Hij is aan de doping?quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Messi is een beetje de Eddie Merckx van Argentinië.
Meest arrogante mensen volgens mijquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom hebben alle Zuid-Amerikanen een hekel aan Argentinië trouwens, is dat omdat ze het meest op Spanjaarden lijken?
Mbappé natuurlijk, de enige speler dit WK die nog een beetje boven de middelmaat is uitgestegen.quote:
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
De witman heeft het verkloot bij Frankrijk?
Soort van Jasper Cillessen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.
Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.quote:Op zondag 18 december 2022 19:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Je zag die keeper van Argentinie imponeren en domineren.
Van Lloris is nog geen kind bang voor. Ongelooflijk.
Normale goals scoorde hij ook het meeste, dacht ikquote:Op zondag 18 december 2022 19:04 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Vind een topscoretitel wel vrij onzinnig als het grootste deel uit penalty’s bestaat
Waren best matige pingels inderdaadquote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Drie doodsimpel ingerolde balletjes en hij laat ze op zijn dooie gemakje gaan, ongelooflijk inderdaad. Kansloos.
Jeetje wat ben jij zuurquote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Een thuiswedstrijd spelen steeds met al dat publiek is ook wel prettig.
Checks wel out met het superioriteitsgevoel.quote:Op zondag 18 december 2022 19:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja, geen wonder dat ze allemaal blank zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |