abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207136687
De volgens sommigen beste voetballer ooit, tegen de misschien wel beste voetballer van tegenwoordig. Twee grootmachten uit de voetbalgeschiedenis. Argentinië een voetbalgeschiedenis op een WK dat terug gaat naar voor de Tweede Wereld Oorlog. Tegen Frankrijk dat pas geschiedenis schreef als land op een WK in 1998. Terwijl het met Kopa, Fontaine en Platini al de besten van de wereld had. In 1998 voor het eerst wereldkampioen met Zidane. Zoals Argentinië het voor het eerst werd met Maradona in 1986. Nu twee andere wereldsterren. Messi en Mbappé.

Buiten alle Nederlandse sentimenten een gedroomde finale. Messi was altijd een 10. Momenteel scoort-ie een 8. De lat ligt dus hoog voor deze wondervoetballer. Mbappé scoort er als 23jarige op los. Is al een 8 waard, misschien wordt-ie na de finale een 9. Zijn carriere is te kort om al een 10 te zijn. Een juweel is ie al. Wordt het een briljantje?

Het vooruitzicht is mooi. De voorpret terecht. WK-finale 2022. Argentinië-Frankrijk.






:T
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207136691
pi_207136692
Alleen Icardi en Wanda worden node gemist.
pi_207136694
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef Coco het volgende: Wie is die dame met het zwart haar die de medailles aangeeft?
cher
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136696
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Die laatste in dat rijtje handenschudders knikt iedereen maar beleefd naar. Niemand heeft een idee wie het is.
Het schandknaapje van de emir.
Een rol die men niet moet onderschatten.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 18 december 2022 @ 19:41:36 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136700
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.

Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e :')

Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal :')
Had het slechter verwacht. Ik heb leuke wedstrijden gezien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136701
Ajaxgoden
pi_207136704
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:01 #9
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136711
Dat ding is volkomen afgelebberd straks :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136713
Die Mbappe schijnt ook een behoorlijk welbespraakte en intelligente jongen te zijn.

Die trapt natuurlijk niet in dat camerabewuste gedoe van Macron die hem 'steunt' op camera. Gaf hem niet eens een blik.
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:15 #11
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207136716
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef byah het volgende:
Die Messi wordt toch geen 80 met alle groeimiddelen in z'n lichaam.
Bwah, Eddy Merckx is toch ook al 77 ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:42:24 #12
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136718
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef Slobeend het volgende:
MacAllister gun ik het wel.
rare achternaam voor een Argentijn.

Schotse vader dacht ik?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136720
Tattoos zijn voor tokkies.
pi_207136721
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is maar een spelletje.
Een behoorlijk belangrijke bijzaak.
pi_207136723
twitter
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:47 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207136724
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
rare achternaam voor een Argentijn.

Schotse vader dacht ik?
Duits.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:52 #17
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136727
Echt wtf _O-
pi_207136728
Achterlijke mantel
pi_207136731
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Ik klaag er ontzettend vaak over, maar uiteindelijk moet iedereen het - wereldwijd - zelf maar weten.

Vroeger onderscheidde je je met een tattoo.
Nu onderscheidt je je zonder tattoo.

Hiermee heb ik mezelf onderscheiden.

Hulde.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136734
:')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:01 #21
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136736
Dit is wel erover om eerlijk te zijn :D
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:07 #22
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_207136739
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 18 december 2022 @ 19:43:09 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136740
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef Confetti het volgende:
Die Mbappe schijnt ook een behoorlijk welbespraakte en intelligente jongen te zijn.

Ja, ik had het hem ook gegund.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 18 december 2022 @ 19:43:14 #24
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136742
Messi wordt als een aapje behandeld?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:14 #25
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136743
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
:?
What can change the nature of a man?
pi_207136745
Stukje voorvocht :@
pi_207136749
Zweepslagen.
pi_207136750
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:41 #29
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207136754
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Dat klopt wel ja.
pi_207136758
Moordenaar er nog bij.
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:16 #32
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136759
Verpest de hele foto zo met dat schort. _O-
pi_207136761
Geen slierten
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:21 #34
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136762
showtje hoor
pi_207136763
Messi, doe uit die maffe jurk
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:23 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136764
Dit is eigenlijk wel zielig.

Alsof het een kleutertje is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136769
Sta je dan met je lelijke mantel om
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:40 #38
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136771
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat klopt wel ja.
Omdat ze het hier zo extreem hebben.
pi_207136772
Het spreekt wel voor Mbappe dat hij al niet zoals zoveel voetballers tegenwoordig van top tot teen onder de tatoeages zit. Als je er ook een paar van die Argentijnen bij ziet lopen, mijn hemel joh, dat ziet er echt niet uit.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.
Al die spelers zijn toch geboren en opgegroeid in Frankrijk? Dus zijn ze Frans.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
CR7 is wel de loser van het het einde van zn carriere. Eerst terecht maar met veel bombarie op een zijspoor bij Man United omdat hij het centrum van de club wil zijn en dan net zo terecht op de wissel bij de Portugezen om dezelfde reden en om er vervolgens al vrij vroeg uit het WK te gaan.

En nu naar een golfstatenclub, waar Messi nog voluit meedoet bij een van de beste elftallen, PSG.

Wat dat betreft wel betere papieren voor Messi als het op de totale carriere aankomt.
Het bijzondere is dat je dit vorig seizoen niet zou hebben voorspeld. Toen was Messi echt dramatisch bij PSG, hele competitie maar iets van vijf keer gescoord of zo? Terwijl Ronaldo het eigenlijk voor zijn leeftijd nog behoorlijk deed in de Premier League. Rollen lijken na de zomer helemaal omgekeerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207136774
Messi gaat die beker nooit meer loslaten
pi_207136777
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef Zwansen het volgende:
Verpest de hele foto zo met dat schort. _O-
In Nederland doen we dat toch beter. Badjassen.
pi_207136778
Mooie show hoor _O_
pi_207136781
Hahaha genante uitreiking zo.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:45:02 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136783
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat klopt wel ja.
Nee dat klopt niet, jullie kijken zeker nooit in VBL.

@GGMM en ik hebben een pittige mening over tatoeages.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:45:15 #45
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136785
Die mantel had Van Dijk toch veel beter gestaan?

Alhoewel.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207136787
Messi Klaas met zijn slaafjes.
Zonder wrijving geen glans
pi_207136789
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hahaha genante uitreiking zo.
Mooi corrupt einde zo
pi_207136796
Geef mij die ouderwetse uitreikingen maar, op de tribune, en dan meteen die beker omhoog.

Daar moet je heen, daar mag je juichen, daar mag je lachen.

Welkom in het robottijdperk.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136797
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hahaha genante uitreiking zo.
ik las net dat je niet ging kijken

stukje xG

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:46:00 ]
  zondag 18 december 2022 @ 19:45:54 #50
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136798
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
pi_207136800
Lekkere beelden André
U MAD?
pi_207136801
Bedankt André op een doodstil plein met 2g
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136807
Goed item dit
pi_207136809
Heerlijke gênante uitreiking _O-
pi_207136812
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
ook echt naar zo'n aardappel in argentinië
  zondag 18 december 2022 @ 19:46:30 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136813
Roger Rabbit is ook weer van de partij om zijn voetbalvisie te delen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136816
#howtomakeitaboutmyselfAndre
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:46:40 #58
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136817
Oh het gaat weer over Messi.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:46:46 #59
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136818
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 19:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ook echt naar zo'n aardappel in argentinië
De TV kan uit dus.
  zondag 18 december 2022 @ 19:46:48 #60
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207136819
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
Om vervolgens meteen door te gaan naar dit kut item.
Productie is echt kansloos vanuit de NOS dit WK.
  zondag 18 december 2022 @ 19:47:02 #61
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207136821
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
rare achternaam voor een Argentijn.

Schotse vader dacht ik?
Schotse voorvaders, emigreerden al eind jaren 1800 naar Zuid-Amerika ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:47:02 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136822
Wat gaan we nu kijken?
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:47:03 #63
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136823
Bedankt André.

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 18 december 2022 @ 19:47:12 #64
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136826
niemand is groter dan pluisje
pi_207136827
pi_207136828
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Coco het volgende:

[..]
Nee dat klopt niet, jullie kijken zeker nooit in VBL.

@:GGMM en ik hebben een pittige mening over tatoeages.
Jij draagt loafers, dat ligt anders.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:47:35 #67
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207136833
Bedankt André
pi_207136834
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]
De TV kan uit dus.
ik heb de bbc nog maar even aangezet
pi_207136836
Kut kinderen bij de huldiging aids
Jack does it in real time...
pi_207136838
Pierre denkt ook rot op
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:48:03 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136846
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Jij draagt loafers, dat ligt anders.
Ik zal jou eens loafen.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:48:26 #73
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207136848
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:47 schreef dvdfreak het volgende:
niemand is groter dan pluisje
Bij pluisje hadden ze die badjas niet moeten proberen aan te doen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207136849
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
BBC
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 18 december 2022 @ 19:48:37 #75
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136850
Viering onderbreken zodat we naar fucking André op z'n aardappelverbinding kunnen :') :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136853
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Bij pluisje hadden ze die badjas niet moeten proberen aan te doen ...
Voor een snuifje deed 'ie alles. Tyfuspluis. Met z'n debiele kuthand.
  zondag 18 december 2022 @ 19:49:00 #77
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_207136854
Mooi vuurwerkje.

En Qatar doet dat slim met die mantel. Die foto van Messi met de beker gaat de geschiedenisboeken in en zal altijd getoond worden. Zit dat stukje Qatar (emir-mantel) er toch mooi in.

Walgelijk eigenlijk :D
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_207136855
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik zal jou eens loafen.
Zo dan
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136856
quote:
Matig. Niet eens Wolter kroes ofzo die komt optreden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136859
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Die laatste in dat rijtje handenschudders knikt iedereen maar beleefd naar. Niemand heeft een idee wie het is.
https://en.m.wikipedia.or(...)bin_Khalifa_Al_Thani

Zou eerst de baas worden maar wilde liever hoeren neuken nooit meer werken
Jack does it in real time...
pi_207136866
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
De studio is veel belangrijker, welkom bij de hedendaagse televisie.
pi_207136875
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef Nober het volgende:

[..]
De studio is veel belangrijker, welkom bij de hedendaagse televisie.
Kroatie zagen we ook niet. We bespraken Marokko.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136880
De NOS is weer aan het deugen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207136881
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef DeeBee het volgende:

[..]
https://en.m.wikipedia.or(...)bin_Khalifa_Al_Thani

Zou eerst de baas worden maar wilde liever hoeren neuken nooit meer werken
Sheikh Jassim married his cousin, Sheikha Bothaina bint Hamad Al Thani

Dat zijn de eckten
  zondag 18 december 2022 @ 19:50:42 #85
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136883
Lol, had gelachen als Amnesty had gezegd dat alles super is gegaan.
Wat een vraag joh.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136885
Nog even deugen hoor :')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:50:47 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136886
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef superniger het volgende:
De NOS is weer aan het deugen. :')
BBC einde
What can change the nature of a man?
pi_207136889
Heeft deze kneus dezelfde tandarts als Chris Woerts?
pi_207136890
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Kroatie zagen we ook niet. We bespraken Marokko.
Of we zijn voor België als Nederland niet meedoet.
pi_207136891
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:48 schreef superniger het volgende:

[..]
BBC
Mooi dit eindfilmpje
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136894
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Sheikh Jassim married his cousin, Sheikha Bothaina bint Hamad Al Thani

Dat zijn de eckten
zo bouw je een koninklijke bloedlijn op
  zondag 18 december 2022 @ 19:51:14 #92
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136896
Hahaha waaaat

Of hoe heet die knakworst
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136897
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef DeeBee het volgende:

[..]
https://en.m.wikipedia.or(...)bin_Khalifa_Al_Thani

Zou eerst de baas worden maar wilde liever hoeren neuken nooit meer werken
Sheikh Jassim married his cousin,

Wtf. Ies Koeltoer!!!
U MAD?
  zondag 18 december 2022 @ 19:51:32 #94
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136900
BBCGENOT
pi_207136905
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Kroatie zagen we ook niet. We bespraken Marokko.
pi_207136906
Aftermovie op de BBC.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:51:47 #97
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136908
Gakpogod
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:52:06 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136909
Helemaal eens met Amnesty. Maar het voetbal was wel leuk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136910
De NOS krijgt een dikke onvoldoende.
pi_207136913
Die Sjoerd moet ook een paar beste klappen hebben.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:52:34 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136916
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
De NOS krijgt een dikke onvoldoende.
Akkoord.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:52:43 #102
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207136918
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef BB-King het volgende:
Die mantel had Van Dijk toch veel beter gestaan?

Alhoewel.
KNVB-badjassen _O_
  zondag 18 december 2022 @ 19:52:58 #103
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136922
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:51 schreef superniger het volgende:
Aftermovie op de BBC.
2014 is het mooiste
pi_207136924
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Die Sjoerd moet ook een paar beste klappen hebben.
_O_
  zondag 18 december 2022 @ 19:53:10 #105
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136927
Hugo :')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:53:12 #106
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136929
Al met al zeer vermaakt met dit WK.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:53:27 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136934
Van der Vaart nog ffe naar de FEBO, van Hooijdonk eet nog ffe een wortel, en Harvest89 drinkt nog even een wijntje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136938
Hugo Borst-act :')

Past prima bij al die aids die de NOS voorschotelt.
pi_207136939
Groeihormonen levert een WK op.
pi_207136952
Hoogste aantal WK-goals trouwens, wel opvallend.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:54:56 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136958
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoogste aantal WK-goals trouwens, wel opvallend.
Volgende editie nog meer.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:55:02 #112
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207136959
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Coco het volgende:
Al met al zeer vermaakt met dit WK.
Ach het was ook wel prima op zich. Alleen volgende keer weer gewoon in de zomer gelukkig.
pi_207136961
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoogste aantal WK-goals trouwens, wel opvallend.
Oh dat gevoel had ik helemaal niet idd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136968
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Harvest89 het volgende:
Van der Vaart nog ffe naar de FEBO, van Hooijdonk eet nog ffe een wortel, en Harvest89 drinkt nog even een wijntje.
Dat viel me wel op ja. V/d Vaart is wel redelijk vadsig geworden.
pi_207136978


Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
pi_207136983
Kom maar door met die groene revolutie, kan niet wachten tot ze in dat kutland gewoon weer lekker analfabeet met een droge bek en zand in hun oog kamelen neuken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 19:57:31 #117
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136985
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136988
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
"Oh, die jongen mag zo in me harem!"

(Kan-ie tussendoor de dames ook nog fit houden.)
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 18 december 2022 @ 20:01:00 #119
2651 svann
night-hawk
pi_207137028
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Toby56 het volgende:
"Oh, die jongen mag zo in me harem!"

(Kan-ie tussendoor de dames ook nog fit houden.)
Moet hij toch eerst wat inleveren.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207137035
quote:
80s.gif Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef svann het volgende:

[..]
Moet hij toch eerst wat inleveren.
Auw.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207137037
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:55 schreef RipCity het volgende:

[..]
Oh dat gevoel had ik helemaal niet idd.
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
  zondag 18 december 2022 @ 20:03:37 #122
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207137063
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale? :lijstje:
pi_207137068
OK dan.

Als dagjesvolk neem ik nu afscheid.

Dank voor alle warme baden.

En tot het volgende corrupte voetbaltoernooi!

:W
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207137078
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:04 schreef Toby56 het volgende:
OK dan.

Als dagjesvolk neem ik nu afscheid.

Dank voor alle warme baden.

En tot het volgende corrupte voetbaltoernooi!

:W
Ciao :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 20:04:53 #125
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207137082
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
Heeft Martinez Zika of dronk zijn moeder tijdens de zwangerschap?
pi_207137083
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 20:03 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale? :lijstje:
WK-finale bedoel je? Denk 7 ofzo?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:06:03 #127
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207137091
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
zou het komen door de extra extra tijd?
pi_207137100
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 20:03 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale? :lijstje:
8? Alaves- Liverpool??
Groot fan van User Wotte
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:07:13 #130
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207137101
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207137110
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 20:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]
zou het komen door de extra extra tijd?
Zijn wel een stuk of 6 goals in 90+10 ofzo gevallen ja. Dat maakt wel wat verschil.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:08:45 #132
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207137116
5 wissels ipv 3 wissels maakt ook een verschil iets meer frisheid op het einde
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207137117
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
De NOS krijgt een dikke onvoldoende.
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
U MAD?
  zondag 18 december 2022 @ 20:09:17 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207137121
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
Wie denk jij dat het is en waarom Arno Vermeulen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207137141
Drizzt maar 250 posts.

DIT KAN NIET. Toch? @Coco
pi_207137150
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zijn wel een stuk of 6 goals in 90+10 ofzo gevallen ja. Dat maakt wel wat verschil.
bedankt!
pi_207137153
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 20:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Wie denk jij dat het is en waarom Arno Vermeulen?
Mart Smeets en Toine pepperstreet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 18 december 2022 @ 20:12:05 #138
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207137162
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]
8? Alaves- Liverpool??
Landen voor de duidelijkheid.
  zondag 18 december 2022 @ 20:12:16 #139
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207137167
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
Ik zie alleen geen enkele commerciële speler het veel beter (lees minder slecht) doen, eerlijk gezegd ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 20:12:34 #140
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207137168
volgende week weer PLgenot

tot de volgende WK
  zondag 18 december 2022 @ 20:14:18 #141
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207137183
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 wissels ipv 3 wissels maakt ook een verschil iets meer frisheid op het einde
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207137187
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Ik zie alleen geen enkele commerciële speler het veel beter (lees minder slecht) doen, eerlijk gezegd ...
ESPN doet de Eredivisie echt niet zo slecht. Die kunnen best tussen de bedrijven door de boel aan elkaar ouwehoeren zonder al dat woke-geneuzel.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:15:44 #143
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207137197
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Drizzt maar 250 posts.

DIT KAN NIET. Toch? @:coco
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024

@Sked @Coco
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207137207
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024

@:sked @:coco
We zullen het erover hebben.
pi_207137233
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef BB-King het volgende:

[..]
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Denk dat Kounde dan geblesseerd was ja, was ook het 5e wisselmoment, ook meer dan toegestaan
pi_207137291
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede hebben die Argentijnen ook wel de meest groteske verzameling aan pseudo nazi Tokkie tattoos.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:24:35 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207137304
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024

@:sked @:coco
We nemen het mee naar achteren.
What can change the nature of a man?
pi_207137305
Best bijzonder elke wedstrijd had 4-7 var moment deze wedstrijd 0.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207137308
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef Pvt.Webster het volgende:
Mooi vuurwerkje.

En Qatar doet dat slim met die mantel. Die foto van Messi met de beker gaat de geschiedenisboeken in en zal altijd getoond worden. Zit dat stukje Qatar (emir-mantel) er toch mooi in.

Walgelijk eigenlijk :D
Lekker kruipen voor z'n broodheer :')

Een beetje pursonality had die sjeik in z'n gezicht uitgelachen toen hij met die badjas aan kwam
pi_207137310
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:24 schreef raptorix het volgende:
Best bijzonder elke wedstrijd had 4-7 var moment deze wedstrijd 0.
Laatste paar wedstrijden was er sowieso niet veel VAR.
pi_207137317
Al met al een redelijk WK met wat leuke verrassingen en een geweldige finale
pi_207137340
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:24 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Lekker kruipen voor z'n broodheer :')

Een beetje pursonality had die sjeik in z'n gezicht uitgelachen toen hij met die badjas aan kwam
Een beetje Fokker had die sjeik gezegd dat het een fijne tissue is om z'n pener mee af te vegen.
pi_207137360
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een beetje Fokker had die sjeik gezegd dat het een fijne tissue is om z'n pener mee af te vegen.
Dat koningshuis kennende zal het wel een heel mooi stofje zijn die heerlijk aanvoelt. Maar om je dan op het podium uit te kleden en dat ding aan te doen is ook weer zo...
pi_207137385
Waar zijn de mods eigenlijk, met russische vrouwen in bed?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 18 december 2022 @ 20:32:02 #155
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207137431
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef BB-King het volgende:

[..]
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Huh ja nu je het zegt, is 7 wissels echt toegestaan ? Dat gaat wel heel rap vooruit dan
AZ
ALKMAAR
pi_207137453
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 20:32 schreef Durmada het volgende:

[..]
Huh ja nu je het zegt, is 7 wissels echt toegestaan ? Dat gaat wel heel rap vooruit dan
Je mag 5 keer wisselen in maximaal 3 momenten. Verlengingen = 1 wissel extra. En hoofdblessure is een gratis wissel.
pi_207137475
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede hebben die Argentijnen ook wel de meest groteske verzameling aan pseudo nazi Tokkie tattoos.
Nee, ik bedoelde dus ook hoe wanstaltig die plaatjes van de Argentijnen zijn, want normaliter is er genoeg inkt te zien waar niks mis mee is. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207137492
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef BB-King het volgende:

[..]
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Werd vermeld dat Rabiot een vermeende hersenschudding had. Dan mag er extra gewisseld worden.
pi_207137496
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:29 schreef raptorix het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijk, met russische vrouwen in bed?
@Coco is net 5 minuten weg?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207137527
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je mag 5 keer wisselen in maximaal 3 momenten. Verlengingen = 1 wissel extra. En hoofdblessure is een gratis wissel.
:Y

Met als toevoeging dat de rust niet geldt als 'moment'
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:39:48 #161
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207137543
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:29 schreef raptorix het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijk, met russische vrouwen in bed?
@Pisces29 is niet Russisch.
What can change the nature of a man?
pi_207137546
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
:Y

Met als toevoeging dat de rust niet geldt als 'moment'
Blijft dan toch wel apart dat hij niet 'n wissel heeft gebruikt om die keeper te wisselen.
pi_207137568
.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Blijft dan toch wel apart dat hij niet 'n wissel heeft gebruikt om die keeper te wisselen.
Kunnen die wel wat met penanties dan?
pi_207137584
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:41 schreef tjoptjop het volgende:
.
[..]
Kunnen die wel wat met penanties dan?
Vast niet slechter dan Joris.

pi_207137604
Zal Macron geslaagd zijn in het slijten van wat Rafale's of onderzeebootjes?
  zondag 18 december 2022 @ 20:46:00 #166
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207137622
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Blijft dan toch wel apart dat hij niet 'n wissel heeft gebruikt om die keeper te wisselen.
Denk dat de immer voorzichtige Didier dat toch iets te spannend vond voor in een finale, ongeacht het trackrecord van Lloris.
AZ
ALKMAAR
pi_207137624
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vast niet slechter dan Joris.

Mandanda _O_ Was helemaal blij toen ik hem zag lopen bij de medailles, die gaat ook al een eeuwigheid mee
pi_207137701
Lloris is nog slechter dan Noppert in penalty's tegen houden.
pi_207137815
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:51 schreef PotjeSambal het volgende:
Lloris is nog slechter dan Noppert in penalty's tegen houden.
Noppert heeft er ongeveer 3 tegen gehad? Lloris al 712 ofzo
  zondag 18 december 2022 @ 21:07:14 #170
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207137986
Areola heeft trouwens door weer niet te keepen nu een 1e en 2e plek op het WK zonder een minuut te spelen _O_
  zondag 18 december 2022 @ 21:08:07 #171
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207137996
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:56 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Noppert heeft er ongeveer 3 tegen gehad? Lloris al 712 ofzo
Heeft Lloris er eigenlijk ooit eentje gestopt ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207138042
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Heeft Lloris er eigenlijk ooit eentje gestopt ?
Dit WK zelfs nog. Die van Lewandowski met die debiele aanloop. Maar die moest over. :{

Op het EK eentje.

En deze:

  zondag 18 december 2022 @ 21:46:34 #173
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207138786
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
Ik denk dat dat komt omdat:
-Penalty's het ultieme kop boven het maaiveld moment zijn. Individualisme en persoonlijke verheerlijking ten top. Dat verafschuwt de calvinistische cultuur.
-Nederlanders te nuchter zijn voor dit soort intense, emotionele momenten. Argentinië leeft op emotie, overigens vooral op negatieve. Je ziet dat ze elke keer intens goed in de wedstrijd komen zodra ze via een penalty voorkomen. Bij Nederland hadden ze zich opgeladen met verhaaltjes over van Gaal en na de winst tegen Saudi-Arabië stonden ze helemaal op scherp. Ze komen twee keer terug nadat ze gigantisch op scherp worden gezet door zowel Nederland als Frankrijk, terwijl ze comfortabel voorstaan. Menig ploeg zou deze dreunen niet overleven, zij worden er sterker van.
pi_207138979
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik denk dat dat komt omdat:
-Penalty's het ultieme kop boven het maaiveld moment zijn. Individualisme en persoonlijke verheerlijking ten top. Dat verafschuwt de calvinistische cultuur.
-Nederlanders te nuchter zijn voor dit soort intense, emotionele momenten. Argentinië leeft op emotie, overigens vooral op negatieve. Je ziet dat ze elke keer intens goed in de wedstrijd komen zodra ze via een penalty voorkomen. Bij Nederland hadden ze zich opgeladen met verhaaltjes over van Gaal en na de winst tegen Saudi-Arabië stonden ze helemaal op scherp. Ze komen twee keer terug nadat ze gigantisch op scherp worden gezet door zowel Nederland als Frankrijk, terwijl ze comfortabel voorstaan. Menig ploeg zou deze dreunen niet overleven, zij worden er sterker van.
En een totaal gestoorde keeper die toevallig aardig strafschoppen kan stoppen. Overigens waren die penalties van Argentinië vandaag ook kut ingeschoten.
pi_207139276
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En een totaal gestoorde keeper die toevallig aardig strafschoppen kan stoppen. Overigens waren die penalties van Argentinië vandaag ook kut ingeschoten.
Waarbij dezelfde keeper ze in de laatste seconde van de verlenging wel in leven houdt, anders was het toen klaar geweest. Maar penalty’s stoppen kan hij zeker ja
  zondag 18 december 2022 @ 22:43:34 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207139681
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
CR7 is wel de loser van het het einde van zn carriere. Eerst terecht maar met veel bombarie op een zijspoor bij Man United omdat hij het centrum van de club wil zijn en dan net zo terecht op de wissel bij de Portugezen om dezelfde reden, en vervolgens al vrij vroeg uit het WK.

En nu naar een golfstatenclub, waar Messi nog voluit meedoet bij een van de beste elftallen, PSG.

Wat dat betreft wel betere papieren voor Messi als het op de totale carriere aankomt.
'It was beautiful'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 december 2022 @ 23:04:29 #177
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207140001
twitter


Stoer hoor.

En de bal weggooien bij de penalty's, vermoeiende rubriek deze man.
  zondag 18 december 2022 @ 23:09:24 #178
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207140071
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En een totaal gestoorde keeper die toevallig aardig strafschoppen kan stoppen. Overigens waren die penalties van Argentinië vandaag ook kut ingeschoten.
Nou dat zeker. Hun keeper is belangrijker geweest dan Messi.
pi_207140244
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Stoer hoor.

En de bal weggooien bij de penalty's, vermoeiende rubriek deze man.
Hij weet dat Mbappe al een WK heeft? :D

pi_207140320
Wat was dit een fenomenaal vette WK-finale zeg! Wat mij betreft de beste ooit _O_

En wat was die Mbappé toch een partij gruwelijk bezig. Wauw! Ff een hattrick maken in de finale op een WK, en nog bijna een vierde ook, met een prachtige actie. Scheelde niks, of hij had Frankrijk in feite in z'n eentje wereldkampioen gemaakt (op z'n Maradonna's....) 23 jaar en nu al dit...niet normaal. Nieuwe legend in the making.

Maar ik was wel voor Argentinië en Messi, dus nog een bevredigend eindresultaat ook :D

Daar waar ik eigenlijk gewoon weer een saaie finale verwachtte van 0-0 of 0-1 of zo. Dit was echt genieten to the max. (8>
Eens kijken
pi_207140324
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  zondag 18 december 2022 @ 23:52:34 #182
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207140616
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Stoer hoor.

En de bal weggooien bij de penalty's, vermoeiende rubriek deze man.
Opgekomen uit het niets, jarenlang reservekeeper geweest. Pakt nu shine op het hoogste podium, het is misschien niet chique, maar dit is echt wat hem toekomt hoor. Prachtig voor Emi. _O_
AZ
ALKMAAR
pi_207140636
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Stoer hoor.

En de bal weggooien bij de penalty's, vermoeiende rubriek deze man.
Goeie keeper, maar een sneue vent.

Zonder Messi zal het ook wel even duren eer Argentinië weer wat voorstelt, dus ze moeten hier lang op teren.
pi_207140643
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 23:52 schreef Durmada het volgende:

[..]
Opgekomen uit het niets, jarenlang reservekeeper geweest. Pakt nu shine op het hoogste podium, het is misschien niet chique, maar dit is echt wat hem toekomt hoor. Prachtig voor Emi. _O_
Het is zeker niet chique.

Het is chic.
  maandag 19 december 2022 @ 00:03:18 #185
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207140689
Het was mooi geweest als Maradona hem uit had kunnen reiken
pi_207140764
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Maar voorlopig hebben we in het live tijdperk Lionel Messi zien schitteren, uitblinken en uitgroeien tot de beste voetballer sinds Diego. We hebben zijn hele carriere genoten van het Barca waarin hij de geweldige en ongenaakbare dribbelaar was in een omgeving van geweldenaren waarin hij een van de jongste was. We daarna hebben kunnen zien opgroeien tot aanvoerder, aangever, speluitzetter en aanvalsleider. Daarna hebben we hem kunnen zien als aanvoerder van zijn WK ploeg en bij vlagen weer die jonge dribbelaar kunnen aanschouwen, met de ervaring en het vernuft die de oudere leeftijd met zich meebrengt.

Mbappe wordt ongetwijfeld terecht de grootste van zijn generatie en zal ook herinnerd blijven worden. Maar wat we met Messi hebben gezien is buitenaards, een wonder. Met een carriere lang zo enorm veel druk moeten leven zoals hij en het dan in je laatste interland flikken. Met alles wat hij al gedaan heeft.

Groots.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207140779
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 00:03 schreef hhh38 het volgende:
Het was mooi geweest als Maradona hem uit had kunnen reiken
Was al mooi geweest als hij het had gezien.

'Argentinië, het land van Diego en Lionel'.
Waanzinnig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207140795
quote:
Plein is nog steeds vol.

Mooi man. Zondagochten wereldkampioen worden. Hele dag de tijd biertjes te tikken met iedereen :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207141416
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Stoer hoor.

En de bal weggooien bij de penalty's, vermoeiende rubriek deze man.
Aguero liet zich ook al van zijn slechtste kant zien.

Slechte winnaars, maar dat wisten we al.
pi_207141418
quote:
With another six strikes flying into the back of the net in the final, the 2022 World Cup has cemented its place in folklore as the most prolific tournament of its kind in history with 172 goals.

A total of 171 goals were scored in the 1998 and 2014 events, and France end the tournament as the most prolific team with 16 of the 172 goals over the past three weeks.

Argentina sit behind the losing finalists with 15 goals of their own in Qatar, while England found the back of the net 13 times to take the bronze medal in that category.

Portugal (12) and the Netherlands (10) were the only other two teams to hit double figures at the 2022 World Cup, while Spain and Brazil netted nine and eight respectively.
Van Gaal. _O_ Dubbele cijfers, vijfde plek wat betreft gescoorde goals dit WK. Aanvallend voetbalgod.
pi_207141633
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Eeh nee. Messi was op zijn leeftijd vele malen beter dan Mbappe nu. Hie goed Mbappe ook is hoor.
  maandag 19 december 2022 @ 07:52:00 #192
80382 manny
30 is best veel
pi_207141666
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:43 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Eeh nee. Messi was op zijn leeftijd vele malen beter dan Mbappe nu. Hie goed Mbappe ook is hoor.
Mbappe traint ook samen met Messi he. Logisch dat ie stappen maakt.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_207141667
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:43 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Eeh nee. Messi was op zijn leeftijd vele malen beter dan Mbappe nu. Hie goed Mbappe ook is hoor.
Messi begon vanaf zijn 21ste al belachelijk veel te scoren inderdaad. Op zijn 22ste maakte hij al 34 goals in 35 competitiewedstrijden bij Barcelona. Mbappe komt in de buurt maar de Franse competitie staat wel echt lager aangeschreven.

Moet zeggen, heb even de statistieken naast elkaar gelegd maar Mbappe is ook wel erg indrukwekkend bezig. Nu al 200 clubgoals gemaakt. :D Kan nog wel interessant gaan worden als hij naar de Premier League gaat waar Messi (laten we eerlijk zijn) nooit heeft gespeeld.
pi_207141721
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Messi begon vanaf zijn 21ste al belachelijk veel te scoren inderdaad. Op zijn 22ste maakte hij al 34 goals in 35 competitiewedstrijden bij Barcelona. Mbappe komt in de buurt maar de Franse competitie staat wel echt lager aangeschreven.

Moet zeggen, heb even de statistieken naast elkaar gelegd maar Mbappe is ook wel erg indrukwekkend bezig. Nu al 200 clubgoals gemaakt. :D Kan nog wel interessant gaan worden als hij naar de Premier League gaat waar Messi (laten we eerlijk zijn) nooit heeft gespeeld.
Maar wel in de primera in een tijd dat die clubs had die de finale van beide europese tournooien haalde en wonnen bij de vleet.

Barca, Valencia, Real, Atletico, Athletic, Sevilla, Villareal...
De primera won meer prijzen dan de EPL volgens mij in die periode en de Spaanse ploeg werd wereldkampioen. Dus was de EPL wel echt veel beter?

Ik denk van niet toen als ik er zo over nadenk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207141817
quote:
4s.gif Op zondag 18 december 2022 23:55 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Goeie keeper, maar een sneue vent.

Zonder Messi zal het ook wel even duren eer Argentinië weer wat voorstelt, dus ze moeten hier lang op teren.
Enige positieve aan de keeper is dat hij bij strafschoppen beweegt op de doellijn en kijkt waar de bal naartoe gaat ipv een hoek te kiezen op kans of op hoe de speler staat. Voorbeeld voor andere keepers, met name iedereen behalve Krul aan NL zijde.
  maandag 19 december 2022 @ 08:34:11 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207141873
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 08:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Enige positieve aan de keeper is dat hij bij strafschoppen beweegt op de doellijn en kijkt waar de bal naartoe gaat ipv een hoek te kiezen op kans of op hoe de speler staat. Voorbeeld voor andere keepers, met name iedereen behalve Krul aan NL zijde.
Nee hoor, de keeper die dat kon zat ondanks een studie van een jaar van Frans Ecke en Loewie gewoon op de bank.

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 december 2022 @ 08:39:57 #197
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207141907
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:43 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Eeh nee. Messi was op zijn leeftijd vele malen beter dan Mbappe nu. Hie goed Mbappe ook is hoor.
Mbaope had op zijn 19e een WK en 23e een WK-finale. Daar mag Messi van dromen.
  maandag 19 december 2022 @ 08:42:29 #198
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207141922
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 08:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee hoor, de keeper die dat kon zat ondanks een studie van een jaar van Frans Ecke en Loewie gewoon op de bank.

[ twitter ]
If then maybe but. En dan hadden we de 4e WK-finale verloren omdat Memphis één op één chokete tegen de keeperT van Frankrijk en Mbappe er vervolgens drie inlegde.
pi_207142119
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 08:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Mbaope had op zijn 19e een WK en 23e een WK-finale. Daar mag Messi van dromen.
En 0x de CL gewonnen..
pi_207142129
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:43 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Eeh nee. Messi was op zijn leeftijd vele malen beter dan Mbappe nu. Hie goed Mbappe ook is hoor.
pi_207142142
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik denk dat dat komt omdat:
-Penalty's het ultieme kop boven het maaiveld moment zijn. Individualisme en persoonlijke verheerlijking ten top. Dat verafschuwt de calvinistische cultuur.
-Nederlanders te nuchter zijn voor dit soort intense, emotionele momenten. Argentinië leeft op emotie, overigens vooral op negatieve. Je ziet dat ze elke keer intens goed in de wedstrijd komen zodra ze via een penalty voorkomen. Bij Nederland hadden ze zich opgeladen met verhaaltjes over van Gaal en na de winst tegen Saudi-Arabië stonden ze helemaal op scherp. Ze komen twee keer terug nadat ze gigantisch op scherp worden gezet door zowel Nederland als Frankrijk, terwijl ze comfortabel voorstaan. Menig ploeg zou deze dreunen niet overleven, zij worden er sterker van.
Wat een onzin. De penalties van Argentinie waren ook redelijk kut geschoten, blijkbaar is deze keeper een natuurtalent, veel zullen ze er bij Argentinië ook niet aan gedaan hebben.
Hopelijk gaat het Nederlands elftal zich volgend toernooi zich er eens in verdiepen hoe een penalty genomen/gestopt moet worden. En dan niet bij een of andere volleybalcoach of Hans van Breukelen type.

Maar goed, dit roep ik al 25 jaar, denk niet dat ik het nog ga meemaken. Het credo zal nu wel worden, ja we hebben er in Qatar op geoefend,zie je wel, je kan er niet op oefenen.
pi_207142146
pi_207142151
quote:
Die keeper ziet er redelijk doorgesnoven uit, wordt er nog op doping getest?
  maandag 19 december 2022 @ 09:15:10 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207142160
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:13 schreef Jappie81 het volgende:

[..]
Wat een onzin. De penalties van Argentinie waren ook redelijk kut geschoten, blijkbaar is deze keeper een natuurtalent, veel zullen ze er bij Argentinië ook niet aan gedaan hebben.
Hopelijk gaat het Nederlands elftal zich volgend toernooi zich er eens in verdiepen hoe een penalty genomen/gestopt moet worden. En dan niet bij een of andere volleybalcoach of Hans van Breukelen type.

Maar goed, dit roep ik al 25 jaar, denk niet dat ik het nog ga meemaken. Het credo zal nu wel worden, ja we hebben er in Qatar op geoefend,zie je wel, je kan er niet op oefenen.
Nouja met name voor de keepers hebben ze er een hele studie van gemaakt. En dan stel je een keeper op die of niet duikt of nog eerder dan Cillessen al in de hoek ligt. Toch wel een beetje onbegrijpelijk, helemaal gezien de geschiedenis van Loewie en omdat hij nog wissels overhad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 december 2022 @ 09:16:00 #205
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207142165
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:14 schreef Jappie81 het volgende:

[..]
Die keeper ziet er redelijk doorgesnoven uit, wordt er nog op doping getest?
Geen flauw idee ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207142194
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja met name voor de keepers hebben ze er een hele studie van gemaakt. En dan stel je een keeper op die of niet duikt of nog eerder dan Cillessen al in de hoek ligt. Toch wel een beetje onbegrijpelijk, helemaal gezien de geschiedenis van Loewie en omdat hij nog wissels overhad.
Yep, onbegrijpelijk inderdaad. Maar ja als blijkbaar voor de wedstrijd de volgorde van penaltynemers al niet bekend is (2014 all over again) dan verbaas ik me nergens meer over.
pi_207142222
quote:
Die interlandstatistieken zijn ook wel bizar hoor.. 65 interlands, 33 goals, 12 WK-goals, 4 goals in een WK-finale op je 23e.. en hij kan nog wel 3 WK's mee

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 19-12-2022 09:34:12 ]
pi_207142290
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 08:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Mbaope had op zijn 19e een WK en 23e een WK-finale. Daar mag Messi van dromen.
Dat is een vrij beperkte manier van vergelijken.
  maandag 19 december 2022 @ 09:31:49 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207142328
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:22 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Die interlandstatistieken zijn ook wel bizar hoor.. 65 interlands, 33 goals, 12 WK-goals, 4 goals in een WK-finale.. en hij kan nog wel 3 WK's mee
Ook wel van hem genoten hoor, jammer dat die Fransen valium geslikt leken te hebben voor de wedstrijd, die penalty hielp ze over het dode punt heen maar al met al gewoon een terechte overwinning voor Argentinië.
  maandag 19 december 2022 @ 09:43:24 #210
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207142398
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ook wel van hem genoten hoor, jammer dat die Fransen valium geslikt leken te hebben voor de wedstrijd, die penalty hielp ze over het dode punt heen maar al met al gewoon een terechte overwinning voor Argentinië.
In de afgelopen week waren er verschillende nieuwsberichten over een ziekte-golf binnen de Franse selectie. Mogelijk waren die verre van fit aan de match begonnen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 19 december 2022 @ 09:49:41 #211
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_207142433
Hele kroeg gister in een depressie, waren allemaal voor Frankrijk. Stond ik lekker in mijn eentje te juichen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_207142438
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 08:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
If then maybe but. En dan hadden we de 4e WK-finale verloren omdat Memphis één op één chokete tegen de keeperT van Frankrijk en Mbappe er vervolgens drie inlegde.
En toch zijn we ondanks het enorme kutvoetbal toch weer verdraaid dichtbij geweest. Frankrijk legde eigenlijk eenzelfde (zo niet slechtere) prestatie op de mat dan Oranje de eerste 80 minuten. Ik denk dat we Kroatië ook nog best hadden kunnen hebben.

Zonde allemaal weer maar ik denk dat we het tegen Mbappé inderdaad wel hadden afgelegd.
pi_207142494
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 08:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Enige positieve aan de keeper is dat hij bij strafschoppen beweegt op de doellijn en kijkt waar de bal naartoe gaat ipv een hoek te kiezen op kans of op hoe de speler staat. Voorbeeld voor andere keepers, met name iedereen behalve Krul aan NL zijde.
En hij zet op het juiste moment een stap naar voren, van zijn lijn af, en duikt schuin naar voren. Zo verkleint hij zijn doel maximaal.

Zelf zou ik in een strafschoppenreeks altijd wachten. Je hebt altijd een paar spelers die falen door de druk of gewoon omdat ze niet zo goed kunnen schieten, en de bal vlakbij het midden schieten.
  maandag 19 december 2022 @ 09:59:54 #214
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207142503
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207142515
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:13 schreef Jappie81 het volgende:

[..]
Wat een onzin. De penalties van Argentinie waren ook redelijk kut geschoten, blijkbaar is deze keeper een natuurtalent, veel zullen ze er bij Argentinië ook niet aan gedaan hebben.
Hopelijk gaat het Nederlands elftal zich volgend toernooi zich er eens in verdiepen hoe een penalty genomen/gestopt moet worden. En dan niet bij een of andere volleybalcoach of Hans van Breukelen type.

Maar goed, dit roep ik al 25 jaar, denk niet dat ik het nog ga meemaken. Het credo zal nu wel worden, ja we hebben er in Qatar op geoefend,zie je wel, je kan er niet op oefenen.
De meeste wereldkampioenen moeten toch wel minimaal 1 penaltyserie doorkomen om wereldkampioen te worden, 25 procent kans op strafschoppen in de knock-outfase. Dan mag je dat inderdaad wel serieuzer nemen.

Maar als je geen goede penaltykeeper hebt dan wordt het ook wel gewoon lastig. Noppert was met 3 strafschoppen tegen in zijn hele leven natuurlijk niet echt serieus te nemen. Misschien had je zelfs Krul nu maar gewoon weer moeten meenemen en inbrengen, al is dat statistisch gezien ook helemaal niet zo'n geweldige stopper. :')

Wat betreft nemers moet je ook gewoon ervaren spelers hebben. Jongens zoals Berghuis die alleen in de Eredivisie er af en toe 1 nemen of nog veel slechtere nemers zoals Luuk de Jong (die hem nu toevallig binnenschoot) gaan het ook niet voor je doen op het hoogste podium.

10 jaar geleden hadden we Van Persie, Kuijt en Robben die ze in de Bundesliga en Premier League aan de lopende band namen. Dat scheelt ook al flink.
pi_207142523
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ook wel van hem genoten hoor, jammer dat die Fransen valium geslikt leken te hebben voor de wedstrijd, die penalty hielp ze over het dode punt heen maar al met al gewoon een terechte overwinning voor Argentinië.
Als je kijkt naar de laatste drie wedstrijden heeft Argentinië prima tot goed gespeeld, en in ieder geval beter dan hun tegenstanders. Een weinig sympathieke, maar wel terechte wereldkampioen.
pi_207142574
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
De meeste wereldkampioenen moeten toch wel minimaal 1 penaltyserie doorkomen om wereldkampioen te worden, 25 procent kans op strafschoppen in de knock-outfase. Dan mag je dat inderdaad wel serieuzer nemen.

Maar als je geen goede penaltykeeper hebt dan wordt het ook wel gewoon lastig. Noppert was met 3 strafschoppen tegen in zijn hele leven natuurlijk niet echt serieus te nemen. Misschien had je zelfs Krul nu maar gewoon weer moeten meenemen en inbrengen, al is dat statistisch gezien ook helemaal niet zo'n geweldige stopper. :')

Wat betreft nemers moet je ook gewoon ervaren spelers hebben. Jongens zoals Berghuis die alleen in de Eredivisie er af en toe 1 nemen of nog veel slechtere nemers zoals Luuk de Jong (die hem nu toevallig binnenschoot) gaan het ook niet voor je doen op het hoogste podium.

10 jaar geleden hadden we Van Persie, Kuijt en Robben die ze in de Bundesliga en Premier League aan de lopende band namen. Dat scheelt ook al flink.
Tja, die had Sneijder in 2014 ook en die miste ook..
pi_207142589
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:08 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Tja, die had Sneijder in 2014 ook en die miste ook..
Incorrect. :) Had 1 strafschop in zijn hele carrière genomen tot dan toe en gemist. :D

https://www.transfermarkt(...)tertore/spieler/4673
pi_207142651
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Incorrect. :) Had 1 strafschop in zijn hele carrière genomen tot dan toe en gemist. :D

https://www.transfermarkt(...)tertore/spieler/4673
Oh, je had het puur over de pingels, dacht qua ervaring in het algemeen.

Maar Kane heeft er ook genoeg genomen en schoot tegen Lloris (waarvan hij weet dat hij geen penalty's stopt) de bal het stadion uit.. dus zo'n zekerheid is het ook niet altijd
pi_207142660
In 120+3 zo'n kans op de wereldtitel missen trouwens. :D Was er 4 jaar geleden nog niet bij die jongen dus dat maakt het voor hem allemaal wel extra pijnlijk.

  maandag 19 december 2022 @ 10:17:59 #221
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207142671
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In 120+3 zo'n kans op de wereldtitel missen trouwens. :D Was er 4 jaar geleden nog niet bij die jongen dus dat maakt het voor hem allemaal wel extra pijnlijk.

Het was niet eens slecht ingeschoten, fantastische redding van Martinez.

Bizar om te bedenken dat dan heel het sprookje van Messi niet door was gegaan
pi_207142685
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het was niet eens slecht ingeschoten, fantastische redding van Martinez.

Bizar om te bedenken dat dan heel het sprookje van Messi niet door was gegaan
Hij had hem ook nog kunnen afleggen op Mbappé (door te chippen) als je het zo bekijkt. 4 goals voor Mbappé in een WK-finale was ook wel legendarisch geweest natuurlijk.
pi_207142712
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Hij had hem ook nog kunnen afleggen op Mbappé (door te chippen) als je het zo bekijkt. 4 goals voor Mbappé in een WK-finale was ook wel legendarisch geweest natuurlijk.
Op zo'n moment wil je vooral zelf de held worden, lijkt me. Maar dat ging nu even mis ja
pi_207142720
@hhh38 Kon echt makkelijk eigenlijk. Balletje breed of een beetje schuin en het is altijd hangen voor Mbappé met zijn snelheid.

  maandag 19 december 2022 @ 10:39:02 #225
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207142894
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In 120+3 zo'n kans op de wereldtitel missen trouwens. :D Was er 4 jaar geleden nog niet bij die jongen dus dat maakt het voor hem allemaal wel extra pijnlijk.

Het is ongelofelijk cliché, maar in deze vind ik echt niet dat hij hem mist. Het is de keeper die hem pakt. Toonvoorbeeld van een wereldsave op een cruciaal moment ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207142969
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In 120+3 zo'n kans op de wereldtitel missen trouwens. :D Was er 4 jaar geleden nog niet bij die jongen dus dat maakt het voor hem allemaal wel extra pijnlijk.

Wij zijn er nog steeds goed ziek van dat Cassilias zijn grote teen tegen de bal van Robben kreeg, maar als je dan deze ziet met twee man op de keeper en daar Mbappe helemaal vrij..... _O-
  maandag 19 december 2022 @ 10:50:15 #227
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207143014
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:22 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Op zo'n moment wil je vooral zelf de held worden, lijkt me. Maar dat ging nu even mis ja
Ik denk niet dat ie daaraan dacht, maar gewoon niet meer het overzicht had en alleen maar dacht aan zo hard mogelijk die bal inschieten.

Als ie hem had afgelegd was de pass vast mislukt
pi_207143022
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 10:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wij zijn er nog steeds goed ziek van dat Cassilias zijn grote teen tegen de bal van Robben kreeg, maar als je dan deze ziet met twee man op de keeper en daar Mbappe helemaal vrij..... _O-
Ja niet normaal natuurlijk. Scheelt verder wel dat ze al een (of eigenlijk twee als je 98 meerekent) op zak hebben. :') Dat maakt de kater toch wat kleiner.
pi_207143033
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ie daaraan dacht, maar gewoon niet meer het overzicht had en alleen maar dacht aan zo hard mogelijk die bal inschieten.

Als ie hem had afgelegd was de pass vast mislukt
Als je de herhaling een paar keer ziet in slowmotion dan zie je dat hij echt tijd heeft en zelfs nog even naar Mbappé lijkt te kijken. Toch wel bizar.
pi_207143034
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja niet normaal natuurlijk. Scheelt verder wel dat ze al een (of eigenlijk twee als je 98 meerekent) op zak hebben. :') Dat maakt de kater toch wat kleiner.
Denk wel dat dat enkel geldt voor de spelers die er in 2018 ook bij waren
  maandag 19 december 2022 @ 10:54:49 #231
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207143065
quote:


Daarom
  maandag 19 december 2022 @ 11:06:16 #232
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207143168
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ie daaraan dacht, maar gewoon niet meer het overzicht had en alleen maar dacht aan zo hard mogelijk die bal inschieten.

Als ie hem had afgelegd was de pass vast mislukt
Als ie hem had afgelegd en die pass komt niet aan zegt iedereen "waarom trap je verdorie niet zelf vanop die plek" ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 19 december 2022 @ 11:30:48 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207143446
quote:
19s.gif Op maandag 19 december 2022 10:02 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Als je kijkt naar de laatste drie wedstrijden heeft Argentinië prima tot goed gespeeld, en in ieder geval beter dan hun tegenstanders. Een weinig sympathieke, maar wel terechte wereldkampioen.
Ze gingen dan ook niet voor de sympathie prijs maar uiteindelijk zie je dat je met een redelijke selectie die gedisciplineerd speelt met 1 of 2 toppers die het verschil kunnen maken heel ver kan komen, hun spelopvatting was iig positief, ze speelden om te winnen.
pi_207143480
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:14 schreef Jappie81 het volgende:

[..]
Die keeper ziet er redelijk doorgesnoven uit, wordt er nog op doping getest?
Hij was niet de enige aan Argentinië kant. Messi stond ook volledig strak, ook na de wedstrijd tegen Nederland.

Overigens was toen in de rust voor de verlenging ook te zien dat de spelers iets in de hand gedrukt kregen. Zal vast onschuldig zijn allemaal, kan me niet voorstellen dat de hele selectie aan de pep middelen zit.
pi_207143509
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij was niet de enige aan Argentinië kant. Messi stond ook volledig strak, ook na de wedstrijd tegen Nederland.

Overigens was toen in de rust voor de verlenging ook te zien dat de spelers iets in de hand gedrukt kregen. Zal vast onschuldig zijn allemaal, kan me niet voorstellen dat de hele selectie aan de pep middelen zit.
Gelukkig bleef Paredes het hele toernooi rustig :D
pi_207143579
  maandag 19 december 2022 @ 11:42:04 #237
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207143587
Argentinie op vijf lachwekkende penalties naar de WK-titel. Nou, geweldig!

  maandag 19 december 2022 @ 11:43:30 #238
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207143607
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Gelukkig bleef Paredes het hele toernooi rustig :D
Die is altijd zo, als je hem nog pepmiddelen geeft dan explodeert ie :')
pi_207143819
quote:
Wat een onzin vergelijkingen dit. Pak lekker de statistieken die in je voordeel van je argument zijn en negeer de rest.
Messi-Mbappe

Jeugd WK: 1-0
Olympische spelen: 1-0
Champions League: 2-0
World Cup: 0-1

Kan ook zo zijn dat Kylian ergens rond z'n 27ste geblesseerd raakt en geen bal fatsoenlijk meer kan raken zonder pijn. Zoals met Marco van Basten.

We genieten gewoon verder van de tovenaars. We zien wel dat de toekomst brengt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207143826
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:42 schreef RamboDirk het volgende:
Argentinie op vijf lachwekkende penalties naar de WK-titel. Nou, geweldig!

[ afbeelding ]
Zuur!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207143884
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In 120+3 zo'n kans op de wereldtitel missen trouwens. :D Was er 4 jaar geleden nog niet bij die jongen dus dat maakt het voor hem allemaal wel extra pijnlijk.

Welk moment bedoel je precies? Kan het niet zo goed zien door de verticale stand..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 19 december 2022 @ 12:03:06 #242
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207143984
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat een onzin vergelijkingen dit. Pak lekker de statistieken die in je voordeel van je argument zijn en negeer de rest.
Messi-Mbappe

Jeugd WK: 1-0
Olympische spelen: 1-0
Champions League: 2-0
World Cup: 0-1

Kan ook zo zijn dat Kylian ergens rond z'n 27ste geblesseerd raakt en geen bal fatsoenlijk meer kan raken zonder pijn. Zoals met Marco van Basten.

We genieten gewoon verder van de tovenaars. We zien wel dat de toekomst brengt.
Mbappé heeft dit WK ook alweer aardig wat aanslagen moeten verwerken. Denk dat er 4 spelers hard op z'n voet zijn gaan staan, knap dat ie überhaupt alles heeft kunnen uitspelen
pi_207144008
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ze gingen dan ook niet voor de sympathie prijs maar uiteindelijk zie je dat je met een redelijke selectie die gedisciplineerd speelt met 1 of 2 toppers die het verschil kunnen maken heel ver kan komen, hun spelopvatting was iig positief, ze speelden om te winnen.
Precies.

Het zijn geen Japanners of Koreanen.
pi_207144019
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Mbappé heeft dit WK ook alweer aardig wat aanslagen moeten verwerken. Denk dat er 4 spelers hard op z'n voet zijn gaan staan, knap dat ie überhaupt alles heeft kunnen uitspelen
Klopt, maar geloof niet dat iemand bij Messi had verwacht dat hij zonder zware blessures op z'n 35e nog topfit een eindtoernooi zou spelen. Die heeft het ook "overleefd"

Maar het kan ook opeens klaar zijn ja
pi_207144073
Sinds Maradona's dood:
•Copa América 2021
•CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022
•World Cup 2022

twitter


pi_207144148
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:10 schreef Nober het volgende:
Sinds Maradona's dood:
•FIFA Youth World Cup 2005
•Olympic Gold 2008

•Copa América 2021
•CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022
•World Cup 2022

[ twitter ]

[ afbeelding ]
Nog even 2 toegevoegd die ook het vermelden waard zijn. .
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 19 december 2022 @ 12:19:04 #247
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207144160
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog even 2 toegevoegd die ook het vermelden waard zijn. .
Wist niet dat Diego toen al dood was :o
pi_207144165
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wist niet dat Diego toen al dood was :o
Ah, op die manier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207144167
CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022.. is dat serieus een ding ja?
pi_207144180
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wist niet dat Diego toen al dood was :o
Ik vind Olympisch goudgenot ook wel een eervolle vermelding waard in ieder geval. :D Genoeg sporters die daar hun hele leven van dromen en deze jongen is ook gewoon doodleuk Olympisch kampioen. En continentaal kampioen en wereldkampioen.

Ja, ik ga niet meer discussiëren. Ben wel om. Dit is de grootste ooit.
pi_207144191
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef Marcoss het volgende:
CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022.. is dat serieus een ding ja?
Nee. Da's gewoon een oefenpotje.
pi_207144201
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef Marcoss het volgende:
CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022.. is dat serieus een ding ja?
Gewoon een officiële prijs ja. Soort supercup voor landenteams. Nederland liet deze prijs in 1989 lopen omdat we al zoveel prijzen hadden. :') Nederlandgod.

quote:
Er zijn slechts drie edities gespeeld; in 1985, 1993 en 2022. In 1989 zou het Nederlands elftal als regerend Europees kampioen tegen Uruguay spelen, maar omdat er geen geschikte datum kon worden gevonden, is die wedstrijd nooit gespeeld.
  maandag 19 december 2022 @ 12:24:30 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207144220
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef Marcoss het volgende:
CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022.. is dat serieus een ding ja?
Weer zo'n verzonnen cupje al is het wel goed dat UEFA en CONMEBOL samenwerken om de nog grotere engnek die Infantino heet een beetje weerstand te bieden.
pi_207144234
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Weer zo'n verzonnen cupje al is het wel goed dat UEFA en CONMEBOL samenwerken om de de grotere engnek die Infantino heet een beetje weerstand te bieden.
Ja prima allemaal maar je kunt hem maar beter winnen als je de kans hebt. Nederland laat dat soort prijzen altijd lekker lopen.

quote:
Koeman: 'We worden niet gehuldigd bij een zege en we gaan niet gek doen'
pi_207144255
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Weer zo'n verzonnen cupje al is het wel goed dat UEFA en CONMEBOL samenwerken om de nog grotere engnek die Infantino heet een beetje weerstand te bieden.
Bestond ook al gewoon in de tijd van Maradonna trouwens.

  maandag 19 december 2022 @ 12:33:38 #256
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207144359
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Bestond ook al gewoon in de tijd van Maradonna trouwens.

[ afbeelding ]
Is dat de obesitas-cup?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207144373
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind Olympisch goudgenot ook wel een eervolle vermelding waard in ieder geval. :D Genoeg sporters die daar hun hele leven van dromen en deze jongen is ook gewoon doodleuk Olympisch kampioen. En continentaal kampioen en wereldkampioen.

Ja, ik ga niet meer discussiëren. Ben wel om. Dit is de grootste ooit.
Ik vind geen enkele teamoverwinning iets zeggen over wie de GOAT is. Als je spelers gaat vergelijken moet je ze vergelijken op hun individuele prestaties. Qua clubverband zou je nog kunnen zeggen dat de beste spelers bij de beste clubs komen en prijzen iets zeggen, maar het gelul dat Messi nu de allergrootste is omdat hij een WK heeft gewonnen slaat werkelijk nergens op.

Dat was hij daarvoor immers al en als dat niet zo was dan zou dit daar niets aan veranderen.
pi_207144407
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Is altijd wel de vraag natuurlijk. Dan moet hij eigenlijk nog een WK meer winnen, een paar Champions Leagues pakken en nog consequent 12 jaar lang elk jaar een goal of 40 maken. (En eigenlijk ook wel bij een grotere club dan PSG spelen.)

En wat betreft een WK meer winnen: Dat is lastig zat als je bedenkt dat we deze eeuw 6 verschillende winnaars hebben gehad. Frankrijk is goed maar het verschil met de andere Europese topteams en Brazilië is natuurlijk nog steeds minimaal. Het is niet zo dat landen als Engeland, Duitsland, Brazilië of zelfs Portugal er heel ver vanaf zitten.
  maandag 19 december 2022 @ 12:37:20 #259
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207144410
Meest corrupte WK ooit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207144427
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Is dat de obesitas-cup?
Die hele vergelijking tussen Maradonna en Messi is toch ook eigenlijk wel belachelijk. :') Het lijkt mij overduidelijk dat Messi groter is.
pi_207144447
Overigens, Messi is dan de grootste ooit, maar ik vind hem uitroepen als speler van het toernooi niet juist. Ik snap het sentiment achter die keuze, maar voor mij was de Mbappe de beste dit WK.

Of de keeper van Argentinië, maar die kreeg al een eigen prijsje.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 december 2022 @ 12:41:32 #262
284411 crew  heywoodu
pi_207144469
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Is altijd wel de vraag natuurlijk. Dan moet hij eigenlijk nog een WK meer winnen, een paar Champions Leagues pakken en nog consequent 12 jaar lang elk jaar een goal of 40 maken. (En eigenlijk ook wel bij een grotere club dan PSG spelen.)

En wat betreft een WK meer winnen: Dat is lastig zat als je bedenkt dat we deze eeuw 6 verschillende winnaars hebben gehad. Frankrijk is goed maar het verschil met de andere Europese topteams en Brazilië is natuurlijk nog steeds minimaal. Het is niet zo dat landen als Engeland, Duitsland, Brazilië of zelfs Portugal er heel ver vanaf zitten.
Veel scoren heeft toch vooral invloed op je status als beste aanvaller? Als het gaat om beste voetballer ooit moet je natuurlijk ook niet-aanvallers meenemen, en dus zeker niet zo'n groot belang hechten aan het aantal goals.

Maar goed, dat verkoopt minder shirtjes natuurlijk :+
pi_207144482
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Veel scoren heeft toch vooral invloed op je status als beste aanvaller? Als het gaat om beste voetballer ooit moet je natuurlijk ook niet-aanvallers meenemen, en dus zeker niet zo'n groot belang hechten aan het aantal goals.

Maar goed, dat verkoopt minder shirtjes natuurlijk :+
Dat is zo, maar toch springen goede aanvallers natuurlijk altijd wel het meest in het oog omdat ze het verschil maken.
pi_207144611
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Of de keeper van Argentinië, maar die kreeg al een eigen prijsje.
Die er als een achterlijke mee omging. Niveautje daar zeg

[ Bericht 0% gewijzigd door Malavita op 19-12-2022 12:59:20 ]
  maandag 19 december 2022 @ 12:56:40 #265
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207144686
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, Messi is dan de grootste ooit, maar ik vind hem uitroepen als speler van het toernooi niet juist. Ik snap het sentiment achter die keuze, maar voor mij was de Mbappe de beste dit WK.

Of de keeper van Argentinië, maar die kreeg al een eigen prijsje.
Mbappe kreeg ook al de topschutterstrofee natuurlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 19 december 2022 @ 13:18:13 #266
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207145041
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Daarom
Moet je zien hoe hij zich aan Messi vastklampt. Schaamteloos.

twitter
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207145414
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2022 09:58 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
En hij zet op het juiste moment een stap naar voren, van zijn lijn af, en duikt schuin naar voren. Zo verkleint hij zijn doel maximaal.

Zelf zou ik in een strafschoppenreeks altijd wachten. Je hebt altijd een paar spelers die falen door de druk of gewoon omdat ze niet zo goed kunnen schieten, en de bal vlakbij het midden schieten.
Iedereen weet dat je de meeste kans hebt om een penalty te stoppen door zo lang mogelijk te wachten. Behalve bij het Nederlands elftal helaas.
pi_207145452
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Moet je zien hoe hij zich aan Messi vastklampt. Schaamteloos.

[ twitter ]
Wie is die kneus met dat uitgezakte knotje?
pi_207145511
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:39 schreef Jappie81 het volgende:

[..]
Iedereen weet dat je de meeste kans hebt om een penalty te stoppen door zo lang mogelijk te wachten. Behalve bij het Nederlands elftal helaas.
Martinez had juist succes op dit WK door relatief vroeg een hoek te kiezen.. denk niet dat Noppert eerder dook, echter anticipeerden de Argentijnen daar beter op
pi_207145599
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Mbappe kreeg ook al de topschutterstrofee natuurlijk ...
Klopt, maar ik vind het allemaal wat te gemaakt dat Messi dan ook nog de prijs voor beste speler krijgt. WK op zijn laatste toernooi en dan moet dat ook nog even voor de boeken. Ik houd daar niet zo van, dat soort symbolische geneuzel voor de geschiedenis.

Waarom moet dat een speler uit de finale zijn? Ik vind dat er bij Marokko wel wat spelers op het veld stonden die op mij meer indruk hebben gemaakt dan Messi. En Modric heeft op mij ook meer indruk gemaakt dan Messi.

Messi is wat mij betreft onbetwist de nummer 1 van zijn generatie, daar kan wat mij betreft geen discussie over zijn. En ik denk dat hij de allergrootste allertijden is, al zijn vergelijkingen over decennia terug altijd lastig omdat het voetbal zo anders is. Maar hoe ik naar Messi zijn carrière kijk is niet veranderd door deze wedstrijd of dit toernooi. Hooguit dat ik nog wat verder ben afgeknapt op zijn karakter.
pi_207145638
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Martinez had juist succes op dit WK door relatief vroeg een hoek te kiezen.. denk niet dat Noppert eerder dook, echter anticipeerden de Argentijnen daar beter op
Ik had ook niet het idee dat Martinez bijzonder lang wachtte. Maar hij springt zo goed getimed schuin naar voren dat als hij de hoek juist heeft hij hem vrijwel altijd pakt. Zelden gezien, eerlijk gezegd en behoorlijk onder de indruk.

Dat het verder een doorgesnoven nazi is, is wat jammer.
pi_207145649
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt, maar ik vind het allemaal wat te gemaakt dat Messi dan ook nog de prijs voor beste speler krijgt. WK op zijn laatste toernooi en dan moet dat ook nog even voor de boeken. Ik houd daar niet zo van, dat soort symbolische geneuzel voor de geschiedenis.

Waarom moet dat een speler uit de finale zijn? Ik vind dat er bij Marokko wel wat spelers op het veld stonden die op mij meer indruk hebben gemaakt dan Messi. En Modric heeft op mij ook meer indruk gemaakt dan Messi.

Messi is wat mij betreft onbetwist de nummer 1 van zijn generatie, daar kan wat mij betreft geen discussie over zijn. En ik denk dat hij de allergrootste allertijden is, al zijn vergelijkingen over decennia terug altijd lastig omdat het voetbal zo anders is. Maar hoe ik naar Messi zijn carrière kijk is niet veranderd door deze wedstrijd of dit toernooi. Hooguit dat ik nog wat verder ben afgeknapt op zijn karakter.
Hij stond dit keer in ieder geval in de top-5 qua spelers van het toernooi (of hij de beste was, kun je inderdaad over twijfelen), dat is in ieder geval al beter dan in 2014..
pi_207145684
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Hij stond dit keer in ieder geval in de top-5 qua spelers van het toernooi (of hij de beste was, kun je inderdaad over twijfelen), dat is in ieder geval al beter dan in 2014..
Het is de eerste keer dat hij op een WK wist te presteren bij Argentinië.

Maar ik heb vooral enorm genoten van Modric en Amrabat. Van die laatste vooral omdat ik het totaal niet had verwacht dat hij zo'n baas zou zijn bij Marokko.
pi_207145685
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik had ook niet het idee dat Martinez bijzonder lang wachtte. Maar hij springt zo goed getimed schuin naar voren dat als hij de hoek juist heeft hij hem vrijwel altijd pakt. Zelden gezien, eerlijk gezegd en behoorlijk onder de indruk.

Dat het verder een doorgesnoven nazi is, is wat jammer.
ik vind het wel hilarisch dat ze dan bij argentinië wél echt goed zijn in penalty's door de keeper

deze keeper volgens wiki ook pas 2 seizoenen veel aan het keepen, maar dan niet bij GAE en Heerenveen maar bij Aston Villa
pi_207145704
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is de eerste keer dat hij op een WK wist te presteren bij Argentinië.

Maar ik heb vooral enorm genoten van Modric en Amrabat. Van die laatste vooral omdat ik het totaal niet had verwacht dat hij zo'n baas zou zijn bij Marokko.
Ja, klopt, maar in 2014 werd hij ook speler van het toernooi, terwijl hij toen vrij weinig indruk maakte..
pi_207145711
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 13:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ik vind het wel hilarisch dat ze dan bij argentinië wél echt goed zijn in penalty's door de keeper

deze keeper volgens wiki ook pas 2 seizoenen veel aan het keepen, maar dan niet bij GAE en Heerenveen maar bij Aston Villa
En dat zonder Frans (verkeerde) Hoek!!!!
pi_207145713
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 13:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ik vind het wel hilarisch dat ze dan bij argentinië wél echt goed zijn in penalty's door de keeper

deze keeper volgens wiki ook pas 2 seizoenen veel aan het keepen, maar dan niet bij GAE en Heerenveen maar bij Aston Villa
En daarvoor kwam hij niet aan de bak bij Arsenal i.p.v. bij NAC, Dordrecht en Foggia.
  maandag 19 december 2022 @ 13:53:51 #278
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207145715
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die hele vergelijking tussen Maradonna en Messi is toch ook eigenlijk wel belachelijk. :') Het lijkt mij overduidelijk dat Messi groter is.
Maradonna was een veel kleurrijkere voetballer.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207145723
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ja, klopt, maar in 2014 werd hij ook speler van het toernooi, terwijl hij toen geen vrij weinig indruk maakte..
FTFY
pi_207145724
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Maradonna was een veel kleurrijkere voetballer.
Messi heeft toch een vrij kleurrijke tattoo.
pi_207145738
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Maradonna was een veel kleurrijkere voetballer.
Het was ook een veel kleurrijkere tijd. In deze tijd maak je het niet tot op dat niveau als je alles zuipt en snuift wat je onder ogen krijgt.
pi_207145772
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Ik denk dat je hier onderschat hoe bijzonder het is wat Messi en Ronaldo de afgelopen vijftien jaar hebben gepresteerd. Er werd van Neymar ook gezegd dat hij dat wel even ging evenaren, niet dus. Mbappe is natuurlijk exceptioneel bezig op dit moment, maar hij moet dit nog tien jaar volhouden om de buurt te komen bij Ronaldo en Messi. Dat is een lange periode in het voetbal. En ik ben ook benieuwd in hoeverre Mbappe het kan volhouden naarmate hij ouder wordt, zijn snelheid is namelijk een groot onderdeel van zijn klasse. Je ziet bij dit Ronaldo ook, die teerde in vergelijking met Messi meer op fysiek en is daarom ook sneller een minder goede speler geworden naarmate de jaren gingen tellen. Messi heeft ook ingeleverd, maar is meer een pure voetballer dan Ronaldo, waardoor hij ondanks dat hij heeft ingeleverd op explosiviteit, nog altijd beslissend is.
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt, maar ik vind het allemaal wat te gemaakt dat Messi dan ook nog de prijs voor beste speler krijgt. WK op zijn laatste toernooi en dan moet dat ook nog even voor de boeken. Ik houd daar niet zo van, dat soort symbolische geneuzel voor de geschiedenis.

Waarom moet dat een speler uit de finale zijn? Ik vind dat er bij Marokko wel wat spelers op het veld stonden die op mij meer indruk hebben gemaakt dan Messi. En Modric heeft op mij ook meer indruk gemaakt dan Messi.

Messi is wat mij betreft onbetwist de nummer 1 van zijn generatie, daar kan wat mij betreft geen discussie over zijn. En ik denk dat hij de allergrootste allertijden is, al zijn vergelijkingen over decennia terug altijd lastig omdat het voetbal zo anders is. Maar hoe ik naar Messi zijn carrière kijk is niet veranderd door deze wedstrijd of dit toernooi. Hooguit dat ik nog wat verder ben afgeknapt op zijn karakter.
Vooral dat laatste inderdaad. Ik heb toch ook genoeg dingen van hem gezien die ik niet had verwacht. Maar sportief gezien is er natuurlijk weinig op af te dingen. Hij wint in de nadagen van zijn carrière gewoon even een Copa én een WK, waarin hij ook echt beslissend is. Dat maakt een heel groot verschil natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207145774
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
En daarvoor kwam hij niet aan de bak bij Arsenal i.p.v. bij NAC, Dordrecht en Foggia.
Maar je verleden qua clubs bepaalt dan weer niet of je een goede keeper bent qua penalty's..
pi_207145813
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar je verleden qua clubs bepaalt dan weer niet of je een goede keeper bent qua penalty's..
Dat blijkt. Ik denk wel dat de penaltyseries van dit WK verplichte kost gaan worden op de keepersopleiding. Ik hoop dat Frans Hoek meekijkt.
  maandag 19 december 2022 @ 14:00:02 #285
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207145824
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Messi heeft toch een vrij kleurrijke tattoo.
Wat wil je met zo'n anushoofd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 19 december 2022 @ 14:13:54 #286
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207145989
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:42 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wie is die kneus met dat uitgezakte knotje?
"Topchef" Salt Bae ... Geen idee wat hij daar doet, maar ie wilde een selfie met Messi scoren ...

https://www.instagram.com(...)56-ade9-b136bec0d3d3
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207146012
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat blijkt. Ik denk wel dat de penaltyseries van dit WK verplichte kost gaan worden op de keepersopleiding. Ik hoop dat Frans Hoek meekijkt.
Natuurlijk belachelijk dat dit nog niet eerder gebeurd is. Maar het strafschoppenvraagstuk vraagt sowieso om een veel uitgebreidere benadering, ook in het clubvoetbal. Gaat nergens over dat nog steeds 9 van de 10 spelers niet veel verder komen dan een rollertje beneden in de hoek terwijl ze al hun hele leven voetballen. (en een slechte aanloop nemen) De Van Persie-strafschop zou studiemateriaal moeten zijn voor elke prof.

pi_207146022
twitter


Die bal weggooien en dan dat lachje was exact hetzelfde bij Berghuis en werkte wel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207146025
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Natuurlijk belachelijk dat dit nog niet eerder gebeurd is. Maar het strafschoppenvraagstuk vraagt sowieso om een veel uitgebreidere benadering, ook in het clubvoetbal. Gaat nergens over dat nog steeds 9 van de 10 spelers niet veel verder komen dan een rollertje beneden in de hoek terwijl ze al hun hele leven voetballen. (en een slechte aanloop nemen) De Van Persie-strafschop zou studiemateriaal moeten zijn voor elke prof.

:')
pi_207146047
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2022 14:16 schreef aTypisch het volgende:

[..]
:')
Kun je nog inhoudelijk reageren?
pi_207146091
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Kun je nog inhoudelijk reageren?
Misschien moet je niet na dit toernooi doen alsof er geen aandacht wordt/is besteed aan penalty's.

Komt nogal debiel over, namelijk. Maar gelukkig ken jij geen enkele gêne.
pi_207146100
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 14:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Misschien moet je niet na dit toernooi doen alsof er geen aandacht wordt/is besteed aan penalty's.

Komt nogal debiel over, namelijk. Maar gelukkig ken jij geen enkele gêne.
Als er iets debiel overkomt is het wel alleen reageren met een. :')
pi_207146113
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als er iets debiel overkomt is het wel alleen reageren met een. :')
:)
  Moderator / Redactie FP maandag 19 december 2022 @ 14:27:34 #294
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207146192
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 14:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Misschien moet je niet na dit toernooi doen alsof er geen aandacht wordt/is besteed aan penalty's.

Komt nogal debiel over, namelijk. Maar gelukkig ken jij geen enkele gêne.
De pienanties waren gewoon kut met die debiele aanloopjes, eventjes inhouden, en rollertjes in de hoek. Gwoon sgietuh verdomme.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 19 december 2022 @ 14:30:13 #295
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207146210
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die hele vergelijking tussen Maradonna en Messi is toch ook eigenlijk wel belachelijk. :') Het lijkt mij overduidelijk dat Messi groter is.
Zo'n 4 centimeter groter.

Het is een onzinnige discussie natuurlijk. Maar niemand die ooit de beste Maradona zag spelen kan met rede zeggen dat Messi groter is. Hoe die speelde in een tijd dat er nog échte beenhouwers op het veld stonden ...
Maar Maradona haalde absoluut niet het maximum uit zijn carrière natuurlijk. Messi heeft ontegensprekelijk een veel grotere sportieve carrière gehad dan Maradona.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 19 december 2022 @ 14:31:55 #296
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207146237
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Natuurlijk belachelijk dat dit nog niet eerder gebeurd is. Maar het strafschoppenvraagstuk vraagt sowieso om een veel uitgebreidere benadering, ook in het clubvoetbal. Gaat nergens over dat nog steeds 9 van de 10 spelers niet veel verder komen dan een rollertje beneden in de hoek terwijl ze al hun hele leven voetballen. (en een slechte aanloop nemen) De Van Persie-strafschop zou studiemateriaal moeten zijn voor elke prof.

Als je hem hard genoeg in de bovenhoek trapt (maakt niet uit of het links of rechts is) is het gewoon volstrekt onmogelijk dat de keeper hem pakt. Zijn reactietijd ligt namelijk hoger dan de tijd die de bal nodig heeft om binnen te gaan ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207146271
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Als je hem hard genoeg in de bovenhoek trapt (maakt niet uit of het links of rechts is) is het gewoon volstrekt onmogelijk dat de keeper hem pakt. Zijn reactietijd ligt namelijk hoger dan de tijd die de bal nodig heeft om binnen te gaan ...
Exact, maar toch neemt vrijwel niemand hem zo. Onbegrijpelijk.
pi_207146282
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Als je hem hard genoeg in de bovenhoek trapt (maakt niet uit of het links of rechts is) is het gewoon volstrekt onmogelijk dat de keeper hem pakt. Zijn reactietijd ligt namelijk hoger dan de tijd die de bal nodig heeft om binnen te gaan ...
Ohja, gewoon even in de bovenhoek knallen
  maandag 19 december 2022 @ 14:40:08 #299
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207146346
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 14:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ohja, gewoon even in de bovenhoek knallen
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207146442
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar je verleden qua clubs bepaalt dan weer niet of je een goede keeper bent qua penalty's..
Dat klopt. Dat bepaal je tijdens speciale trainingssessies in Zeist met Frans Hoek en 'n volleybalcoach erbij.
pi_207146445
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
"Topchef" Salt Bae ... Geen idee wat hij daar doet, maar ie wilde een selfie met Messi scoren ...

https://www.instagram.com(...)56-ade9-b136bec0d3d3
Oh, het homostatement van Turkije dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')