cherquote:Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef Coco het volgende: Wie is die dame met het zwart haar die de medailles aangeeft?
Het schandknaapje van de emir.quote:Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Die laatste in dat rijtje handenschudders knikt iedereen maar beleefd naar. Niemand heeft een idee wie het is.
Had het slechter verwacht. Ik heb leuke wedstrijden gezien.quote:Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.
Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e
Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal
Bwah, Eddy Merckx is toch ook al 77 ...quote:Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef byah het volgende:
Die Messi wordt toch geen 80 met alle groeimiddelen in z'n lichaam.
rare achternaam voor een Argentijn.quote:
Een behoorlijk belangrijke bijzaak.quote:Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Duits.quote:Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
rare achternaam voor een Argentijn.
Schotse vader dacht ik?
Ik klaag er ontzettend vaak over, maar uiteindelijk moet iedereen het - wereldwijd - zelf maar weten.quote:Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt
Ja, ik had het hem ook gegund.quote:Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef Confetti het volgende:
Die Mbappe schijnt ook een behoorlijk welbespraakte en intelligente jongen te zijn.
quote:Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dat klopt wel ja.quote:Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Al die spelers zijn toch geboren en opgegroeid in Frankrijk? Dus zijn ze Frans.quote:Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.
Het bijzondere is dat je dit vorig seizoen niet zou hebben voorspeld. Toen was Messi echt dramatisch bij PSG, hele competitie maar iets van vijf keer gescoord of zo? Terwijl Ronaldo het eigenlijk voor zijn leeftijd nog behoorlijk deed in de Premier League. Rollen lijken na de zomer helemaal omgekeerd.quote:Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
CR7 is wel de loser van het het einde van zn carriere. Eerst terecht maar met veel bombarie op een zijspoor bij Man United omdat hij het centrum van de club wil zijn en dan net zo terecht op de wissel bij de Portugezen om dezelfde reden en om er vervolgens al vrij vroeg uit het WK te gaan.
En nu naar een golfstatenclub, waar Messi nog voluit meedoet bij een van de beste elftallen, PSG.
Wat dat betreft wel betere papieren voor Messi als het op de totale carriere aankomt.
In Nederland doen we dat toch beter. Badjassen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef Zwansen het volgende:
Verpest de hele foto zo met dat schort.
Nee dat klopt niet, jullie kijken zeker nooit in VBL.quote:
ik las net dat je niet ging kijkenquote:
ook echt naar zo'n aardappel in argentiniëquote:Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Nu al naar de studio gaan
Echt, tering NOS.
De TV kan uit dus.quote:Op zondag 18 december 2022 19:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook echt naar zo'n aardappel in argentinië
Om vervolgens meteen door te gaan naar dit kut item.quote:Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Echt, tering NOS.
Schotse voorvaders, emigreerden al eind jaren 1800 naar Zuid-Amerika ...quote:Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
rare achternaam voor een Argentijn.
Schotse vader dacht ik?
Jij draagt loafers, dat ligt anders.quote:Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, jullie kijken zeker nooit in VBL.
@:GGMM en ik hebben een pittige mening over tatoeages.
Ik zal jou eens loafen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij draagt loafers, dat ligt anders.
Bij pluisje hadden ze die badjas niet moeten proberen aan te doen ...quote:
BBCquote:Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Echt, tering NOS.
Voor een snuifje deed 'ie alles. Tyfuspluis. Met z'n debiele kuthand.quote:Op zondag 18 december 2022 19:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij pluisje hadden ze die badjas niet moeten proberen aan te doen ...
Zo danquote:
Matig. Niet eens Wolter kroes ofzo die komt optreden.quote:
https://en.m.wikipedia.or(...)bin_Khalifa_Al_Thaniquote:Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Die laatste in dat rijtje handenschudders knikt iedereen maar beleefd naar. Niemand heeft een idee wie het is.
De studio is veel belangrijker, welkom bij de hedendaagse televisie.quote:Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Echt, tering NOS.
Kroatie zagen we ook niet. We bespraken Marokko.quote:Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef Nober het volgende:
[..]
De studio is veel belangrijker, welkom bij de hedendaagse televisie.
Sheikh Jassim married his cousin, Sheikha Bothaina bint Hamad Al Thaniquote:Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.or(...)bin_Khalifa_Al_Thani
Zou eerst de baas worden maar wilde liever hoeren neuken nooit meer werken
Of we zijn voor België als Nederland niet meedoet.quote:Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kroatie zagen we ook niet. We bespraken Marokko.
zo bouw je een koninklijke bloedlijn opquote:Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sheikh Jassim married his cousin, Sheikha Bothaina bint Hamad Al Thani
Dat zijn de eckten
Sheikh Jassim married his cousin,quote:Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.or(...)bin_Khalifa_Al_Thani
Zou eerst de baas worden maar wilde liever hoeren neuken nooit meer werken
quote:Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kroatie zagen we ook niet. We bespraken Marokko.
Akkoord.quote:Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
De NOS krijgt een dikke onvoldoende.
KNVB-badjassenquote:Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef BB-King het volgende:
Die mantel had Van Dijk toch veel beter gestaan?
Alhoewel.
quote:Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Die Sjoerd moet ook een paar beste klappen hebben.
Volgende editie nog meer.quote:Op zondag 18 december 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoogste aantal WK-goals trouwens, wel opvallend.
Oh dat gevoel had ik helemaal niet idd.quote:Op zondag 18 december 2022 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoogste aantal WK-goals trouwens, wel opvallend.
Dat viel me wel op ja. V/d Vaart is wel redelijk vadsig geworden.quote:Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Harvest89 het volgende:
Van der Vaart nog ffe naar de FEBO, van Hooijdonk eet nog ffe een wortel, en Harvest89 drinkt nog even een wijntje.
quote:Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jurkje houdt wel van een piemeltje.
"Oh, die jongen mag zo in me harem!"quote:Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Moet hij toch eerst wat inleveren.quote:Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Toby56 het volgende:
"Oh, die jongen mag zo in me harem!"
(Kan-ie tussendoor de dames ook nog fit houden.)
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.quote:Op zondag 18 december 2022 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh dat gevoel had ik helemaal niet idd.
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale?quote:Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
Ciaoquote:Op zondag 18 december 2022 20:04 schreef Toby56 het volgende:
OK dan.
Als dagjesvolk neem ik nu afscheid.
Dank voor alle warme baden.
En tot het volgende corrupte voetbaltoernooi!
Heeft Martinez Zika of dronk zijn moeder tijdens de zwangerschap?quote:Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
WK-finale bedoel je? Denk 7 ofzo?quote:Op zondag 18 december 2022 20:03 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale?
zou het komen door de extra extra tijd?quote:Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
8? Alaves- Liverpool??quote:Op zondag 18 december 2022 20:03 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale?
Zijn wel een stuk of 6 goals in 90+10 ofzo gevallen ja. Dat maakt wel wat verschil.quote:Op zondag 18 december 2022 20:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou het komen door de extra extra tijd?
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
De NOS krijgt een dikke onvoldoende.
Wie denk jij dat het is en waarom Arno Vermeulen?quote:Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
bedankt!quote:Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zijn wel een stuk of 6 goals in 90+10 ofzo gevallen ja. Dat maakt wel wat verschil.
Mart Smeets en Toine pepperstreetquote:Op zondag 18 december 2022 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie denk jij dat het is en waarom Arno Vermeulen?
Ik zie alleen geen enkele commerciële speler het veel beter (lees minder slecht) doen, eerlijk gezegd ...quote:Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.quote:Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 wissels ipv 3 wissels maakt ook een verschil iets meer frisheid op het einde
ESPN doet de Eredivisie echt niet zo slecht. Die kunnen best tussen de bedrijven door de boel aan elkaar ouwehoeren zonder al dat woke-geneuzel.quote:Op zondag 18 december 2022 20:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zie alleen geen enkele commerciële speler het veel beter (lees minder slecht) doen, eerlijk gezegd ...
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024quote:Op zondag 18 december 2022 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Drizzt maar 250 posts.
DIT KAN NIET. Toch? @:coco
We zullen het erover hebben.quote:Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024
@:sked @:coco
Denk dat Kounde dan geblesseerd was ja, was ook het 5e wisselmoment, ook meer dan toegestaanquote:Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.
Mischien een blessure wissel erbij?
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede hebben die Argentijnen ook wel de meest groteske verzameling aan pseudo nazi Tokkie tattoos.quote:Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
We nemen het mee naar achteren.quote:Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024
@:sked @:coco
Lekker kruipen voor z'n broodheerquote:Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef Pvt.Webster het volgende:
Mooi vuurwerkje.
En Qatar doet dat slim met die mantel. Die foto van Messi met de beker gaat de geschiedenisboeken in en zal altijd getoond worden. Zit dat stukje Qatar (emir-mantel) er toch mooi in.
Walgelijk eigenlijk
Laatste paar wedstrijden was er sowieso niet veel VAR.quote:Op zondag 18 december 2022 20:24 schreef raptorix het volgende:
Best bijzonder elke wedstrijd had 4-7 var moment deze wedstrijd 0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |