abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207136745
Stukje voorvocht :@
pi_207136749
Zweepslagen.
pi_207136750
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:43:41 #29
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207136754
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt _O-
Dat klopt wel ja.
pi_207136758
Moordenaar er nog bij.
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:16 #32
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136759
Verpest de hele foto zo met dat schort. _O-
pi_207136761
Geen slierten
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:21 #34
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207136762
showtje hoor
pi_207136763
Messi, doe uit die maffe jurk
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:23 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207136764
Dit is eigenlijk wel zielig.

Alsof het een kleutertje is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207136769
Sta je dan met je lelijke mantel om
  zondag 18 december 2022 @ 19:44:40 #38
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207136771
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat klopt wel ja.
Omdat ze het hier zo extreem hebben.
pi_207136772
Het spreekt wel voor Mbappe dat hij al niet zoals zoveel voetballers tegenwoordig van top tot teen onder de tatoeages zit. Als je er ook een paar van die Argentijnen bij ziet lopen, mijn hemel joh, dat ziet er echt niet uit.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Heel veel eckte Fransen deden er niet mee.
Al die spelers zijn toch geboren en opgegroeid in Frankrijk? Dus zijn ze Frans.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
CR7 is wel de loser van het het einde van zn carriere. Eerst terecht maar met veel bombarie op een zijspoor bij Man United omdat hij het centrum van de club wil zijn en dan net zo terecht op de wissel bij de Portugezen om dezelfde reden en om er vervolgens al vrij vroeg uit het WK te gaan.

En nu naar een golfstatenclub, waar Messi nog voluit meedoet bij een van de beste elftallen, PSG.

Wat dat betreft wel betere papieren voor Messi als het op de totale carriere aankomt.
Het bijzondere is dat je dit vorig seizoen niet zou hebben voorspeld. Toen was Messi echt dramatisch bij PSG, hele competitie maar iets van vijf keer gescoord of zo? Terwijl Ronaldo het eigenlijk voor zijn leeftijd nog behoorlijk deed in de Premier League. Rollen lijken na de zomer helemaal omgekeerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207136774
Messi gaat die beker nooit meer loslaten
pi_207136777
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef Zwansen het volgende:
Verpest de hele foto zo met dat schort. _O-
In Nederland doen we dat toch beter. Badjassen.
pi_207136778
Mooie show hoor _O_
pi_207136781
Hahaha genante uitreiking zo.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 19:45:02 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207136783
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat klopt wel ja.
Nee dat klopt niet, jullie kijken zeker nooit in VBL.

@GGMM en ik hebben een pittige mening over tatoeages.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 19:45:15 #45
15600 BB-King
Long live the King!
pi_207136785
Die mantel had Van Dijk toch veel beter gestaan?

Alhoewel.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_207136787
Messi Klaas met zijn slaafjes.
Zonder wrijving geen glans
pi_207136789
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hahaha genante uitreiking zo.
Mooi corrupt einde zo
pi_207136796
Geef mij die ouderwetse uitreikingen maar, op de tribune, en dan meteen die beker omhoog.

Daar moet je heen, daar mag je juichen, daar mag je lachen.

Welkom in het robottijdperk.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_207136797
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hahaha genante uitreiking zo.
ik las net dat je niet ging kijken

stukje xG

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 19:46:00 ]
  zondag 18 december 2022 @ 19:45:54 #50
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207136798
Nu al naar de studio gaan :')

Echt, tering NOS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')