Jij keek toch niet meer?quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
7,5quote:
Stop eens met janken man.quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Ben het voor één keer met je eens.quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb genoten. Ik heb hier voldoening van. Ik wou dat ik nu in Argentinië was.
Jeetje.quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
De poulefase een 7quote:
En ook de laatste keerquote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ben het voor één keer met je eens.
Ach, heb je het nog steeds niet verwerkt?quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Woke faggot is het.quote:Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Zwansen het volgende:
Ah, de emir geeft de vrouw wel een hand.
Nee, ze zijn maf genoeg om hun auto of al hun spaargeld hiervoor op te offeren, ze sparen er 4 jaar voorquote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Die sukkel ging Qatar toch heet maken?quote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Durmada het volgende:
Hij gaat er met de prijs van noa lang vandoor, gelukkig spelen ze binnenkort tegen elkaar.
Je hele arm gewoon zwart laten kleuren gaat wel nergens over jaquote:Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Zwansen het volgende:
Die vreselijke tattoos. Die gasten kun je toch niet serieus nemen.
Dit exact idd.quote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef BB-King het volgende:
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Die duwt hem volgens mij wel droog in haar kont.quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Máxima's suikeroom.
Hij heet Willem Alexander, zeg maar Willy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |