Allemaal de auto verkocht hoorde ikquote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Geen enkel slecht woord over de Midden-Oosterse vliegmaatschappijenquote:
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.quote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef hhh38 het volgende:
Wereldbeker blijft toch prachtig
Jammer dat ie uitgereikt moet worden door de altijd corrupte Infantino en de FIFA
Ik wil dit eigenlijk verwijderen maar ben het er stiekem mee eensquote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
Wat ben je agressief vanavond.quote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
https://www.sportsmanor.c(...)ves-twitter-divided/quote:Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die zure Nederlanders hier.![]()
Máxima's suikeroom.quote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Rustig Yannickquote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
Jij keek toch niet meer?quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
7,5quote:
Stop eens met janken man.quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Ben het voor één keer met je eens.quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb genoten. Ik heb hier voldoening van. Ik wou dat ik nu in Argentinië was.
Jeetje.quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
De poulefase een 7quote:
En ook de laatste keerquote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ben het voor één keer met je eens.
Ach, heb je het nog steeds niet verwerkt?quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Woke faggot is het.quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Zwansen het volgende:
Ah, de emir geeft de vrouw wel een hand.
Nee, ze zijn maf genoeg om hun auto of al hun spaargeld hiervoor op te offeren, ze sparen er 4 jaar voorquote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Die sukkel ging Qatar toch heet maken?quote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Durmada het volgende:
Hij gaat er met de prijs van noa lang vandoor, gelukkig spelen ze binnenkort tegen elkaar.
Je hele arm gewoon zwart laten kleuren gaat wel nergens over jaquote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Zwansen het volgende:
Die vreselijke tattoos. Die gasten kun je toch niet serieus nemen.
Dit exact idd.quote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Die duwt hem volgens mij wel droog in haar kont.quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Máxima's suikeroom.
Hij heet Willem Alexander, zeg maar Willy.
Er zijn tal van supportersgroepen door de Argentijnse bond afgevaardigd naar Quatar. Op kost en inwoning.quote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nee, ze zijn maf genoeg om hun auto of al hun spaargeld hiervoor op te offeren, ze sparen er 4 jaar voor
Misschien kunnen ze in het nieuwe Fifa-spel bij de keuze voor Argentinië een initial penalty bonus aan het repertoir toevoegen om het allemaal wat realistischer te maken.quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Ze verdienen in een week wat wij in een jaar verdienen, dus paupers is technisch misschien niet de meest accurate term voor ze.quote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
De inkt is voor niets in Argentinië. Wat een paupers.
Koop een brilquote:
Met de topscorer zou het lastig gaan, mocht ie niet in de finale staan.quote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef Marcoss het volgende:
Je kunt wel maar uit 2 landen kiezen met deze awards, de rest zit op het strand of traint alweer bij de club..
Bijzonder inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
De Haagse mat heet in Zuid-Amerika niet voor niets de Argentijnse mat.quote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
De inkt is voor niets in Argentinië. Wat een paupers.
Welkom in Zuid-Amerikaquote:
Klootjesvolk blijft klootjesvolk. Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer: al heeft een aap een gouden ring.quote:Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze verdienen in een week wat wij in een jaar verdienen, dus paupers is technisch misschien niet de meest accurate term voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |