Dumfries vs Messi genotquote:Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop dat dat kut arg er snel uitgeschopt wordt. Letterlijk en figuurlijk.
Dit gaat wel heel erg ver.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Dat ging 40 jaar geleden wel lekkerquote:Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Paar mooie American Football tackles vinden die Yanks vast leuk.quote:
klara is toch die cheater?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment![]()
MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
OKe dan.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment![]()
Wanneer spelen ze precies tegen Algerije? Is dat nog een extra wedstrijd?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment![]()
Dan speelt mbappe de verkeerde wedstrijd, en zal het ongeldig worden verklaard.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment![]()
Niks lukt voor België dit WK.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Pak lekker een Bicky burger! Meer Bicky, meer man! Ghehequote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Falklandeilanden liggen inderdaad een behoorlijk eind verderop.quote:
Herpak jezelf in de rust en dan komt het daarna vast wel goed!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |