abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:00 #251
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136583
Beste jeugdspeler: Xavi Simons
Beste speler: Cody Gakpo
Beste keeper: Andries Noppert
Topscorer: Wout Weghorst

Het had zo mooi kunnen zijn.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207136587
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Goals + Assists zeg ik toch
Oh nvm, Mbappe 7+2, Messi 6+2
pi_207136590
Macron wil niet loslaten
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:29 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207136591
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Tja, meeste goals + assists en wereldkampioen. Valt wat voor te zeggen.
Goals in penaltys en Mbappe heeft net een schoen gekregen voor meeste doelpunten.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:32 #255
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136592
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n medaille voor de verliezer in de finale, dat kan je toch ook gewoon afschaffen?
Is net alsof je een lelijke tekening van een kind aan de ijskast plakt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:33 #256
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207136593
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef wimderon het volgende:
Die Koundé <-> Disasi wissel in de 121e minuut had Deschamps beter kunnen gebruiken voor een keeperswissel.
Hadden ze beter dan Lloris?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207136595
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef wimderon het volgende:
Die Koundé <-> Disasi wissel in de 121e minuut had Deschamps beter kunnen gebruiken voor een keeperswissel.
Dan hadden ze geen een witte meer op het veld staan.
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:45 #258
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136596
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Mbabbe had de meeste goals. Lul niet uit je nek gast.
Ben je nog steeds woest? Goals + Assists is daadwerkelijk anders dan alleen goals.
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:45 #259
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136597
Dan ook nog veel te lang bij Macron moeten blijven hangen, arme jongen _O-
pi_207136598
Gênant van Macron zeg.
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:47 #261
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136599
Ivoorkust heeft het beter gedaan dan verwacht.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136600
Mbappé denkt echt laat me verdomme los ik wil hier weg _O-
  zondag 18 december 2022 @ 19:36:52 #263
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136601
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
Macron wil niet loslaten
Onveilige werkomgeving.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:36:52 #264
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136602
Moest ik Messi zijn. Ik zou morgen aankondigen om te stoppen met voetballen.

Hij is binnen, hij heeft alles bereikt.

Jaartje of 10 genieten met het gezinnetje. En dan rond mijn 45e eens kijken of ik ergens coach kan worden.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136604
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
Macron wil niet loslaten
:D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136611
maar... ze zijn niet erg sportief he, frankrijk. even een lachje kan dr niet vanaf
pi_207136612
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gênant van Macron zeg.
Politiek scoren.
  zondag 18 december 2022 @ 19:37:26 #268
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136617
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hadden ze beter dan Lloris?
Iedere andere keeper moet wel beter zijn, plus je hebt het psychologische voordeel dat de tegenstander denkt dat ie beter is
  zondag 18 december 2022 @ 19:37:32 #269
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136618
Mbappe is geen Macron-stemmer.
pi_207136620
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ben je nog steeds woest? Goals + Assists is daadwerkelijk anders dan alleen goals.
Wij begrijpen elkaar. ;)

Maar dan nog steeds Mbappe; 9 G+A en Messi 8 G+A
pi_207136621
Ach, gelukkig viel de manipulatie niet op. De beste aller tijden moest natuurlijk op zijn laatste wk wereldkampioen worden, omdat hij al die keren daarvoor keihard faalde.

En dan ook nog in het land van zijn broodheer in de finale tegen die andere ster van degene die zijn salaris betaalt.

Fifa op zijn aller smalst.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:37:40 #272
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136622
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef BB-King het volgende:
Beste jeugdspeler: Xavi Simons
Beste speler: Cody Gakpo
Beste keeper: Andries Noppert
Topscorer: Wout Weghorst

Het had zo mooi kunnen zijn.
:D
What can change the nature of a man?
pi_207136623
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hadden ze beter dan Lloris?
Qua penalty’s kan het onmogelijk slechter
pi_207136625
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik Messi zijn. Ik zou morgen aankondigen om te stoppen met voetballen.

Hij is binnen, hij heeft alles bereikt.

Jaartje of 10 genieten met het gezinnetje. En dan rond mijn 45e eens kijken of ik ergens coach kan worden.
Hij was in 2011 ook al binnen.
  zondag 18 december 2022 @ 19:37:55 #275
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136628
Allah akbar
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')