abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207137317
Al met al een redelijk WK met wat leuke verrassingen en een geweldige finale
pi_207137340
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:24 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Lekker kruipen voor z'n broodheer :')

Een beetje pursonality had die sjeik in z'n gezicht uitgelachen toen hij met die badjas aan kwam
Een beetje Fokker had die sjeik gezegd dat het een fijne tissue is om z'n pener mee af te vegen.
pi_207137360
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een beetje Fokker had die sjeik gezegd dat het een fijne tissue is om z'n pener mee af te vegen.
Dat koningshuis kennende zal het wel een heel mooi stofje zijn die heerlijk aanvoelt. Maar om je dan op het podium uit te kleden en dat ding aan te doen is ook weer zo...
pi_207137385
Waar zijn de mods eigenlijk, met russische vrouwen in bed?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 18 december 2022 @ 20:32:02 #155
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207137431
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef BB-King het volgende:

[..]
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Huh ja nu je het zegt, is 7 wissels echt toegestaan ? Dat gaat wel heel rap vooruit dan
AZ
ALKMAAR
pi_207137453
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 20:32 schreef Durmada het volgende:

[..]
Huh ja nu je het zegt, is 7 wissels echt toegestaan ? Dat gaat wel heel rap vooruit dan
Je mag 5 keer wisselen in maximaal 3 momenten. Verlengingen = 1 wissel extra. En hoofdblessure is een gratis wissel.
pi_207137475
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede hebben die Argentijnen ook wel de meest groteske verzameling aan pseudo nazi Tokkie tattoos.
Nee, ik bedoelde dus ook hoe wanstaltig die plaatjes van de Argentijnen zijn, want normaliter is er genoeg inkt te zien waar niks mis mee is. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207137492
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef BB-King het volgende:

[..]
Frankrijk heeft zelfs 7x gewisseld zie ik.
Ik dacht dat 5 maximum was met 1 extra wissel bij extra tijd.

Mischien een blessure wissel erbij?
Werd vermeld dat Rabiot een vermeende hersenschudding had. Dan mag er extra gewisseld worden.
pi_207137496
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:29 schreef raptorix het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijk, met russische vrouwen in bed?
@Coco is net 5 minuten weg?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207137527
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je mag 5 keer wisselen in maximaal 3 momenten. Verlengingen = 1 wissel extra. En hoofdblessure is een gratis wissel.
:Y

Met als toevoeging dat de rust niet geldt als 'moment'
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 20:39:48 #161
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207137543
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:29 schreef raptorix het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijk, met russische vrouwen in bed?
@Pisces29 is niet Russisch.
What can change the nature of a man?
pi_207137546
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
:Y

Met als toevoeging dat de rust niet geldt als 'moment'
Blijft dan toch wel apart dat hij niet 'n wissel heeft gebruikt om die keeper te wisselen.
pi_207137568
.
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Blijft dan toch wel apart dat hij niet 'n wissel heeft gebruikt om die keeper te wisselen.
Kunnen die wel wat met penanties dan?
pi_207137584
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:41 schreef tjoptjop het volgende:
.
[..]
Kunnen die wel wat met penanties dan?
Vast niet slechter dan Joris.

pi_207137604
Zal Macron geslaagd zijn in het slijten van wat Rafale's of onderzeebootjes?
  zondag 18 december 2022 @ 20:46:00 #166
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207137622
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Blijft dan toch wel apart dat hij niet 'n wissel heeft gebruikt om die keeper te wisselen.
Denk dat de immer voorzichtige Didier dat toch iets te spannend vond voor in een finale, ongeacht het trackrecord van Lloris.
AZ
ALKMAAR
pi_207137624
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vast niet slechter dan Joris.

Mandanda _O_ Was helemaal blij toen ik hem zag lopen bij de medailles, die gaat ook al een eeuwigheid mee
pi_207137701
Lloris is nog slechter dan Noppert in penalty's tegen houden.
pi_207137815
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:51 schreef PotjeSambal het volgende:
Lloris is nog slechter dan Noppert in penalty's tegen houden.
Noppert heeft er ongeveer 3 tegen gehad? Lloris al 712 ofzo
  zondag 18 december 2022 @ 21:07:14 #170
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207137986
Areola heeft trouwens door weer niet te keepen nu een 1e en 2e plek op het WK zonder een minuut te spelen _O_
  zondag 18 december 2022 @ 21:08:07 #171
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207137996
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:56 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Noppert heeft er ongeveer 3 tegen gehad? Lloris al 712 ofzo
Heeft Lloris er eigenlijk ooit eentje gestopt ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207138042
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Heeft Lloris er eigenlijk ooit eentje gestopt ?
Dit WK zelfs nog. Die van Lewandowski met die debiele aanloop. Maar die moest over. :{

Op het EK eentje.

En deze:

  zondag 18 december 2022 @ 21:46:34 #173
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207138786
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer, maar 2x een penalty-serie winnen is ook een kwaliteit. Waarom ze in dat soort landen wel kunnen en Hollanders altijd falen is een merkwaardig fenomeen.
Ik denk dat dat komt omdat:
-Penalty's het ultieme kop boven het maaiveld moment zijn. Individualisme en persoonlijke verheerlijking ten top. Dat verafschuwt de calvinistische cultuur.
-Nederlanders te nuchter zijn voor dit soort intense, emotionele momenten. Argentinië leeft op emotie, overigens vooral op negatieve. Je ziet dat ze elke keer intens goed in de wedstrijd komen zodra ze via een penalty voorkomen. Bij Nederland hadden ze zich opgeladen met verhaaltjes over van Gaal en na de winst tegen Saudi-Arabië stonden ze helemaal op scherp. Ze komen twee keer terug nadat ze gigantisch op scherp worden gezet door zowel Nederland als Frankrijk, terwijl ze comfortabel voorstaan. Menig ploeg zou deze dreunen niet overleven, zij worden er sterker van.
pi_207138979
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik denk dat dat komt omdat:
-Penalty's het ultieme kop boven het maaiveld moment zijn. Individualisme en persoonlijke verheerlijking ten top. Dat verafschuwt de calvinistische cultuur.
-Nederlanders te nuchter zijn voor dit soort intense, emotionele momenten. Argentinië leeft op emotie, overigens vooral op negatieve. Je ziet dat ze elke keer intens goed in de wedstrijd komen zodra ze via een penalty voorkomen. Bij Nederland hadden ze zich opgeladen met verhaaltjes over van Gaal en na de winst tegen Saudi-Arabië stonden ze helemaal op scherp. Ze komen twee keer terug nadat ze gigantisch op scherp worden gezet door zowel Nederland als Frankrijk, terwijl ze comfortabel voorstaan. Menig ploeg zou deze dreunen niet overleven, zij worden er sterker van.
En een totaal gestoorde keeper die toevallig aardig strafschoppen kan stoppen. Overigens waren die penalties van Argentinië vandaag ook kut ingeschoten.
pi_207139276
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En een totaal gestoorde keeper die toevallig aardig strafschoppen kan stoppen. Overigens waren die penalties van Argentinië vandaag ook kut ingeschoten.
Waarbij dezelfde keeper ze in de laatste seconde van de verlenging wel in leven houdt, anders was het toen klaar geweest. Maar penalty’s stoppen kan hij zeker ja
  zondag 18 december 2022 @ 22:43:34 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207139681
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
CR7 is wel de loser van het het einde van zn carriere. Eerst terecht maar met veel bombarie op een zijspoor bij Man United omdat hij het centrum van de club wil zijn en dan net zo terecht op de wissel bij de Portugezen om dezelfde reden, en vervolgens al vrij vroeg uit het WK.

En nu naar een golfstatenclub, waar Messi nog voluit meedoet bij een van de beste elftallen, PSG.

Wat dat betreft wel betere papieren voor Messi als het op de totale carriere aankomt.
'It was beautiful'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 december 2022 @ 23:04:29 #177
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207140001
twitter


Stoer hoor.

En de bal weggooien bij de penalty's, vermoeiende rubriek deze man.
  zondag 18 december 2022 @ 23:09:24 #178
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207140071
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
En een totaal gestoorde keeper die toevallig aardig strafschoppen kan stoppen. Overigens waren die penalties van Argentinië vandaag ook kut ingeschoten.
Nou dat zeker. Hun keeper is belangrijker geweest dan Messi.
pi_207140244
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Stoer hoor.

En de bal weggooien bij de penalty's, vermoeiende rubriek deze man.
Hij weet dat Mbappe al een WK heeft? :D

pi_207140320
Wat was dit een fenomenaal vette WK-finale zeg! Wat mij betreft de beste ooit _O_

En wat was die Mbappé toch een partij gruwelijk bezig. Wauw! Ff een hattrick maken in de finale op een WK, en nog bijna een vierde ook, met een prachtige actie. Scheelde niks, of hij had Frankrijk in feite in z'n eentje wereldkampioen gemaakt (op z'n Maradonna's....) 23 jaar en nu al dit...niet normaal. Nieuwe legend in the making.

Maar ik was wel voor Argentinië en Messi, dus nog een bevredigend eindresultaat ook :D

Daar waar ik eigenlijk gewoon weer een saaie finale verwachtte van 0-0 of 0-1 of zo. Dit was echt genieten to the max. (8>
Eens kijken
pi_207140324
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  zondag 18 december 2022 @ 23:52:34 #182
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207140616
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Stoer hoor.

En de bal weggooien bij de penalty's, vermoeiende rubriek deze man.
Opgekomen uit het niets, jarenlang reservekeeper geweest. Pakt nu shine op het hoogste podium, het is misschien niet chique, maar dit is echt wat hem toekomt hoor. Prachtig voor Emi. _O_
AZ
ALKMAAR
pi_207140636
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Stoer hoor.

En de bal weggooien bij de penalty's, vermoeiende rubriek deze man.
Goeie keeper, maar een sneue vent.

Zonder Messi zal het ook wel even duren eer Argentinië weer wat voorstelt, dus ze moeten hier lang op teren.
pi_207140643
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 23:52 schreef Durmada het volgende:

[..]
Opgekomen uit het niets, jarenlang reservekeeper geweest. Pakt nu shine op het hoogste podium, het is misschien niet chique, maar dit is echt wat hem toekomt hoor. Prachtig voor Emi. _O_
Het is zeker niet chique.

Het is chic.
  maandag 19 december 2022 @ 00:03:18 #185
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207140689
Het was mooi geweest als Maradona hem uit had kunnen reiken
pi_207140764
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Maar voorlopig hebben we in het live tijdperk Lionel Messi zien schitteren, uitblinken en uitgroeien tot de beste voetballer sinds Diego. We hebben zijn hele carriere genoten van het Barca waarin hij de geweldige en ongenaakbare dribbelaar was in een omgeving van geweldenaren waarin hij een van de jongste was. We daarna hebben kunnen zien opgroeien tot aanvoerder, aangever, speluitzetter en aanvalsleider. Daarna hebben we hem kunnen zien als aanvoerder van zijn WK ploeg en bij vlagen weer die jonge dribbelaar kunnen aanschouwen, met de ervaring en het vernuft die de oudere leeftijd met zich meebrengt.

Mbappe wordt ongetwijfeld terecht de grootste van zijn generatie en zal ook herinnerd blijven worden. Maar wat we met Messi hebben gezien is buitenaards, een wonder. Met een carriere lang zo enorm veel druk moeten leven zoals hij en het dan in je laatste interland flikken. Met alles wat hij al gedaan heeft.

Groots.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207140779
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 00:03 schreef hhh38 het volgende:
Het was mooi geweest als Maradona hem uit had kunnen reiken
Was al mooi geweest als hij het had gezien.

'Argentinië, het land van Diego en Lionel'.
Waanzinnig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207140795
quote:
Plein is nog steeds vol.

Mooi man. Zondagochten wereldkampioen worden. Hele dag de tijd biertjes te tikken met iedereen :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207141416
quote:
9s.gif Op zondag 18 december 2022 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Stoer hoor.

En de bal weggooien bij de penalty's, vermoeiende rubriek deze man.
Aguero liet zich ook al van zijn slechtste kant zien.

Slechte winnaars, maar dat wisten we al.
pi_207141418
quote:
With another six strikes flying into the back of the net in the final, the 2022 World Cup has cemented its place in folklore as the most prolific tournament of its kind in history with 172 goals.

A total of 171 goals were scored in the 1998 and 2014 events, and France end the tournament as the most prolific team with 16 of the 172 goals over the past three weeks.

Argentina sit behind the losing finalists with 15 goals of their own in Qatar, while England found the back of the net 13 times to take the bronze medal in that category.

Portugal (12) and the Netherlands (10) were the only other two teams to hit double figures at the 2022 World Cup, while Spain and Brazil netted nine and eight respectively.
Van Gaal. _O_ Dubbele cijfers, vijfde plek wat betreft gescoorde goals dit WK. Aanvallend voetbalgod.
pi_207141633
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Eeh nee. Messi was op zijn leeftijd vele malen beter dan Mbappe nu. Hie goed Mbappe ook is hoor.
  maandag 19 december 2022 @ 07:52:00 #192
80382 manny
30 is best veel
pi_207141666
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:43 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Eeh nee. Messi was op zijn leeftijd vele malen beter dan Mbappe nu. Hie goed Mbappe ook is hoor.
Mbappe traint ook samen met Messi he. Logisch dat ie stappen maakt.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_207141667
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:43 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Eeh nee. Messi was op zijn leeftijd vele malen beter dan Mbappe nu. Hie goed Mbappe ook is hoor.
Messi begon vanaf zijn 21ste al belachelijk veel te scoren inderdaad. Op zijn 22ste maakte hij al 34 goals in 35 competitiewedstrijden bij Barcelona. Mbappe komt in de buurt maar de Franse competitie staat wel echt lager aangeschreven.

Moet zeggen, heb even de statistieken naast elkaar gelegd maar Mbappe is ook wel erg indrukwekkend bezig. Nu al 200 clubgoals gemaakt. :D Kan nog wel interessant gaan worden als hij naar de Premier League gaat waar Messi (laten we eerlijk zijn) nooit heeft gespeeld.
pi_207141721
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Messi begon vanaf zijn 21ste al belachelijk veel te scoren inderdaad. Op zijn 22ste maakte hij al 34 goals in 35 competitiewedstrijden bij Barcelona. Mbappe komt in de buurt maar de Franse competitie staat wel echt lager aangeschreven.

Moet zeggen, heb even de statistieken naast elkaar gelegd maar Mbappe is ook wel erg indrukwekkend bezig. Nu al 200 clubgoals gemaakt. :D Kan nog wel interessant gaan worden als hij naar de Premier League gaat waar Messi (laten we eerlijk zijn) nooit heeft gespeeld.
Maar wel in de primera in een tijd dat die clubs had die de finale van beide europese tournooien haalde en wonnen bij de vleet.

Barca, Valencia, Real, Atletico, Athletic, Sevilla, Villareal...
De primera won meer prijzen dan de EPL volgens mij in die periode en de Spaanse ploeg werd wereldkampioen. Dus was de EPL wel echt veel beter?

Ik denk van niet toen als ik er zo over nadenk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207141817
quote:
4s.gif Op zondag 18 december 2022 23:55 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Goeie keeper, maar een sneue vent.

Zonder Messi zal het ook wel even duren eer Argentinië weer wat voorstelt, dus ze moeten hier lang op teren.
Enige positieve aan de keeper is dat hij bij strafschoppen beweegt op de doellijn en kijkt waar de bal naartoe gaat ipv een hoek te kiezen op kans of op hoe de speler staat. Voorbeeld voor andere keepers, met name iedereen behalve Krul aan NL zijde.
  maandag 19 december 2022 @ 08:34:11 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207141873
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 08:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Enige positieve aan de keeper is dat hij bij strafschoppen beweegt op de doellijn en kijkt waar de bal naartoe gaat ipv een hoek te kiezen op kans of op hoe de speler staat. Voorbeeld voor andere keepers, met name iedereen behalve Krul aan NL zijde.
Nee hoor, de keeper die dat kon zat ondanks een studie van een jaar van Frans Ecke en Loewie gewoon op de bank.

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 december 2022 @ 08:39:57 #197
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207141907
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:43 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Eeh nee. Messi was op zijn leeftijd vele malen beter dan Mbappe nu. Hie goed Mbappe ook is hoor.
Mbaope had op zijn 19e een WK en 23e een WK-finale. Daar mag Messi van dromen.
  maandag 19 december 2022 @ 08:42:29 #198
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207141922
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 08:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee hoor, de keeper die dat kon zat ondanks een studie van een jaar van Frans Ecke en Loewie gewoon op de bank.

[ twitter ]
If then maybe but. En dan hadden we de 4e WK-finale verloren omdat Memphis één op één chokete tegen de keeperT van Frankrijk en Mbappe er vervolgens drie inlegde.
pi_207142119
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 08:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Mbaope had op zijn 19e een WK en 23e een WK-finale. Daar mag Messi van dromen.
En 0x de CL gewonnen..
pi_207142129
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:43 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Eeh nee. Messi was op zijn leeftijd vele malen beter dan Mbappe nu. Hie goed Mbappe ook is hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')