Die leek ze bij momenten gewoon binnen te laten ...quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Lijkt me wel 'geinig' als de terugvlucht in zee stort.
'de WK-beker van Messi die nooit thuis kwam'
quote:Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2022 van 01-09-2022 t/m 18-12-2022
009 1649 Pisces29
Nee hoor, hun probleem is dat ze zonder hem nooit zoveel penalties kado krijgen en zoveel kaarten niet gegeven worden.quote:Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef BB-King het volgende:
Dus dit was Messi zijn laatste wedstrijd voor de nationale ploeg?
Dan zie ik ze voorlopig het WK niet meer winnen want zonder hem is het niveautje RKC.
Welk cijfer geef je hemquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We bedanken @:Coco voor de bewezen diensten
Alleen die taal al , daar gaan je haren van rechtop staan , dat zegt al genoegquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Gewoon omdat het een kutvolk is denk ik.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Nope, maar dat mag jij geloven natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De niet gegeven penalty van Frankrijk was er eerder een dan de strafschop van Argentinië.
Corrupte zooi.
Daar heb ik jullie voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |