iedere man heeft een wijvenkantjequote:
Je schijt hier WK mod te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |