Goals in penaltys en Mbappe heeft net een schoen gekregen voor meeste doelpunten.quote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tja, meeste goals + assists en wereldkampioen. Valt wat voor te zeggen.
Is net alsof je een lelijke tekening van een kind aan de ijskast plakt.quote:Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n medaille voor de verliezer in de finale, dat kan je toch ook gewoon afschaffen?
Hadden ze beter dan Lloris?quote:Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef wimderon het volgende:
Die Koundé <-> Disasi wissel in de 121e minuut had Deschamps beter kunnen gebruiken voor een keeperswissel.
Dan hadden ze geen een witte meer op het veld staan.quote:Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef wimderon het volgende:
Die Koundé <-> Disasi wissel in de 121e minuut had Deschamps beter kunnen gebruiken voor een keeperswissel.
Ben je nog steeds woest? Goals + Assists is daadwerkelijk anders dan alleen goals.quote:Op zondag 18 december 2022 19:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mbabbe had de meeste goals. Lul niet uit je nek gast.
quote:
Iedere andere keeper moet wel beter zijn, plus je hebt het psychologische voordeel dat de tegenstander denkt dat ie beter isquote:
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ben je nog steeds woest? Goals + Assists is daadwerkelijk anders dan alleen goals.
quote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef BB-King het volgende:
Beste jeugdspeler: Xavi Simons
Beste speler: Cody Gakpo
Beste keeper: Andries Noppert
Topscorer: Wout Weghorst
Het had zo mooi kunnen zijn.
Hij was in 2011 ook al binnen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik Messi zijn. Ik zou morgen aankondigen om te stoppen met voetballen.
Hij is binnen, hij heeft alles bereikt.
Jaartje of 10 genieten met het gezinnetje. En dan rond mijn 45e eens kijken of ik ergens coach kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |