abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:52:34 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136916
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
De NOS krijgt een dikke onvoldoende.
Akkoord.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:52:43 #102
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207136918
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef BB-King het volgende:
Die mantel had Van Dijk toch veel beter gestaan?

Alhoewel.
KNVB-badjassen _O_
  zondag 18 december 2022 @ 19:52:58 #103
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136922
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:51 schreef superniger het volgende:
Aftermovie op de BBC.
2014 is het mooiste
pi_207136924
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Die Sjoerd moet ook een paar beste klappen hebben.
_O_
  zondag 18 december 2022 @ 19:53:10 #105
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136927
Hugo :')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:53:12 #106
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136929
Al met al zeer vermaakt met dit WK.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:53:27 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136934
Van der Vaart nog ffe naar de FEBO, van Hooijdonk eet nog ffe een wortel, en Harvest89 drinkt nog even een wijntje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136938
Hugo Borst-act :')

Past prima bij al die aids die de NOS voorschotelt.
pi_207136939
Groeihormonen levert een WK op.
pi_207136952
Hoogste aantal WK-goals trouwens, wel opvallend.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:54:56 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136958
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoogste aantal WK-goals trouwens, wel opvallend.
Volgende editie nog meer.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:55:02 #112
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207136959
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Coco het volgende:
Al met al zeer vermaakt met dit WK.
Ach het was ook wel prima op zich. Alleen volgende keer weer gewoon in de zomer gelukkig.
pi_207136961
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoogste aantal WK-goals trouwens, wel opvallend.
Oh dat gevoel had ik helemaal niet idd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136968
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Harvest89 het volgende:
Van der Vaart nog ffe naar de FEBO, van Hooijdonk eet nog ffe een wortel, en Harvest89 drinkt nog even een wijntje.
Dat viel me wel op ja. V/d Vaart is wel redelijk vadsig geworden.
pi_207136978


Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
pi_207136983
Kom maar door met die groene revolutie, kan niet wachten tot ze in dat kutland gewoon weer lekker analfabeet met een droge bek en zand in hun oog kamelen neuken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 19:57:31 #117
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136985
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136988
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
"Oh, die jongen mag zo in me harem!"

(Kan-ie tussendoor de dames ook nog fit houden.)
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 18 december 2022 @ 20:01:00 #119
2651 svann
night-hawk
pi_207137028
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Toby56 het volgende:
"Oh, die jongen mag zo in me harem!"

(Kan-ie tussendoor de dames ook nog fit houden.)
Moet hij toch eerst wat inleveren.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207137035
quote:
80s.gif Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef svann het volgende:

[..]
Moet hij toch eerst wat inleveren.
Auw.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207137037
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:55 schreef RipCity het volgende:

[..]
Oh dat gevoel had ik helemaal niet idd.
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
  zondag 18 december 2022 @ 20:03:37 #122
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207137063
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale? :lijstje:
pi_207137068
OK dan.

Als dagjesvolk neem ik nu afscheid.

Dank voor alle warme baden.

En tot het volgende corrupte voetbaltoernooi!

:W
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207137078
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:04 schreef Toby56 het volgende:
OK dan.

Als dagjesvolk neem ik nu afscheid.

Dank voor alle warme baden.

En tot het volgende corrupte voetbaltoernooi!

:W
Ciao :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 20:04:53 #125
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207137082
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
Heeft Martinez Zika of dronk zijn moeder tijdens de zwangerschap?
pi_207137083
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 20:03 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale? :lijstje:
WK-finale bedoel je? Denk 7 ofzo?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:06:03 #127
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207137091
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
zou het komen door de extra extra tijd?
pi_207137100
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 20:03 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale? :lijstje:
8? Alaves- Liverpool??
Groot fan van User Wotte
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:07:13 #130
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207137101
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207137110
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 20:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]
zou het komen door de extra extra tijd?
Zijn wel een stuk of 6 goals in 90+10 ofzo gevallen ja. Dat maakt wel wat verschil.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:08:45 #132
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207137116
5 wissels ipv 3 wissels maakt ook een verschil iets meer frisheid op het einde
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207137117
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
De NOS krijgt een dikke onvoldoende.
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
U MAD?
  zondag 18 december 2022 @ 20:09:17 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207137121
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
Wie denk jij dat het is en waarom Arno Vermeulen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207137141
Drizzt maar 250 posts.

DIT KAN NIET. Toch? @Coco
pi_207137150
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zijn wel een stuk of 6 goals in 90+10 ofzo gevallen ja. Dat maakt wel wat verschil.
bedankt!
pi_207137153
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 20:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Wie denk jij dat het is en waarom Arno Vermeulen?
Mart Smeets en Toine pepperstreet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 18 december 2022 @ 20:12:05 #138
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207137162
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]
8? Alaves- Liverpool??
Landen voor de duidelijkheid.
  zondag 18 december 2022 @ 20:12:16 #139
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207137167
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
Ik zie alleen geen enkele commerciële speler het veel beter (lees minder slecht) doen, eerlijk gezegd ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 20:12:34 #140
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207137168
volgende week weer PLgenot

tot de volgende WK
  zondag 18 december 2022 @ 20:14:18 #141
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207137183
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 wissels ipv 3 wissels maakt ook een verschil iets meer frisheid op het einde
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207137187
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Ik zie alleen geen enkele commerciële speler het veel beter (lees minder slecht) doen, eerlijk gezegd ...
ESPN doet de Eredivisie echt niet zo slecht. Die kunnen best tussen de bedrijven door de boel aan elkaar ouwehoeren zonder al dat woke-geneuzel.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:15:44 #143
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207137197
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Drizzt maar 250 posts.

DIT KAN NIET. Toch? @:coco
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024

@Sked @Coco
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207137207
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024

@:sked @:coco
We zullen het erover hebben.
pi_207137233
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef BB-King het volgende:

[..]
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Denk dat Kounde dan geblesseerd was ja, was ook het 5e wisselmoment, ook meer dan toegestaan
pi_207137291
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede hebben die Argentijnen ook wel de meest groteske verzameling aan pseudo nazi Tokkie tattoos.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:24:35 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207137304
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024

@:sked @:coco
We nemen het mee naar achteren.
What can change the nature of a man?
pi_207137305
Best bijzonder elke wedstrijd had 4-7 var moment deze wedstrijd 0.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207137308
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef Pvt.Webster het volgende:
Mooi vuurwerkje.

En Qatar doet dat slim met die mantel. Die foto van Messi met de beker gaat de geschiedenisboeken in en zal altijd getoond worden. Zit dat stukje Qatar (emir-mantel) er toch mooi in.

Walgelijk eigenlijk :D
Lekker kruipen voor z'n broodheer :')

Een beetje pursonality had die sjeik in z'n gezicht uitgelachen toen hij met die badjas aan kwam
pi_207137310
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:24 schreef raptorix het volgende:
Best bijzonder elke wedstrijd had 4-7 var moment deze wedstrijd 0.
Laatste paar wedstrijden was er sowieso niet veel VAR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')