WK-finale bedoel je? Denk 7 ofzo?quote:Op zondag 18 december 2022 20:03 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale?
zou het komen door de extra extra tijd?quote:Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar er zaten een paar hoge uitslagen tussen. Wedstrijden met 6 of 7 goals, dat trekt het totale aantal al snel omhoog.
8? Alaves- Liverpool??quote:Op zondag 18 december 2022 20:03 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wat is het hoogste aantal in een Internationale finale?
Zijn wel een stuk of 6 goals in 90+10 ofzo gevallen ja. Dat maakt wel wat verschil.quote:Op zondag 18 december 2022 20:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou het komen door de extra extra tijd?
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
De NOS krijgt een dikke onvoldoende.
Wie denk jij dat het is en waarom Arno Vermeulen?quote:Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
bedankt!quote:Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zijn wel een stuk of 6 goals in 90+10 ofzo gevallen ja. Dat maakt wel wat verschil.
Mart Smeets en Toine pepperstreetquote:Op zondag 18 december 2022 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie denk jij dat het is en waarom Arno Vermeulen?
Ik zie alleen geen enkele commerciële speler het veel beter (lees minder slecht) doen, eerlijk gezegd ...quote:Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals elk groot toernooi of OS. En dat allemaal van onze belastingcentjes. Ik kan me verheugen op de dag dat ze bekend maken wie die dickpic stuurder is bij dat wanstaltige clubje mongolen.
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.quote:Op zondag 18 december 2022 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 wissels ipv 3 wissels maakt ook een verschil iets meer frisheid op het einde
ESPN doet de Eredivisie echt niet zo slecht. Die kunnen best tussen de bedrijven door de boel aan elkaar ouwehoeren zonder al dat woke-geneuzel.quote:Op zondag 18 december 2022 20:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zie alleen geen enkele commerciële speler het veel beter (lees minder slecht) doen, eerlijk gezegd ...
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024quote:Op zondag 18 december 2022 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Drizzt maar 250 posts.
DIT KAN NIET. Toch? @:coco
We zullen het erover hebben.quote:Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024
@:sked @:coco
Denk dat Kounde dan geblesseerd was ja, was ook het 5e wisselmoment, ook meer dan toegestaanquote:Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.
Mischien een blessure wissel erbij?
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede hebben die Argentijnen ook wel de meest groteske verzameling aan pseudo nazi Tokkie tattoos.quote:Op zondag 18 december 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit klaagt iemand over tattoos behalve als Argentinië voorbij komt
We nemen het mee naar achteren.quote:Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik bied me aan om EK moderator te zijn in 2024
@:sked @:coco
Lekker kruipen voor z'n broodheerquote:Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef Pvt.Webster het volgende:
Mooi vuurwerkje.
En Qatar doet dat slim met die mantel. Die foto van Messi met de beker gaat de geschiedenisboeken in en zal altijd getoond worden. Zit dat stukje Qatar (emir-mantel) er toch mooi in.
Walgelijk eigenlijk
Laatste paar wedstrijden was er sowieso niet veel VAR.quote:Op zondag 18 december 2022 20:24 schreef raptorix het volgende:
Best bijzonder elke wedstrijd had 4-7 var moment deze wedstrijd 0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |