Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg. Er bestaan (moeilijk te geloven misschien) Nederlanders die wel eenzelfde chauvinistische beleving hebben als de gemiddelde Argentijn en er doodziek van zijn nog nooit wereldkampioen te zijn geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |