abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:41:45 #1
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120754
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120756
PoschGod
Zonder wrijving geen glans
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:01 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120758
fiposepo
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:03 #4
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120759
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zo’n heerlijke typische argentijnse….
was het toch ook...
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:05 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120760
Geef die de Paul eens geel.
pi_221120761
Schouderduwtje, niets aan de hand
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:07 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221120762
Hitte stijgt ook hier naar de kopjes
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:09 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120763
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
ach
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:17 #9
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120764
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
beter dan de belg imho.
Wat zei die dan ongeveer?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:19 #10
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120765
Als ik zo voor lul zou lopen zou ik toch liever niet spelen
AZ
ALKMAAR
pi_221120766
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
was het toch ook...
Ja. Ik geef het alleen door
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120767
De @Paul heeft een temperament.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:22 #13
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120768
Deze wedstrijd gaat uit de hand escaleren.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:29 #14
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120769
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
Je weet dat je het warm hebt en toch dit doen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:30 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120770
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221120771
Paul was over de zeik
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:39 #17
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120773
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:39 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120774
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef Felagund het volgende:

[..]
Gaat dit nog steeds over @:Onlogisch of @:Capuchon_jongen?
Ja

@Coco
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:41 #19
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120776
Hoop dat dat kut arg er snel uitgeschopt wordt. Letterlijk en figuurlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120778
Die scheids lol
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:45 #21
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120779
@Paul een note.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:45 #22
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120780
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Geef die de Paul eens geel.
@Paul
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:54 #23
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120781
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Perox het volgende:
Deze wedstrijd gaat uit de hand escaleren.
Laten we het hopen, het is allemaal wel erg braaf dit WK.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120783
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
:') .
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:43:04 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120785
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Felagund het volgende:
De @:Paul heeft een temperament.
Depaul god _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221120788
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop dat dat kut arg er snel uitgeschopt wordt. Letterlijk en figuurlijk.
Dumfries vs Messi genot
pi_221120791
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Dit gaat wel heel erg ver.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:43:25 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221120793
Als je mee gaat in het spel van die Argentijnen ga je zeker rood pakken.
pi_221120794
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Dat ging 40 jaar geleden wel lekker ;(
  maandag 22 juni 2026 @ 19:43:50 #30
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120797
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:43:57 #31
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120799
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:06 #32
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120802
Messi rolt nog een half veld door. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221120804
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Perox het volgende:
Deze wedstrijd gaat uit de hand escaleren.
Paar mooie American Football tackles vinden die Yanks vast leuk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221120805
Kijk hem weer rollen die pigmee
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:16 #35
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120806
Rust halen, een voorstopper met een licence to kill op Messi en daarna zien we wel met 10 man.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:44:23 #36
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120807
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
klara is toch die cheater?
What can change the nature of a man?
pi_221120808
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
OKe dan.
Noot noot.
pi_221120809
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
Wanneer spelen ze precies tegen Algerije? Is dat nog een extra wedstrijd? ;(
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:34 #39
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120811
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
Dan speelt mbappe de verkeerde wedstrijd, en zal het ongeldig worden verklaard.
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:35 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120812
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Niks lukt voor België dit WK.
pi_221120815
Dit is ook geel scheidsie.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:46 #42
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120817
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Pak lekker een Bicky burger! Meer Bicky, meer man! Ghehe :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:50 #43
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120818
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dit gaat wel heel erg ver.
De Falklandeilanden liggen inderdaad een behoorlijk eind verderop.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221120819
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Herpak jezelf in de rust en dan komt het daarna vast wel goed!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:44:54 #45
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120820
Precies 40 jaar geleden scoorde ene Maradonna met zijn hand van god.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120821
IS ONLOGISCH AANWEZIG? *;
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:02 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221120822
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Niks lukt voor België dit WK.
Stukje Dimitri van den Bergh.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:09 #48
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_221120823
Ik heb weinig sympathie voor de Argentijntjes
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:13 #49
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120824
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
IS ONLOGISCH AANWEZIG? *;
pijnlijk aanwezig
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:20 #50
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120826
Zou wel een stunt zijn als Jordanië Mbappé weet binnen te hengelen
AZ
ALKMAAR
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:45:21 #51
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120827
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Precies 40 jaar geleden scoorde ene Maradonna met zijn hand van god.
Dat is wel heel ver terug.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:27 #52
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120829
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wanneer spelen ze precies tegen Algerije? Is dat nog een extra wedstrijd? ;(
vanavond. om 2300
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120830
Ronaldo had die vrije trap niet beter genomen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:38 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120834
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb weinig sympathie voor de Argentijntjes
De nieuwe Portugezen.
pi_221120835
Ja zo ga je de anschlusstreffer niet maken…
pi_221120836
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
IS ONLOGISCH AANWEZIG? *;
Nee maar ik wel, lekkerding
Zonder wrijving geen glans
pi_221120837
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
pijnlijk aanwezig
:o
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:50 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120838
Prima vrije trap
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:52 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120840
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
vanavond. om 2300
Tegen Irak Hans.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:45:54 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120841
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
vanavond. om 2300
Of 22:00, volgens capu.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:46:10 #61
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120845
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Precies 40 jaar geleden scoorde ene Maradonna met zijn hand van god.
Daarvoor was Arg ook al een valse boevenploeg. 1978.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120847
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef Haags het volgende:

[..]
Nee maar ik wel, lekkerding
En Haags O+

Topavondje zo hoor.
Noot noot.
pi_221120848
Voor wie zijn we bij Jordanie-Algerije?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:46:39 #64
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120850
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Daarvoor was Arg ook al een valse boevenploeg. 1978.
Waren wel sterk in de lucht.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:46:42 #65
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120852
1-1 voor rust. omdat het kan.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:46:47 #66
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120853
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Voor wie zijn we bij Jordanie-Algerije?
Nooit van gehoord
pi_221120856
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Voor wie zijn we bij Jordanie-Algerije?
Maakt mij dat uit. Kan het niet eens vinden op de kaart.
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:19 #68
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120857
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tegen Irak Hans.
Auch proficiat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120859
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef Coco het volgende:

[..]
Of 22:00, volgens capu.
Niet zo stokeren.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:47:32 #70
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120860
Jezus +7
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:32 #71
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120861
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef Durmada het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Jordanië Mbappé weet binnen te hengelen
Met een noodpaspoort? :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120862
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Maakt mij dat uit. Kan het niet eens vinden op de kaart.
:D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:47:37 #73
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120863
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Pak lekker een Bicky burger! Meer Bicky, meer man! Ghehe :P
Er was een Bicky Burger actie als België wint en je reageert bij de eerste 1000 win je gratis een Bicky :'(

Wel zal goedkope actie zijn van Bicky
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:46 #74
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120864
U hoorde het hier eerst. 1-1 voor rust
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:46 #75
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221120865
Dit WK is verkocht
RED ONS HENNIEGOD
pi_221120866
Psychopaat Lautaro, ach.
pi_221120867
Argentijnen mogen geen geel krijgen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:51 #78
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120868
Ook dat is weer een kaart.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:52 #79
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221120869
Stukje natrappen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:47:56 #80
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:47:58 #81
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120871
Scheids hep t niet in de hand
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:47:58 #82
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120872
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
IS ONLOGISCH AANWEZIG? *;
:{
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221120873
Geen geel :')
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:48:04 #84
842 Zorro
Z
pi_221120875
Aregentijnen hebben echt een streepje voor

-Belgische commentator _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221120877
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
pi_221120878
Heeft de scheids een enveloppe gekregen van Argentinië?
Zonder wrijving geen glans
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:13 #87
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120880
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Waren wel sterk in de lucht.
ingooien ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:48:14 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120881
Wat een GGZ team staat er op het veld zeg.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:16 #89
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221120882
Geef die Argentijnen eens kaarten :')
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:29 #90
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221120886
Alweer genaaid door de Fifa
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:34 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221120887
Messi moet nog een wereldtitel krijgen, het is duidelijk.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:35 #92
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_221120889
Hoe de fuck is dat geen geel dan?
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:35 #93
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120890
Scheids is doodsbang voor Argentijnse furie
pi_221120891
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:47 schreef Paul het volgende:

[..]
:{
Heeeeeeee Paul! oO<
Noot noot.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:48:50 #95
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120893
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:48:52 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120894
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Heeeeeeee Paul! oO<
Hallo Jojo.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:49:05 #97
842 Zorro
Z
pi_221120895
Deze wedstrijd mist een type Makkelie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:10 #98
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120896
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
Qatar en Zuid-Afrika kunnen er ook wat van
AZ
ALKMAAR
pi_221120898
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
Je hebt de pot tegen Algerije gemist?
pi_221120899
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Hallo Jojo.
Cocogod. :*
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')