Onsympathiek land en speler.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Praat lekker voor jezelf, debiel.quote:Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als Nederlander is dit toch wel extra zuur allemaal. Het is ze niet gegund die Argentijnen.
Ik vond het de beste speler. Of samen met Messi de beste speler.quote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Mmmmbape scoorde er drie, twee in de wedstrijd een in de serie ook erg goed.
Ik weet niet wie dat zegt op TV, maar blijkbaar klopt dat 'feit' dus niet.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Voor wat?quote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Vind t prachtig dit.quote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië![]()
Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland
Ook al kwaliteit van Messi, wij doen dat niet voor Wout Weghorst.quote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Zo’n discrepantie zie je vaker. En niet alleen bij sport.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Dat gekloot met de bal voor de penalty.quote:
Dan moet je 'm wel in het goede gat steken.quote:Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.
Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Je bent zelf een randdebiel Scrummie.quote:Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Praat lekker voor jezelf, debiel.
Zou jij haar ook doen als ze stil is?quote:Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.
Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Lijkt me een luidruchtig typje.quote:Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.
Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Stiekem wel.quote:Op zondag 18 december 2022 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou jij haar ook doen als ze stil is?
Oke Ricardo Klement.quote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië![]()
Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |