abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207136687
De volgens sommigen beste voetballer ooit, tegen de misschien wel beste voetballer van tegenwoordig. Twee grootmachten uit de voetbalgeschiedenis. Argentinië een voetbalgeschiedenis op een WK dat terug gaat naar voor de Tweede Wereld Oorlog. Tegen Frankrijk dat pas geschiedenis schreef als land op een WK in 1998. Terwijl het met Kopa, Fontaine en Platini al de besten van de wereld had. In 1998 voor het eerst wereldkampioen met Zidane. Zoals Argentinië het voor het eerst werd met Maradona in 1986. Nu twee andere wereldsterren. Messi en Mbappé.

Buiten alle Nederlandse sentimenten een gedroomde finale. Messi was altijd een 10. Momenteel scoort-ie een 8. De lat ligt dus hoog voor deze wondervoetballer. Mbappé scoort er als 23jarige op los. Is al een 8 waard, misschien wordt-ie na de finale een 9. Zijn carriere is te kort om al een 10 te zijn. Een juweel is ie al. Wordt het een briljantje?

Het vooruitzicht is mooi. De voorpret terecht. WK-finale 2022. Argentinië-Frankrijk.






:T
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207136691
pi_207136692
Alleen Icardi en Wanda worden node gemist.
pi_207136694
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef Coco het volgende: Wie is die dame met het zwart haar die de medailles aangeeft?
cher
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207136696
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Die laatste in dat rijtje handenschudders knikt iedereen maar beleefd naar. Niemand heeft een idee wie het is.
Het schandknaapje van de emir.
Een rol die men niet moet onderschatten.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 18 december 2022 @ 19:41:36 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136700
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.

Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e :')

Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal :')
Had het slechter verwacht. Ik heb leuke wedstrijden gezien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136701
Ajaxgoden
pi_207136704
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:01 #9
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207136711
Dat ding is volkomen afgelebberd straks :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207136713
Die Mbappe schijnt ook een behoorlijk welbespraakte en intelligente jongen te zijn.

Die trapt natuurlijk niet in dat camerabewuste gedoe van Macron die hem 'steunt' op camera. Gaf hem niet eens een blik.
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:15 #11
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207136716
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef byah het volgende:
Die Messi wordt toch geen 80 met alle groeimiddelen in z'n lichaam.
Bwah, Eddy Merckx is toch ook al 77 ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:42:24 #12
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136718
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef Slobeend het volgende:
MacAllister gun ik het wel.
rare achternaam voor een Argentijn.

Schotse vader dacht ik?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207136720
Tattoos zijn voor tokkies.
pi_207136721
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is maar een spelletje.
Een behoorlijk belangrijke bijzaak.
pi_207136723
twitter
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:47 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207136724
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
rare achternaam voor een Argentijn.

Schotse vader dacht ik?
Duits.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 18 december 2022 @ 19:42:52 #17
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136727
Echt wtf _O-
pi_207136728
Achterlijke mantel
pi_207136731
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Ik klaag er ontzettend vaak over, maar uiteindelijk moet iedereen het - wereldwijd - zelf maar weten.

Vroeger onderscheidde je je met een tattoo.
Nu onderscheidt je je zonder tattoo.

Hiermee heb ik mezelf onderscheiden.

Hulde.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136734
:')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:01 #21
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207136736
Dit is wel erover om eerlijk te zijn :D
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:07 #22
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_207136739
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 18 december 2022 @ 19:43:09 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136740
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef Confetti het volgende:
Die Mbappe schijnt ook een behoorlijk welbespraakte en intelligente jongen te zijn.

Ja, ik had het hem ook gegund.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 18 december 2022 @ 19:43:14 #24
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136742
Messi wordt als een aapje behandeld?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:14 #25
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136743
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
:?
What can change the nature of a man?
pi_207136745
Stukje voorvocht :@
pi_207136749
Zweepslagen.
pi_207136750
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:41 #29
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207136754
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Dat klopt wel ja.
pi_207136758
Moordenaar er nog bij.
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:16 #32
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136759
Verpest de hele foto zo met dat schort. _O-
pi_207136761
Geen slierten
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:21 #34
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136762
showtje hoor
pi_207136763
Messi, doe uit die maffe jurk
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:23 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136764
Dit is eigenlijk wel zielig.

Alsof het een kleutertje is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136769
Sta je dan met je lelijke mantel om
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:40 #38
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136771
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat klopt wel ja.
Omdat ze het hier zo extreem hebben.
pi_207136772
Het spreekt wel voor Mbappe dat hij al niet zoals zoveel voetballers tegenwoordig van top tot teen onder de tatoeages zit. Als je er ook een paar van die Argentijnen bij ziet lopen, mijn hemel joh, dat ziet er echt niet uit.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.
Al die spelers zijn toch geboren en opgegroeid in Frankrijk? Dus zijn ze Frans.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
CR7 is wel de loser van het het einde van zn carriere. Eerst terecht maar met veel bombarie op een zijspoor bij Man United omdat hij het centrum van de club wil zijn en dan net zo terecht op de wissel bij de Portugezen om dezelfde reden en om er vervolgens al vrij vroeg uit het WK te gaan.

En nu naar een golfstatenclub, waar Messi nog voluit meedoet bij een van de beste elftallen, PSG.

Wat dat betreft wel betere papieren voor Messi als het op de totale carriere aankomt.
Het bijzondere is dat je dit vorig seizoen niet zou hebben voorspeld. Toen was Messi echt dramatisch bij PSG, hele competitie maar iets van vijf keer gescoord of zo? Terwijl Ronaldo het eigenlijk voor zijn leeftijd nog behoorlijk deed in de Premier League. Rollen lijken na de zomer helemaal omgekeerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207136774
Messi gaat die beker nooit meer loslaten
pi_207136777
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef Zwansen het volgende:
Verpest de hele foto zo met dat schort. _O-
In Nederland doen we dat toch beter. Badjassen.
pi_207136778
Mooie show hoor _O_
pi_207136781
Hahaha genante uitreiking zo.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:45:02 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136783
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat klopt wel ja.
Nee dat klopt niet, jullie kijken zeker nooit in VBL.

@GGMM en ik hebben een pittige mening over tatoeages.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:45:15 #45
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136785
Die mantel had Van Dijk toch veel beter gestaan?

Alhoewel.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207136787
Messi Klaas met zijn slaafjes.
Zonder wrijving geen glans
pi_207136789
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hahaha genante uitreiking zo.
Mooi corrupt einde zo
pi_207136796
Geef mij die ouderwetse uitreikingen maar, op de tribune, en dan meteen die beker omhoog.

Daar moet je heen, daar mag je juichen, daar mag je lachen.

Welkom in het robottijdperk.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136797
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hahaha genante uitreiking zo.
ik las net dat je niet ging kijken

stukje xG

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:46:00 ]
  zondag 18 december 2022 @ 19:45:54 #50
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136798
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')