abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207145711
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 13:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ik vind het wel hilarisch dat ze dan bij argentinië wél echt goed zijn in penalty's door de keeper

deze keeper volgens wiki ook pas 2 seizoenen veel aan het keepen, maar dan niet bij GAE en Heerenveen maar bij Aston Villa
En dat zonder Frans (verkeerde) Hoek!!!!
pi_207145713
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 13:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ik vind het wel hilarisch dat ze dan bij argentinië wél echt goed zijn in penalty's door de keeper

deze keeper volgens wiki ook pas 2 seizoenen veel aan het keepen, maar dan niet bij GAE en Heerenveen maar bij Aston Villa
En daarvoor kwam hij niet aan de bak bij Arsenal i.p.v. bij NAC, Dordrecht en Foggia.
  maandag 19 december 2022 @ 13:53:51 #278
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207145715
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die hele vergelijking tussen Maradonna en Messi is toch ook eigenlijk wel belachelijk. :') Het lijkt mij overduidelijk dat Messi groter is.
Maradonna was een veel kleurrijkere voetballer.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207145723
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ja, klopt, maar in 2014 werd hij ook speler van het toernooi, terwijl hij toen geen vrij weinig indruk maakte..
FTFY
pi_207145724
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Maradonna was een veel kleurrijkere voetballer.
Messi heeft toch een vrij kleurrijke tattoo.
pi_207145738
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Maradonna was een veel kleurrijkere voetballer.
Het was ook een veel kleurrijkere tijd. In deze tijd maak je het niet tot op dat niveau als je alles zuipt en snuift wat je onder ogen krijgt.
pi_207145772
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Ik denk dat je hier onderschat hoe bijzonder het is wat Messi en Ronaldo de afgelopen vijftien jaar hebben gepresteerd. Er werd van Neymar ook gezegd dat hij dat wel even ging evenaren, niet dus. Mbappe is natuurlijk exceptioneel bezig op dit moment, maar hij moet dit nog tien jaar volhouden om de buurt te komen bij Ronaldo en Messi. Dat is een lange periode in het voetbal. En ik ben ook benieuwd in hoeverre Mbappe het kan volhouden naarmate hij ouder wordt, zijn snelheid is namelijk een groot onderdeel van zijn klasse. Je ziet bij dit Ronaldo ook, die teerde in vergelijking met Messi meer op fysiek en is daarom ook sneller een minder goede speler geworden naarmate de jaren gingen tellen. Messi heeft ook ingeleverd, maar is meer een pure voetballer dan Ronaldo, waardoor hij ondanks dat hij heeft ingeleverd op explosiviteit, nog altijd beslissend is.
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt, maar ik vind het allemaal wat te gemaakt dat Messi dan ook nog de prijs voor beste speler krijgt. WK op zijn laatste toernooi en dan moet dat ook nog even voor de boeken. Ik houd daar niet zo van, dat soort symbolische geneuzel voor de geschiedenis.

Waarom moet dat een speler uit de finale zijn? Ik vind dat er bij Marokko wel wat spelers op het veld stonden die op mij meer indruk hebben gemaakt dan Messi. En Modric heeft op mij ook meer indruk gemaakt dan Messi.

Messi is wat mij betreft onbetwist de nummer 1 van zijn generatie, daar kan wat mij betreft geen discussie over zijn. En ik denk dat hij de allergrootste allertijden is, al zijn vergelijkingen over decennia terug altijd lastig omdat het voetbal zo anders is. Maar hoe ik naar Messi zijn carrière kijk is niet veranderd door deze wedstrijd of dit toernooi. Hooguit dat ik nog wat verder ben afgeknapt op zijn karakter.
Vooral dat laatste inderdaad. Ik heb toch ook genoeg dingen van hem gezien die ik niet had verwacht. Maar sportief gezien is er natuurlijk weinig op af te dingen. Hij wint in de nadagen van zijn carrière gewoon even een Copa én een WK, waarin hij ook echt beslissend is. Dat maakt een heel groot verschil natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207145774
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
En daarvoor kwam hij niet aan de bak bij Arsenal i.p.v. bij NAC, Dordrecht en Foggia.
Maar je verleden qua clubs bepaalt dan weer niet of je een goede keeper bent qua penalty's..
pi_207145813
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar je verleden qua clubs bepaalt dan weer niet of je een goede keeper bent qua penalty's..
Dat blijkt. Ik denk wel dat de penaltyseries van dit WK verplichte kost gaan worden op de keepersopleiding. Ik hoop dat Frans Hoek meekijkt.
  maandag 19 december 2022 @ 14:00:02 #285
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207145824
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Messi heeft toch een vrij kleurrijke tattoo.
Wat wil je met zo'n anushoofd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 19 december 2022 @ 14:13:54 #286
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207145989
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:42 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wie is die kneus met dat uitgezakte knotje?
"Topchef" Salt Bae ... Geen idee wat hij daar doet, maar ie wilde een selfie met Messi scoren ...

https://www.instagram.com(...)56-ade9-b136bec0d3d3
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207146012
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat blijkt. Ik denk wel dat de penaltyseries van dit WK verplichte kost gaan worden op de keepersopleiding. Ik hoop dat Frans Hoek meekijkt.
Natuurlijk belachelijk dat dit nog niet eerder gebeurd is. Maar het strafschoppenvraagstuk vraagt sowieso om een veel uitgebreidere benadering, ook in het clubvoetbal. Gaat nergens over dat nog steeds 9 van de 10 spelers niet veel verder komen dan een rollertje beneden in de hoek terwijl ze al hun hele leven voetballen. (en een slechte aanloop nemen) De Van Persie-strafschop zou studiemateriaal moeten zijn voor elke prof.

pi_207146022
twitter


Die bal weggooien en dan dat lachje was exact hetzelfde bij Berghuis en werkte wel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207146025
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Natuurlijk belachelijk dat dit nog niet eerder gebeurd is. Maar het strafschoppenvraagstuk vraagt sowieso om een veel uitgebreidere benadering, ook in het clubvoetbal. Gaat nergens over dat nog steeds 9 van de 10 spelers niet veel verder komen dan een rollertje beneden in de hoek terwijl ze al hun hele leven voetballen. (en een slechte aanloop nemen) De Van Persie-strafschop zou studiemateriaal moeten zijn voor elke prof.

:')
pi_207146047
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2022 14:16 schreef aTypisch het volgende:

[..]
:')
Kun je nog inhoudelijk reageren?
pi_207146091
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Kun je nog inhoudelijk reageren?
Misschien moet je niet na dit toernooi doen alsof er geen aandacht wordt/is besteed aan penalty's.

Komt nogal debiel over, namelijk. Maar gelukkig ken jij geen enkele gêne.
pi_207146100
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 14:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Misschien moet je niet na dit toernooi doen alsof er geen aandacht wordt/is besteed aan penalty's.

Komt nogal debiel over, namelijk. Maar gelukkig ken jij geen enkele gêne.
Als er iets debiel overkomt is het wel alleen reageren met een. :')
pi_207146113
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als er iets debiel overkomt is het wel alleen reageren met een. :')
:)
  Moderator / Redactie FP maandag 19 december 2022 @ 14:27:34 #294
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207146192
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 14:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Misschien moet je niet na dit toernooi doen alsof er geen aandacht wordt/is besteed aan penalty's.

Komt nogal debiel over, namelijk. Maar gelukkig ken jij geen enkele gêne.
De pienanties waren gewoon kut met die debiele aanloopjes, eventjes inhouden, en rollertjes in de hoek. Gwoon sgietuh verdomme.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 19 december 2022 @ 14:30:13 #295
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207146210
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die hele vergelijking tussen Maradonna en Messi is toch ook eigenlijk wel belachelijk. :') Het lijkt mij overduidelijk dat Messi groter is.
Zo'n 4 centimeter groter.

Het is een onzinnige discussie natuurlijk. Maar niemand die ooit de beste Maradona zag spelen kan met rede zeggen dat Messi groter is. Hoe die speelde in een tijd dat er nog échte beenhouwers op het veld stonden ...
Maar Maradona haalde absoluut niet het maximum uit zijn carrière natuurlijk. Messi heeft ontegensprekelijk een veel grotere sportieve carrière gehad dan Maradona.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 19 december 2022 @ 14:31:55 #296
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207146237
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Natuurlijk belachelijk dat dit nog niet eerder gebeurd is. Maar het strafschoppenvraagstuk vraagt sowieso om een veel uitgebreidere benadering, ook in het clubvoetbal. Gaat nergens over dat nog steeds 9 van de 10 spelers niet veel verder komen dan een rollertje beneden in de hoek terwijl ze al hun hele leven voetballen. (en een slechte aanloop nemen) De Van Persie-strafschop zou studiemateriaal moeten zijn voor elke prof.

Als je hem hard genoeg in de bovenhoek trapt (maakt niet uit of het links of rechts is) is het gewoon volstrekt onmogelijk dat de keeper hem pakt. Zijn reactietijd ligt namelijk hoger dan de tijd die de bal nodig heeft om binnen te gaan ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207146271
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Als je hem hard genoeg in de bovenhoek trapt (maakt niet uit of het links of rechts is) is het gewoon volstrekt onmogelijk dat de keeper hem pakt. Zijn reactietijd ligt namelijk hoger dan de tijd die de bal nodig heeft om binnen te gaan ...
Exact, maar toch neemt vrijwel niemand hem zo. Onbegrijpelijk.
pi_207146282
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Als je hem hard genoeg in de bovenhoek trapt (maakt niet uit of het links of rechts is) is het gewoon volstrekt onmogelijk dat de keeper hem pakt. Zijn reactietijd ligt namelijk hoger dan de tijd die de bal nodig heeft om binnen te gaan ...
Ohja, gewoon even in de bovenhoek knallen
  maandag 19 december 2022 @ 14:40:08 #299
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207146346
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 14:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ohja, gewoon even in de bovenhoek knallen
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207146442
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar je verleden qua clubs bepaalt dan weer niet of je een goede keeper bent qua penalty's..
Dat klopt. Dat bepaal je tijdens speciale trainingssessies in Zeist met Frans Hoek en 'n volleybalcoach erbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')