abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207135804
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
We bedanken @:Coco voor de bewezen diensten
Welk cijfer geef je hem
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_207135805
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
  zondag 18 december 2022 @ 19:00:40 #189
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135806
quote:
4s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
Man of the Match

[ afbeelding ]
En toch een loser.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 december 2022 @ 19:00:50 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207135808
:r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_207135811
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Mbappe _O_
pi_207135820
Kut Messi
  zondag 18 december 2022 @ 19:01:21 #193
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207135821
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Alleen die taal al , daar gaan je haren van rechtop staan , dat zegt al genoeg
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_207135827
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Gewoon omdat het een kutvolk is denk ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 19:01:28 #195
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207135828
Jammer. Had het de Fransen wel gegund. Vooral Mbappé.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 18 december 2022 @ 19:01:41 #196
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207135832
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]
De niet gegeven penalty van Frankrijk was er eerder een dan de strafschop van Argentinië.

Corrupte zooi.
Nope, maar dat mag jij geloven natuurlijk :)
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 19:01:47 #197
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207135834
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef Sked het volgende:

[..]
Lekker niet gewerkt pik
Daar heb ik jullie voor :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207135836
Ze duiken allemaal bovenop hem


Jeetje meid, wat gek hè :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207135839
  zondag 18 december 2022 @ 19:02:06 #200
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207135840
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Uiteraard.

Mbappé wel topscorer geworden.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207135843
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Zijn arrogant.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 december 2022 @ 19:02:16 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207135845
quote:
093 0215 Nattekat
095 0208 Haags
@Haags gaat nat
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 18 december 2022 @ 19:02:21 #203
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207135848
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
Nederland; 2 tegen 8. :N
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207135854
Hij wilt zijn kind :)
pi_207135855
Waar is Antonella?
  zondag 18 december 2022 @ 19:02:37 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207135858
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
2004 en 2014 won Nederland met penalty.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207135862
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchtten
pi_207135863
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Welk cijfer geef je hem
Een sterke 8. Soms laat hij zich nog iets teveel leiden door FA GGMM, maar algeheel heeft bewezen een volwaardige mod te zijn. In tegenstelling tot enkele anderen!
pi_207135864
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Zijn arrogant.
Dat hebben de Nederlanders ook wel ervaren _O-
pi_207135866
Het uitschelden van Wout Weghorst wel een grote smet op Messi's WK.
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:03 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207135868
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Nee, arrogant volkje is het.
Beetje zoals Duitsers hier ooit waren. Superioriteitscomplex.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207135869
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.

Wat een kutkeeper heeft dat Frankrijk. De slapzak.
pi_207135870
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Gewoon een onsympathiek volkje, niet voor niks dat al die nazi’s daarheen vluchtten
Ja, geen wonder dat ze allemaal blank zijn.
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:15 #214
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135874
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef Nober het volgende:
Waar is Antonella?
De Fransen moeten getroost worden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 19:03:19 #215
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135875
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
2004 en 2014 won Nederland met penalty.
Tegen nog grotere angsthazen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207135877
CR7 on suicide watch
pi_207135878
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Confetti het volgende:

[..]
De keeper laat zien dat het geen roulette is zoals Nederlanders willen geloven.

Wat een kutkeeper heeft dat Frankrijk. De slapzak.
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')