abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:10:35 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136036
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Onsympathiek land en speler.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:10:52 #277
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136039
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als Nederlander is dit toch wel extra zuur allemaal. Het is ze niet gegund die Argentijnen.
Praat lekker voor jezelf, debiel.
  zondag 18 december 2022 @ 19:10:52 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136040
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Mmmmbape scoorde er drie, twee in de wedstrijd een in de serie ook erg goed.
Ik vond het de beste speler. Of samen met Messi de beste speler.
Allebei hielden ze hun hoofd koel. Goede profs.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136041
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Ik weet niet wie dat zegt op TV, maar blijkbaar klopt dat 'feit' dus niet.

Ik heb geen hekel aan meneer Messi.
Hij was/ie af en toe flink vervelend, maar volgens mij geldt dat voor ongeveer 99% van alle (prof)voetballers.

En ik herinner me bij voorkeur iemands hoogtepunten.
Die zijn er bij Messi zat.

De enige voetballende MEGALUL die ik echt niet moet, ondanks dat-ie zijn kwaliteiten had, is Harald 'Toni' Schumacher.
Z'n boekje was nochtans interessant.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136043
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Voor wat?
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 18 december 2022 @ 19:11:02 #281
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207136044
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
Vind t prachtig dit.
mooi land, mooie finalisten en schitterende winnaar
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207136047
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Ook al kwaliteit van Messi, wij doen dat niet voor Wout Weghorst.
pi_207136050
Mooi WK al met al.
  zondag 18 december 2022 @ 19:11:39 #284
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207136051
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Zo’n discrepantie zie je vaker. En niet alleen bij sport. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 19:11:43 #285
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_207136053
twitter
are we infinite or am I alone
pi_207136056
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef probeer het volgende:

[..]
Voor wat?
Dat gekloot met de bal voor de penalty.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207136060
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
pi_207136063
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Dan moet je 'm wel in het goede gat steken.
pi_207136064
Leonne laat je pener zien @Zipportal
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:12:31 #290
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136067
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136072
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Praat lekker voor jezelf, debiel.
Je bent zelf een randdebiel Scrummie.
pi_207136074
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Zou jij haar ook doen als ze stil is?
pi_207136075
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
Leonne moet een piemel in.

Voornamelijk zodat ze dan haar bek houdt.
Lijkt me een luidruchtig typje.
pi_207136076
sow
pi_207136084
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:12 schreef Sked het volgende:

[..]
Zou jij haar ook doen als ze stil is?
Stiekem wel. :@
  zondag 18 december 2022 @ 19:13:21 #296
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207136085
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
Oke Ricardo Klement.
pi_207136098
Erg jammer
Jack does it in real time...
  zondag 18 december 2022 @ 19:14:15 #298
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136101
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136107
Als het steevast op pingels aankomt en je hebt de beste pingelkeeper ter wereld op goal, dan word je terecht wereldkampioen.
pi_207136108
:M
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')