Hij kreeg een bedrag afgesproken bij die toss ...quote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
Wel nog wat centjes.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef Breekfast het volgende:
Messi moet nu lekker stoppen. Bij PSG is weinig eer meer te behalen.
Ik ben helemaal niet tegen Messi.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
De NOS is propaganda van de elite. De gewone mensen wordt er niet gehoord.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is bijna iedereen hier tegen Messi, terwijl ik op TV hoor dat iedereen het hem zo gunde?
Toch hun schuld niet dat heel Europa gewoon thuis bleef uit Qatar?quote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Mmmmbape scoorde er drie, twee in de wedstrijd een in de serie ook erg goed.quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Strafschopnemer van het toernooi.
Alleen Nederlanders zijn nog zuur. Zelfs een Gignac hoopte dat Messi hem zou pakkenquote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Die had het nu al lang al niet meer door zeker niet na '80 en '82quote:
Puta. 🤏🤏quote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië![]()
Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland
Dat verdiende Lloris ook weer nietquote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Iemand moet de rechten betalen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef XSbig het volgende:
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
Daar vinden ze vrouwenvoetbal ook goed. Ik denk dat het gewoon mannenhaat is.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Kroaten zitten ook niet bepaald te juichenquote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Alleen Nederlanders zijn nog zuur. Zelfs een Gignac hoopte dat Messi hem zou pakken
geen Nederlander zeker?quote:Op zondag 18 december 2022 19:08 schreef Durmada het volgende:
Argentinië![]()
Wat intens zeg. En heerlijk al die zure reacties in Nederland
Dit heeft niks meer met een publieke omroep te maken.quote:Op zondag 18 december 2022 19:07 schreef XSbig het volgende:
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |