Zijn arrogant.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Nederland; 2 tegen 8.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
2004 en 2014 won Nederland met penalty.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchttenquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Een sterke 8. Soms laat hij zich nog iets teveel leiden door FA GGMM, maar algeheel heeft bewezen een volwaardige mod te zijn. In tegenstelling tot enkele anderen!quote:
Nee, arrogant volkje is het.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
Ja, geen wonder dat ze allemaal blank zijn.quote:Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchtten
Tegen nog grotere angsthazen ...quote:Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
2004 en 2014 won Nederland met penalty.
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.
Wat een kutkeeper heeft dat Frankrijk. De slapzak.
Strafschopnemer van het toernooi.quote:
Leuk troostmeisjequote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De Fransen moeten getroost worden.
BLACKED.quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De Fransen moeten getroost worden.
White man's burdenquote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
Er is geen toeval groot genoeg dat een land zoveel penalty beslissingen, voor en tegen, meekrijgt en zoveel kaarten niet krijgt.quote:Op zondag 18 december 2022 19:01 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Nope, maar dat mag jij geloven natuurlijk
Eddy.quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |