abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207135469
De volgens sommigen beste voetballer ooit, tegen de misschien wel beste voetballer van tegenwoordig. Twee grootmachten uit de voetbalgeschiedenis. Argentinië een voetbalgeschiedenis op een WK dat terug gaat naar voor de Tweede Wereld Oorlog. Tegen Frankrijk dat pas geschiedenis schreef als land op een WK in 1998. Terwijl het met Kopa, Fontaine en Platini al de besten van de wereld had. In 1998 voor het eerst wereldkampioen met Zidane. Zoals Argentinië het voor het eerst werd met Maradona in 1986. Nu twee andere wereldsterren. Messi en Mbappé.

Buiten alle Nederlandse sentimenten een gedroomde finale. Messi was altijd een 10. Momenteel scoort-ie een 8. De lat ligt dus hoog voor deze wondervoetballer. Mbappé scoort er als 23jarige op los. Is al een 8 waard, misschien wordt-ie na de finale een 9. Zijn carriere is te kort om al een 10 te zijn. Een juweel is ie al. Wordt het een briljantje?

Het vooruitzicht is mooi. De voorpret terecht. WK-finale 2022. Argentinië-Frankrijk.






:T
pi_207135470
man man man _O-
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_207135471
Dit duurde érg lang.
  zondag 18 december 2022 @ 18:52:53 #4
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135472
hoeee the fck
  zondag 18 december 2022 @ 18:52:54 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207135474
Pfff wat een drama.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207135475
Ach
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 18 december 2022 @ 18:52:57 #7
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135477
JAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJA HAHAHAHAHHA
pi_207135479
Over en uit...
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:02 #9
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207135480
Alle Fransjes op heupschotles geweest bij Ryan Babel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:02 #10
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135481
Martinez :r
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207135482
De GOAT
De GOAT
De GOAT
De GOAT
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:04 #12
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207135483
Martinez :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:53:04 #13
35723 crew  GGMM
pi_207135484


_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207135485
Lloris _O-
pi_207135486
Lloris slappe hap
pi_207135487
Helaasch.
pi_207135489
Until France wins
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:07 #18
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_207135490
Keeper zat wel weer goed.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_207135491
MESSI GOAT
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:08 #20
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_207135492
Thijs Libregts geniet met volle teugen
RED ONS HENNIEGOD
pi_207135493
Dit is klaar.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207135494
dit verzin je toch niet
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:13 #23
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207135497
-O-
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:15 #24
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207135499
Man man man
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:53:16 #25
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135500
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
:?
What can change the nature of a man?
pi_207135501
Dit is niet leuk
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:18 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207135502
Lloris faalt ook wel zeg.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207135504
Lloris man
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:22 #29
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207135506
Doe eens je best Hugo
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:53:23 #30
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:24 #31
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135508
dit is klaar
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:25 #32
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207135509
Net zoals Nederland verspeelt Frankrijk dit in de strafschoppenserie -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_207135511
Als je zak aardappelen intikt op google krijg je plaatjes van Jories te zien.
pi_207135512
Wat slecht
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_207135513
Lloris, de tyfus wat slecht _O-
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:30 #36
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_207135514
Lloris gaat niet met de beker maar met een mooie Rolex naar huis.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_207135515
De man die rood had moeten hebben scoort.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:33 #38
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207135516
Sneu en onverdiend.
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:34 #39
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207135518
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:53 schreef poederbrief het volgende:
dit verzin je toch niet
Tuurlijk wel, meest voorspelbare ooit
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:34 #40
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135519
deze gaat ook mis
pi_207135520
Nog slechter dan Nederland
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:53:36 #42
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135521
Lloris kan dit niet.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:44 #43
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135524
Laat die Franse keeper ze expres binnen ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:48 #44
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135527
Kampioen van de armoede
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:53:49 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135529
Fok is traag @Zipportal
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:50 #46
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_207135530
Als je deze moet nemen joh….
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  zondag 18 december 2022 @ 18:53:53 #47
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_207135532
Lloris te vaak net niet.
  zondag 18 december 2022 @ 18:54:00 #48
2651 svann
night-hawk
pi_207135537
Wel een heel zware druk nu op de fransen
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207135541
Het kan nog.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207135543
Hele zee van Argentinie fans ook waar je voor staat
  zondag 18 december 2022 @ 18:54:16 #51
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135546
lekker
pi_207135547
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
hahahahahah haha ha ha... -O- :{ }:| :?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207135548
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Ontslaan
  zondag 18 december 2022 @ 18:54:21 #54
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207135549
Wat een kutkeeper van Frankkrijk :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_207135550
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:53 schreef Coco het volgende:
Fok is traag @:zipportal
Tijd voor een donatie
pi_207135551
@Coco op zwart
pi_207135552
Comeback zou wel in het verhaal passen
pi_207135553
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  zondag 18 december 2022 @ 18:54:41 #59
2651 svann
night-hawk
pi_207135556
Het beslissende schot
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207135559
Kutzooi
  zondag 18 december 2022 @ 18:54:47 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207135560
JAAAAAAAA
pi_207135561
Neeeeeee
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 18 december 2022 @ 18:54:48 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207135562
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:53 schreef thedeedster het volgende:
Kampioen van de armoede
Dat ja.
pi_207135563
OK
pi_207135564
Bij de NOS zullen ze nu klaarkomen want messi kampioen.
  zondag 18 december 2022 @ 18:54:50 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207135566
RIP
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207135567
TV UIT
  zondag 18 december 2022 @ 18:54:52 #68
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135568
Ik ga dit niet kijken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:54:56 #69
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135572
Lloris _O-
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:54:57 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207135574
NEEEEEEEE
pi_207135579
WE hebben verloren van de Wereldkampioen
  zondag 18 december 2022 @ 18:55:03 #72
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135580
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  zondag 18 december 2022 @ 18:55:04 #73
2651 svann
night-hawk
pi_207135581
Argentinië dus.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:55:04 #74
35723 crew  GGMM
pi_207135582
Die keeper ligt al voordat er geschoten wordt

Dat zou wel eens heel naar kunnen uitpakken voor Frankrijk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:55:05 #75
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207135583
:r
pi_207135584
Tv kan uit
pi_207135585
Dit is gespeeld
pi_207135586
Zappen!
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207135588
WAt gaan we nu kijken?
pi_207135590
Mooi hoor :)
  zondag 18 december 2022 @ 18:55:10 #81
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135591
🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷

JAAAAAAAAAAAAAA *O* MESSI WERELDKAMPIOEN JAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJJA *O* *O* *O* *O* *O* ARGENTINA ARGENTINA

🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷
pi_207135593
Zooo klaar

IEDEREEN AAN HET GAS! *O*
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207135595
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef svann het volgende:
Argentinië dus.
Nee, Messi.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207135597
Leuk voor Messi :).
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:55:22 #85
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135601
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef Scrummie het volgende:
🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷

JAAAAAAAAAAAAAA *O* MESSI WERELDKAMPIOEN JAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJJA *O* *O* *O* *O* *O* ARGENTINA ARGENTINA

🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷
Normaal doen.
What can change the nature of a man?
pi_207135602










  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 18:55:26 #87
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207135605
Meh.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207135606
Maxima blij
  zondag 18 december 2022 @ 18:55:32 #89
2651 svann
night-hawk
pi_207135608
Op het nippertje.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 18 december 2022 @ 18:55:33 #90
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_207135610
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef wimderon het volgende:
Leuk voor Messi :).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_207135612
Jammer, een uiterst onsympathieke wereldkampioen. Maar ach, morgen komt de zon weer op.
pi_207135613
Die Argentijnen hadden net zo goed op een leeg doel kunnen schieten
pi_207135614
Ik ga met spullen gooien.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207135616
Tijd voor darts
pi_207135620
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207135621
:{
pi_207135622
Argentinie heeft eerst Nederland anaal vernedert en nu pakken ze ook Frankrijk aan.
  zondag 18 december 2022 @ 18:55:46 #98
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207135624
Jammer.
  zondag 18 december 2022 @ 18:55:46 #99
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_207135625
Messi :r
pi_207135626
PUSHMELDINGEN.
  zondag 18 december 2022 @ 18:55:53 #101
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207135629
Leuk voor alle tattoo-tokkies.
  zondag 18 december 2022 @ 18:55:54 #102
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207135630
Nou, de Messi haters moeten zich even een week opsluiten want dit wordt een orgasme van de media van ongekende proporties
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:55:55 #103
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207135631
Erg vervelend dat de nare klootzak Emiliano Martinez nu wereldkampioen is.
pi_207135636
Mission accomplished FIFA
pi_207135637
Frankrijk allemaal donkere spelers
  zondag 18 december 2022 @ 18:56:06 #106
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207135639
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef GGMM het volgende:
Die keeper ligt al voordat er geschoten wordt

Dat zou wel eens heel naar kunnen uitpakken voor Frankrijk
:?
pi_207135641
Als ik Messi was, ging ik nu lekker met pensioen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207135644
Fuck dit wk met onterechte penalties.. Om te kotsen
  zondag 18 december 2022 @ 18:56:21 #109
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135650
Ik zet mijn play station maar aan. Het is dat ik geen voetbalgames speel, anders werd NL toch nog eens kampioen
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135652
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef amp25 het volgende:
Frankrijk allemaal donkere spelers
Omvolking
pi_207135653
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef superniger het volgende:
Ik ga met spullen gooien.
Is er nu al darts ja?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_207135654
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer, een uiterst onsympathieke wereldkampioen. Maar ach, morgen komt de zon weer op.
Ben je al buiten op je bakkes gevallen ofzo?
  zondag 18 december 2022 @ 18:56:29 #113
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135656
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef hhh38 het volgende:
Nou, de Messi haters moeten zich even een week opsluiten want dit wordt een orgasme van de media van ongekende proporties
En terecht. Wat. Een. God _O_
pi_207135657
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:54 schreef Coco het volgende:
Lloris _O-
Zo zie je dat het geen loterij is maar keeper van Argentinië geeft je gewoon 70/30 elke shootout
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Sport zondag 18 december 2022 @ 18:56:29 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207135658
Jaaaaaaaaa
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207135661
Messi GOAT
  zondag 18 december 2022 @ 18:56:36 #117
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207135663
Wat een anti-climax weer.

Maar goed, gefeliciteerd Argentinië.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207135666
Maxima huilend voor de tv
pi_207135669
Die kans van Frankrijk in de laatste minuten :X
  zondag 18 december 2022 @ 18:56:45 #120
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135671
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
Mission accomplished FIFA
_O-
  zondag 18 december 2022 @ 18:56:48 #121
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207135673
Toch bijzonder, de eerste keer dat Argentinië wereldkampioen werd was ook een omstreden WK in een kutland met een schrikbewind, en nu weer :)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 18:56:57 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207135677
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:54 schreef T3hTommay het volgende:
@:Coco op zwart
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207135678
Natuurlijk wel passend dat het meest walgelijke WK ooit door de meest walgelijke ploeg wordt gewonnen.
pi_207135679
Waardeloos. Gekocht kampioenschap, period.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:57:07 #125
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135681
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef RipCity het volgende:

[..]
Zo zie je dat het geen loterij is maar keeper van Argentinië geeft je gewoon 70/30 elke shootout
Mwah ook de vertraagde aanloopjes.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:57:15 #126
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135685
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef amp25 het volgende:
Frankrijk allemaal donkere spelers
Zo hee, vertel!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207135687
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:54 schreef T3hTommay het volgende:
@:Coco op zwart
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  zondag 18 december 2022 @ 18:57:18 #128
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_207135690
Andries Lloris
  zondag 18 december 2022 @ 18:57:19 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207135692
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef amp25 het volgende:
Frankrijk allemaal donkere spelers
Mooi he O+
pi_207135693
Messi de GOAT, heel mooi
  zondag 18 december 2022 @ 18:57:25 #131
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207135696
zo nu naar het EK toe werken
dit is afgelopen dus uit die camera's en klaar ... next
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:57:25 #132
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135697
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
:D
Oh jij vindt dat leuk?
What can change the nature of a man?
pi_207135698
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef Toby56 het volgende:
Als ik Messi was, ging ik nu lekker met pensioen.
Dat had ik in 2012 al gedaan met al dat geld.
  zondag 18 december 2022 @ 18:57:27 #134
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_207135699
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_207135700
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef amp25 het volgende:
Frankrijk allemaal donkere spelers
Dus?
pi_207135703
Wat een jankbuulen
pi_207135705
Wat een genot _O_
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:57:34 #138
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135706
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|:)
What can change the nature of a man?
pi_207135707
Wie troostte Giroud?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207135709
Triest voor Mboopie
pi_207135713
Otamendi waar hij hoort, in het publiek.
  zondag 18 december 2022 @ 18:57:59 #142
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207135719
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Erg vervelend dat de nare klootzak Emiliano Martinez nu wereldkampioen is.
Het idee dat Paredes wereldkampioen is, is nog een stukje erger.
pi_207135720
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef Nober het volgende:

[..]
Ben je al buiten op je bakkes gevallen ofzo?
Van je zolderkamer afkomen :') .
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:00 #144
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207135721
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_207135724
Terechte winnaar, spectaculair :)
-nee-
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:04 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207135725
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:57 schreef RAVW het volgende:
zo nu naar het EK toe werken
dit is afgelopen dus uit die camera's en klaar ... next
Over naar het darten _O_
pi_207135727
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:57 schreef koffiekoekjes het volgende:
Triest voor Mboopie
Gelukkig nog jong om zat te winnen :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:58:08 #148
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207135728


THE GOAT
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:11 #149
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135729
Tieten.
pi_207135730
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wie troostte Giroud?
pi_207135731
TETTEN
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_207135734
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch bijzonder, de eerste keer dat Argentinië wereldkampioen werd was ook een omstreden WK in een kutland met een schrikbewind, en nu weer :)
Jij ook kilo's rijst cadeau gehad? c_/
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:27 #153
338319 ZarB
Piña colada
pi_207135736
Zo'n wk finale moet gewoon vaker verlengd worden. Winnen door penalty's zegt echt helemaal niks. Niet verdiend. Doei.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:29 #154
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207135737
1000 euro gewonnen :D
graag op anoniem
pi_207135738
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]

THE GOAT
Opjorrissen.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:34 #157
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207135740
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
:?
pi_207135742
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Lijkt me wel 'geinig' als de terugvlucht in zee stort.

'de WK-beker van Messi die nooit thuis kwam'
Wat lees ik
pi_207135744
Zijn er al rellen?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 18:58:49 #160
284411 crew  heywoodu
pi_207135747
Tja, als het op penalties aankomt en de ene keeper is fenomenaal goed en de ander werkelijk bizar slecht...

Helaas is het dan verdiend, ofzo.
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:52 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207135749
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]

THE GOAT
Eerder de keeper van Argentinië.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207135750
Noppert het toch beter gedaan dan LLoris.
  zondag 18 december 2022 @ 18:58:56 #163
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135751
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:57 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos. Gekocht kampioenschap, period.
De niet gegeven penalty van Frankrijk was er eerder een dan de strafschop van Argentinië.

Corrupte zooi.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135752
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Opjorrissen.
OpLlorissen?
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:01 #165
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135756
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Opjorrissen.
Mad.
pi_207135757
Top 100 van forum WK 2022 van 01-09-2022 t/m 18-12-2022

nr / aantal posts / gebruiker
001 3517 Coco
002 3005 3rr0r
003 2843 Halcon
004 2414 Mexicanobakker
005 1906 GGMM
006 1830 DombohetOlifantje1
007 1751 Neef_Wuppie
008 1726 TweedeKlum
009 1649 Pisces29
010 1624 Zipportal
011 1615 Zorro
012 1340 WheeledWarrior
013 1207 capuchon_jongen
014 1141 Wienerschnitzels
015 1115 Nober
016 1110 hhh38
017 1102 PietjePuk2000
018 1074 tong80
019 1052 dvdfreak
020 1043 Sked
021 1041 R-woud93
022 1011 KingRoland
023 0897 Poepz0r
024 0881 Toby56
025 0875 Tagliano
026 0857 -XOR-
027 0824 Littlerabbit
028 0804 Lonaa
029 0765 thedeedster
030 0738 Gehrman
031 0735 Caland
031 0735 GurneyIsBestOke
033 0728 Frozen-assassin
033 0728 StephanL
035 0714 JR-Style-93
036 0690 Lyrewyn
037 0687 WAvanBuren
038 0668 Perox
039 0667 Durmada
040 0615 Kriegel
041 0605 Machielovic
042 0575 RamboDirk
043 0544 onlogisch
044 0538 TLC
045 0498 superniger
046 0496 raptorix
047 0485 Perrin
048 0476 Van_Poppel
049 0473 Jor_Dii
049 0473 Bugno3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:06 #167
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135760
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch bijzonder, de eerste keer dat Argentinië wereldkampioen werd was ook een omstreden WK in een kutland met een schrikbewind, en nu weer :)
Er zijn wel meer WK's in een kutland met een schrikbewind geweest natuurlijk. Dat doet de kansen stijgen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:08 #168
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207135761
Dus dit was Messi zijn laatste wedstrijd voor de nationale ploeg?

Dan zie ik ze voorlopig het WK niet meer winnen want zonder hem is het niveautje RKC.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:09 #169
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207135763
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Lijkt me wel 'geinig' als de terugvlucht in zee stort.

'de WK-beker van Messi die nooit thuis kwam'
Mag van mij wel die Air Crash Investigation herhalingen word je ook gaar van >:) >:) >:) })
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_207135764
Op basis van de gehele finale heeft Argentinië verdiend gewonnen.

Ik weet nog steeds niet helemaal wat die Fransen bezielde, de eerste 70 minuten.
Ze speelden als zandzakken.

En dan 2 knettergekke minuten, waardoor de finale een waar spektakel werd.

Ik kan uiteindelijk goed leven met de uitslag.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 18:59:11 #171
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207135766
Dit forum kan op slot @GGMM
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207135768
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]

THE GOAT
Save the planet door allemaal homo te worden.
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:26 #173
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135771
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef KingRoland het volgende:
1000 euro gewonnen :D
Gefeliciteerd! :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135772
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef amp25 het volgende:
Frankrijk allemaal donkere spelers
Is hun eigen schuld, hadden ze maar niet half Afrika moeten koloniseren.
pi_207135773
Man of the Match

  zondag 18 december 2022 @ 18:59:42 #176
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207135775
Aids :r
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:49 #177
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135779
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:54 schreef Coco het volgende:
Lloris _O-
Die leek ze bij momenten gewoon binnen te laten ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:59:49 #178
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207135782
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Lijkt me wel 'geinig' als de terugvlucht in zee stort.

'de WK-beker van Messi die nooit thuis kwam'
:D
pi_207135784
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit forum kan op slot @:GGMM
Lekker niet gewerkt pik
pi_207135786
Wim-lex mag weer los avond *O* w/
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207135792
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit forum kan op slot @:GGMM
We bedanken @Coco voor de bewezen diensten
pi_207135794
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
pi_207135795
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2022 van 01-09-2022 t/m 18-12-2022

009 1649 Pisces29
:)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207135796
Ronaldo zal nu wel op een flat staan denk ik.
pi_207135797
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef BB-King het volgende:
Dus dit was Messi zijn laatste wedstrijd voor de nationale ploeg?

Dan zie ik ze voorlopig het WK niet meer winnen want zonder hem is het niveautje RKC.
Nee hoor, hun probleem is dat ze zonder hem nooit zoveel penalties kado krijgen en zoveel kaarten niet gegeven worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207135800
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
pi_207135804
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
We bedanken @:Coco voor de bewezen diensten
Welk cijfer geef je hem
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_207135805
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
  zondag 18 december 2022 @ 19:00:40 #189
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135806
quote:
4s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
Man of the Match

[ afbeelding ]
En toch een loser.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 december 2022 @ 19:00:50 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207135808
:r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_207135811
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Mbappe _O_
pi_207135820
Kut Messi
  zondag 18 december 2022 @ 19:01:21 #193
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207135821
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Alleen die taal al , daar gaan je haren van rechtop staan , dat zegt al genoeg
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_207135827
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Gewoon omdat het een kutvolk is denk ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 19:01:28 #195
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207135828
Jammer. Had het de Fransen wel gegund. Vooral Mbappé.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 18 december 2022 @ 19:01:41 #196
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207135832
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]
De niet gegeven penalty van Frankrijk was er eerder een dan de strafschop van Argentinië.

Corrupte zooi.
Nope, maar dat mag jij geloven natuurlijk :)
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 19:01:47 #197
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207135834
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef Sked het volgende:

[..]
Lekker niet gewerkt pik
Daar heb ik jullie voor :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207135836
Ze duiken allemaal bovenop hem


Jeetje meid, wat gek hè :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207135839
  zondag 18 december 2022 @ 19:02:06 #200
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207135840
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Uiteraard.

Mbappé wel topscorer geworden.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207135843
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Zijn arrogant.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 december 2022 @ 19:02:16 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207135845
quote:
093 0215 Nattekat
095 0208 Haags
@Haags gaat nat
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 18 december 2022 @ 19:02:21 #203
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135848
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
Nederland; 2 tegen 8. :N
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135854
Hij wilt zijn kind :)
pi_207135855
Waar is Antonella?
  zondag 18 december 2022 @ 19:02:37 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207135858
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
2004 en 2014 won Nederland met penalty.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207135862
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchtten
pi_207135863
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Welk cijfer geef je hem
Een sterke 8. Soms laat hij zich nog iets teveel leiden door FA GGMM, maar algeheel heeft bewezen een volwaardige mod te zijn. In tegenstelling tot enkele anderen!
pi_207135864
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Zijn arrogant.
Dat hebben de Nederlanders ook wel ervaren _O-
pi_207135866
Het uitschelden van Wout Weghorst wel een grote smet op Messi's WK.
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:03 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207135868
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Nee, arrogant volkje is het.
Beetje zoals Duitsers hier ooit waren. Superioriteitscomplex.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207135869
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.

Wat een kutkeeper heeft dat Frankrijk. De slapzak.
pi_207135870
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchtten
Ja, geen wonder dat ze allemaal blank zijn.
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:15 #214
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135874
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Nober het volgende:
Waar is Antonella?
De Fransen moeten getroost worden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:19 #215
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135875
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
2004 en 2014 won Nederland met penalty.
Tegen nog grotere angsthazen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207135877
CR7 on suicide watch
pi_207135878
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Confetti het volgende:

[..]
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.

Wat een kutkeeper heeft dat Frankrijk. De slapzak.
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:29 #218
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135879
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Strafschopnemer van het toernooi. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135883
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Kriegel het volgende:

[..]
De Fransen moeten getroost worden.
Leuk troostmeisje
pi_207135886
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Kriegel het volgende:

[..]
De Fransen moeten getroost worden.
BLACKED.
pi_207135887
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
White man's burden
pi_207135888
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 19:01 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Nope, maar dat mag jij geloven natuurlijk :)
Er is geen toeval groot genoeg dat een land zoveel penalty beslissingen, voor en tegen, meekrijgt en zoveel kaarten niet krijgt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:53 #223
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207135889
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_207135890
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Doevelaer het volgende:
CR7 on suicide watch
EK gewonnen, teren in Nederland ook genoeg mensen nog op.
pi_207135895
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Eddy.

;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207135896
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Hij is aan de doping?
pi_207135899
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Infantino.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207135900
twitter
pi_207135904
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Eddy.

;)
Misschien bedoelt ie de driebander.
pi_207135908
Vind een topscoretitel wel vrij onzinnig als het grootste deel uit penalty’s bestaat
  zondag 18 december 2022 @ 19:05:03 #231
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207135910
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Meest arrogante mensen volgens mij
  zondag 18 december 2022 @ 19:05:04 #232
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207135911
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Bestaat deze act ook nog steeds ja?
pi_207135913
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Mbappé natuurlijk, de enige speler dit WK die nog een beetje boven de middelmaat is uitgestegen.

Maar het zal wel Messi worden. :r

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:07:23 ]
pi_207135917
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.

Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:05:34 #235
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135924
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Mbappe
What can change the nature of a man?
pi_207135929
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:05 schreef Confetti het volgende:

[..]
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.

Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
Soort van Jasper Cillessen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 19:06:00 #237
284411 crew  heywoodu
pi_207135931
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:05 schreef Confetti het volgende:

[..]
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.

Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
pi_207135934
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Vind een topscoretitel wel vrij onzinnig als het grootste deel uit penalty’s bestaat
Normale goals scoorde hij ook het meeste, dacht ik
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:06:15 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135935
Walgelijk gedrag van Martinez.
What can change the nature of a man?
pi_207135939
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
  zondag 18 december 2022 @ 19:06:30 #241
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207135944
Saudi-Arabiëgod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 18 december 2022 @ 19:06:32 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207135945
Heeft iemand toevallig een live stream van het centrale plein in Buenos Aires?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 18 december 2022 @ 19:06:35 #243
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135946
pluisje hult mee
pi_207135953
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207135954
Messi moet nu lekker stoppen. Bij PSG is weinig eer meer te behalen.
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:07 #246
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207135955
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
Waren best matige pingels inderdaad :')
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:09 #247
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135956
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Walgelijk gedrag van Martinez.
Hoop dat ie onder de rondtochtbus komt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207135957
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:16 #249
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135961
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Jeetje wat ben jij zuur _O-
pi_207135963
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ja, geen wonder dat ze allemaal blank zijn.
Checks wel out met het superioriteitsgevoel.
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:25 #251
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207135965
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! :)
thanks, de haat naar messi heeft mij geen windeieren gelegd ;)
graag op anoniem
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 19:07:38 #252
284411 crew  heywoodu
pi_207135967
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:40 #253
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135968
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
Hij kreeg een bedrag afgesproken bij die toss ... :D :')
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:42 #254
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207135969
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef Breekfast het volgende:
Messi moet nu lekker stoppen. Bij PSG is weinig eer meer te behalen.
Wel nog wat centjes.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207135970
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef dvdfreak het volgende:
pluisje hult mee
Sinds zijn dood:
Copa América 2021
World Cup 2022

Diego feest in z'n graf.
pi_207135974
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef dvdfreak het volgende:
pluisje hult mee
Die leeft toch niet meer?
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:01 #257
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135976
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Ik ben helemaal niet tegen Messi.
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:11 #258
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207135979
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:30 #259
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207135986
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
De NOS is propaganda van de elite. De gewone mensen wordt er niet gehoord.
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:32 #260
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135987
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Toch hun schuld niet dat heel Europa gewoon thuis bleef uit Qatar?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:35 #261
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207135989
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Strafschopnemer van het toernooi. :Y
Mmmmbape scoorde er drie, twee in de wedstrijd een in de serie ook erg goed.
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:49 #262
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207135996
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Alleen Nederlanders zijn nog zuur. Zelfs een Gignac hoopte dat Messi hem zou pakken
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:50 #263
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207135997
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef dvdfreak het volgende:
pluisje hult mee
Die had het nu al lang al niet meer door zeker niet na '80 en '82
:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207135999
Ik ga even twee uur masten tot het echte WK begint
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:09:05 #265
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136003
Oh en Messi heeft gehuild mensen.

Maar het was tranen van geluk _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136004
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
Puta. 🤏🤏
pi_207136009
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Jeetje wat ben jij zuur _O-
Gewoon feiten.
pi_207136011
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Dat verdiende Lloris ook weer niet ;(
pi_207136015
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef XSbig het volgende:
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
Iemand moet de rechten betalen.
pi_207136018
Het verbaast me dat er geen rood is gevallen eigenlijk
pi_207136024
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Daar vinden ze vrouwenvoetbal ook goed. Ik denk dat het gewoon mannenhaat is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207136028
Als Nederlander is dit toch wel extra zuur allemaal. Het is ze niet gegund die Argentijnen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 19:10:10 #273
284411 crew  heywoodu
pi_207136029
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:

[..]
Alleen Nederlanders zijn nog zuur. Zelfs een Gignac hoopte dat Messi hem zou pakken
Kroaten zitten ook niet bepaald te juichen :+
pi_207136032
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
geen Nederlander zeker?
pi_207136035
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef XSbig het volgende:
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
Dit heeft niks meer met een publieke omroep te maken.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:10:35 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136036
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Onsympathiek land en speler.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:10:52 #277
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136039
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als Nederlander is dit toch wel extra zuur allemaal. Het is ze niet gegund die Argentijnen.
Praat lekker voor jezelf, debiel.
  zondag 18 december 2022 @ 19:10:52 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136040
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Mmmmbape scoorde er drie, twee in de wedstrijd een in de serie ook erg goed.
Ik vond het de beste speler. Of samen met Messi de beste speler.
Allebei hielden ze hun hoofd koel. Goede profs.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136041
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Ik weet niet wie dat zegt op TV, maar blijkbaar klopt dat 'feit' dus niet.

Ik heb geen hekel aan meneer Messi.
Hij was/ie af en toe flink vervelend, maar volgens mij geldt dat voor ongeveer 99% van alle (prof)voetballers.

En ik herinner me bij voorkeur iemands hoogtepunten.
Die zijn er bij Messi zat.

De enige voetballende MEGALUL die ik echt niet moet, ondanks dat-ie zijn kwaliteiten had, is Harald 'Toni' Schumacher.
Z'n boekje was nochtans interessant.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136043
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Voor wat?
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 18 december 2022 @ 19:11:02 #281
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207136044
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
Vind t prachtig dit.
mooi land, mooie finalisten en schitterende winnaar
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207136047
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Ook al kwaliteit van Messi, wij doen dat niet voor Wout Weghorst.
pi_207136050
Mooi WK al met al.
  zondag 18 december 2022 @ 19:11:39 #284
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207136051
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Zo’n discrepantie zie je vaker. En niet alleen bij sport. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 19:11:43 #285
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_207136053
twitter
are we infinite or am I alone
pi_207136056
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef probeer het volgende:

[..]
Voor wat?
Dat gekloot met de bal voor de penalty.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207136060
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
pi_207136063
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Dan moet je 'm wel in het goede gat steken.
pi_207136064
Leonne laat je pener zien @Zipportal
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:12:31 #290
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136067
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136072
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Praat lekker voor jezelf, debiel.
Je bent zelf een randdebiel Scrummie.
pi_207136074
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Zou jij haar ook doen als ze stil is?
pi_207136075
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Lijkt me een luidruchtig typje.
pi_207136076
sow
pi_207136084
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:12 schreef Sked het volgende:

[..]
Zou jij haar ook doen als ze stil is?
Stiekem wel. :@
  zondag 18 december 2022 @ 19:13:21 #296
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207136085
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
Oke Ricardo Klement.
pi_207136098
Erg jammer
Jack does it in real time...
  zondag 18 december 2022 @ 19:14:15 #298
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136101
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136107
Als het steevast op pingels aankomt en je hebt de beste pingelkeeper ter wereld op goal, dan word je terecht wereldkampioen.
pi_207136108
:M
pi_207136111
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
Was inderdaad niet best geschoten, maar Messi wachtte tot Lloris een hoek koos. Dus Lloris deed een stapje en kon er niet meer bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')