abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207135843
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Zijn arrogant.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 december 2022 @ 19:02:16 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207135845
quote:
093 0215 Nattekat
095 0208 Haags
@Haags gaat nat
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 18 december 2022 @ 19:02:21 #203
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135848
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
Nederland; 2 tegen 8. :N
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135854
Hij wilt zijn kind :)
pi_207135855
Waar is Antonella?
  zondag 18 december 2022 @ 19:02:37 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207135858
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
2004 en 2014 won Nederland met penalty.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207135862
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchtten
pi_207135863
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Welk cijfer geef je hem
Een sterke 8. Soms laat hij zich nog iets teveel leiden door FA GGMM, maar algeheel heeft bewezen een volwaardige mod te zijn. In tegenstelling tot enkele anderen!
pi_207135864
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Zijn arrogant.
Dat hebben de Nederlanders ook wel ervaren _O-
pi_207135866
Het uitschelden van Wout Weghorst wel een grote smet op Messi's WK.
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:03 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207135868
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Nee, arrogant volkje is het.
Beetje zoals Duitsers hier ooit waren. Superioriteitscomplex.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207135869
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.

Wat een kutkeeper heeft dat Frankrijk. De slapzak.
pi_207135870
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchtten
Ja, geen wonder dat ze allemaal blank zijn.
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:15 #214
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135874
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Nober het volgende:
Waar is Antonella?
De Fransen moeten getroost worden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:19 #215
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135875
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
2004 en 2014 won Nederland met penalty.
Tegen nog grotere angsthazen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207135877
CR7 on suicide watch
pi_207135878
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Confetti het volgende:

[..]
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.

Wat een kutkeeper heeft dat Frankrijk. De slapzak.
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:29 #218
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135879
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Strafschopnemer van het toernooi. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135883
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Kriegel het volgende:

[..]
De Fransen moeten getroost worden.
Leuk troostmeisje
pi_207135886
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Kriegel het volgende:

[..]
De Fransen moeten getroost worden.
BLACKED.
pi_207135887
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
White man's burden
pi_207135888
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 19:01 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Nope, maar dat mag jij geloven natuurlijk :)
Er is geen toeval groot genoeg dat een land zoveel penalty beslissingen, voor en tegen, meekrijgt en zoveel kaarten niet krijgt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:53 #223
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207135889
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_207135890
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Doevelaer het volgende:
CR7 on suicide watch
EK gewonnen, teren in Nederland ook genoeg mensen nog op.
pi_207135895
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Eddy.

;)
Ik doe het ff rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')