abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207136632
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.

Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e :')

Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal :')
pi_207136634
Ik had, ook door alle tegenslag, niet zoveel verwachtingen van Frankrijk.
Ze hebben het toch verdraaid knap gedaan, maar in de finale zijn ze gewoon te laat wakker geworden. Met alleen maar afwachten word je geen kampioen. Ik was 70 minuten nogal verbaasd over hun zwakke verweer.

Gelukkig slaagden ze er toch nog in om een geweldig slotstuk te verzorgen. Wat mij betreft: hulde.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136636
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:37 schreef Zwansen het volgende:
Mbappe is geen Macron-stemmer.
Alleen boomers en @monkyyy stemmen nog trouw.
  zondag 18 december 2022 @ 19:38:22 #279
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136637
Eindelijk.
pi_207136638
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Waarom dat dan?
Vragen naar de bekende weg. Er bestaan (moeilijk te geloven misschien) Nederlanders die wel eenzelfde chauvinistische beleving hebben als de gemiddelde Argentijn en er doodziek van zijn nog nooit wereldkampioen te zijn geworden.
pi_207136639
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik Messi zijn. Ik zou morgen aankondigen om te stoppen met voetballen.

Hij is binnen, hij heeft alles bereikt.

Jaartje of 10 genieten met het gezinnetje. En dan rond mijn 45e eens kijken of ik ergens coach kan worden.
Als ik Messi was en ik had nog steeds plezier in het voetbal zou ik lekker doorgaan.
pi_207136641
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.

Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e :')

Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal :')
Maar hoe deed Italië het?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:38:35 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136643
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.

Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e :')

Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal :')
Haten op Kroatië :')
What can change the nature of a man?
pi_207136646
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:37 schreef pokkerdepok het volgende:
maar... ze zijn niet erg sportief he, frankrijk. even een lachje kan dr niet vanaf
Doen die Fransen normaal ook nooit :+ Pisvolkje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136647
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, gelukkig viel de manipulatie niet op. De beste aller tijden moest natuurlijk op zijn laatste wk wereldkampioen worden, omdat hij al die keren daarvoor keihard faalde.

En dan ook nog in het land van zijn broodheer in de finale tegen die andere ster van degene die zijn salaris betaalt.

Fifa op zijn aller smalst.
@Scrummie
  zondag 18 december 2022 @ 19:38:52 #286
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136648
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Oh nvm, Mbappe 7+2, Messi 6+2
Messi had 3 assists
pi_207136652
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Doen die Fransen normaal ook nooit :+ Pisvolkje
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.
pi_207136656
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:31 schreef Halcon het volgende:
CR7 nu huilie huilie voor de televisie
CR7 is wel de loser van het het einde van zn carriere. Eerst terecht maar met veel bombarie op een zijspoor bij Man United omdat hij het centrum van de club wil zijn en dan net zo terecht op de wissel bij de Portugezen om dezelfde reden, en vervolgens al vrij vroeg uit het WK.

En nu naar een golfstatenclub, waar Messi nog voluit meedoet bij een van de beste elftallen, PSG.

Wat dat betreft wel betere papieren voor Messi als het op de totale carriere aankomt.
pi_207136660
En van ARG had ik hoge verwachtingen, en na hun eerste zeer slechte pot dacht ik: wat een overschatte zooi.

Ze hebben de titel vooral op inzet en passie behaald. Niet mooi, soms strontvervelend, maar je kon tenminste aan ze zien dat ze hier met een doel waren.
Dus ook: hulde.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136661
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.
Besproken bedankt
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136663
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Messi had 3 assists
Terechte speler van het toernooi dus _O_
  zondag 18 december 2022 @ 19:39:57 #292
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136667
Waarom staat die nep-emir daar rechts op het podium?
pi_207136668
Juventus wordt kampioen JAAAA
pi_207136669
Die Messi wordt toch geen 80 met alle groeimiddelen in z'n lichaam.
pi_207136674
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Sked het volgende:
Juventus wordt kampioen JAAAA
Serie B genot
  zondag 18 december 2022 @ 19:40:34 #296
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136677
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Kriegel het volgende:
Ivoorkust heeft het beter gedaan dan verwacht.
Goede inzet. Daar heb je wel wat aan. Ik stel voor om daar mee die luie Franse wijndrinkers om te volken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:40:34 #297
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136678
Wie is die dame met het zwart haar die de medailles aangeeft?
What can change the nature of a man?
pi_207136679
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef byah het volgende:
Die Messi wordt toch geen 80 met alle groeimiddelen in z'n lichaam.
Ach, dat werd Diego ook niet.
pi_207136680
Die laatste in dat rijtje handenschudders knikt iedereen maar beleefd naar. Niemand heeft een idee wie het is.
U MAD?
pi_207136682
twitter


@KingRoland
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')