Vragen naar de bekende weg. Er bestaan (moeilijk te geloven misschien) Nederlanders die wel eenzelfde chauvinistische beleving hebben als de gemiddelde Argentijn en er doodziek van zijn nog nooit wereldkampioen te zijn geworden.quote:
Als ik Messi was en ik had nog steeds plezier in het voetbal zou ik lekker doorgaan.quote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik Messi zijn. Ik zou morgen aankondigen om te stoppen met voetballen.
Hij is binnen, hij heeft alles bereikt.
Jaartje of 10 genieten met het gezinnetje. En dan rond mijn 45e eens kijken of ik ergens coach kan worden.
Maar hoe deed Italië het?quote:Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.
Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e
Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal
Haten op Kroatiëquote:Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.
Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e
Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal
Doen die Fransen normaal ook nooitquote:Op zondag 18 december 2022 19:37 schreef pokkerdepok het volgende:
maar... ze zijn niet erg sportief he, frankrijk. even een lachje kan dr niet vanaf
@Scrummiequote:Op zondag 18 december 2022 19:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, gelukkig viel de manipulatie niet op. De beste aller tijden moest natuurlijk op zijn laatste wk wereldkampioen worden, omdat hij al die keren daarvoor keihard faalde.
En dan ook nog in het land van zijn broodheer in de finale tegen die andere ster van degene die zijn salaris betaalt.
Fifa op zijn aller smalst.
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.quote:Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen die Fransen normaal ook nooitPisvolkje
CR7 is wel de loser van het het einde van zn carriere. Eerst terecht maar met veel bombarie op een zijspoor bij Man United omdat hij het centrum van de club wil zijn en dan net zo terecht op de wissel bij de Portugezen om dezelfde reden, en vervolgens al vrij vroeg uit het WK.quote:
Besproken bedanktquote:Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.
Goede inzet. Daar heb je wel wat aan. Ik stel voor om daar mee die luie Franse wijndrinkers om te volken.quote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Kriegel het volgende:
Ivoorkust heeft het beter gedaan dan verwacht.
Ach, dat werd Diego ook niet.quote:Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef byah het volgende:
Die Messi wordt toch geen 80 met alle groeimiddelen in z'n lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |