Allemaal de auto verkocht hoorde ikquote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Geen enkel slecht woord over de Midden-Oosterse vliegmaatschappijenquote:
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.quote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef hhh38 het volgende:
Wereldbeker blijft toch prachtig
Jammer dat ie uitgereikt moet worden door de altijd corrupte Infantino en de FIFA
Ik wil dit eigenlijk verwijderen maar ben het er stiekem mee eensquote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
Wat ben je agressief vanavond.quote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
https://www.sportsmanor.c(...)ves-twitter-divided/quote:Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die zure Nederlanders hier.![]()
Máxima's suikeroom.quote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Rustig Yannickquote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
Jij keek toch niet meer?quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
7,5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |