cherquote:Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef Coco het volgende: Wie is die dame met het zwart haar die de medailles aangeeft?
Het schandknaapje van de emir.quote:Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Die laatste in dat rijtje handenschudders knikt iedereen maar beleefd naar. Niemand heeft een idee wie het is.
Had het slechter verwacht. Ik heb leuke wedstrijden gezien.quote:Op zondag 18 december 2022 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lachwekkend toernooi is dit geworden.
Een lachwekkende wereldkampioen wat een matig team is.
Een zogenaamd beste speler van het toernooi die het alleen is vanwege zijn naam.
Een ploegje zoals Marokko dat 4e wordt en Kroatie 3e
Buiten alle andere rare verhalen van dit toernooi.
Faal
Bwah, Eddy Merckx is toch ook al 77 ...quote:Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef byah het volgende:
Die Messi wordt toch geen 80 met alle groeimiddelen in z'n lichaam.
rare achternaam voor een Argentijn.quote:
Een behoorlijk belangrijke bijzaak.quote:Op zondag 18 december 2022 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Duits.quote:Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
rare achternaam voor een Argentijn.
Schotse vader dacht ik?
Ik klaag er ontzettend vaak over, maar uiteindelijk moet iedereen het - wereldwijd - zelf maar weten.quote:Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt
Ja, ik had het hem ook gegund.quote:Op zondag 18 december 2022 19:42 schreef Confetti het volgende:
Die Mbappe schijnt ook een behoorlijk welbespraakte en intelligente jongen te zijn.
quote:Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |