abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207144191
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef Marcoss het volgende:
CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022.. is dat serieus een ding ja?
Nee. Da's gewoon een oefenpotje.
pi_207144201
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef Marcoss het volgende:
CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022.. is dat serieus een ding ja?
Gewoon een officiële prijs ja. Soort supercup voor landenteams. Nederland liet deze prijs in 1989 lopen omdat we al zoveel prijzen hadden. :') Nederlandgod.

quote:
Er zijn slechts drie edities gespeeld; in 1985, 1993 en 2022. In 1989 zou het Nederlands elftal als regerend Europees kampioen tegen Uruguay spelen, maar omdat er geen geschikte datum kon worden gevonden, is die wedstrijd nooit gespeeld.
  maandag 19 december 2022 @ 12:24:30 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207144220
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef Marcoss het volgende:
CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022.. is dat serieus een ding ja?
Weer zo'n verzonnen cupje al is het wel goed dat UEFA en CONMEBOL samenwerken om de nog grotere engnek die Infantino heet een beetje weerstand te bieden.
pi_207144234
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Weer zo'n verzonnen cupje al is het wel goed dat UEFA en CONMEBOL samenwerken om de de grotere engnek die Infantino heet een beetje weerstand te bieden.
Ja prima allemaal maar je kunt hem maar beter winnen als je de kans hebt. Nederland laat dat soort prijzen altijd lekker lopen.

quote:
Koeman: 'We worden niet gehuldigd bij een zege en we gaan niet gek doen'
pi_207144255
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Weer zo'n verzonnen cupje al is het wel goed dat UEFA en CONMEBOL samenwerken om de nog grotere engnek die Infantino heet een beetje weerstand te bieden.
Bestond ook al gewoon in de tijd van Maradonna trouwens.

  maandag 19 december 2022 @ 12:33:38 #256
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207144359
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Bestond ook al gewoon in de tijd van Maradonna trouwens.

[ afbeelding ]
Is dat de obesitas-cup?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207144373
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind Olympisch goudgenot ook wel een eervolle vermelding waard in ieder geval. :D Genoeg sporters die daar hun hele leven van dromen en deze jongen is ook gewoon doodleuk Olympisch kampioen. En continentaal kampioen en wereldkampioen.

Ja, ik ga niet meer discussiëren. Ben wel om. Dit is de grootste ooit.
Ik vind geen enkele teamoverwinning iets zeggen over wie de GOAT is. Als je spelers gaat vergelijken moet je ze vergelijken op hun individuele prestaties. Qua clubverband zou je nog kunnen zeggen dat de beste spelers bij de beste clubs komen en prijzen iets zeggen, maar het gelul dat Messi nu de allergrootste is omdat hij een WK heeft gewonnen slaat werkelijk nergens op.

Dat was hij daarvoor immers al en als dat niet zo was dan zou dit daar niets aan veranderen.
pi_207144407
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Is altijd wel de vraag natuurlijk. Dan moet hij eigenlijk nog een WK meer winnen, een paar Champions Leagues pakken en nog consequent 12 jaar lang elk jaar een goal of 40 maken. (En eigenlijk ook wel bij een grotere club dan PSG spelen.)

En wat betreft een WK meer winnen: Dat is lastig zat als je bedenkt dat we deze eeuw 6 verschillende winnaars hebben gehad. Frankrijk is goed maar het verschil met de andere Europese topteams en Brazilië is natuurlijk nog steeds minimaal. Het is niet zo dat landen als Engeland, Duitsland, Brazilië of zelfs Portugal er heel ver vanaf zitten.
  maandag 19 december 2022 @ 12:37:20 #259
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207144410
Meest corrupte WK ooit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207144427
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Is dat de obesitas-cup?
Die hele vergelijking tussen Maradonna en Messi is toch ook eigenlijk wel belachelijk. :') Het lijkt mij overduidelijk dat Messi groter is.
pi_207144447
Overigens, Messi is dan de grootste ooit, maar ik vind hem uitroepen als speler van het toernooi niet juist. Ik snap het sentiment achter die keuze, maar voor mij was de Mbappe de beste dit WK.

Of de keeper van Argentinië, maar die kreeg al een eigen prijsje.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 december 2022 @ 12:41:32 #262
284411 crew  heywoodu
pi_207144469
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Is altijd wel de vraag natuurlijk. Dan moet hij eigenlijk nog een WK meer winnen, een paar Champions Leagues pakken en nog consequent 12 jaar lang elk jaar een goal of 40 maken. (En eigenlijk ook wel bij een grotere club dan PSG spelen.)

En wat betreft een WK meer winnen: Dat is lastig zat als je bedenkt dat we deze eeuw 6 verschillende winnaars hebben gehad. Frankrijk is goed maar het verschil met de andere Europese topteams en Brazilië is natuurlijk nog steeds minimaal. Het is niet zo dat landen als Engeland, Duitsland, Brazilië of zelfs Portugal er heel ver vanaf zitten.
Veel scoren heeft toch vooral invloed op je status als beste aanvaller? Als het gaat om beste voetballer ooit moet je natuurlijk ook niet-aanvallers meenemen, en dus zeker niet zo'n groot belang hechten aan het aantal goals.

Maar goed, dat verkoopt minder shirtjes natuurlijk :+
pi_207144482
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Veel scoren heeft toch vooral invloed op je status als beste aanvaller? Als het gaat om beste voetballer ooit moet je natuurlijk ook niet-aanvallers meenemen, en dus zeker niet zo'n groot belang hechten aan het aantal goals.

Maar goed, dat verkoopt minder shirtjes natuurlijk :+
Dat is zo, maar toch springen goede aanvallers natuurlijk altijd wel het meest in het oog omdat ze het verschil maken.
pi_207144611
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Of de keeper van Argentinië, maar die kreeg al een eigen prijsje.
Die er als een achterlijke mee omging. Niveautje daar zeg

[ Bericht 0% gewijzigd door Malavita op 19-12-2022 12:59:20 ]
  maandag 19 december 2022 @ 12:56:40 #265
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207144686
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, Messi is dan de grootste ooit, maar ik vind hem uitroepen als speler van het toernooi niet juist. Ik snap het sentiment achter die keuze, maar voor mij was de Mbappe de beste dit WK.

Of de keeper van Argentinië, maar die kreeg al een eigen prijsje.
Mbappe kreeg ook al de topschutterstrofee natuurlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 19 december 2022 @ 13:18:13 #266
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207145041
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Daarom
Moet je zien hoe hij zich aan Messi vastklampt. Schaamteloos.

twitter
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207145414
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2022 09:58 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
En hij zet op het juiste moment een stap naar voren, van zijn lijn af, en duikt schuin naar voren. Zo verkleint hij zijn doel maximaal.

Zelf zou ik in een strafschoppenreeks altijd wachten. Je hebt altijd een paar spelers die falen door de druk of gewoon omdat ze niet zo goed kunnen schieten, en de bal vlakbij het midden schieten.
Iedereen weet dat je de meeste kans hebt om een penalty te stoppen door zo lang mogelijk te wachten. Behalve bij het Nederlands elftal helaas.
pi_207145452
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Moet je zien hoe hij zich aan Messi vastklampt. Schaamteloos.

[ twitter ]
Wie is die kneus met dat uitgezakte knotje?
pi_207145511
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:39 schreef Jappie81 het volgende:

[..]
Iedereen weet dat je de meeste kans hebt om een penalty te stoppen door zo lang mogelijk te wachten. Behalve bij het Nederlands elftal helaas.
Martinez had juist succes op dit WK door relatief vroeg een hoek te kiezen.. denk niet dat Noppert eerder dook, echter anticipeerden de Argentijnen daar beter op
pi_207145599
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Mbappe kreeg ook al de topschutterstrofee natuurlijk ...
Klopt, maar ik vind het allemaal wat te gemaakt dat Messi dan ook nog de prijs voor beste speler krijgt. WK op zijn laatste toernooi en dan moet dat ook nog even voor de boeken. Ik houd daar niet zo van, dat soort symbolische geneuzel voor de geschiedenis.

Waarom moet dat een speler uit de finale zijn? Ik vind dat er bij Marokko wel wat spelers op het veld stonden die op mij meer indruk hebben gemaakt dan Messi. En Modric heeft op mij ook meer indruk gemaakt dan Messi.

Messi is wat mij betreft onbetwist de nummer 1 van zijn generatie, daar kan wat mij betreft geen discussie over zijn. En ik denk dat hij de allergrootste allertijden is, al zijn vergelijkingen over decennia terug altijd lastig omdat het voetbal zo anders is. Maar hoe ik naar Messi zijn carrière kijk is niet veranderd door deze wedstrijd of dit toernooi. Hooguit dat ik nog wat verder ben afgeknapt op zijn karakter.
pi_207145638
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Martinez had juist succes op dit WK door relatief vroeg een hoek te kiezen.. denk niet dat Noppert eerder dook, echter anticipeerden de Argentijnen daar beter op
Ik had ook niet het idee dat Martinez bijzonder lang wachtte. Maar hij springt zo goed getimed schuin naar voren dat als hij de hoek juist heeft hij hem vrijwel altijd pakt. Zelden gezien, eerlijk gezegd en behoorlijk onder de indruk.

Dat het verder een doorgesnoven nazi is, is wat jammer.
pi_207145649
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt, maar ik vind het allemaal wat te gemaakt dat Messi dan ook nog de prijs voor beste speler krijgt. WK op zijn laatste toernooi en dan moet dat ook nog even voor de boeken. Ik houd daar niet zo van, dat soort symbolische geneuzel voor de geschiedenis.

Waarom moet dat een speler uit de finale zijn? Ik vind dat er bij Marokko wel wat spelers op het veld stonden die op mij meer indruk hebben gemaakt dan Messi. En Modric heeft op mij ook meer indruk gemaakt dan Messi.

Messi is wat mij betreft onbetwist de nummer 1 van zijn generatie, daar kan wat mij betreft geen discussie over zijn. En ik denk dat hij de allergrootste allertijden is, al zijn vergelijkingen over decennia terug altijd lastig omdat het voetbal zo anders is. Maar hoe ik naar Messi zijn carrière kijk is niet veranderd door deze wedstrijd of dit toernooi. Hooguit dat ik nog wat verder ben afgeknapt op zijn karakter.
Hij stond dit keer in ieder geval in de top-5 qua spelers van het toernooi (of hij de beste was, kun je inderdaad over twijfelen), dat is in ieder geval al beter dan in 2014..
pi_207145684
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Hij stond dit keer in ieder geval in de top-5 qua spelers van het toernooi (of hij de beste was, kun je inderdaad over twijfelen), dat is in ieder geval al beter dan in 2014..
Het is de eerste keer dat hij op een WK wist te presteren bij Argentinië.

Maar ik heb vooral enorm genoten van Modric en Amrabat. Van die laatste vooral omdat ik het totaal niet had verwacht dat hij zo'n baas zou zijn bij Marokko.
pi_207145685
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik had ook niet het idee dat Martinez bijzonder lang wachtte. Maar hij springt zo goed getimed schuin naar voren dat als hij de hoek juist heeft hij hem vrijwel altijd pakt. Zelden gezien, eerlijk gezegd en behoorlijk onder de indruk.

Dat het verder een doorgesnoven nazi is, is wat jammer.
ik vind het wel hilarisch dat ze dan bij argentinië wél echt goed zijn in penalty's door de keeper

deze keeper volgens wiki ook pas 2 seizoenen veel aan het keepen, maar dan niet bij GAE en Heerenveen maar bij Aston Villa
pi_207145704
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is de eerste keer dat hij op een WK wist te presteren bij Argentinië.

Maar ik heb vooral enorm genoten van Modric en Amrabat. Van die laatste vooral omdat ik het totaal niet had verwacht dat hij zo'n baas zou zijn bij Marokko.
Ja, klopt, maar in 2014 werd hij ook speler van het toernooi, terwijl hij toen vrij weinig indruk maakte..
pi_207145711
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 13:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ik vind het wel hilarisch dat ze dan bij argentinië wél echt goed zijn in penalty's door de keeper

deze keeper volgens wiki ook pas 2 seizoenen veel aan het keepen, maar dan niet bij GAE en Heerenveen maar bij Aston Villa
En dat zonder Frans (verkeerde) Hoek!!!!
pi_207145713
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 13:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ik vind het wel hilarisch dat ze dan bij argentinië wél echt goed zijn in penalty's door de keeper

deze keeper volgens wiki ook pas 2 seizoenen veel aan het keepen, maar dan niet bij GAE en Heerenveen maar bij Aston Villa
En daarvoor kwam hij niet aan de bak bij Arsenal i.p.v. bij NAC, Dordrecht en Foggia.
  maandag 19 december 2022 @ 13:53:51 #278
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207145715
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die hele vergelijking tussen Maradonna en Messi is toch ook eigenlijk wel belachelijk. :') Het lijkt mij overduidelijk dat Messi groter is.
Maradonna was een veel kleurrijkere voetballer.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207145723
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ja, klopt, maar in 2014 werd hij ook speler van het toernooi, terwijl hij toen geen vrij weinig indruk maakte..
FTFY
pi_207145724
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Maradonna was een veel kleurrijkere voetballer.
Messi heeft toch een vrij kleurrijke tattoo.
pi_207145738
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Maradonna was een veel kleurrijkere voetballer.
Het was ook een veel kleurrijkere tijd. In deze tijd maak je het niet tot op dat niveau als je alles zuipt en snuift wat je onder ogen krijgt.
pi_207145772
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Ik denk dat je hier onderschat hoe bijzonder het is wat Messi en Ronaldo de afgelopen vijftien jaar hebben gepresteerd. Er werd van Neymar ook gezegd dat hij dat wel even ging evenaren, niet dus. Mbappe is natuurlijk exceptioneel bezig op dit moment, maar hij moet dit nog tien jaar volhouden om de buurt te komen bij Ronaldo en Messi. Dat is een lange periode in het voetbal. En ik ben ook benieuwd in hoeverre Mbappe het kan volhouden naarmate hij ouder wordt, zijn snelheid is namelijk een groot onderdeel van zijn klasse. Je ziet bij dit Ronaldo ook, die teerde in vergelijking met Messi meer op fysiek en is daarom ook sneller een minder goede speler geworden naarmate de jaren gingen tellen. Messi heeft ook ingeleverd, maar is meer een pure voetballer dan Ronaldo, waardoor hij ondanks dat hij heeft ingeleverd op explosiviteit, nog altijd beslissend is.
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt, maar ik vind het allemaal wat te gemaakt dat Messi dan ook nog de prijs voor beste speler krijgt. WK op zijn laatste toernooi en dan moet dat ook nog even voor de boeken. Ik houd daar niet zo van, dat soort symbolische geneuzel voor de geschiedenis.

Waarom moet dat een speler uit de finale zijn? Ik vind dat er bij Marokko wel wat spelers op het veld stonden die op mij meer indruk hebben gemaakt dan Messi. En Modric heeft op mij ook meer indruk gemaakt dan Messi.

Messi is wat mij betreft onbetwist de nummer 1 van zijn generatie, daar kan wat mij betreft geen discussie over zijn. En ik denk dat hij de allergrootste allertijden is, al zijn vergelijkingen over decennia terug altijd lastig omdat het voetbal zo anders is. Maar hoe ik naar Messi zijn carrière kijk is niet veranderd door deze wedstrijd of dit toernooi. Hooguit dat ik nog wat verder ben afgeknapt op zijn karakter.
Vooral dat laatste inderdaad. Ik heb toch ook genoeg dingen van hem gezien die ik niet had verwacht. Maar sportief gezien is er natuurlijk weinig op af te dingen. Hij wint in de nadagen van zijn carrière gewoon even een Copa én een WK, waarin hij ook echt beslissend is. Dat maakt een heel groot verschil natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207145774
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
En daarvoor kwam hij niet aan de bak bij Arsenal i.p.v. bij NAC, Dordrecht en Foggia.
Maar je verleden qua clubs bepaalt dan weer niet of je een goede keeper bent qua penalty's..
pi_207145813
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar je verleden qua clubs bepaalt dan weer niet of je een goede keeper bent qua penalty's..
Dat blijkt. Ik denk wel dat de penaltyseries van dit WK verplichte kost gaan worden op de keepersopleiding. Ik hoop dat Frans Hoek meekijkt.
  maandag 19 december 2022 @ 14:00:02 #285
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207145824
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Messi heeft toch een vrij kleurrijke tattoo.
Wat wil je met zo'n anushoofd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 19 december 2022 @ 14:13:54 #286
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207145989
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:42 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wie is die kneus met dat uitgezakte knotje?
"Topchef" Salt Bae ... Geen idee wat hij daar doet, maar ie wilde een selfie met Messi scoren ...

https://www.instagram.com(...)56-ade9-b136bec0d3d3
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207146012
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat blijkt. Ik denk wel dat de penaltyseries van dit WK verplichte kost gaan worden op de keepersopleiding. Ik hoop dat Frans Hoek meekijkt.
Natuurlijk belachelijk dat dit nog niet eerder gebeurd is. Maar het strafschoppenvraagstuk vraagt sowieso om een veel uitgebreidere benadering, ook in het clubvoetbal. Gaat nergens over dat nog steeds 9 van de 10 spelers niet veel verder komen dan een rollertje beneden in de hoek terwijl ze al hun hele leven voetballen. (en een slechte aanloop nemen) De Van Persie-strafschop zou studiemateriaal moeten zijn voor elke prof.

pi_207146022
twitter


Die bal weggooien en dan dat lachje was exact hetzelfde bij Berghuis en werkte wel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207146025
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Natuurlijk belachelijk dat dit nog niet eerder gebeurd is. Maar het strafschoppenvraagstuk vraagt sowieso om een veel uitgebreidere benadering, ook in het clubvoetbal. Gaat nergens over dat nog steeds 9 van de 10 spelers niet veel verder komen dan een rollertje beneden in de hoek terwijl ze al hun hele leven voetballen. (en een slechte aanloop nemen) De Van Persie-strafschop zou studiemateriaal moeten zijn voor elke prof.

:')
pi_207146047
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2022 14:16 schreef aTypisch het volgende:

[..]
:')
Kun je nog inhoudelijk reageren?
pi_207146091
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Kun je nog inhoudelijk reageren?
Misschien moet je niet na dit toernooi doen alsof er geen aandacht wordt/is besteed aan penalty's.

Komt nogal debiel over, namelijk. Maar gelukkig ken jij geen enkele gêne.
pi_207146100
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 14:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Misschien moet je niet na dit toernooi doen alsof er geen aandacht wordt/is besteed aan penalty's.

Komt nogal debiel over, namelijk. Maar gelukkig ken jij geen enkele gêne.
Als er iets debiel overkomt is het wel alleen reageren met een. :')
pi_207146113
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als er iets debiel overkomt is het wel alleen reageren met een. :')
:)
  Moderator / Redactie FP maandag 19 december 2022 @ 14:27:34 #294
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207146192
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 14:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Misschien moet je niet na dit toernooi doen alsof er geen aandacht wordt/is besteed aan penalty's.

Komt nogal debiel over, namelijk. Maar gelukkig ken jij geen enkele gêne.
De pienanties waren gewoon kut met die debiele aanloopjes, eventjes inhouden, en rollertjes in de hoek. Gwoon sgietuh verdomme.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 19 december 2022 @ 14:30:13 #295
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207146210
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die hele vergelijking tussen Maradonna en Messi is toch ook eigenlijk wel belachelijk. :') Het lijkt mij overduidelijk dat Messi groter is.
Zo'n 4 centimeter groter.

Het is een onzinnige discussie natuurlijk. Maar niemand die ooit de beste Maradona zag spelen kan met rede zeggen dat Messi groter is. Hoe die speelde in een tijd dat er nog échte beenhouwers op het veld stonden ...
Maar Maradona haalde absoluut niet het maximum uit zijn carrière natuurlijk. Messi heeft ontegensprekelijk een veel grotere sportieve carrière gehad dan Maradona.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 19 december 2022 @ 14:31:55 #296
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207146237
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Natuurlijk belachelijk dat dit nog niet eerder gebeurd is. Maar het strafschoppenvraagstuk vraagt sowieso om een veel uitgebreidere benadering, ook in het clubvoetbal. Gaat nergens over dat nog steeds 9 van de 10 spelers niet veel verder komen dan een rollertje beneden in de hoek terwijl ze al hun hele leven voetballen. (en een slechte aanloop nemen) De Van Persie-strafschop zou studiemateriaal moeten zijn voor elke prof.

Als je hem hard genoeg in de bovenhoek trapt (maakt niet uit of het links of rechts is) is het gewoon volstrekt onmogelijk dat de keeper hem pakt. Zijn reactietijd ligt namelijk hoger dan de tijd die de bal nodig heeft om binnen te gaan ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207146271
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Als je hem hard genoeg in de bovenhoek trapt (maakt niet uit of het links of rechts is) is het gewoon volstrekt onmogelijk dat de keeper hem pakt. Zijn reactietijd ligt namelijk hoger dan de tijd die de bal nodig heeft om binnen te gaan ...
Exact, maar toch neemt vrijwel niemand hem zo. Onbegrijpelijk.
pi_207146282
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Als je hem hard genoeg in de bovenhoek trapt (maakt niet uit of het links of rechts is) is het gewoon volstrekt onmogelijk dat de keeper hem pakt. Zijn reactietijd ligt namelijk hoger dan de tijd die de bal nodig heeft om binnen te gaan ...
Ohja, gewoon even in de bovenhoek knallen
  maandag 19 december 2022 @ 14:40:08 #299
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207146346
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 14:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ohja, gewoon even in de bovenhoek knallen
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207146442
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar je verleden qua clubs bepaalt dan weer niet of je een goede keeper bent qua penalty's..
Dat klopt. Dat bepaal je tijdens speciale trainingssessies in Zeist met Frans Hoek en 'n volleybalcoach erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')