Nee dat denk jij.quote:Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Pierre denkt: Hou je bek, wat weet jij er nou van?
Die kop van Afellay ook altijd als er weer zo'n Frau aan het woord is.quote:Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Pierre denkt: Hou je bek, wat weet jij er nou van?
Die penalty was briljant. Hij zette de keeper op het verkeerde spoor.quote:Op zondag 18 december 2022 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Was een hele slechte pingel van Messi. Lloris is geïntimideerd door Messi en zijn status, dat is heel wat anders dan dit een goeie penalty noemen.
Open deuren, ondertiteling is overbodig. Eindelijk een verstandige beslissing van de NOS.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |