abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207136112
De volgens sommigen beste voetballer ooit, tegen de misschien wel beste voetballer van tegenwoordig. Twee grootmachten uit de voetbalgeschiedenis. Argentinië een voetbalgeschiedenis op een WK dat terug gaat naar voor de Tweede Wereld Oorlog. Tegen Frankrijk dat pas geschiedenis schreef als land op een WK in 1998. Terwijl het met Kopa, Fontaine en Platini al de besten van de wereld had. In 1998 voor het eerst wereldkampioen met Zidane. Zoals Argentinië het voor het eerst werd met Maradona in 1986. Nu twee andere wereldsterren. Messi en Mbappé.

Buiten alle Nederlandse sentimenten een gedroomde finale. Messi was altijd een 10. Momenteel scoort-ie een 8. De lat ligt dus hoog voor deze wondervoetballer. Mbappé scoort er als 23jarige op los. Is al een 8 waard, misschien wordt-ie na de finale een 9. Zijn carriere is te kort om al een 10 te zijn. Een juweel is ie al. Wordt het een briljantje?

Het vooruitzicht is mooi. De voorpret terecht. WK-finale 2022. Argentinië-Frankrijk.






:T
pi_207136129
Bedankt voor alle gifjes dit WK @3rr0r :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136131
  zondag 18 december 2022 @ 19:15:32 #4
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136134
Nou, hup, geef die beker aan de grootste allertijden _O_
pi_207136135
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
Het was gewoon te snel duidelijk wat Joris ging doen.
pi_207136143
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Bedankt voor alle gifjes dit WK @:3rr0r :)
Graag gedaan.
pi_207136144
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:15 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het was gewoon te snel duidelijk wat Joris ging doen.
Dat ook idd.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136147
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:10 schreef Scrummie het volgende: [..] Praat lekker voor jezelf, debiel.
Dat doettie toch :?
pi_207136149
Leonne volgt het niet meer.
pi_207136151
Waarvan akte Leonne.
pi_207136154
Hou je bek Edwin
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136155
Het slaat een beetje dood na de opmerking van Leonne :')
pi_207136161
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Leonne volgt het niet meer.
Zij en Marco van Basten zijn sowieso de grootste falers op dit wk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136162
Dit is een goed verhaal.
pi_207136163
AANSLAG in de studio
pi_207136166
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:14 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Was inderdaad niet best geschoten, maar Messi wachtte tot Lloris een hoek koos. Dus Lloris deed een stapje en kon er niet meer bij.
Maar had hem alsnog kunnen pakken
pi_207136170
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:16 schreef Regilio_ het volgende:
Hou je bek Edwin
Mijn verzoek wordt gehonoreerd :') _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136171
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:16 schreef wimderon het volgende:
Het slaat een beetje dood na de opmerking van Leonne :')
Tijd dat ze haar lul op tafel legt.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:17:18 #19
362868 crew  Slobeend
of all places
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 19:17:18 #20
284411 crew  heywoodu
pi_207136173
Goed verhaal Winkels, lekker kort ook.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:17:23 #21
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136175
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:16 schreef wimderon het volgende:
Het slaat een beetje dood na de opmerking van Leonne :')
goh
What can change the nature of a man?
pi_207136176
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:16 schreef wimderon het volgende:
Het slaat een beetje dood na de opmerking van Leonne :')
Pierre denkt: Hou je bek, wat weet jij er nou van?
pi_207136178
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Tijd dat ze haar lul op tafel legt.
Gayyyyyy
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136182
Goed dat er even een kritische noot wordt gekraakt.
pi_207136183
Huh snap z’n hele verhaal al niet meer
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:17:49 #26
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207136184
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Pierre denkt: Hou je bek, wat weet jij er nou van?
Nee dat denk jij.
pi_207136187
Hier versta ik geen zak van
pi_207136188
Vieze tand
pi_207136189
Pleur op met je kind, gek.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136190
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Pierre denkt
Moet 'ie niet doen.
pi_207136191
Ja prima te volgen zonder ondertiteling
Zonder wrijving geen glans
pi_207136192
Huilen en iets met zn moeder
pi_207136196
Ach, tranen.
pi_207136197
Je moeder?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136200
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Pierre denkt: Hou je bek, wat weet jij er nou van?
Die kop van Afellay ook altijd als er weer zo'n Frau aan het woord is.
pi_207136201
Hij huilt, erg verrassend.
pi_207136202
Bondscoach is sympathieker dan dat hele elftal
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:18:43 #38
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136205
Mooi de emotie maar ik versta er weinig van
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:18:45 #39
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136206
Mooie beelden.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:18:49 #40
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136207
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Doevelaer het volgende:
Huilen en iets met zn moeder
Iets met Ecuador.
What can change the nature of a man?
pi_207136210
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Haags het volgende:
Ja prima te volgen zonder ondertiteling
Is Joep Schreuder niet in de buurt?
  zondag 18 december 2022 @ 19:18:55 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136212
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
Die penalty was briljant. Hij zette de keeper op het verkeerde spoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136214
Argentijns Spaans is niet te volgen.
pi_207136216
Rafael heeft een frikandel in z'n hand.
pi_207136217
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Haags het volgende:
Ja prima te volgen zonder ondertiteling
Open deuren, ondertiteling is overbodig. Eindelijk een verstandige beslissing van de NOS.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136219
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Iets met Ecuador.
Sash?
pi_207136220
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Iets met Ecuador.
Sash
pi_207136221
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Iets met Ecuador.
Sash?
pi_207136223
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Iets met Ecuador.
pi_207136226
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef Sked het volgende:

[..]
Sash?
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Sash
_O_
pi_207136228
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Sash
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Sash?
Al besproken
pi_207136230
LIchtshow.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:19:35 #53
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136231
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef T3hTommay het volgende:
Rafael heeft een frikandel in z'n hand.
What can change the nature of a man?
pi_207136236
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Heeft ie nu de pener van Leonne in z'n hand?
  zondag 18 december 2022 @ 19:19:53 #55
2651 svann
night-hawk
pi_207136238
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207136239
Hopelijk mooi vuurwerk zo
pi_207136240
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die kop van Afellay ook altijd als er weer zo'n Frau aan het woord is.
Om daarna zelf helemaal niks te zeggen
pi_207136242
Fijn dat @Sked een fijne avond heeft
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136244
NOOIT MEER QATAR.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:20:23 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136245
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat @:Sked een fijne avond heeft
Heb je hem getroost ja?
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:20:30 #61
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207136246
Ik ken nog een Nederlandse sportjournalist die altijd in beeld staat en Spaans kan.
pi_207136247
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat @:Sked een fijne avond heeft
Nou, niet echt want dat alarm blijft nog steeds gaan.
pi_207136248
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Zipportal het volgende:
NOOIT MEER QATAR.
Beste wk ooit
pi_207136249
Ik sla de uitreiking lekker over. Succes ermee.
pi_207136255
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Sked het volgende:

[..]
Nou, niet echt want dat alarm blijft nog steeds gaan.
Nou ff op schoot om alsnog te troosten dan
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136256
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken nog een Nederlandse sportjournalist die altijd in beeld staat en Spaans kan.
Waar is die kneus eigenlijk gebleven?
pi_207136257
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Zipportal het volgende:
NOOIT MEER QATAR.
Nooit meer FIFA.

Zou ik zeggen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136258
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Beiden vermoed ik, rijke mensen zijn er ook daar ook al is het land in z'n geheel dat niet en Qatar zal wel wat gesponsord hebben.
pi_207136260
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Coco het volgende:

[..]
Heb je hem getroost ja?
Ja
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136261
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Die leningen van het IMF kunnen wel teruggevorderd worden zo
pi_207136264
wat zat die ene gozer slap te lullen zeg
ongekend
pi_207136265
36,5 cm, koekoek
pi_207136266
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Zipportal het volgende:
NOOIT MEER QATAR.
Saudi-Arabië de volgende keer inderdaad
pi_207136267
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Tickets hele andere prijs dan vanuit Europa vliegen

Zoals alles in de reisbranche
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136271
Die schijt Messi, met al z'n zuigende Kut vriendjes. Veel plezier met je corrupte WK titel
  zondag 18 december 2022 @ 19:21:55 #76
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207136272
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken nog een Nederlandse sportjournalist die altijd in beeld staat en Spaans kan.
V/d vaart kan geen Spaans?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_207136273
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:21:56 #78
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136274
Al die zure Nederlanders hier. :D :D
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:21:57 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136275
Welk cijfer geven jullie dit WK?
What can change the nature of a man?
pi_207136278
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef byah het volgende:
Die schijt Messi, met al z'n zuigende Kut vriendjes. Veel plezier met je corrupte WK titel
MAD
pi_207136279
Wel mooi bekertje.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136282
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
Na deze finale een 7,5.
pi_207136283
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
5/7
pi_207136284
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
6.41
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 18 december 2022 @ 19:22:25 #85
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136285
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik sla de uitreiking lekker over. Succes ermee.
Jammer zeg.
  zondag 18 december 2022 @ 19:22:26 #86
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136287
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:20 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Beste wk ooit
Dat betekent niet dat we hier nog eens terug moeten komen.
  zondag 18 december 2022 @ 19:22:35 #87
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207136290
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
8+
pi_207136291
Het is Messi gegund :)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136293
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Veel internationale Messi fans. Niet persé Argentijnen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2022 @ 19:22:42 #90
862 Arcee
Look closer
pi_207136294
Topfinale. ^O^

Messi _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 18 december 2022 @ 19:22:48 #91
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136297
Qatar Airways komt ook even binnen hoor.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136298
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die zure Nederlanders hier. :D :D
Raar he?
pi_207136300
Deze zijn van Qatar Airways?
  zondag 18 december 2022 @ 19:23:01 #94
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136303
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
Nu een 7. Voor deze wedstrijd een 4.
pi_207136305
Stoephoeren op appèl.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:23:10 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136307
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nu een 7. Voor deze wedstrijd een 4.
:{
What can change the nature of a man?
pi_207136308
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Deze zijn van Qatar Airways?
Ja 11 zusjes.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 18 december 2022 @ 19:23:11 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136309
Wereldbeker blijft toch prachtig _O_

Jammer dat ie uitgereikt moet worden door de altijd corrupte Infantino en de FIFA :r
  zondag 18 december 2022 @ 19:23:16 #99
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136312
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die zure Nederlanders hier. :D :D
Probeer je eens in onze schoenen te verplaatsen. Heb je onze kwartfinale gezien überhaupt?
pi_207136313
Infantino uitfluiten _O_
  zondag 18 december 2022 @ 19:23:26 #101
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136315
Kennerspubliek fluit _O_
pi_207136316
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Jammer zeg.
Stop gewoon met dat gezuig joh.
  zondag 18 december 2022 @ 19:23:34 #103
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207136317
Infantielo :')
pi_207136318
Daar komt de opperbaas.
pi_207136319
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Allemaal de auto verkocht hoorde ik
pi_207136320
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Deze zijn van Qatar Airways?
Geen enkel slecht woord over de Midden-Oosterse vliegmaatschappijen _O_

@Insomnia_

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:23:50 ]
pi_207136321
Corruptie loopt het veld op.
pi_207136322
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
4-
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:23:46 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136325
Tijd voor kamelen.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:23:58 #110
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136327
terecht gefloten
  zondag 18 december 2022 @ 19:23:58 #111
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136328
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
pi_207136333
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef hhh38 het volgende:
Wereldbeker blijft toch prachtig _O_

Jammer dat ie uitgereikt moet worden door de altijd corrupte Infantino en de FIFA :r
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
  zondag 18 december 2022 @ 19:24:09 #113
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136334
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Coco het volgende:
Tijd voor kamelen.
...teen?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136338
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
Ik wil dit eigenlijk verwijderen maar ben het er stiekem mee eens

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:24:38 ]
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:24:27 #115
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136339
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
Wat ben je agressief vanavond.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:24:32 #116
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136341
Ik heb genoten. Ik heb hier voldoening van. Ik wou dat ik nu in Argentinië was.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136345
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die zure Nederlanders hier. :D :D
https://www.sportsmanor.c(...)ves-twitter-divided/

Privé vriend van Messi, zorgvuldig door de FIFA geselecteerd.
pi_207136346
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Máxima's suikeroom.

Hij heet Willem Alexander, zeg maar Willy.
pi_207136348
Mooie cup is het toch.
  zondag 18 december 2022 @ 19:24:48 #120
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136349
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk struikelt Infantino en breekt ie beide benen.
Rustig Yannick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 18 december 2022 @ 19:24:56 #121
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136351
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben je agressief vanavond.
Komt door @3rr0r
  zondag 18 december 2022 @ 19:24:59 #122
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136352
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
Jij keek toch niet meer?
pi_207136354
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
7,5
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136355
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Komt door @:3rr0r
^p^
pi_207136356
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207136360
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
7,5
Verstandige dame gespot
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:35 #127
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136361
Vrouw krijgt weer geen hand. Kijken hoe dit in beeld komt (niet dus).
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:25:49 #128
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136362
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Stop eens met janken man.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:50 #129
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136363
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb genoten. Ik heb hier voldoening van. Ik wou dat ik nu in Argentinië was.
Ben het voor één keer met je eens.
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:51 #130
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136365
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Jeetje.
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:59 #131
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136369
Ah, de emir geeft de vrouw wel een hand.
pi_207136370
Singapore airlines vrouwen op de achtergrond
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:26:06 #133
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207136371
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
De poulefase een 7
De Knock out fase een 4
Het Nederlands elftal een 3
De organisatie van Qatar een 1
De finale een 8

Uiteindelijk dus een 4,6.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_207136373
Macron wilt naar huis
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:26:22 #135
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136375
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ben het voor één keer met je eens.
En ook de laatste keer :+
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 18 december 2022 @ 19:26:22 #136
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136377
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Ach, heb je het nog steeds niet verwerkt?
AZ
ALKMAAR
pi_207136379
  zondag 18 december 2022 @ 19:26:34 #138
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136380
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Zwansen het volgende:
Ah, de emir geeft de vrouw wel een hand.
Woke faggot is het.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136385
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Jij keek toch niet meer?
Speciaal voor Scrummie toch wel.
  zondag 18 december 2022 @ 19:27:18 #140
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136389
Die vreselijke tattoos. Die gasten kun je toch niet serieus nemen. :')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:27:23 #141
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207136392
Infantino kan z’n geluk niet op
U MAD?
pi_207136393
Benfica is wel goed met talentjes.
  zondag 18 december 2022 @ 19:27:31 #144
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136395
Hij gaat er met de prijs van noa lang vandoor, gelukkig spelen ze binnenkort tegen elkaar.
AZ
ALKMAAR
pi_207136396
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Nee, ze zijn maf genoeg om hun auto of al hun spaargeld hiervoor op te offeren, ze sparen er 4 jaar voor
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_207136397
De inkt is voor niets in Argentinië. Wat een paupers.
U MAD?
pi_207136400
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Durmada het volgende:
Hij gaat er met de prijs van noa lang vandoor, gelukkig spelen ze binnenkort tegen elkaar.
Die sukkel ging Qatar toch heet maken?
  zondag 18 december 2022 @ 19:28:08 #148
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136401
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207136403
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Zwansen het volgende:
Die vreselijke tattoos. Die gasten kun je toch niet serieus nemen. :')
Je hele arm gewoon zwart laten kleuren gaat wel nergens over ja :') .
pi_207136404
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:26 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moeten we hiermee?
pi_207136407
Wie zou er eigenlijk optreden dan? :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:28:22 #152
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 18 december 2022 @ 19:28:28 #153
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136410
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Dit exact idd.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 19:28:32 #154
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207136412
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Nober het volgende:

[..]
Máxima's suikeroom.

Hij heet Willem Alexander, zeg maar Willy.
Die duwt hem volgens mij wel droog in haar kont.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207136413
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Wat moeten we hiermee?
trollfootball xdxdxdxdxd
pi_207136415
Dus....
Zonder wrijving geen glans
pi_207136416
Dat gebaar…In Qatar _O- .
pi_207136417
Hahaha
  zondag 18 december 2022 @ 19:28:43 #159
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136419
Noppert was toch keeper van het toernooi?

Een schande!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:28:44 #160
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136420
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef RipCity het volgende:
Wie zou er eigenlijk optreden dan? :D
Sjeikira
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:28:45 #161
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136421
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef RipCity het volgende:
Wie zou er eigenlijk optreden dan? :D
Nicki Minaj zou wel geestig zijn.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136422
Niveau hoor, dat Zuid-Argentinië
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136423
Je kunt wel maar uit 2 landen kiezen met deze awards, de rest zit op het strand of traint alweer bij de club..
  zondag 18 december 2022 @ 19:28:54 #164
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136424
Val van het podium lelijke mongol.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136426
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Nee, ze zijn maf genoeg om hun auto of al hun spaargeld hiervoor op te offeren, ze sparen er 4 jaar voor
Er zijn tal van supportersgroepen door de Argentijnse bond afgevaardigd naar Quatar. Op kost en inwoning.
U MAD?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:29:14 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136429
Mbappegod
What can change the nature of a man?
  Miss 200.000.000! zondag 18 december 2022 @ 19:29:19 #167
367000 roos94
pi_207136431
Hoe is mbappe 23 hij lijkt 35
pi_207136433
  zondag 18 december 2022 @ 19:29:20 #169
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136434
EMI _O_ _O-
AZ
ALKMAAR
pi_207136435
Embabbe neem je kutbokaal mee _O_
pi_207136437
MbappeGod
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:29:28 #172
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136438
Boe :')

Andes apen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136440
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Misschien kunnen ze in het nieuwe Fifa-spel bij de keuze voor Argentinië een initial penalty bonus aan het repertoir toevoegen om het allemaal wat realistischer te maken.
  zondag 18 december 2022 @ 19:29:44 #174
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207136441
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
De inkt is voor niets in Argentinië. Wat een paupers.
Ze verdienen in een week wat wij in een jaar verdienen, dus paupers is technisch misschien niet de meest accurate term voor ze.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207136442
Als je nu gaat fluiten ben je ook wel een kleine zeg.
pi_207136444
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef roos94 het volgende:
Hoe is mbappe 23 hij lijkt 35
Koop een bril
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:29:52 #177
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136445
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef Marcoss het volgende:
Je kunt wel maar uit 2 landen kiezen met deze awards, de rest zit op het strand of traint alweer bij de club..
Met de topscorer zou het lastig gaan, mocht ie niet in de finale staan.
AZ
ALKMAAR
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:29:54 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136446
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een idioot.
What can change the nature of a man?
pi_207136447
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Bijzonder inderdaad.

Bij elke wedstrijd die Wereldbeker erbij en nu is het zo ver....

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:30:18 ]
  zondag 18 december 2022 @ 19:29:58 #180
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207136448
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een niveau :D
  zondag 18 december 2022 @ 19:30:21 #181
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136452
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ordinair kan je zijn :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136453
Lol ding nu al kapot
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 19:30:38 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207136457
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207136458
JAAAAA SPELER VAN HET TOERNOOIGOD
  zondag 18 december 2022 @ 19:30:47 #185
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207136459
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
De inkt is voor niets in Argentinië. Wat een paupers.
De Haagse mat heet in Zuid-Amerika niet voor niets de Argentijnse mat.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207136461
dit is echt BS.
pi_207136462
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Argentijnse humor. Hahahaha
pi_207136463
Messi beste speler van het toernooi _O- .
pi_207136464
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:30 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Hoe ordinair kan je zijn :')
Welkom in Zuid-Amerika _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136465
Ik kan Messi dit moment niet misgunnen
pi_207136466
CR7 nu huilie huilie voor de televisie
pi_207136467
Komt de hanbalbond ook meteen even een prijs aan de Argentijnen uitreiken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:31:06 #194
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136468
Beste speler van het toernooi _O-
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:31:13 #195
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207136470
Mbappé smijt nog net die trofee niet gewoon weg als ie van het podium gaat ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 19:31:16 #196
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136471
MESSI _O_ _O_ _O_
pi_207136472
Wat een onzin
pi_207136473
alle tering bobos mogen in de spotlicht
pi_207136475
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze verdienen in een week wat wij in een jaar verdienen, dus paupers is technisch misschien niet de meest accurate term voor ze.
Klootjesvolk blijft klootjesvolk. Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer: al heeft een aap een gouden ring.
U MAD?
  zondag 18 december 2022 @ 19:31:36 #200
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136479
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zigeunerleef.
Straks lekker naar huis met Ramona op de scooter.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 18 december 2022 @ 19:31:48 #201
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_207136480
quote:
Lol, Piers Morgan zal wel vloeken, had voorspeld dat de Fransen met 3-1 zouden winnen, en Messi zou huilen.
are we infinite or am I alone
pi_207136481
pi_207136484
Wij feliciteren de FIFA met hun titel.
zie email 27 oktober
pi_207136485
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:31 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Lol, Piers Morgan zal wel vloeken, had voorspeld dat de Fransen met 3-1 zouden winnen, en Messi zou huilen.
Piers Morgan is de afgelopen weken een beetje de weg kwijt.
pi_207136487
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:31 schreef pokkerdepok het volgende:
alle tering bobos mogen in de spotlicht
Weghorst prijs van bobo van het toernooi _O_
  zondag 18 december 2022 @ 19:32:14 #206
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136488
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
genot
pi_207136490
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wow hij is dus ook echt zo triest als hij overkomt :')
  zondag 18 december 2022 @ 19:32:27 #208
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136491
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef trein2000 het volgende:
Wij feliciteren de FIFA met hun titel.
:')
  zondag 18 december 2022 @ 19:32:28 #209
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136492
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Die keeper heeft al het hele toernooi van die onzin fratsen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136494
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef Sked het volgende:

[..]
Piers Morgan is de afgelopen weken een beetje de weg kwijt.
FTFY

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:32:44 ]
  zondag 18 december 2022 @ 19:32:38 #211
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207136496
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Messi beste speler van het toernooi _O- .
Prijs voor meeste onterechte penals.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207136497
als ik mbappe was, had ik geweigerd
pi_207136498
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
Waarom dat dan?
pi_207136499
Mooie gebleekte tanden jonge
pi_207136505
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
FTFY
Ik volg de beste man niet zo lang.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:32:56 #216
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136506
Zielig voor Mbappe.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:33:04 #217
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136507
Mbappe lijkt niet echt blij

Het leuke is dat Messi en Mbappe volgende week de kleedkamer moeten delen :D
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136511
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef Sked het volgende:

[..]
Piers Morgan is de afgelopen weken een beetje de weg kwijt.
Die is de weg altijd kwijt geweest.

Nepjournalist.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 18 december 2022 @ 19:33:17 #219
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136512
Alle individuele prijzenwinnaars komen uit de finale. Logisch.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136513
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef Coco het volgende:
Zielig voor Mbappe.
Slechts één wereldtitel en honderden miljoenen op de bank.
pi_207136514
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Messi beste speler van het toernooi _O- .
Wel logischer dan 8 jaar geleden :D
  zondag 18 december 2022 @ 19:33:23 #222
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_207136515
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Messi beste speler van het toernooi _O- .
Tja, je kunt er misschien dit toernooi niet eens wat van zeggen. Het was of hij, of Mbappe. 2014 daarentegen was echt een grap.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207136518
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Ik heb even gemist waar die zilveren bal voor was
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_207136520
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mbappe lijkt niet echt blij

Het leuke is dat Messi en Mbappe volgende week de kleedkamer moeten delen :D
Deel jij ook de kleedkamer met de FOK crew?
  zondag 18 december 2022 @ 19:33:43 #225
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207136521
Zie ze staan die drie Argentijnse flikkertjes op het podium.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207136522
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mbappe lijkt niet echt blij

Het leuke is dat Messi en Mbappe volgende week de kleedkamer moeten delen :D
Montpellier uit altijd lastig.
pi_207136525
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef PzKpfw het volgende:
Zie ze staan die drie Argentijnse flikkertjes op het podium.
ZIEDEND
pi_207136529
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Ik heb even gemist waar die zilveren bal voor was
Young Player Award
  zondag 18 december 2022 @ 19:34:08 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207136531
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef Sked het volgende:

[..]
Slechts één wereldtitel en honderden miljoenen op de bank.
Boven een bepaalde grens wordt geld onbelangrijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 18 december 2022 @ 19:34:09 #230
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136532
Toch jammer voor Messi dat ie dit WK wint. Zal altijd een * bij dit WK staan. Beetje de winst van Duncan in 1999 tijdens het lockout-seizoen en die van Lebron in de covid-bubble in Disneyworld.
pi_207136534
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:31 schreef Coco het volgende:
Beste speler van het toernooi _O-
Tja, meeste goals + assists en wereldkampioen. Valt wat voor te zeggen.
  zondag 18 december 2022 @ 19:34:26 #232
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136535
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Ik heb even gemist waar die zilveren bal voor was
Mooiste tattoos.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 19:34:47 #233
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136543
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Ik heb even gemist waar die zilveren bal voor was
Beste schwalbe.
pi_207136546
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Boven een bepaalde grens wordt geld onbelangrijk.
Niet echt, geld geeft ook macht en met een paar miljard heb je veel meer macht dan met een paar honderd miljoen.
  zondag 18 december 2022 @ 19:34:52 #235
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136548
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef trein2000 het volgende:
Wij feliciteren de FIFA met hun titel.
:'( :'( :'( :'( :'(
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:34:52 #236
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136549
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Boven een bepaalde grens wordt geld onbelangrijk.
Toch was ie weer over te halen door PSG terwijl ie eigenlijk weg wilde
  zondag 18 december 2022 @ 19:35:12 #237
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207136556
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Boven een bepaalde grens wordt geld onbelangrijk.
Overigens heb ik persoonlijk die grens nog niet bereikt. ;(
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207136557
Knuffels van Macron

Had jij er ook eentje gewild? @Sked
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136559
Zo'n medaille voor de verliezer in de finale, dat kan je toch ook gewoon afschaffen?
  zondag 18 december 2022 @ 19:35:25 #240
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207136561
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Tja, meeste goals + assists en wereldkampioen. Valt wat voor te zeggen.
Mbabbe had de meeste goals. Lul niet uit je nek gast.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207136565
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Toch was ie weer over te halen door PSG terwijl ie eigenlijk weg wilde
Bus vol met sletten misschien?
pi_207136566
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Tja, meeste goals + assists en wereldkampioen. Valt wat voor te zeggen.
Nee
pi_207136567
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Knuffels van Macron

Had jij er ook eentje gewild? @:Sked
Hier kan ik onmogelijk nee tegen zeggen.
pi_207136568
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Mbabbe had de meeste goals. Lul niet uit je nek gast.
Goals + Assists zeg ik toch
  zondag 18 december 2022 @ 19:35:47 #245
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136573
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n medaille voor de verliezer in de finale, dat kan je toch ook gewoon afschaffen?
De nummer 3 krijgt ook een medaille, anders spelen die helemaal nergens meer voor
pi_207136574
Die Koundé <-> Disasi wissel in de 121e minuut had Deschamps beter kunnen gebruiken voor een keeperswissel.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:35:49 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136575
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Tja, meeste goals.
wat
What can change the nature of a man?
pi_207136579
De Fransen hadden wel even kunnen douchen.
  zondag 18 december 2022 @ 19:35:57 #249
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207136580
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Niet echt, geld geeft ook macht en met een paar miljard heb je veel meer macht dan met een paar honderd miljoen.
Niet iedereen krijgt daar een stijfje van echter.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:36:00 #250
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136582
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Boven een bepaalde grens wordt geld onbelangrijk.
Niet voor vrouwen.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:00 #251
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136583
Beste jeugdspeler: Xavi Simons
Beste speler: Cody Gakpo
Beste keeper: Andries Noppert
Topscorer: Wout Weghorst

Het had zo mooi kunnen zijn.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207136587
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Goals + Assists zeg ik toch
Oh nvm, Mbappe 7+2, Messi 6+2
pi_207136590
Macron wil niet loslaten
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:29 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207136591
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Tja, meeste goals + assists en wereldkampioen. Valt wat voor te zeggen.
Goals in penaltys en Mbappe heeft net een schoen gekregen voor meeste doelpunten.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:32 #255
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136592
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n medaille voor de verliezer in de finale, dat kan je toch ook gewoon afschaffen?
Is net alsof je een lelijke tekening van een kind aan de ijskast plakt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:33 #256
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207136593
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef wimderon het volgende:
Die Koundé <-> Disasi wissel in de 121e minuut had Deschamps beter kunnen gebruiken voor een keeperswissel.
Hadden ze beter dan Lloris?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207136595
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef wimderon het volgende:
Die Koundé <-> Disasi wissel in de 121e minuut had Deschamps beter kunnen gebruiken voor een keeperswissel.
Dan hadden ze geen een witte meer op het veld staan.
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:45 #258
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136596
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Mbabbe had de meeste goals. Lul niet uit je nek gast.
Ben je nog steeds woest? Goals + Assists is daadwerkelijk anders dan alleen goals.
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:45 #259
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136597
Dan ook nog veel te lang bij Macron moeten blijven hangen, arme jongen _O-
pi_207136598
Gênant van Macron zeg.
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:47 #261
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136599
Ivoorkust heeft het beter gedaan dan verwacht.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136600
Mbappé denkt echt laat me verdomme los ik wil hier weg _O-
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:52 #263
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136601
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
Macron wil niet loslaten
Onveilige werkomgeving.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:36:52 #264
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136602
Moest ik Messi zijn. Ik zou morgen aankondigen om te stoppen met voetballen.

Hij is binnen, hij heeft alles bereikt.

Jaartje of 10 genieten met het gezinnetje. En dan rond mijn 45e eens kijken of ik ergens coach kan worden.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136604
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
Macron wil niet loslaten
:D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136611
maar... ze zijn niet erg sportief he, frankrijk. even een lachje kan dr niet vanaf
pi_207136612
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gênant van Macron zeg.
Politiek scoren.
  zondag 18 december 2022 @ 19:37:26 #268
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136617
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hadden ze beter dan Lloris?
Iedere andere keeper moet wel beter zijn, plus je hebt het psychologische voordeel dat de tegenstander denkt dat ie beter is
  zondag 18 december 2022 @ 19:37:32 #269
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136618
Mbappe is geen Macron-stemmer.
pi_207136620
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ben je nog steeds woest? Goals + Assists is daadwerkelijk anders dan alleen goals.
Wij begrijpen elkaar. ;)

Maar dan nog steeds Mbappe; 9 G+A en Messi 8 G+A
pi_207136621
Ach, gelukkig viel de manipulatie niet op. De beste aller tijden moest natuurlijk op zijn laatste wk wereldkampioen worden, omdat hij al die keren daarvoor keihard faalde.

En dan ook nog in het land van zijn broodheer in de finale tegen die andere ster van degene die zijn salaris betaalt.

Fifa op zijn aller smalst.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:37:40 #272
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136622
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef BB-King het volgende:
Beste jeugdspeler: Xavi Simons
Beste speler: Cody Gakpo
Beste keeper: Andries Noppert
Topscorer: Wout Weghorst

Het had zo mooi kunnen zijn.
:D
What can change the nature of a man?
pi_207136623
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hadden ze beter dan Lloris?
Qua penalty’s kan het onmogelijk slechter
pi_207136625
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik Messi zijn. Ik zou morgen aankondigen om te stoppen met voetballen.

Hij is binnen, hij heeft alles bereikt.

Jaartje of 10 genieten met het gezinnetje. En dan rond mijn 45e eens kijken of ik ergens coach kan worden.
Hij was in 2011 ook al binnen.
  zondag 18 december 2022 @ 19:37:55 #275
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136628
Allah akbar
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136632
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.

Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e :')

Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal :')
pi_207136634
Ik had, ook door alle tegenslag, niet zoveel verwachtingen van Frankrijk.
Ze hebben het toch verdraaid knap gedaan, maar in de finale zijn ze gewoon te laat wakker geworden. Met alleen maar afwachten word je geen kampioen. Ik was 70 minuten nogal verbaasd over hun zwakke verweer.

Gelukkig slaagden ze er toch nog in om een geweldig slotstuk te verzorgen. Wat mij betreft: hulde.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136636
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:37 schreef Zwansen het volgende:
Mbappe is geen Macron-stemmer.
Alleen boomers en @monkyyy stemmen nog trouw.
  zondag 18 december 2022 @ 19:38:22 #279
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136637
Eindelijk.
pi_207136638
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Waarom dat dan?
Vragen naar de bekende weg. Er bestaan (moeilijk te geloven misschien) Nederlanders die wel eenzelfde chauvinistische beleving hebben als de gemiddelde Argentijn en er doodziek van zijn nog nooit wereldkampioen te zijn geworden.
pi_207136639
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik Messi zijn. Ik zou morgen aankondigen om te stoppen met voetballen.

Hij is binnen, hij heeft alles bereikt.

Jaartje of 10 genieten met het gezinnetje. En dan rond mijn 45e eens kijken of ik ergens coach kan worden.
Als ik Messi was en ik had nog steeds plezier in het voetbal zou ik lekker doorgaan.
pi_207136641
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.

Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e :')

Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal :')
Maar hoe deed Italië het?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:38:35 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136643
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.

Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e :')

Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal :')
Haten op Kroatië :')
What can change the nature of a man?
pi_207136646
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:37 schreef pokkerdepok het volgende:
maar... ze zijn niet erg sportief he, frankrijk. even een lachje kan dr niet vanaf
Doen die Fransen normaal ook nooit :+ Pisvolkje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136647
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, gelukkig viel de manipulatie niet op. De beste aller tijden moest natuurlijk op zijn laatste wk wereldkampioen worden, omdat hij al die keren daarvoor keihard faalde.

En dan ook nog in het land van zijn broodheer in de finale tegen die andere ster van degene die zijn salaris betaalt.

Fifa op zijn aller smalst.
@Scrummie
  zondag 18 december 2022 @ 19:38:52 #286
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136648
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Oh nvm, Mbappe 7+2, Messi 6+2
Messi had 3 assists
pi_207136652
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Doen die Fransen normaal ook nooit :+ Pisvolkje
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.
pi_207136656
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:31 schreef Halcon het volgende:
CR7 nu huilie huilie voor de televisie
CR7 is wel de loser van het het einde van zn carriere. Eerst terecht maar met veel bombarie op een zijspoor bij Man United omdat hij het centrum van de club wil zijn en dan net zo terecht op de wissel bij de Portugezen om dezelfde reden, en vervolgens al vrij vroeg uit het WK.

En nu naar een golfstatenclub, waar Messi nog voluit meedoet bij een van de beste elftallen, PSG.

Wat dat betreft wel betere papieren voor Messi als het op de totale carriere aankomt.
pi_207136660
En van ARG had ik hoge verwachtingen, en na hun eerste zeer slechte pot dacht ik: wat een overschatte zooi.

Ze hebben de titel vooral op inzet en passie behaald. Niet mooi, soms strontvervelend, maar je kon tenminste aan ze zien dat ze hier met een doel waren.
Dus ook: hulde.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136661
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.
Besproken bedankt
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136663
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Messi had 3 assists
Terechte speler van het toernooi dus _O_
  zondag 18 december 2022 @ 19:39:57 #292
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136667
Waarom staat die nep-emir daar rechts op het podium?
pi_207136668
Juventus wordt kampioen JAAAA
pi_207136669
Die Messi wordt toch geen 80 met alle groeimiddelen in z'n lichaam.
pi_207136674
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Sked het volgende:
Juventus wordt kampioen JAAAA
Serie B genot
  zondag 18 december 2022 @ 19:40:34 #296
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136677
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Kriegel het volgende:
Ivoorkust heeft het beter gedaan dan verwacht.
Goede inzet. Daar heb je wel wat aan. Ik stel voor om daar mee die luie Franse wijndrinkers om te volken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:40:34 #297
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136678
Wie is die dame met het zwart haar die de medailles aangeeft?
What can change the nature of a man?
pi_207136679
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef byah het volgende:
Die Messi wordt toch geen 80 met alle groeimiddelen in z'n lichaam.
Ach, dat werd Diego ook niet.
pi_207136680
Die laatste in dat rijtje handenschudders knikt iedereen maar beleefd naar. Niemand heeft een idee wie het is.
U MAD?
pi_207136682
twitter


@KingRoland
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136684
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vragen naar de bekende weg. Er bestaan (moeilijk te geloven misschien) Nederlanders die wel eenzelfde chauvinistische beleving hebben als de gemiddelde Argentijn en er doodziek van zijn nog nooit wereldkampioen te zijn geworden.
Het is maar een spelletje.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:40:48 #302
362868 crew  Slobeend
of all places
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')