abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207136687
De volgens sommigen beste voetballer ooit, tegen de misschien wel beste voetballer van tegenwoordig. Twee grootmachten uit de voetbalgeschiedenis. Argentinië een voetbalgeschiedenis op een WK dat terug gaat naar voor de Tweede Wereld Oorlog. Tegen Frankrijk dat pas geschiedenis schreef als land op een WK in 1998. Terwijl het met Kopa, Fontaine en Platini al de besten van de wereld had. In 1998 voor het eerst wereldkampioen met Zidane. Zoals Argentinië het voor het eerst werd met Maradona in 1986. Nu twee andere wereldsterren. Messi en Mbappé.

Buiten alle Nederlandse sentimenten een gedroomde finale. Messi was altijd een 10. Momenteel scoort-ie een 8. De lat ligt dus hoog voor deze wondervoetballer. Mbappé scoort er als 23jarige op los. Is al een 8 waard, misschien wordt-ie na de finale een 9. Zijn carriere is te kort om al een 10 te zijn. Een juweel is ie al. Wordt het een briljantje?

Het vooruitzicht is mooi. De voorpret terecht. WK-finale 2022. Argentinië-Frankrijk.






:T
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207136691
pi_207136692
Alleen Icardi en Wanda worden node gemist.
pi_207136694
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef Coco het volgende: Wie is die dame met het zwart haar die de medailles aangeeft?
cher
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136696
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Die laatste in dat rijtje handenschudders knikt iedereen maar beleefd naar. Niemand heeft een idee wie het is.
Het schandknaapje van de emir.
Een rol die men niet moet onderschatten.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 18 december 2022 @ 19:41:36 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136700
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.

Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e :')

Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal :')
Had het slechter verwacht. Ik heb leuke wedstrijden gezien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136701
Ajaxgoden
pi_207136704
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:01 #9
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136711
Dat ding is volkomen afgelebberd straks :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136713
Die Mbappe schijnt ook een behoorlijk welbespraakte en intelligente jongen te zijn.

Die trapt natuurlijk niet in dat camerabewuste gedoe van Macron die hem 'steunt' op camera. Gaf hem niet eens een blik.
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:15 #11
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207136716
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef byah het volgende:
Die Messi wordt toch geen 80 met alle groeimiddelen in z'n lichaam.
Bwah, Eddy Merckx is toch ook al 77 ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:42:24 #12
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136718
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef Slobeend het volgende:
MacAllister gun ik het wel.
rare achternaam voor een Argentijn.

Schotse vader dacht ik?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136720
Tattoos zijn voor tokkies.
pi_207136721
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is maar een spelletje.
Een behoorlijk belangrijke bijzaak.
pi_207136723
twitter
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:47 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207136724
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
rare achternaam voor een Argentijn.

Schotse vader dacht ik?
Duits.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:52 #17
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136727
Echt wtf _O-
pi_207136728
Achterlijke mantel
pi_207136731
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Ik klaag er ontzettend vaak over, maar uiteindelijk moet iedereen het - wereldwijd - zelf maar weten.

Vroeger onderscheidde je je met een tattoo.
Nu onderscheidt je je zonder tattoo.

Hiermee heb ik mezelf onderscheiden.

Hulde.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136734
:')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:01 #21
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136736
Dit is wel erover om eerlijk te zijn :D
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:07 #22
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_207136739
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 18 december 2022 @ 19:43:09 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136740
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef Confetti het volgende:
Die Mbappe schijnt ook een behoorlijk welbespraakte en intelligente jongen te zijn.

Ja, ik had het hem ook gegund.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 18 december 2022 @ 19:43:14 #24
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136742
Messi wordt als een aapje behandeld?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:14 #25
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136743
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
:?
What can change the nature of a man?
pi_207136745
Stukje voorvocht :@
pi_207136749
Zweepslagen.
pi_207136750
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:41 #29
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207136754
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Dat klopt wel ja.
pi_207136758
Moordenaar er nog bij.
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:16 #32
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136759
Verpest de hele foto zo met dat schort. _O-
pi_207136761
Geen slierten
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:21 #34
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136762
showtje hoor
pi_207136763
Messi, doe uit die maffe jurk
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:23 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136764
Dit is eigenlijk wel zielig.

Alsof het een kleutertje is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136769
Sta je dan met je lelijke mantel om
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:40 #38
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136771
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat klopt wel ja.
Omdat ze het hier zo extreem hebben.
pi_207136772
Het spreekt wel voor Mbappe dat hij al niet zoals zoveel voetballers tegenwoordig van top tot teen onder de tatoeages zit. Als je er ook een paar van die Argentijnen bij ziet lopen, mijn hemel joh, dat ziet er echt niet uit.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.
Al die spelers zijn toch geboren en opgegroeid in Frankrijk? Dus zijn ze Frans.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
CR7 is wel de loser van het het einde van zn carriere. Eerst terecht maar met veel bombarie op een zijspoor bij Man United omdat hij het centrum van de club wil zijn en dan net zo terecht op de wissel bij de Portugezen om dezelfde reden en om er vervolgens al vrij vroeg uit het WK te gaan.

En nu naar een golfstatenclub, waar Messi nog voluit meedoet bij een van de beste elftallen, PSG.

Wat dat betreft wel betere papieren voor Messi als het op de totale carriere aankomt.
Het bijzondere is dat je dit vorig seizoen niet zou hebben voorspeld. Toen was Messi echt dramatisch bij PSG, hele competitie maar iets van vijf keer gescoord of zo? Terwijl Ronaldo het eigenlijk voor zijn leeftijd nog behoorlijk deed in de Premier League. Rollen lijken na de zomer helemaal omgekeerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207136774
Messi gaat die beker nooit meer loslaten
pi_207136777
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef Zwansen het volgende:
Verpest de hele foto zo met dat schort. _O-
In Nederland doen we dat toch beter. Badjassen.
pi_207136778
Mooie show hoor _O_
pi_207136781
Hahaha genante uitreiking zo.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:45:02 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136783
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat klopt wel ja.
Nee dat klopt niet, jullie kijken zeker nooit in VBL.

@GGMM en ik hebben een pittige mening over tatoeages.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:45:15 #45
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136785
Die mantel had Van Dijk toch veel beter gestaan?

Alhoewel.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207136787
Messi Klaas met zijn slaafjes.
Zonder wrijving geen glans
pi_207136789
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hahaha genante uitreiking zo.
Mooi corrupt einde zo
pi_207136796
Geef mij die ouderwetse uitreikingen maar, op de tribune, en dan meteen die beker omhoog.

Daar moet je heen, daar mag je juichen, daar mag je lachen.

Welkom in het robottijdperk.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136797
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hahaha genante uitreiking zo.
ik las net dat je niet ging kijken

stukje xG

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:46:00 ]
  zondag 18 december 2022 @ 19:45:54 #50
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136798
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
pi_207136800
Lekkere beelden André
U MAD?
pi_207136801
Bedankt André op een doodstil plein met 2g
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136807
Goed item dit
pi_207136809
Heerlijke gênante uitreiking _O-
pi_207136812
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
ook echt naar zo'n aardappel in argentinië
  zondag 18 december 2022 @ 19:46:30 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136813
Roger Rabbit is ook weer van de partij om zijn voetbalvisie te delen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136816
#howtomakeitaboutmyselfAndre
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:46:40 #58
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136817
Oh het gaat weer over Messi.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:46:46 #59
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136818
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 19:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ook echt naar zo'n aardappel in argentinië
De TV kan uit dus.
  zondag 18 december 2022 @ 19:46:48 #60
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207136819
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
Om vervolgens meteen door te gaan naar dit kut item.
Productie is echt kansloos vanuit de NOS dit WK.
  zondag 18 december 2022 @ 19:47:02 #61
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207136821
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
rare achternaam voor een Argentijn.

Schotse vader dacht ik?
Schotse voorvaders, emigreerden al eind jaren 1800 naar Zuid-Amerika ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:47:02 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136822
Wat gaan we nu kijken?
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:47:03 #63
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136823
Bedankt André.

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 18 december 2022 @ 19:47:12 #64
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136826
niemand is groter dan pluisje
pi_207136827
pi_207136828
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Coco het volgende:

[..]
Nee dat klopt niet, jullie kijken zeker nooit in VBL.

@:GGMM en ik hebben een pittige mening over tatoeages.
Jij draagt loafers, dat ligt anders.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:47:35 #67
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207136833
Bedankt André
pi_207136834
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]
De TV kan uit dus.
ik heb de bbc nog maar even aangezet
pi_207136836
Kut kinderen bij de huldiging aids
Jack does it in real time...
pi_207136838
Pierre denkt ook rot op
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:48:03 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136846
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Jij draagt loafers, dat ligt anders.
Ik zal jou eens loafen.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:48:26 #73
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207136848
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:47 schreef dvdfreak het volgende:
niemand is groter dan pluisje
Bij pluisje hadden ze die badjas niet moeten proberen aan te doen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207136849
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
BBC
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 18 december 2022 @ 19:48:37 #75
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136850
Viering onderbreken zodat we naar fucking André op z'n aardappelverbinding kunnen :') :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136853
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Bij pluisje hadden ze die badjas niet moeten proberen aan te doen ...
Voor een snuifje deed 'ie alles. Tyfuspluis. Met z'n debiele kuthand.
  zondag 18 december 2022 @ 19:49:00 #77
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_207136854
Mooi vuurwerkje.

En Qatar doet dat slim met die mantel. Die foto van Messi met de beker gaat de geschiedenisboeken in en zal altijd getoond worden. Zit dat stukje Qatar (emir-mantel) er toch mooi in.

Walgelijk eigenlijk :D
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_207136855
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik zal jou eens loafen.
Zo dan
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136856
quote:
Matig. Niet eens Wolter kroes ofzo die komt optreden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136859
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Die laatste in dat rijtje handenschudders knikt iedereen maar beleefd naar. Niemand heeft een idee wie het is.
https://en.m.wikipedia.or(...)bin_Khalifa_Al_Thani

Zou eerst de baas worden maar wilde liever hoeren neuken nooit meer werken
Jack does it in real time...
pi_207136866
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
De studio is veel belangrijker, welkom bij de hedendaagse televisie.
pi_207136875
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef Nober het volgende:

[..]
De studio is veel belangrijker, welkom bij de hedendaagse televisie.
Kroatie zagen we ook niet. We bespraken Marokko.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136880
De NOS is weer aan het deugen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207136881
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef DeeBee het volgende:

[..]
https://en.m.wikipedia.or(...)bin_Khalifa_Al_Thani

Zou eerst de baas worden maar wilde liever hoeren neuken nooit meer werken
Sheikh Jassim married his cousin, Sheikha Bothaina bint Hamad Al Thani

Dat zijn de eckten
  zondag 18 december 2022 @ 19:50:42 #85
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136883
Lol, had gelachen als Amnesty had gezegd dat alles super is gegaan.
Wat een vraag joh.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136885
Nog even deugen hoor :')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:50:47 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136886
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef superniger het volgende:
De NOS is weer aan het deugen. :')
BBC einde
What can change the nature of a man?
pi_207136889
Heeft deze kneus dezelfde tandarts als Chris Woerts?
pi_207136890
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Kroatie zagen we ook niet. We bespraken Marokko.
Of we zijn voor België als Nederland niet meedoet.
pi_207136891
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:48 schreef superniger het volgende:

[..]
BBC
Mooi dit eindfilmpje
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136894
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Sheikh Jassim married his cousin, Sheikha Bothaina bint Hamad Al Thani

Dat zijn de eckten
zo bouw je een koninklijke bloedlijn op
  zondag 18 december 2022 @ 19:51:14 #92
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136896
Hahaha waaaat

Of hoe heet die knakworst
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136897
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef DeeBee het volgende:

[..]
https://en.m.wikipedia.or(...)bin_Khalifa_Al_Thani

Zou eerst de baas worden maar wilde liever hoeren neuken nooit meer werken
Sheikh Jassim married his cousin,

Wtf. Ies Koeltoer!!!
U MAD?
  zondag 18 december 2022 @ 19:51:32 #94
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136900
BBCGENOT
pi_207136905
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Kroatie zagen we ook niet. We bespraken Marokko.
pi_207136906
Aftermovie op de BBC.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:51:47 #97
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136908
Gakpogod
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:52:06 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136909
Helemaal eens met Amnesty. Maar het voetbal was wel leuk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136910
De NOS krijgt een dikke onvoldoende.
pi_207136913
Die Sjoerd moet ook een paar beste klappen hebben.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:52:34 #101
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136916
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
De NOS krijgt een dikke onvoldoende.
Akkoord.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:52:43 #102
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207136918
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef BB-King het volgende:
Die mantel had Van Dijk toch veel beter gestaan?

Alhoewel.
KNVB-badjassen _O_
  zondag 18 december 2022 @ 19:52:58 #103
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136922
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:51 schreef superniger het volgende:
Aftermovie op de BBC.
2014 is het mooiste
pi_207136924
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Die Sjoerd moet ook een paar beste klappen hebben.
_O_
  zondag 18 december 2022 @ 19:53:10 #105
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136927
Hugo :')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:53:12 #106
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136929
Al met al zeer vermaakt met dit WK.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:53:27 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136934
Van der Vaart nog ffe naar de FEBO, van Hooijdonk eet nog ffe een wortel, en Harvest89 drinkt nog even een wijntje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136938
Hugo Borst-act :')

Past prima bij al die aids die de NOS voorschotelt.
pi_207136939
Groeihormonen levert een WK op.
pi_207136952
Hoogste aantal WK-goals trouwens, wel opvallend.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:54:56 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136958
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoogste aantal WK-goals trouwens, wel opvallend.
Volgende editie nog meer.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:55:02 #112
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207136959
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Coco het volgende:
Al met al zeer vermaakt met dit WK.
Ach het was ook wel prima op zich. Alleen volgende keer weer gewoon in de zomer gelukkig.
pi_207136961
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoogste aantal WK-goals trouwens, wel opvallend.
Oh dat gevoel had ik helemaal niet idd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136968
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Harvest89 het volgende:
Van der Vaart nog ffe naar de FEBO, van Hooijdonk eet nog ffe een wortel, en Harvest89 drinkt nog even een wijntje.
Dat viel me wel op ja. V/d Vaart is wel redelijk vadsig geworden.
pi_207136978


Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
pi_207136983
Kom maar door met die groene revolutie, kan niet wachten tot ze in dat kutland gewoon weer lekker analfabeet met een droge bek en zand in hun oog kamelen neuken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 19:57:31 #117
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136985
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136988
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
"Oh, die jongen mag zo in me harem!"

(Kan-ie tussendoor de dames ook nog fit houden.)
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 18 december 2022 @ 20:01:00 #119
2651 svann
night-hawk
pi_207137028
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Toby56 het volgende:
"Oh, die jongen mag zo in me harem!"

(Kan-ie tussendoor de dames ook nog fit houden.)
Moet hij toch eerst wat inleveren.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207137035
quote:
80s.gif Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef svann het volgende:

[..]
Moet hij toch eerst wat inleveren.
Auw.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207137037
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:55 schreef RipCity het volgende:

[..]
Oh dat gevoel had ik helemaal niet idd.
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
  zondag 18 december 2022 @ 20:03:37 #122
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207137063
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale? :lijstje:
pi_207137068
OK dan.

Als dagjesvolk neem ik nu afscheid.

Dank voor alle warme baden.

En tot het volgende corrupte voetbaltoernooi!

:W
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207137078
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:04 schreef Toby56 het volgende:
OK dan.

Als dagjesvolk neem ik nu afscheid.

Dank voor alle warme baden.

En tot het volgende corrupte voetbaltoernooi!

:W
Ciao :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 20:04:53 #125
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207137082
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
Heeft Martinez Zika of dronk zijn moeder tijdens de zwangerschap?
pi_207137083
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 20:03 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale? :lijstje:
WK-finale bedoel je? Denk 7 ofzo?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:06:03 #127
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207137091
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
zou het komen door de extra extra tijd?
pi_207137100
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 20:03 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale? :lijstje:
8? Alaves- Liverpool??
Groot fan van User Wotte
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:07:13 #130
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207137101
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207137110
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 20:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]
zou het komen door de extra extra tijd?
Zijn wel een stuk of 6 goals in 90+10 ofzo gevallen ja. Dat maakt wel wat verschil.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:08:45 #132
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207137116
5 wissels ipv 3 wissels maakt ook een verschil iets meer frisheid op het einde
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207137117
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
De NOS krijgt een dikke onvoldoende.
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
U MAD?
  zondag 18 december 2022 @ 20:09:17 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207137121
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
Wie denk jij dat het is en waarom Arno Vermeulen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207137141
Drizzt maar 250 posts.

DIT KAN NIET. Toch? @Coco
pi_207137150
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zijn wel een stuk of 6 goals in 90+10 ofzo gevallen ja. Dat maakt wel wat verschil.
bedankt!
pi_207137153
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 20:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Wie denk jij dat het is en waarom Arno Vermeulen?
Mart Smeets en Toine pepperstreet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 18 december 2022 @ 20:12:05 #138
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_207137162
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]
8? Alaves- Liverpool??
Landen voor de duidelijkheid.
  zondag 18 december 2022 @ 20:12:16 #139
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207137167
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
Ik zie alleen geen enkele commerciële speler het veel beter (lees minder slecht) doen, eerlijk gezegd ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 20:12:34 #140
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207137168
volgende week weer PLgenot

tot de volgende WK
  zondag 18 december 2022 @ 20:14:18 #141
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207137183
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 wissels ipv 3 wissels maakt ook een verschil iets meer frisheid op het einde
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207137187
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Ik zie alleen geen enkele commerciële speler het veel beter (lees minder slecht) doen, eerlijk gezegd ...
ESPN doet de Eredivisie echt niet zo slecht. Die kunnen best tussen de bedrijven door de boel aan elkaar ouwehoeren zonder al dat woke-geneuzel.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:15:44 #143
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207137197
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Drizzt maar 250 posts.

DIT KAN NIET. Toch? @:coco
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024

@Sked @Coco
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207137207
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024

@:sked @:coco
We zullen het erover hebben.
pi_207137233
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef BB-King het volgende:

[..]
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Denk dat Kounde dan geblesseerd was ja, was ook het 5e wisselmoment, ook meer dan toegestaan
pi_207137291
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede hebben die Argentijnen ook wel de meest groteske verzameling aan pseudo nazi Tokkie tattoos.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:24:35 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207137304
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024

@:sked @:coco
We nemen het mee naar achteren.
What can change the nature of a man?
pi_207137305
Best bijzonder elke wedstrijd had 4-7 var moment deze wedstrijd 0.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207137308
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef Pvt.Webster het volgende:
Mooi vuurwerkje.

En Qatar doet dat slim met die mantel. Die foto van Messi met de beker gaat de geschiedenisboeken in en zal altijd getoond worden. Zit dat stukje Qatar (emir-mantel) er toch mooi in.

Walgelijk eigenlijk :D
Lekker kruipen voor z'n broodheer :')

Een beetje pursonality had die sjeik in z'n gezicht uitgelachen toen hij met die badjas aan kwam
pi_207137310
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:24 schreef raptorix het volgende:
Best bijzonder elke wedstrijd had 4-7 var moment deze wedstrijd 0.
Laatste paar wedstrijden was er sowieso niet veel VAR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')