abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:17:49 #26
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207136184
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Pierre denkt: Hou je bek, wat weet jij er nou van?
Nee dat denk jij.
pi_207136187
Hier versta ik geen zak van
pi_207136188
Vieze tand
pi_207136189
Pleur op met je kind, gek.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136190
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Pierre denkt
Moet 'ie niet doen.
pi_207136191
Ja prima te volgen zonder ondertiteling
Zonder wrijving geen glans
pi_207136192
Huilen en iets met zn moeder
pi_207136196
Ach, tranen.
pi_207136197
Je moeder?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136200
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Pierre denkt: Hou je bek, wat weet jij er nou van?
Die kop van Afellay ook altijd als er weer zo'n Frau aan het woord is.
pi_207136201
Hij huilt, erg verrassend.
pi_207136202
Bondscoach is sympathieker dan dat hele elftal
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:18:43 #38
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136205
Mooi de emotie maar ik versta er weinig van
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:18:45 #39
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136206
Mooie beelden.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:18:49 #40
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136207
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Doevelaer het volgende:
Huilen en iets met zn moeder
Iets met Ecuador.
What can change the nature of a man?
pi_207136210
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Haags het volgende:
Ja prima te volgen zonder ondertiteling
Is Joep Schreuder niet in de buurt?
  zondag 18 december 2022 @ 19:18:55 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136212
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
Die penalty was briljant. Hij zette de keeper op het verkeerde spoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136214
Argentijns Spaans is niet te volgen.
pi_207136216
Rafael heeft een frikandel in z'n hand.
pi_207136217
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Haags het volgende:
Ja prima te volgen zonder ondertiteling
Open deuren, ondertiteling is overbodig. Eindelijk een verstandige beslissing van de NOS.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136219
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Iets met Ecuador.
Sash?
pi_207136220
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Iets met Ecuador.
Sash
pi_207136221
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Iets met Ecuador.
Sash?
pi_207136223
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Iets met Ecuador.
pi_207136226
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef Sked het volgende:

[..]
Sash?
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Sash
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')