Altijd wel leuke discussies ja. Overigens vind ik zelf dus dat die discussie in het voetbal wel bijna beslist is maar zolang niet een meerderheid van 80 procent van de mensen dat met me eens is, is dat eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Geenszins, en omdat het zo moeilijk te vergelijken is blijft het altijd discussie opleveren. Vandaar mijn parallel met boksen, daar speelt dat ook. En net als met voetbal is er wel enige consensus maar ook weer niet helemaal.
Er zijn denk ik niet heel veel sporten waar er unaniem een hele duidelijke beste/goat is. En dat is prima, blijft er wat over om te ouwehoeren.
Dat vinden ze bij boksen ook, alleen de ander wil maar niet luisterenquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Altijd wel leuke discussies ja. Overigens vind ik zelf dus dat die discussie in het voetbal wel bijna beslist is maar zolang niet een meerderheid van 80 procent van de mensen dat met me eens is, is dat eigenlijk niet zo.
Als hij in Andorra geboren was of zo, dan had hij niet eens 'n WK gespeeld.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat vinden ze bij boksen ook, alleen de ander wil maar niet luisteren![]()
Wat het bij voetballers nog wat moeilijker maakt is dat het een teamsport is (zonder deze keeper was Messi geen wereldkampioen geworden)
Preciesquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij in Andorra geboren was of zo, dan had hij niet eens 'n WK gespeeld.
Dat geldt bij Messi ook al als je het hebt over de beste speler van z’n generatie, laat staan de beste ooitquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Altijd wel leuke discussies ja. Overigens vind ik zelf dus dat die discussie in het voetbal wel bijna beslist is maar zolang niet een meerderheid van 80 procent van de mensen dat met me eens is, is dat eigenlijk niet zo.
Vandaar ook dat ie al de beste was ook zonder die prijzen met Argentinië. Dat dit de laatste eigenwijzen nog over de streep heeft getrokken is prima, maar was niet nodig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij in Andorra geboren was of zo, dan had hij niet eens 'n WK gespeeld.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die wereldbeker heeft meer weg van een pener. Slecht getekend en gekleurd zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |