Was inderdaad niet best geschoten, maar Messi wachtte tot Lloris een hoek koos. Dus Lloris deed een stapje en kon er niet meer bij.quote:Op zondag 18 december 2022 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |