Lol, Piers Morgan zal wel vloeken, had voorspeld dat de Fransen met 3-1 zouden winnen, en Messi zou huilen.quote:
Piers Morgan is de afgelopen weken een beetje de weg kwijt.quote:Op zondag 18 december 2022 19:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, Piers Morgan zal wel vloeken, had voorspeld dat de Fransen met 3-1 zouden winnen, en Messi zou huilen.
Weghorst prijs van bobo van het toernooiquote:Op zondag 18 december 2022 19:31 schreef pokkerdepok het volgende:
alle tering bobos mogen in de spotlicht
quote:Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef trein2000 het volgende:
Wij feliciteren de FIFA met hun titel.
Die keeper heeft al het hele toernooi van die onzin fratsen.quote:
FTFYquote:Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Piers Morgan is de afgelopen weken een beetje de weg kwijt.
Prijs voor meeste onterechte penals.quote:Op zondag 18 december 2022 19:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Messi beste speler van het toernooi.
Waarom dat dan?quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
Die is de weg altijd kwijt geweest.quote:Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Piers Morgan is de afgelopen weken een beetje de weg kwijt.
Wel logischer dan 8 jaar geledenquote:Op zondag 18 december 2022 19:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Messi beste speler van het toernooi.
Tja, je kunt er misschien dit toernooi niet eens wat van zeggen. Het was of hij, of Mbappe. 2014 daarentegen was echt een grap.quote:Op zondag 18 december 2022 19:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Messi beste speler van het toernooi.
Ik heb even gemist waar die zilveren bal voor wasquote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Deel jij ook de kleedkamer met de FOK crew?quote:Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mbappe lijkt niet echt blij
Het leuke is dat Messi en Mbappe volgende week de kleedkamer moeten delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |