abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207135731
TETTEN
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_207135734
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch bijzonder, de eerste keer dat Argentinië wereldkampioen werd was ook een omstreden WK in een kutland met een schrikbewind, en nu weer :)
Jij ook kilo's rijst cadeau gehad? c_/
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:27 #153
338319 ZarB
Piña colada
pi_207135736
Zo'n wk finale moet gewoon vaker verlengd worden. Winnen door penalty's zegt echt helemaal niks. Niet verdiend. Doei.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:29 #154
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207135737
1000 euro gewonnen :D
graag op anoniem
pi_207135738
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]

THE GOAT
Opjorrissen.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:34 #157
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207135740
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
:?
pi_207135742
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Lijkt me wel 'geinig' als de terugvlucht in zee stort.

'de WK-beker van Messi die nooit thuis kwam'
Wat lees ik
pi_207135744
Zijn er al rellen?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 18:58:49 #160
284411 crew  heywoodu
pi_207135747
Tja, als het op penalties aankomt en de ene keeper is fenomenaal goed en de ander werkelijk bizar slecht...

Helaas is het dan verdiend, ofzo.
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:52 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207135749
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]

THE GOAT
Eerder de keeper van Argentinië.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207135750
Noppert het toch beter gedaan dan LLoris.
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:56 #163
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135751
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:57 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos. Gekocht kampioenschap, period.
De niet gegeven penalty van Frankrijk was er eerder een dan de strafschop van Argentinië.

Corrupte zooi.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135752
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Opjorrissen.
OpLlorissen?
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:01 #165
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135756
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Opjorrissen.
Mad.
pi_207135757
Top 100 van forum WK 2022 van 01-09-2022 t/m 18-12-2022

nr / aantal posts / gebruiker
001 3517 Coco
002 3005 3rr0r
003 2843 Halcon
004 2414 Mexicanobakker
005 1906 GGMM
006 1830 DombohetOlifantje1
007 1751 Neef_Wuppie
008 1726 TweedeKlum
009 1649 Pisces29
010 1624 Zipportal
011 1615 Zorro
012 1340 WheeledWarrior
013 1207 capuchon_jongen
014 1141 Wienerschnitzels
015 1115 Nober
016 1110 hhh38
017 1102 PietjePuk2000
018 1074 tong80
019 1052 dvdfreak
020 1043 Sked
021 1041 R-woud93
022 1011 KingRoland
023 0897 Poepz0r
024 0881 Toby56
025 0875 Tagliano
026 0857 -XOR-
027 0824 Littlerabbit
028 0804 Lonaa
029 0765 thedeedster
030 0738 Gehrman
031 0735 Caland
031 0735 GurneyIsBestOke
033 0728 Frozen-assassin
033 0728 StephanL
035 0714 JR-Style-93
036 0690 Lyrewyn
037 0687 WAvanBuren
038 0668 Perox
039 0667 Durmada
040 0615 Kriegel
041 0605 Machielovic
042 0575 RamboDirk
043 0544 onlogisch
044 0538 TLC
045 0498 superniger
046 0496 raptorix
047 0485 Perrin
048 0476 Van_Poppel
049 0473 Jor_Dii
049 0473 Bugno3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:06 #167
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135760
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch bijzonder, de eerste keer dat Argentinië wereldkampioen werd was ook een omstreden WK in een kutland met een schrikbewind, en nu weer :)
Er zijn wel meer WK's in een kutland met een schrikbewind geweest natuurlijk. Dat doet de kansen stijgen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:08 #168
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207135761
Dus dit was Messi zijn laatste wedstrijd voor de nationale ploeg?

Dan zie ik ze voorlopig het WK niet meer winnen want zonder hem is het niveautje RKC.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:09 #169
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207135763
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Lijkt me wel 'geinig' als de terugvlucht in zee stort.

'de WK-beker van Messi die nooit thuis kwam'
Mag van mij wel die Air Crash Investigation herhalingen word je ook gaar van >:) >:) >:) })
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_207135764
Op basis van de gehele finale heeft Argentinië verdiend gewonnen.

Ik weet nog steeds niet helemaal wat die Fransen bezielde, de eerste 70 minuten.
Ze speelden als zandzakken.

En dan 2 knettergekke minuten, waardoor de finale een waar spektakel werd.

Ik kan uiteindelijk goed leven met de uitslag.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 18:59:11 #171
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207135766
Dit forum kan op slot @GGMM
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207135768
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]

THE GOAT
Save the planet door allemaal homo te worden.
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:26 #173
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135771
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef KingRoland het volgende:
1000 euro gewonnen :D
Gefeliciteerd! :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135772
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef amp25 het volgende:
Frankrijk allemaal donkere spelers
Is hun eigen schuld, hadden ze maar niet half Afrika moeten koloniseren.
pi_207135773
Man of the Match

  zondag 18 december 2022 @ 18:59:42 #176
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207135775
Aids :r
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:49 #177
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135779
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:54 schreef Coco het volgende:
Lloris _O-
Die leek ze bij momenten gewoon binnen te laten ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:49 #178
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207135782
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Lijkt me wel 'geinig' als de terugvlucht in zee stort.

'de WK-beker van Messi die nooit thuis kwam'
:D
pi_207135784
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit forum kan op slot @:GGMM
Lekker niet gewerkt pik
pi_207135786
Wim-lex mag weer los avond *O* w/
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207135792
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit forum kan op slot @:GGMM
We bedanken @Coco voor de bewezen diensten
pi_207135794
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
pi_207135795
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2022 van 01-09-2022 t/m 18-12-2022

009 1649 Pisces29
:)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207135796
Ronaldo zal nu wel op een flat staan denk ik.
pi_207135797
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef BB-King het volgende:
Dus dit was Messi zijn laatste wedstrijd voor de nationale ploeg?

Dan zie ik ze voorlopig het WK niet meer winnen want zonder hem is het niveautje RKC.
Nee hoor, hun probleem is dat ze zonder hem nooit zoveel penalties kado krijgen en zoveel kaarten niet gegeven worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207135800
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
pi_207135804
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
We bedanken @:Coco voor de bewezen diensten
Welk cijfer geef je hem
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_207135805
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
  zondag 18 december 2022 @ 19:00:40 #189
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135806
quote:
4s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
Man of the Match

[ afbeelding ]
En toch een loser.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 december 2022 @ 19:00:50 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207135808
:r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_207135811
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Mbappe _O_
pi_207135820
Kut Messi
  zondag 18 december 2022 @ 19:01:21 #193
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207135821
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Alleen die taal al , daar gaan je haren van rechtop staan , dat zegt al genoeg
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_207135827
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Gewoon omdat het een kutvolk is denk ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 19:01:28 #195
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207135828
Jammer. Had het de Fransen wel gegund. Vooral Mbappé.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 18 december 2022 @ 19:01:41 #196
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207135832
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]
De niet gegeven penalty van Frankrijk was er eerder een dan de strafschop van Argentinië.

Corrupte zooi.
Nope, maar dat mag jij geloven natuurlijk :)
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 19:01:47 #197
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207135834
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef Sked het volgende:

[..]
Lekker niet gewerkt pik
Daar heb ik jullie voor :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207135836
Ze duiken allemaal bovenop hem


Jeetje meid, wat gek hè :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207135839
  zondag 18 december 2022 @ 19:02:06 #200
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207135840
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Uiteraard.

Mbappé wel topscorer geworden.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207135843
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Zijn arrogant.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 december 2022 @ 19:02:16 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207135845
quote:
093 0215 Nattekat
095 0208 Haags
@Haags gaat nat
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 18 december 2022 @ 19:02:21 #203
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135848
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
Nederland; 2 tegen 8. :N
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135854
Hij wilt zijn kind :)
pi_207135855
Waar is Antonella?
  zondag 18 december 2022 @ 19:02:37 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207135858
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
2004 en 2014 won Nederland met penalty.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207135862
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchtten
pi_207135863
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Welk cijfer geef je hem
Een sterke 8. Soms laat hij zich nog iets teveel leiden door FA GGMM, maar algeheel heeft bewezen een volwaardige mod te zijn. In tegenstelling tot enkele anderen!
pi_207135864
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Zijn arrogant.
Dat hebben de Nederlanders ook wel ervaren _O-
pi_207135866
Het uitschelden van Wout Weghorst wel een grote smet op Messi's WK.
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:03 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207135868
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Nee, arrogant volkje is het.
Beetje zoals Duitsers hier ooit waren. Superioriteitscomplex.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207135869
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.

Wat een kutkeeper heeft dat Frankrijk. De slapzak.
pi_207135870
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchtten
Ja, geen wonder dat ze allemaal blank zijn.
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:15 #214
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135874
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Nober het volgende:
Waar is Antonella?
De Fransen moeten getroost worden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:19 #215
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135875
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
2004 en 2014 won Nederland met penalty.
Tegen nog grotere angsthazen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207135877
CR7 on suicide watch
pi_207135878
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Confetti het volgende:

[..]
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.

Wat een kutkeeper heeft dat Frankrijk. De slapzak.
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:29 #218
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135879
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Strafschopnemer van het toernooi. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135883
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Kriegel het volgende:

[..]
De Fransen moeten getroost worden.
Leuk troostmeisje
pi_207135886
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Kriegel het volgende:

[..]
De Fransen moeten getroost worden.
BLACKED.
pi_207135887
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
White man's burden
pi_207135888
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 19:01 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Nope, maar dat mag jij geloven natuurlijk :)
Er is geen toeval groot genoeg dat een land zoveel penalty beslissingen, voor en tegen, meekrijgt en zoveel kaarten niet krijgt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:53 #223
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207135889
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_207135890
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Doevelaer het volgende:
CR7 on suicide watch
EK gewonnen, teren in Nederland ook genoeg mensen nog op.
pi_207135895
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Eddy.

;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207135896
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Hij is aan de doping?
pi_207135899
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Infantino.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207135900
twitter
pi_207135904
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Eddy.

;)
Misschien bedoelt ie de driebander.
pi_207135908
Vind een topscoretitel wel vrij onzinnig als het grootste deel uit penalty’s bestaat
  zondag 18 december 2022 @ 19:05:03 #231
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207135910
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Meest arrogante mensen volgens mij
  zondag 18 december 2022 @ 19:05:04 #232
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207135911
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Bestaat deze act ook nog steeds ja?
pi_207135913
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Mbappé natuurlijk, de enige speler dit WK die nog een beetje boven de middelmaat is uitgestegen.

Maar het zal wel Messi worden. :r

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:07:23 ]
pi_207135917
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.

Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:05:34 #235
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135924
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Mbappe
What can change the nature of a man?
pi_207135929
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:05 schreef Confetti het volgende:

[..]
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.

Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
Soort van Jasper Cillessen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 19:06:00 #237
284411 crew  heywoodu
pi_207135931
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:05 schreef Confetti het volgende:

[..]
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.

Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
pi_207135934
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Vind een topscoretitel wel vrij onzinnig als het grootste deel uit penalty’s bestaat
Normale goals scoorde hij ook het meeste, dacht ik
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:06:15 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135935
Walgelijk gedrag van Martinez.
What can change the nature of a man?
pi_207135939
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
  zondag 18 december 2022 @ 19:06:30 #241
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207135944
Saudi-Arabiëgod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 18 december 2022 @ 19:06:32 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207135945
Heeft iemand toevallig een live stream van het centrale plein in Buenos Aires?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 18 december 2022 @ 19:06:35 #243
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135946
pluisje hult mee
pi_207135953
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207135954
Messi moet nu lekker stoppen. Bij PSG is weinig eer meer te behalen.
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:07 #246
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207135955
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
Waren best matige pingels inderdaad :')
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:09 #247
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135956
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Walgelijk gedrag van Martinez.
Hoop dat ie onder de rondtochtbus komt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207135957
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:16 #249
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135961
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Jeetje wat ben jij zuur _O-
pi_207135963
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ja, geen wonder dat ze allemaal blank zijn.
Checks wel out met het superioriteitsgevoel.
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:25 #251
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207135965
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! :)
thanks, de haat naar messi heeft mij geen windeieren gelegd ;)
graag op anoniem
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 19:07:38 #252
284411 crew  heywoodu
pi_207135967
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:40 #253
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135968
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
Hij kreeg een bedrag afgesproken bij die toss ... :D :')
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:42 #254
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207135969
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef Breekfast het volgende:
Messi moet nu lekker stoppen. Bij PSG is weinig eer meer te behalen.
Wel nog wat centjes.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207135970
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef dvdfreak het volgende:
pluisje hult mee
Sinds zijn dood:
Copa América 2021
World Cup 2022

Diego feest in z'n graf.
pi_207135974
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef dvdfreak het volgende:
pluisje hult mee
Die leeft toch niet meer?
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:01 #257
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135976
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Ik ben helemaal niet tegen Messi.
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:11 #258
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207135979
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:30 #259
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207135986
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
De NOS is propaganda van de elite. De gewone mensen wordt er niet gehoord.
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:32 #260
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135987
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Toch hun schuld niet dat heel Europa gewoon thuis bleef uit Qatar?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:35 #261
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207135989
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Strafschopnemer van het toernooi. :Y
Mmmmbape scoorde er drie, twee in de wedstrijd een in de serie ook erg goed.
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:49 #262
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207135996
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Alleen Nederlanders zijn nog zuur. Zelfs een Gignac hoopte dat Messi hem zou pakken
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:50 #263
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207135997
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef dvdfreak het volgende:
pluisje hult mee
Die had het nu al lang al niet meer door zeker niet na '80 en '82
:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207135999
Ik ga even twee uur masten tot het echte WK begint
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:09:05 #265
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136003
Oh en Messi heeft gehuild mensen.

Maar het was tranen van geluk _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136004
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
Puta. 🤏🤏
pi_207136009
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Jeetje wat ben jij zuur _O-
Gewoon feiten.
pi_207136011
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Dat verdiende Lloris ook weer niet ;(
pi_207136015
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef XSbig het volgende:
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
Iemand moet de rechten betalen.
pi_207136018
Het verbaast me dat er geen rood is gevallen eigenlijk
pi_207136024
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Daar vinden ze vrouwenvoetbal ook goed. Ik denk dat het gewoon mannenhaat is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207136028
Als Nederlander is dit toch wel extra zuur allemaal. Het is ze niet gegund die Argentijnen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 19:10:10 #273
284411 crew  heywoodu
pi_207136029
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:

[..]
Alleen Nederlanders zijn nog zuur. Zelfs een Gignac hoopte dat Messi hem zou pakken
Kroaten zitten ook niet bepaald te juichen :+
pi_207136032
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
geen Nederlander zeker?
pi_207136035
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef XSbig het volgende:
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
Dit heeft niks meer met een publieke omroep te maken.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:10:35 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136036
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Onsympathiek land en speler.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:10:52 #277
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136039
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als Nederlander is dit toch wel extra zuur allemaal. Het is ze niet gegund die Argentijnen.
Praat lekker voor jezelf, debiel.
  zondag 18 december 2022 @ 19:10:52 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136040
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Mmmmbape scoorde er drie, twee in de wedstrijd een in de serie ook erg goed.
Ik vond het de beste speler. Of samen met Messi de beste speler.
Allebei hielden ze hun hoofd koel. Goede profs.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136041
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Ik weet niet wie dat zegt op TV, maar blijkbaar klopt dat 'feit' dus niet.

Ik heb geen hekel aan meneer Messi.
Hij was/ie af en toe flink vervelend, maar volgens mij geldt dat voor ongeveer 99% van alle (prof)voetballers.

En ik herinner me bij voorkeur iemands hoogtepunten.
Die zijn er bij Messi zat.

De enige voetballende MEGALUL die ik echt niet moet, ondanks dat-ie zijn kwaliteiten had, is Harald 'Toni' Schumacher.
Z'n boekje was nochtans interessant.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136043
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Voor wat?
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 18 december 2022 @ 19:11:02 #281
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207136044
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
Vind t prachtig dit.
mooi land, mooie finalisten en schitterende winnaar
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207136047
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Ook al kwaliteit van Messi, wij doen dat niet voor Wout Weghorst.
pi_207136050
Mooi WK al met al.
  zondag 18 december 2022 @ 19:11:39 #284
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207136051
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Zo’n discrepantie zie je vaker. En niet alleen bij sport. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 19:11:43 #285
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_207136053
twitter
are we infinite or am I alone
pi_207136056
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef probeer het volgende:

[..]
Voor wat?
Dat gekloot met de bal voor de penalty.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207136060
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
pi_207136063
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Dan moet je 'm wel in het goede gat steken.
pi_207136064
Leonne laat je pener zien @Zipportal
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:12:31 #290
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136067
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136072
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Praat lekker voor jezelf, debiel.
Je bent zelf een randdebiel Scrummie.
pi_207136074
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Zou jij haar ook doen als ze stil is?
pi_207136075
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Lijkt me een luidruchtig typje.
pi_207136076
sow
pi_207136084
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:12 schreef Sked het volgende:

[..]
Zou jij haar ook doen als ze stil is?
Stiekem wel. :@
  zondag 18 december 2022 @ 19:13:21 #296
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207136085
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
Oke Ricardo Klement.
pi_207136098
Erg jammer
Jack does it in real time...
  zondag 18 december 2022 @ 19:14:15 #298
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136101
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136107
Als het steevast op pingels aankomt en je hebt de beste pingelkeeper ter wereld op goal, dan word je terecht wereldkampioen.
pi_207136108
:M
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')