abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2022 @ 19:23:26 #101
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136315
Kennerspubliek fluit _O_
pi_207136316
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Jammer zeg.
Stop gewoon met dat gezuig joh.
  zondag 18 december 2022 @ 19:23:34 #103
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207136317
Infantielo :')
pi_207136318
Daar komt de opperbaas.
pi_207136319
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Allemaal de auto verkocht hoorde ik
pi_207136320
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Deze zijn van Qatar Airways?
Geen enkel slecht woord over de Midden-Oosterse vliegmaatschappijen _O_

@Insomnia_

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:23:50 ]
pi_207136321
Corruptie loopt het veld op.
pi_207136322
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
4-
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:23:46 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136325
Tijd voor kamelen.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:23:58 #110
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136327
terecht gefloten
  zondag 18 december 2022 @ 19:23:58 #111
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136328
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
pi_207136333
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef hhh38 het volgende:
Wereldbeker blijft toch prachtig _O_

Jammer dat ie uitgereikt moet worden door de altijd corrupte Infantino en de FIFA :r
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
  zondag 18 december 2022 @ 19:24:09 #113
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136334
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Coco het volgende:
Tijd voor kamelen.
...teen?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136338
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
Ik wil dit eigenlijk verwijderen maar ben het er stiekem mee eens

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:24:38 ]
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:24:27 #115
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136339
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
Wat ben je agressief vanavond.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:24:32 #116
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136341
Ik heb genoten. Ik heb hier voldoening van. Ik wou dat ik nu in Argentinië was.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136345
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die zure Nederlanders hier. :D :D
https://www.sportsmanor.c(...)ves-twitter-divided/

Privé vriend van Messi, zorgvuldig door de FIFA geselecteerd.
pi_207136346
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Máxima's suikeroom.

Hij heet Willem Alexander, zeg maar Willy.
pi_207136348
Mooie cup is het toch.
  zondag 18 december 2022 @ 19:24:48 #120
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136349
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
Rustig Yannick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 18 december 2022 @ 19:24:56 #121
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136351
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben je agressief vanavond.
Komt door @3rr0r
  zondag 18 december 2022 @ 19:24:59 #122
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136352
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
Jij keek toch niet meer?
pi_207136354
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
7,5
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136355
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Komt door @:3rr0r
^p^
pi_207136356
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207136360
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
7,5
Verstandige dame gespot
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:35 #127
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136361
Vrouw krijgt weer geen hand. Kijken hoe dit in beeld komt (niet dus).
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:25:49 #128
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136362
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Stop eens met janken man.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:50 #129
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136363
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb genoten. Ik heb hier voldoening van. Ik wou dat ik nu in Argentinië was.
Ben het voor één keer met je eens.
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:51 #130
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136365
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Jeetje.
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:59 #131
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136369
Ah, de emir geeft de vrouw wel een hand.
pi_207136370
Singapore airlines vrouwen op de achtergrond
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:26:06 #133
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207136371
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
De poulefase een 7
De Knock out fase een 4
Het Nederlands elftal een 3
De organisatie van Qatar een 1
De finale een 8

Uiteindelijk dus een 4,6.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_207136373
Macron wilt naar huis
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:26:22 #135
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136375
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ben het voor één keer met je eens.
En ook de laatste keer :+
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 18 december 2022 @ 19:26:22 #136
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136377
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Ach, heb je het nog steeds niet verwerkt?
AZ
ALKMAAR
pi_207136379
  zondag 18 december 2022 @ 19:26:34 #138
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136380
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Zwansen het volgende:
Ah, de emir geeft de vrouw wel een hand.
Woke faggot is het.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136385
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Jij keek toch niet meer?
Speciaal voor Scrummie toch wel.
  zondag 18 december 2022 @ 19:27:18 #140
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136389
Die vreselijke tattoos. Die gasten kun je toch niet serieus nemen. :')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:27:23 #141
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207136392
Infantino kan z’n geluk niet op
U MAD?
pi_207136393
Benfica is wel goed met talentjes.
  zondag 18 december 2022 @ 19:27:31 #144
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136395
Hij gaat er met de prijs van noa lang vandoor, gelukkig spelen ze binnenkort tegen elkaar.
AZ
ALKMAAR
pi_207136396
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Nee, ze zijn maf genoeg om hun auto of al hun spaargeld hiervoor op te offeren, ze sparen er 4 jaar voor
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_207136397
De inkt is voor niets in Argentinië. Wat een paupers.
U MAD?
pi_207136400
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Durmada het volgende:
Hij gaat er met de prijs van noa lang vandoor, gelukkig spelen ze binnenkort tegen elkaar.
Die sukkel ging Qatar toch heet maken?
  zondag 18 december 2022 @ 19:28:08 #148
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136401
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207136403
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Zwansen het volgende:
Die vreselijke tattoos. Die gasten kun je toch niet serieus nemen. :')
Je hele arm gewoon zwart laten kleuren gaat wel nergens over ja :') .
pi_207136404
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:26 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moeten we hiermee?
pi_207136407
Wie zou er eigenlijk optreden dan? :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:28:22 #152
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 18 december 2022 @ 19:28:28 #153
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136410
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Dit exact idd.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 19:28:32 #154
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207136412
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Nober het volgende:

[..]
Máxima's suikeroom.

Hij heet Willem Alexander, zeg maar Willy.
Die duwt hem volgens mij wel droog in haar kont.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207136413
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Wat moeten we hiermee?
trollfootball xdxdxdxdxd
pi_207136415
Dus....
Zonder wrijving geen glans
pi_207136416
Dat gebaar…In Qatar _O- .
pi_207136417
Hahaha
  zondag 18 december 2022 @ 19:28:43 #159
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136419
Noppert was toch keeper van het toernooi?

Een schande!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:28:44 #160
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136420
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef RipCity het volgende:
Wie zou er eigenlijk optreden dan? :D
Sjeikira
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:28:45 #161
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136421
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef RipCity het volgende:
Wie zou er eigenlijk optreden dan? :D
Nicki Minaj zou wel geestig zijn.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136422
Niveau hoor, dat Zuid-Argentinië
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136423
Je kunt wel maar uit 2 landen kiezen met deze awards, de rest zit op het strand of traint alweer bij de club..
  zondag 18 december 2022 @ 19:28:54 #164
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136424
Val van het podium lelijke mongol.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136426
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Nee, ze zijn maf genoeg om hun auto of al hun spaargeld hiervoor op te offeren, ze sparen er 4 jaar voor
Er zijn tal van supportersgroepen door de Argentijnse bond afgevaardigd naar Quatar. Op kost en inwoning.
U MAD?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:29:14 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136429
Mbappegod
What can change the nature of a man?
  Miss 200.000.000! zondag 18 december 2022 @ 19:29:19 #167
367000 roos94
pi_207136431
Hoe is mbappe 23 hij lijkt 35
pi_207136433
  zondag 18 december 2022 @ 19:29:20 #169
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136434
EMI _O_ _O-
AZ
ALKMAAR
pi_207136435
Embabbe neem je kutbokaal mee _O_
pi_207136437
MbappeGod
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:29:28 #172
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136438
Boe :')

Andes apen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136440
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Misschien kunnen ze in het nieuwe Fifa-spel bij de keuze voor Argentinië een initial penalty bonus aan het repertoir toevoegen om het allemaal wat realistischer te maken.
  zondag 18 december 2022 @ 19:29:44 #174
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207136441
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
De inkt is voor niets in Argentinië. Wat een paupers.
Ze verdienen in een week wat wij in een jaar verdienen, dus paupers is technisch misschien niet de meest accurate term voor ze.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207136442
Als je nu gaat fluiten ben je ook wel een kleine zeg.
pi_207136444
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef roos94 het volgende:
Hoe is mbappe 23 hij lijkt 35
Koop een bril
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:29:52 #177
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136445
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef Marcoss het volgende:
Je kunt wel maar uit 2 landen kiezen met deze awards, de rest zit op het strand of traint alweer bij de club..
Met de topscorer zou het lastig gaan, mocht ie niet in de finale staan.
AZ
ALKMAAR
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:29:54 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136446
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een idioot.
What can change the nature of a man?
pi_207136447
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Bijzonder inderdaad.

Bij elke wedstrijd die Wereldbeker erbij en nu is het zo ver....

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:30:18 ]
  zondag 18 december 2022 @ 19:29:58 #180
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207136448
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een niveau :D
  zondag 18 december 2022 @ 19:30:21 #181
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136452
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ordinair kan je zijn :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136453
Lol ding nu al kapot
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 19:30:38 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207136457
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207136458
JAAAAA SPELER VAN HET TOERNOOIGOD
  zondag 18 december 2022 @ 19:30:47 #185
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207136459
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
De inkt is voor niets in Argentinië. Wat een paupers.
De Haagse mat heet in Zuid-Amerika niet voor niets de Argentijnse mat.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207136461
dit is echt BS.
pi_207136462
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Argentijnse humor. Hahahaha
pi_207136463
Messi beste speler van het toernooi _O- .
pi_207136464
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:30 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Hoe ordinair kan je zijn :')
Welkom in Zuid-Amerika _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136465
Ik kan Messi dit moment niet misgunnen
pi_207136466
CR7 nu huilie huilie voor de televisie
pi_207136467
Komt de hanbalbond ook meteen even een prijs aan de Argentijnen uitreiken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:31:06 #194
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136468
Beste speler van het toernooi _O-
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:31:13 #195
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207136470
Mbappé smijt nog net die trofee niet gewoon weg als ie van het podium gaat ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 19:31:16 #196
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136471
MESSI _O_ _O_ _O_
pi_207136472
Wat een onzin
pi_207136473
alle tering bobos mogen in de spotlicht
pi_207136475
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze verdienen in een week wat wij in een jaar verdienen, dus paupers is technisch misschien niet de meest accurate term voor ze.
Klootjesvolk blijft klootjesvolk. Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer: al heeft een aap een gouden ring.
U MAD?
  zondag 18 december 2022 @ 19:31:36 #200
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136479
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zigeunerleef.
Straks lekker naar huis met Ramona op de scooter.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')