abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:25 #251
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207135965
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:59 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! :)
thanks, de haat naar messi heeft mij geen windeieren gelegd ;)
graag op anoniem
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 19:07:38 #252
284411 crew  heywoodu
pi_207135967
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:40 #253
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135968
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
Hij kreeg een bedrag afgesproken bij die toss ... :D :')
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:42 #254
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207135969
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef Breekfast het volgende:
Messi moet nu lekker stoppen. Bij PSG is weinig eer meer te behalen.
Wel nog wat centjes.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207135970
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef dvdfreak het volgende:
pluisje hult mee
Sinds zijn dood:
Copa América 2021
World Cup 2022

Diego feest in z'n graf.
pi_207135974
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef dvdfreak het volgende:
pluisje hult mee
Die leeft toch niet meer?
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:01 #257
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135976
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Ik ben helemaal niet tegen Messi.
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:11 #258
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207135979
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:30 #259
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207135986
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
De NOS is propaganda van de elite. De gewone mensen wordt er niet gehoord.
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:32 #260
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135987
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Toch hun schuld niet dat heel Europa gewoon thuis bleef uit Qatar?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:35 #261
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207135989
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Strafschopnemer van het toernooi. :Y
Mmmmbape scoorde er drie, twee in de wedstrijd een in de serie ook erg goed.
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:49 #262
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207135996
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Alleen Nederlanders zijn nog zuur. Zelfs een Gignac hoopte dat Messi hem zou pakken
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:08:50 #263
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207135997
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef dvdfreak het volgende:
pluisje hult mee
Die had het nu al lang al niet meer door zeker niet na '80 en '82
:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207135999
Ik ga even twee uur masten tot het echte WK begint
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:09:05 #265
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136003
Oh en Messi heeft gehuild mensen.

Maar het was tranen van geluk _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136004
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
Puta. 🤏🤏
pi_207136009
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Jeetje wat ben jij zuur _O-
Gewoon feiten.
pi_207136011
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Dat verdiende Lloris ook weer niet ;(
pi_207136015
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef XSbig het volgende:
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
Iemand moet de rechten betalen.
pi_207136018
Het verbaast me dat er geen rood is gevallen eigenlijk
pi_207136024
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Daar vinden ze vrouwenvoetbal ook goed. Ik denk dat het gewoon mannenhaat is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207136028
Als Nederlander is dit toch wel extra zuur allemaal. Het is ze niet gegund die Argentijnen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 19:10:10 #273
284411 crew  heywoodu
pi_207136029
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:

[..]
Alleen Nederlanders zijn nog zuur. Zelfs een Gignac hoopte dat Messi hem zou pakken
Kroaten zitten ook niet bepaald te juichen :+
pi_207136032
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië _O_

Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland _O-
geen Nederlander zeker?
pi_207136035
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef XSbig het volgende:
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
Dit heeft niks meer met een publieke omroep te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')