abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207135896
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Hij is aan de doping?
pi_207135899
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Infantino.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207135900
twitter
pi_207135904
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Eddy.

;)
Misschien bedoelt ie de driebander.
pi_207135908
Vind een topscoretitel wel vrij onzinnig als het grootste deel uit penalty’s bestaat
  zondag 18 december 2022 @ 19:05:03 #231
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207135910
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Meest arrogante mensen volgens mij
  zondag 18 december 2022 @ 19:05:04 #232
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207135911
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Bestaat deze act ook nog steeds ja?
pi_207135913
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Mbappé natuurlijk, de enige speler dit WK die nog een beetje boven de middelmaat is uitgestegen.

Maar het zal wel Messi worden. :r

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:07:23 ]
pi_207135917
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.

Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:05:34 #235
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135924
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Nober het volgende:
Speler van het toernooi?

Weer Messi?
Mbappe
What can change the nature of a man?
pi_207135929
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:05 schreef Confetti het volgende:

[..]
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.

Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
Soort van Jasper Cillessen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 19:06:00 #237
284411 crew  heywoodu
pi_207135931
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:05 schreef Confetti het volgende:

[..]
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.

Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
pi_207135934
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Vind een topscoretitel wel vrij onzinnig als het grootste deel uit penalty’s bestaat
Normale goals scoorde hij ook het meeste, dacht ik
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:06:15 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207135935
Walgelijk gedrag van Martinez.
What can change the nature of a man?
pi_207135939
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
  zondag 18 december 2022 @ 19:06:30 #241
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207135944
Saudi-Arabiëgod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 18 december 2022 @ 19:06:32 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207135945
Heeft iemand toevallig een live stream van het centrale plein in Buenos Aires?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 18 december 2022 @ 19:06:35 #243
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207135946
pluisje hult mee
pi_207135953
Als die scheids geen instructies had gekregen en ruggengraat had gehad zou hij die keeper gewoon rood hebben gegeven in de strafschoppenserie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207135954
Messi moet nu lekker stoppen. Bij PSG is weinig eer meer te behalen.
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:07 #246
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207135955
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
Waren best matige pingels inderdaad :')
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:09 #247
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207135956
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Walgelijk gedrag van Martinez.
Hoop dat ie onder de rondtochtbus komt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207135957
Waarom gaat NOS in godsnaam naar de reclame
  zondag 18 december 2022 @ 19:07:16 #249
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135961
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Jeetje wat ben jij zuur _O-
pi_207135963
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ja, geen wonder dat ze allemaal blank zijn.
Checks wel out met het superioriteitsgevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')