Jij ook kilo's rijst cadeau gehad?quote:Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch bijzonder, de eerste keer dat Argentinië wereldkampioen werd was ook een omstreden WK in een kutland met een schrikbewind, en nu weer
Wat lees ikquote:Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Lijkt me wel 'geinig' als de terugvlucht in zee stort.
'de WK-beker van Messi die nooit thuis kwam'
Eerder de keeper van Argentinië.quote:
De niet gegeven penalty van Frankrijk was er eerder een dan de strafschop van Argentinië.quote:Op zondag 18 december 2022 18:57 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos. Gekocht kampioenschap, period.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn wel meer WK's in een kutland met een schrikbewind geweest natuurlijk. Dat doet de kansen stijgen ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch bijzonder, de eerste keer dat Argentinië wereldkampioen werd was ook een omstreden WK in een kutland met een schrikbewind, en nu weer
Mag van mij wel die Air Crash Investigation herhalingen word je ook gaar vanquote:Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Lijkt me wel 'geinig' als de terugvlucht in zee stort.
'de WK-beker van Messi die nooit thuis kwam'
Gefeliciteerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |