Het was gewoon te snel duidelijk wat Joris ging doen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
Graag gedaan.quote:Op zondag 18 december 2022 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Bedankt voor alle gifjes dit WK @:3rr0r
Dat ook idd.quote:Op zondag 18 december 2022 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het was gewoon te snel duidelijk wat Joris ging doen.
Dat doettie tochquote:Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef Scrummie het volgende: [..] Praat lekker voor jezelf, debiel.
Zij en Marco van Basten zijn sowieso de grootste falers op dit wk.quote:
Maar had hem alsnog kunnen pakkenquote:Op zondag 18 december 2022 19:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Was inderdaad niet best geschoten, maar Messi wachtte tot Lloris een hoek koos. Dus Lloris deed een stapje en kon er niet meer bij.
Tijd dat ze haar lul op tafel legt.quote:Op zondag 18 december 2022 19:16 schreef wimderon het volgende:
Het slaat een beetje dood na de opmerking van Leonne
gohquote:Op zondag 18 december 2022 19:16 schreef wimderon het volgende:
Pierre denkt: Hou je bek, wat weet jij er nou van?quote:Op zondag 18 december 2022 19:16 schreef wimderon het volgende:
Gayyyyyyquote:Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd dat ze haar lul op tafel legt.
Nee dat denk jij.quote:Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Pierre denkt: Hou je bek, wat weet jij er nou van?
Die kop van Afellay ook altijd als er weer zo'n Frau aan het woord is.quote:Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Pierre denkt: Hou je bek, wat weet jij er nou van?
Die penalty was briljant. Hij zette de keeper op het verkeerde spoor.quote:Op zondag 18 december 2022 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
Open deuren, ondertiteling is overbodig. Eindelijk een verstandige beslissing van de NOS.quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef T3hTommay het volgende:
Rafael heeft een frikandel in z'n hand.
Om daarna zelf helemaal niks te zeggenquote:Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die kop van Afellay ook altijd als er weer zo'n Frau aan het woord is.
Heb je hem getroost ja?quote:Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat @:Sked een fijne avond heeft
Nou, niet echt want dat alarm blijft nog steeds gaan.quote:Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat @:Sked een fijne avond heeft
Nou ff op schoot om alsnog te troosten danquote:Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, niet echt want dat alarm blijft nog steeds gaan.
Waar is die kneus eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken nog een Nederlandse sportjournalist die altijd in beeld staat en Spaans kan.
Beiden vermoed ik, rijke mensen zijn er ook daar ook al is het land in z'n geheel dat niet en Qatar zal wel wat gesponsord hebben.quote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Jaquote:
Die leningen van het IMF kunnen wel teruggevorderd worden zoquote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Tickets hele andere prijs dan vanuit Europa vliegenquote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Gesponsord door Qatar?
V/d vaart kan geen Spaans?quote:Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken nog een Nederlandse sportjournalist die altijd in beeld staat en Spaans kan.
MADquote:Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef byah het volgende:
Die schijt Messi, met al z'n zuigende Kut vriendjes. Veel plezier met je corrupte WK titel
Jammer zeg.quote:Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik sla de uitreiking lekker over. Succes ermee.
Veel internationale Messi fans. Niet persé Argentijnen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Gesponsord door Qatar?
Raar he?quote:Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die zure Nederlanders hier.![]()
quote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu een 7. Voor deze wedstrijd een 4.
Probeer je eens in onze schoenen te verplaatsen. Heb je onze kwartfinale gezien überhaupt?quote:Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Allemaal de auto verkocht hoorde ikquote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Gesponsord door Qatar?
Geen enkel slecht woord over de Midden-Oosterse vliegmaatschappijenquote:
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.quote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef hhh38 het volgende:
Wereldbeker blijft toch prachtig
Jammer dat ie uitgereikt moet worden door de altijd corrupte Infantino en de FIFA
Ik wil dit eigenlijk verwijderen maar ben het er stiekem mee eensquote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
Wat ben je agressief vanavond.quote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
https://www.sportsmanor.c(...)ves-twitter-divided/quote:Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Máxima's suikeroom.quote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Gesponsord door Qatar?
Rustig Yannickquote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Jij keek toch niet meer?quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
7,5quote:
Stop eens met janken man.quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Ben het voor één keer met je eens.quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb genoten. Ik heb hier voldoening van. Ik wou dat ik nu in Argentinië was.
Jeetje.quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
De poulefase een 7quote:
En ook de laatste keerquote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ben het voor één keer met je eens.
Ach, heb je het nog steeds niet verwerkt?quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Woke faggot is het.quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Zwansen het volgende:
Ah, de emir geeft de vrouw wel een hand.
Nee, ze zijn maf genoeg om hun auto of al hun spaargeld hiervoor op te offeren, ze sparen er 4 jaar voorquote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Gesponsord door Qatar?
Die sukkel ging Qatar toch heet maken?quote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Durmada het volgende:
Hij gaat er met de prijs van noa lang vandoor, gelukkig spelen ze binnenkort tegen elkaar.
Je hele arm gewoon zwart laten kleuren gaat wel nergens over jaquote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Zwansen het volgende:
Die vreselijke tattoos. Die gasten kun je toch niet serieus nemen.
Dit exact idd.quote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Die duwt hem volgens mij wel droog in haar kont.quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Máxima's suikeroom.
Hij heet Willem Alexander, zeg maar Willy.
Er zijn tal van supportersgroepen door de Argentijnse bond afgevaardigd naar Quatar. Op kost en inwoning.quote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nee, ze zijn maf genoeg om hun auto of al hun spaargeld hiervoor op te offeren, ze sparen er 4 jaar voor
Misschien kunnen ze in het nieuwe Fifa-spel bij de keuze voor Argentinië een initial penalty bonus aan het repertoir toevoegen om het allemaal wat realistischer te maken.quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze verdienen in een week wat wij in een jaar verdienen, dus paupers is technisch misschien niet de meest accurate term voor ze.quote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
De inkt is voor niets in Argentinië. Wat een paupers.
Koop een brilquote:
Met de topscorer zou het lastig gaan, mocht ie niet in de finale staan.quote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef Marcoss het volgende:
Je kunt wel maar uit 2 landen kiezen met deze awards, de rest zit op het strand of traint alweer bij de club..
Bijzonder inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
De Haagse mat heet in Zuid-Amerika niet voor niets de Argentijnse mat.quote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
De inkt is voor niets in Argentinië. Wat een paupers.
Welkom in Zuid-Amerikaquote:
Klootjesvolk blijft klootjesvolk. Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer: al heeft een aap een gouden ring.quote:Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze verdienen in een week wat wij in een jaar verdienen, dus paupers is technisch misschien niet de meest accurate term voor ze.
Zigeunerleef.quote:
Lol, Piers Morgan zal wel vloeken, had voorspeld dat de Fransen met 3-1 zouden winnen, en Messi zou huilen.quote:
Piers Morgan is de afgelopen weken een beetje de weg kwijt.quote:Op zondag 18 december 2022 19:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, Piers Morgan zal wel vloeken, had voorspeld dat de Fransen met 3-1 zouden winnen, en Messi zou huilen.
Weghorst prijs van bobo van het toernooiquote:Op zondag 18 december 2022 19:31 schreef pokkerdepok het volgende:
alle tering bobos mogen in de spotlicht
quote:Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef trein2000 het volgende:
Wij feliciteren de FIFA met hun titel.
Die keeper heeft al het hele toernooi van die onzin fratsen.quote:
FTFYquote:Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Piers Morgan is de afgelopen weken een beetje de weg kwijt.
Prijs voor meeste onterechte penals.quote:Op zondag 18 december 2022 19:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Messi beste speler van het toernooi.
Waarom dat dan?quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
Die is de weg altijd kwijt geweest.quote:Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Piers Morgan is de afgelopen weken een beetje de weg kwijt.
Wel logischer dan 8 jaar geledenquote:Op zondag 18 december 2022 19:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Tja, je kunt er misschien dit toernooi niet eens wat van zeggen. Het was of hij, of Mbappe. 2014 daarentegen was echt een grap.quote:Op zondag 18 december 2022 19:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb even gemist waar die zilveren bal voor wasquote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
Deel jij ook de kleedkamer met de FOK crew?quote:Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mbappe lijkt niet echt blij
Het leuke is dat Messi en Mbappe volgende week de kleedkamer moeten delen
Montpellier uit altijd lastig.quote:Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mbappe lijkt niet echt blij
Het leuke is dat Messi en Mbappe volgende week de kleedkamer moeten delen
ZIEDENDquote:Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef PzKpfw het volgende:
Zie ze staan die drie Argentijnse flikkertjes op het podium.
Young Player Awardquote:Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waar die zilveren bal voor was
Boven een bepaalde grens wordt geld onbelangrijk.quote:Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Slechts één wereldtitel en honderden miljoenen op de bank.
Mooiste tattoos.quote:Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Beste schwalbe.quote:Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Niet echt, geld geeft ook macht en met een paar miljard heb je veel meer macht dan met een paar honderd miljoen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Boven een bepaalde grens wordt geld onbelangrijk.
quote:Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef trein2000 het volgende:
Wij feliciteren de FIFA met hun titel.
Toch was ie weer over te halen door PSG terwijl ie eigenlijk weg wildequote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Overigens heb ik persoonlijk die grens nog niet bereikt.quote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mbabbe had de meeste goals. Lul niet uit je nek gast.quote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tja, meeste goals + assists en wereldkampioen. Valt wat voor te zeggen.
Bus vol met sletten misschien?quote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch was ie weer over te halen door PSG terwijl ie eigenlijk weg wilde
Neequote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier kan ik onmogelijk nee tegen zeggen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Knuffels van Macron
Had jij er ook eentje gewild? @:Sked
Goals + Assists zeg ik tochquote:Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mbabbe had de meeste goals. Lul niet uit je nek gast.
De nummer 3 krijgt ook een medaille, anders spelen die helemaal nergens meer voorquote:Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n medaille voor de verliezer in de finale, dat kan je toch ook gewoon afschaffen?
Niet iedereen krijgt daar een stijfje van echter.quote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet echt, geld geeft ook macht en met een paar miljard heb je veel meer macht dan met een paar honderd miljoen.
Niet voor vrouwen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goals in penaltys en Mbappe heeft net een schoen gekregen voor meeste doelpunten.quote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Is net alsof je een lelijke tekening van een kind aan de ijskast plakt.quote:Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n medaille voor de verliezer in de finale, dat kan je toch ook gewoon afschaffen?
Hadden ze beter dan Lloris?quote:Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef wimderon het volgende:
Die Koundé <-> Disasi wissel in de 121e minuut had Deschamps beter kunnen gebruiken voor een keeperswissel.
Dan hadden ze geen een witte meer op het veld staan.quote:Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef wimderon het volgende:
Die Koundé <-> Disasi wissel in de 121e minuut had Deschamps beter kunnen gebruiken voor een keeperswissel.
Ben je nog steeds woest? Goals + Assists is daadwerkelijk anders dan alleen goals.quote:Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mbabbe had de meeste goals. Lul niet uit je nek gast.
quote:
Iedere andere keeper moet wel beter zijn, plus je hebt het psychologische voordeel dat de tegenstander denkt dat ie beter isquote:
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ben je nog steeds woest? Goals + Assists is daadwerkelijk anders dan alleen goals.
quote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef BB-King het volgende:
Beste jeugdspeler: Xavi Simons
Beste speler: Cody Gakpo
Beste keeper: Andries Noppert
Topscorer: Wout Weghorst
Het had zo mooi kunnen zijn.
Hij was in 2011 ook al binnen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik Messi zijn. Ik zou morgen aankondigen om te stoppen met voetballen.
Hij is binnen, hij heeft alles bereikt.
Jaartje of 10 genieten met het gezinnetje. En dan rond mijn 45e eens kijken of ik ergens coach kan worden.
Vragen naar de bekende weg. Er bestaan (moeilijk te geloven misschien) Nederlanders die wel eenzelfde chauvinistische beleving hebben als de gemiddelde Argentijn en er doodziek van zijn nog nooit wereldkampioen te zijn geworden.quote:
Als ik Messi was en ik had nog steeds plezier in het voetbal zou ik lekker doorgaan.quote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik Messi zijn. Ik zou morgen aankondigen om te stoppen met voetballen.
Hij is binnen, hij heeft alles bereikt.
Jaartje of 10 genieten met het gezinnetje. En dan rond mijn 45e eens kijken of ik ergens coach kan worden.
Maar hoe deed Italië het?quote:Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.
Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e
Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal
Haten op Kroatiëquote:Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.
Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e
Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal
Doen die Fransen normaal ook nooitquote:Op zondag 18 december 2022 19:37 schreef pokkerdepok het volgende:
maar... ze zijn niet erg sportief he, frankrijk. even een lachje kan dr niet vanaf
@Scrummiequote:Op zondag 18 december 2022 19:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, gelukkig viel de manipulatie niet op. De beste aller tijden moest natuurlijk op zijn laatste wk wereldkampioen worden, omdat hij al die keren daarvoor keihard faalde.
En dan ook nog in het land van zijn broodheer in de finale tegen die andere ster van degene die zijn salaris betaalt.
Fifa op zijn aller smalst.
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.quote:Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen die Fransen normaal ook nooitPisvolkje
CR7 is wel de loser van het het einde van zn carriere. Eerst terecht maar met veel bombarie op een zijspoor bij Man United omdat hij het centrum van de club wil zijn en dan net zo terecht op de wissel bij de Portugezen om dezelfde reden, en vervolgens al vrij vroeg uit het WK.quote:
Besproken bedanktquote:Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.
Goede inzet. Daar heb je wel wat aan. Ik stel voor om daar mee die luie Franse wijndrinkers om te volken.quote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Kriegel het volgende:
Ivoorkust heeft het beter gedaan dan verwacht.
Ach, dat werd Diego ook niet.quote:Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef byah het volgende:
Die Messi wordt toch geen 80 met alle groeimiddelen in z'n lichaam.
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg. Er bestaan (moeilijk te geloven misschien) Nederlanders die wel eenzelfde chauvinistische beleving hebben als de gemiddelde Argentijn en er doodziek van zijn nog nooit wereldkampioen te zijn geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |