abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207137317
Al met al een redelijk WK met wat leuke verrassingen en een geweldige finale
pi_207137340
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:24 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Lekker kruipen voor z'n broodheer :')

Een beetje pursonality had die sjeik in z'n gezicht uitgelachen toen hij met die badjas aan kwam
Een beetje Fokker had die sjeik gezegd dat het een fijne tissue is om z'n pener mee af te vegen.
pi_207137360
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een beetje Fokker had die sjeik gezegd dat het een fijne tissue is om z'n pener mee af te vegen.
Dat koningshuis kennende zal het wel een heel mooi stofje zijn die heerlijk aanvoelt. Maar om je dan op het podium uit te kleden en dat ding aan te doen is ook weer zo...
pi_207137385
Waar zijn de mods eigenlijk, met russische vrouwen in bed?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 18 december 2022 @ 20:32:02 #155
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207137431
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef BB-King het volgende:

[..]
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Huh ja nu je het zegt, is 7 wissels echt toegestaan ? Dat gaat wel heel rap vooruit dan
AZ
ALKMAAR
pi_207137453
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 20:32 schreef Durmada het volgende:

[..]
Huh ja nu je het zegt, is 7 wissels echt toegestaan ? Dat gaat wel heel rap vooruit dan
Je mag 5 keer wisselen in maximaal 3 momenten. Verlengingen = 1 wissel extra. En hoofdblessure is een gratis wissel.
pi_207137475
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede hebben die Argentijnen ook wel de meest groteske verzameling aan pseudo nazi Tokkie tattoos.
Nee, ik bedoelde dus ook hoe wanstaltig die plaatjes van de Argentijnen zijn, want normaliter is er genoeg inkt te zien waar niks mis mee is. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207137492
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef BB-King het volgende:

[..]
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Werd vermeld dat Rabiot een vermeende hersenschudding had. Dan mag er extra gewisseld worden.
pi_207137496
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:29 schreef raptorix het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijk, met russische vrouwen in bed?
@Coco is net 5 minuten weg?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207137527
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je mag 5 keer wisselen in maximaal 3 momenten. Verlengingen = 1 wissel extra. En hoofdblessure is een gratis wissel.
:Y

Met als toevoeging dat de rust niet geldt als 'moment'
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:39:48 #161
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207137543
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:29 schreef raptorix het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijk, met russische vrouwen in bed?
@Pisces29 is niet Russisch.
What can change the nature of a man?
pi_207137546
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
:Y

Met als toevoeging dat de rust niet geldt als 'moment'
Blijft dan toch wel apart dat hij niet 'n wissel heeft gebruikt om die keeper te wisselen.
pi_207137568
.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Blijft dan toch wel apart dat hij niet 'n wissel heeft gebruikt om die keeper te wisselen.
Kunnen die wel wat met penanties dan?
pi_207137584
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:41 schreef tjoptjop het volgende:
.
[..]
Kunnen die wel wat met penanties dan?
Vast niet slechter dan Joris.

pi_207137604
Zal Macron geslaagd zijn in het slijten van wat Rafale's of onderzeebootjes?
  zondag 18 december 2022 @ 20:46:00 #166
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207137622
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Blijft dan toch wel apart dat hij niet 'n wissel heeft gebruikt om die keeper te wisselen.
Denk dat de immer voorzichtige Didier dat toch iets te spannend vond voor in een finale, ongeacht het trackrecord van Lloris.
AZ
ALKMAAR
pi_207137624
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vast niet slechter dan Joris.

Mandanda _O_ Was helemaal blij toen ik hem zag lopen bij de medailles, die gaat ook al een eeuwigheid mee
pi_207137701
Lloris is nog slechter dan Noppert in penalty's tegen houden.
pi_207137815
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:51 schreef PotjeSambal het volgende:
Lloris is nog slechter dan Noppert in penalty's tegen houden.
Noppert heeft er ongeveer 3 tegen gehad? Lloris al 712 ofzo
  zondag 18 december 2022 @ 21:07:14 #170
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207137986
Areola heeft trouwens door weer niet te keepen nu een 1e en 2e plek op het WK zonder een minuut te spelen _O_
  zondag 18 december 2022 @ 21:08:07 #171
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207137996
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:56 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Noppert heeft er ongeveer 3 tegen gehad? Lloris al 712 ofzo
Heeft Lloris er eigenlijk ooit eentje gestopt ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207138042
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Heeft Lloris er eigenlijk ooit eentje gestopt ?
Dit WK zelfs nog. Die van Lewandowski met die debiele aanloop. Maar die moest over. :{

Op het EK eentje.

En deze:

  zondag 18 december 2022 @ 21:46:34 #173
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207138786
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
Ik denk dat dat komt omdat:
-Penalty's het ultieme kop boven het maaiveld moment zijn. Individualisme en persoonlijke verheerlijking ten top. Dat verafschuwt de calvinistische cultuur.
-Nederlanders te nuchter zijn voor dit soort intense, emotionele momenten. Argentinië leeft op emotie, overigens vooral op negatieve. Je ziet dat ze elke keer intens goed in de wedstrijd komen zodra ze via een penalty voorkomen. Bij Nederland hadden ze zich opgeladen met verhaaltjes over van Gaal en na de winst tegen Saudi-Arabië stonden ze helemaal op scherp. Ze komen twee keer terug nadat ze gigantisch op scherp worden gezet door zowel Nederland als Frankrijk, terwijl ze comfortabel voorstaan. Menig ploeg zou deze dreunen niet overleven, zij worden er sterker van.
pi_207138979
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik denk dat dat komt omdat:
-Penalty's het ultieme kop boven het maaiveld moment zijn. Individualisme en persoonlijke verheerlijking ten top. Dat verafschuwt de calvinistische cultuur.
-Nederlanders te nuchter zijn voor dit soort intense, emotionele momenten. Argentinië leeft op emotie, overigens vooral op negatieve. Je ziet dat ze elke keer intens goed in de wedstrijd komen zodra ze via een penalty voorkomen. Bij Nederland hadden ze zich opgeladen met verhaaltjes over van Gaal en na de winst tegen Saudi-Arabië stonden ze helemaal op scherp. Ze komen twee keer terug nadat ze gigantisch op scherp worden gezet door zowel Nederland als Frankrijk, terwijl ze comfortabel voorstaan. Menig ploeg zou deze dreunen niet overleven, zij worden er sterker van.
En een totaal gestoorde keeper die toevallig aardig strafschoppen kan stoppen. Overigens waren die penalties van Argentinië vandaag ook kut ingeschoten.
pi_207139276
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En een totaal gestoorde keeper die toevallig aardig strafschoppen kan stoppen. Overigens waren die penalties van Argentinië vandaag ook kut ingeschoten.
Waarbij dezelfde keeper ze in de laatste seconde van de verlenging wel in leven houdt, anders was het toen klaar geweest. Maar penalty’s stoppen kan hij zeker ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')