abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:41:45 #1
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120754
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120756
PoschGod
Zonder wrijving geen glans
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:01 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120758
fiposepo
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:03 #4
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120759
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zo’n heerlijke typische argentijnse….
was het toch ook...
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:05 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120760
Geef die de Paul eens geel.
pi_221120761
Schouderduwtje, niets aan de hand
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:07 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221120762
Hitte stijgt ook hier naar de kopjes
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:09 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120763
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
ach
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:17 #9
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120764
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
beter dan de belg imho.
Wat zei die dan ongeveer?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:19 #10
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120765
Als ik zo voor lul zou lopen zou ik toch liever niet spelen
AZ
ALKMAAR
pi_221120766
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
was het toch ook...
Ja. Ik geef het alleen door
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120767
De @Paul heeft een temperament.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:22 #13
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120768
Deze wedstrijd gaat uit de hand escaleren.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:29 #14
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120769
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
Je weet dat je het warm hebt en toch dit doen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:30 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120770
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221120771
Paul was over de zeik
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:39 #17
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120773
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:39 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120774
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef Felagund het volgende:

[..]
Gaat dit nog steeds over @:Onlogisch of @:Capuchon_jongen?
Ja

@Coco
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:41 #19
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120776
Hoop dat dat kut arg er snel uitgeschopt wordt. Letterlijk en figuurlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120778
Die scheids lol
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:45 #21
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120779
@Paul een note.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:45 #22
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120780
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Geef die de Paul eens geel.
@Paul
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:54 #23
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120781
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Perox het volgende:
Deze wedstrijd gaat uit de hand escaleren.
Laten we het hopen, het is allemaal wel erg braaf dit WK.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120783
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
:') .
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:43:04 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120785
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Felagund het volgende:
De @:Paul heeft een temperament.
Depaul god _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221120788
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop dat dat kut arg er snel uitgeschopt wordt. Letterlijk en figuurlijk.
Dumfries vs Messi genot
pi_221120791
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Dit gaat wel heel erg ver.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:43:25 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221120793
Als je mee gaat in het spel van die Argentijnen ga je zeker rood pakken.
pi_221120794
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Dat ging 40 jaar geleden wel lekker ;(
  maandag 22 juni 2026 @ 19:43:50 #30
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120797
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:43:57 #31
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120799
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:06 #32
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120802
Messi rolt nog een half veld door. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221120804
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Perox het volgende:
Deze wedstrijd gaat uit de hand escaleren.
Paar mooie American Football tackles vinden die Yanks vast leuk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221120805
Kijk hem weer rollen die pigmee
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:16 #35
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120806
Rust halen, een voorstopper met een licence to kill op Messi en daarna zien we wel met 10 man.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:44:23 #36
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120807
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
klara is toch die cheater?
What can change the nature of a man?
pi_221120808
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
OKe dan.
Noot noot.
pi_221120809
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
Wanneer spelen ze precies tegen Algerije? Is dat nog een extra wedstrijd? ;(
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:34 #39
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120811
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
Dan speelt mbappe de verkeerde wedstrijd, en zal het ongeldig worden verklaard.
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:35 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120812
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Niks lukt voor België dit WK.
pi_221120815
Dit is ook geel scheidsie.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:46 #42
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120817
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Pak lekker een Bicky burger! Meer Bicky, meer man! Ghehe :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:50 #43
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120818
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dit gaat wel heel erg ver.
De Falklandeilanden liggen inderdaad een behoorlijk eind verderop.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221120819
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Herpak jezelf in de rust en dan komt het daarna vast wel goed!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:44:54 #45
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120820
Precies 40 jaar geleden scoorde ene Maradonna met zijn hand van god.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120821
IS ONLOGISCH AANWEZIG? *;
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:02 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221120822
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Niks lukt voor België dit WK.
Stukje Dimitri van den Bergh.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:09 #48
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_221120823
Ik heb weinig sympathie voor de Argentijntjes
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:13 #49
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120824
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
IS ONLOGISCH AANWEZIG? *;
pijnlijk aanwezig
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:20 #50
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120826
Zou wel een stunt zijn als Jordanië Mbappé weet binnen te hengelen
AZ
ALKMAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')