abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207162199
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:04 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Geenszins, en omdat het zo moeilijk te vergelijken is blijft het altijd discussie opleveren. Vandaar mijn parallel met boksen, daar speelt dat ook. En net als met voetbal is er wel enige consensus maar ook weer niet helemaal.

Er zijn denk ik niet heel veel sporten waar er unaniem een hele duidelijke beste/goat is. En dat is prima, blijft er wat over om te ouwehoeren.
Altijd wel leuke discussies ja. Overigens vind ik zelf dus dat die discussie in het voetbal wel bijna beslist is maar zolang niet een meerderheid van 80 procent van de mensen dat met me eens is, is dat eigenlijk niet zo. ;)
pi_207162236
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Altijd wel leuke discussies ja. Overigens vind ik zelf dus dat die discussie in het voetbal wel bijna beslist is maar zolang niet een meerderheid van 80 procent van de mensen dat met me eens is, is dat eigenlijk niet zo. ;)
Dat vinden ze bij boksen ook, alleen de ander wil maar niet luisteren :P

Wat het bij voetballers nog wat moeilijker maakt is dat het een teamsport is (zonder deze keeper was Messi geen wereldkampioen geworden)
pi_207162246
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:13 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dat vinden ze bij boksen ook, alleen de ander wil maar niet luisteren :P

Wat het bij voetballers nog wat moeilijker maakt is dat het een teamsport is (zonder deze keeper was Messi geen wereldkampioen geworden)
Als hij in Andorra geboren was of zo, dan had hij niet eens 'n WK gespeeld.
pi_207162273
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:14 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als hij in Andorra geboren was of zo, dan had hij niet eens 'n WK gespeeld.
Precies

Omdat het bij boksen individueel is heb je eigenlijk maar 2 variabelen, tijdsperiode en gewichtsklasse. Zelfs een klein landje kan een olympisch kampioen voortbrengen.

Bij voetbal heb je dan weliswaar geen gewichtsklasse, maar wel clubkeuze, veldpositie en geboorteland. Zo vind ik dat je een (eerste) EK van Portugal met Ronaldo ook niet moet onderschatten.
pi_207162320
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Altijd wel leuke discussies ja. Overigens vind ik zelf dus dat die discussie in het voetbal wel bijna beslist is maar zolang niet een meerderheid van 80 procent van de mensen dat met me eens is, is dat eigenlijk niet zo. ;)
Dat geldt bij Messi ook al als je het hebt over de beste speler van z’n generatie, laat staan de beste ooit
pi_207195480
twitter
  vrijdag 23 december 2022 @ 14:12:42 #108
80382 manny
30 is best veel
pi_207199916
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 19:14 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als hij in Andorra geboren was of zo, dan had hij niet eens 'n WK gespeeld.
Vandaar ook dat ie al de beste was ook zonder die prijzen met Argentinië. Dat dit de laatste eigenwijzen nog over de streep heeft getrokken is prima, maar was niet nodig.

Was wel leuk geweest als de beste aller tijden uit bijv Luxemburg was gekomen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_207199925
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2022 01:55 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Die wereldbeker heeft meer weg van een pener. Slecht getekend en gekleurd zeg.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 december 2022 @ 14:35:43 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207200291
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 14:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die wereldbeker heeft meer weg van een pener. Slecht getekend en gekleurd zeg.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207204056
Kut Argentijnen worden helemaal uitgekotst door alles en iedereen.
pi_207205337
Frankrijk is 'vulgair' Argentinië beu en roept op tot actie: 'Slechtste winnaars ooit'

https://nos.nl/artikel/24(...)chtste-winnaars-ooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')