abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2022 @ 19:24:56 #121
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136351
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben je agressief vanavond.
Komt door @3rr0r
  zondag 18 december 2022 @ 19:24:59 #122
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207136352
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Al Nederlander elke 4 jaar weer erg pijnlijk die uitreiking.
Jij keek toch niet meer?
pi_207136354
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
7,5
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207136355
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Komt door @:3rr0r
^p^
pi_207136356
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207136360
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
7,5
Verstandige dame gespot
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:35 #127
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136361
Vrouw krijgt weer geen hand. Kijken hoe dit in beeld komt (niet dus).
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:25:49 #128
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136362
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Stop eens met janken man.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:50 #129
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136363
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb genoten. Ik heb hier voldoening van. Ik wou dat ik nu in Argentinië was.
Ben het voor één keer met je eens.
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:51 #130
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136365
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Jeetje.
  zondag 18 december 2022 @ 19:25:59 #131
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136369
Ah, de emir geeft de vrouw wel een hand.
pi_207136370
Singapore airlines vrouwen op de achtergrond
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:26:06 #133
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207136371
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie dit WK?
De poulefase een 7
De Knock out fase een 4
Het Nederlands elftal een 3
De organisatie van Qatar een 1
De finale een 8

Uiteindelijk dus een 4,6.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_207136373
Macron wilt naar huis
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:26:22 #135
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136375
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ben het voor één keer met je eens.
En ook de laatste keer :+
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 18 december 2022 @ 19:26:22 #136
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136377
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is toch een soort participation trophy die Messi nu krijgt voor meedoen met de grootsten. Ze vonden het zo zielig voor hem dat hij telkens mentaal te zwak bleek voor een WK, dat ze er maar eentje voor hem geregeld hebben. En dan een beetje stoer gaan doen, miezerig mannetje.
Ach, heb je het nog steeds niet verwerkt?
AZ
ALKMAAR
pi_207136379
  zondag 18 december 2022 @ 19:26:34 #138
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207136380
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:25 schreef Zwansen het volgende:
Ah, de emir geeft de vrouw wel een hand.
Woke faggot is het.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207136385
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Jij keek toch niet meer?
Speciaal voor Scrummie toch wel.
  zondag 18 december 2022 @ 19:27:18 #140
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136389
Die vreselijke tattoos. Die gasten kun je toch niet serieus nemen. :')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:27:23 #141
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207136392
Infantino kan z’n geluk niet op
U MAD?
pi_207136393
Benfica is wel goed met talentjes.
  zondag 18 december 2022 @ 19:27:31 #144
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207136395
Hij gaat er met de prijs van noa lang vandoor, gelukkig spelen ze binnenkort tegen elkaar.
AZ
ALKMAAR
pi_207136396
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef svann het volgende:
Hoe kunnen al die argentijnen zo massaal reis en verblijf in prijzig Qatar betalen, zo'n welvaart is daar niet.
Gesponsord door Qatar?
Nee, ze zijn maf genoeg om hun auto of al hun spaargeld hiervoor op te offeren, ze sparen er 4 jaar voor
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_207136397
De inkt is voor niets in Argentinië. Wat een paupers.
U MAD?
pi_207136400
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Durmada het volgende:
Hij gaat er met de prijs van noa lang vandoor, gelukkig spelen ze binnenkort tegen elkaar.
Die sukkel ging Qatar toch heet maken?
  zondag 18 december 2022 @ 19:28:08 #148
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136401
Wat een onzin al die prijzen. Reik die beker nu maar uit.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207136403
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:27 schreef Zwansen het volgende:
Die vreselijke tattoos. Die gasten kun je toch niet serieus nemen. :')
Je hele arm gewoon zwart laten kleuren gaat wel nergens over ja :') .
pi_207136404
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:26 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moeten we hiermee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')