hahahahahah haha ha ha...quote:
Normaal doen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef Scrummie het volgende:
🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷
JAAAAAAAAAAAAAAMESSI WERELDKAMPIOEN JAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJJA
![]()
![]()
![]()
![]()
ARGENTINA ARGENTINA
🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷
quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef GGMM het volgende:
Die keeper ligt al voordat er geschoten wordt
Dat zou wel eens heel naar kunnen uitpakken voor Frankrijk
Is er nu al darts ja?quote:
Ben je al buiten op je bakkes gevallen ofzo?quote:Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer, een uiterst onsympathieke wereldkampioen. Maar ach, morgen komt de zon weer op.
En terecht. Wat. Een. Godquote:Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef hhh38 het volgende:
Nou, de Messi haters moeten zich even een week opsluiten want dit wordt een orgasme van de media van ongekende proporties
Zo zie je dat het geen loterij is maar keeper van Argentinië geeft je gewoon 70/30 elke shootoutquote:
Mwah ook de vertraagde aanloopjes.quote:Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo zie je dat het geen loterij is maar keeper van Argentinië geeft je gewoon 70/30 elke shootout
Dat had ik in 2012 al gedaan met al dat geld.quote:Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef Toby56 het volgende:
Als ik Messi was, ging ik nu lekker met pensioen.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het idee dat Paredes wereldkampioen is, is nog een stukje erger.quote:Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Erg vervelend dat de nare klootzak Emiliano Martinez nu wereldkampioen is.
Van je zolderkamer afkomenquote:Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben je al buiten op je bakkes gevallen ofzo?
Over naar het dartenquote:Op zondag 18 december 2022 18:57 schreef RAVW het volgende:
zo nu naar het EK toe werken
dit is afgelopen dus uit die camera's en klaar ... next
Gelukkig nog jong om zat te winnenquote:
Jij ook kilo's rijst cadeau gehad?quote:Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch bijzonder, de eerste keer dat Argentinië wereldkampioen werd was ook een omstreden WK in een kutland met een schrikbewind, en nu weer
Wat lees ikquote:Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Lijkt me wel 'geinig' als de terugvlucht in zee stort.
'de WK-beker van Messi die nooit thuis kwam'
Eerder de keeper van Argentinië.quote:
De niet gegeven penalty van Frankrijk was er eerder een dan de strafschop van Argentinië.quote:Op zondag 18 december 2022 18:57 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos. Gekocht kampioenschap, period.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn wel meer WK's in een kutland met een schrikbewind geweest natuurlijk. Dat doet de kansen stijgen ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch bijzonder, de eerste keer dat Argentinië wereldkampioen werd was ook een omstreden WK in een kutland met een schrikbewind, en nu weer
Mag van mij wel die Air Crash Investigation herhalingen word je ook gaar vanquote:Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Gefeliciteerd!quote:
Die leek ze bij momenten gewoon binnen te laten ...quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef Het_Bokje het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2022 van 01-09-2022 t/m 18-12-2022
009 1649 Pisces29
Nee hoor, hun probleem is dat ze zonder hem nooit zoveel penalties kado krijgen en zoveel kaarten niet gegeven worden.quote:Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef BB-King het volgende:
Dus dit was Messi zijn laatste wedstrijd voor de nationale ploeg?
Dan zie ik ze voorlopig het WK niet meer winnen want zonder hem is het niveautje RKC.
Welk cijfer geef je hemquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We bedanken @:Coco voor de bewezen diensten
Alleen die taal al , daar gaan je haren van rechtop staan , dat zegt al genoegquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Gewoon omdat het een kutvolk is denk ik.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Nope, maar dat mag jij geloven natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De niet gegeven penalty van Frankrijk was er eerder een dan de strafschop van Argentinië.
Corrupte zooi.
Daar heb ik jullie voorquote:
Uiteraard.quote:
Zijn arrogant.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nederland; 2 tegen 8.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
2004 en 2014 won Nederland met penalty.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchttenquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een sterke 8. Soms laat hij zich nog iets teveel leiden door FA GGMM, maar algeheel heeft bewezen een volwaardige mod te zijn. In tegenstelling tot enkele anderen!quote:
Nee, arrogant volkje is het.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja, geen wonder dat ze allemaal blank zijn.quote:Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchtten
Tegen nog grotere angsthazen ...quote:Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
2004 en 2014 won Nederland met penalty.
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.
Wat een kutkeeper heeft dat Frankrijk. De slapzak.
Strafschopnemer van het toernooi.quote:
Leuk troostmeisjequote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De Fransen moeten getroost worden.
BLACKED.quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De Fransen moeten getroost worden.
White man's burdenquote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
Er is geen toeval groot genoeg dat een land zoveel penalty beslissingen, voor en tegen, meekrijgt en zoveel kaarten niet krijgt.quote:Op zondag 18 december 2022 19:01 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Nope, maar dat mag jij geloven natuurlijk
Eddy.quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Hij is aan de doping?quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Meest arrogante mensen volgens mijquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mbappé natuurlijk, de enige speler dit WK die nog een beetje boven de middelmaat is uitgestegen.quote:
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
Soort van Jasper Cillessen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.
Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.quote:Op zondag 18 december 2022 19:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.
Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
Normale goals scoorde hij ook het meeste, dacht ikquote:Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Vind een topscoretitel wel vrij onzinnig als het grootste deel uit penalty’s bestaat
Waren best matige pingels inderdaadquote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
Jeetje wat ben jij zuurquote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Checks wel out met het superioriteitsgevoel.quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja, geen wonder dat ze allemaal blank zijn.
Hij kreeg een bedrag afgesproken bij die toss ...quote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
Wel nog wat centjes.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef Breekfast het volgende:
Messi moet nu lekker stoppen. Bij PSG is weinig eer meer te behalen.
Ik ben helemaal niet tegen Messi.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
De NOS is propaganda van de elite. De gewone mensen wordt er niet gehoord.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Toch hun schuld niet dat heel Europa gewoon thuis bleef uit Qatar?quote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Mmmmbape scoorde er drie, twee in de wedstrijd een in de serie ook erg goed.quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Strafschopnemer van het toernooi.
Alleen Nederlanders zijn nog zuur. Zelfs een Gignac hoopte dat Messi hem zou pakkenquote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Die had het nu al lang al niet meer door zeker niet na '80 en '82quote:
Puta. 🤏🤏quote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië![]()
Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland
Dat verdiende Lloris ook weer nietquote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Iemand moet de rechten betalen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef XSbig het volgende:
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
Daar vinden ze vrouwenvoetbal ook goed. Ik denk dat het gewoon mannenhaat is.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Kroaten zitten ook niet bepaald te juichenquote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Alleen Nederlanders zijn nog zuur. Zelfs een Gignac hoopte dat Messi hem zou pakken
geen Nederlander zeker?quote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië![]()
Dit heeft niks meer met een publieke omroep te maken.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef XSbig het volgende:
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
Onsympathiek land en speler.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Praat lekker voor jezelf, debiel.quote:Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als Nederlander is dit toch wel extra zuur allemaal. Het is ze niet gegund die Argentijnen.
Ik vond het de beste speler. Of samen met Messi de beste speler.quote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Mmmmbape scoorde er drie, twee in de wedstrijd een in de serie ook erg goed.
Ik weet niet wie dat zegt op TV, maar blijkbaar klopt dat 'feit' dus niet.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Voor wat?quote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Vind t prachtig dit.quote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië![]()
Ook al kwaliteit van Messi, wij doen dat niet voor Wout Weghorst.quote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Zo’n discrepantie zie je vaker. En niet alleen bij sport.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Dat gekloot met de bal voor de penalty.quote:
Dan moet je 'm wel in het goede gat steken.quote:Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.
Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Je bent zelf een randdebiel Scrummie.quote:Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Praat lekker voor jezelf, debiel.
Zou jij haar ook doen als ze stil is?quote:Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Lijkt me een luidruchtig typje.quote:Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Stiekem wel.quote:Op zondag 18 december 2022 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou jij haar ook doen als ze stil is?
Oke Ricardo Klement.quote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië![]()
Was inderdaad niet best geschoten, maar Messi wachtte tot Lloris een hoek koos. Dus Lloris deed een stapje en kon er niet meer bij.quote:Op zondag 18 december 2022 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |