Dit soort dingen laat je gewoon gaan gappie :-0quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?quote:
Hahahahaquote:
Voeten in een koud badje. Natte handdoek in de nek.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Nee het is een naar ventje met een kuthouding op het veld en omdat hij klein is wordt hij beschermd door de scheids. Maar hij is GRUWELIJK goedquote:Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?
Schijfjes gember gaan beter in heet water toch?quote:
Niet met die kut maniertjes van hem neequote:Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?
Washand met ijsblokjes op de stam van de penisquote:Op maandag 22 juni 2026 19:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Voeten in een koud badje. Natte handdoek in de nek.
Ik ben niet onder de indruk van de warmte.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Anders gewoon de blitzkrieg na rust.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:38 schreef Coco het volgende:
Een goaltje van Oostenrijk voor rust zou leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |