abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207144191
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef Marcoss het volgende:
CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022.. is dat serieus een ding ja?
Nee. Da's gewoon een oefenpotje.
pi_207144201
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef Marcoss het volgende:
CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022.. is dat serieus een ding ja?
Gewoon een officiële prijs ja. Soort supercup voor landenteams. Nederland liet deze prijs in 1989 lopen omdat we al zoveel prijzen hadden. :') Nederlandgod.

quote:
Er zijn slechts drie edities gespeeld; in 1985, 1993 en 2022. In 1989 zou het Nederlands elftal als regerend Europees kampioen tegen Uruguay spelen, maar omdat er geen geschikte datum kon worden gevonden, is die wedstrijd nooit gespeeld.
  maandag 19 december 2022 @ 12:24:30 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207144220
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef Marcoss het volgende:
CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022.. is dat serieus een ding ja?
Weer zo'n verzonnen cupje al is het wel goed dat UEFA en CONMEBOL samenwerken om de nog grotere engnek die Infantino heet een beetje weerstand te bieden.
pi_207144234
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Weer zo'n verzonnen cupje al is het wel goed dat UEFA en CONMEBOL samenwerken om de de grotere engnek die Infantino heet een beetje weerstand te bieden.
Ja prima allemaal maar je kunt hem maar beter winnen als je de kans hebt. Nederland laat dat soort prijzen altijd lekker lopen.

quote:
Koeman: 'We worden niet gehuldigd bij een zege en we gaan niet gek doen'
pi_207144255
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Weer zo'n verzonnen cupje al is het wel goed dat UEFA en CONMEBOL samenwerken om de nog grotere engnek die Infantino heet een beetje weerstand te bieden.
Bestond ook al gewoon in de tijd van Maradonna trouwens.

  maandag 19 december 2022 @ 12:33:38 #256
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207144359
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Bestond ook al gewoon in de tijd van Maradonna trouwens.

[ afbeelding ]
Is dat de obesitas-cup?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207144373
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind Olympisch goudgenot ook wel een eervolle vermelding waard in ieder geval. :D Genoeg sporters die daar hun hele leven van dromen en deze jongen is ook gewoon doodleuk Olympisch kampioen. En continentaal kampioen en wereldkampioen.

Ja, ik ga niet meer discussiëren. Ben wel om. Dit is de grootste ooit.
Ik vind geen enkele teamoverwinning iets zeggen over wie de GOAT is. Als je spelers gaat vergelijken moet je ze vergelijken op hun individuele prestaties. Qua clubverband zou je nog kunnen zeggen dat de beste spelers bij de beste clubs komen en prijzen iets zeggen, maar het gelul dat Messi nu de allergrootste is omdat hij een WK heeft gewonnen slaat werkelijk nergens op.

Dat was hij daarvoor immers al en als dat niet zo was dan zou dit daar niets aan veranderen.
pi_207144407
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Mbappe gaat die Portugees en die Argentijn voorbijsteken als allerbeste voetballer van de 21sye eeuw.
Is altijd wel de vraag natuurlijk. Dan moet hij eigenlijk nog een WK meer winnen, een paar Champions Leagues pakken en nog consequent 12 jaar lang elk jaar een goal of 40 maken. (En eigenlijk ook wel bij een grotere club dan PSG spelen.)

En wat betreft een WK meer winnen: Dat is lastig zat als je bedenkt dat we deze eeuw 6 verschillende winnaars hebben gehad. Frankrijk is goed maar het verschil met de andere Europese topteams en Brazilië is natuurlijk nog steeds minimaal. Het is niet zo dat landen als Engeland, Duitsland, Brazilië of zelfs Portugal er heel ver vanaf zitten.
  maandag 19 december 2022 @ 12:37:20 #259
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207144410
Meest corrupte WK ooit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207144427
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Is dat de obesitas-cup?
Die hele vergelijking tussen Maradonna en Messi is toch ook eigenlijk wel belachelijk. :') Het lijkt mij overduidelijk dat Messi groter is.
pi_207144447
Overigens, Messi is dan de grootste ooit, maar ik vind hem uitroepen als speler van het toernooi niet juist. Ik snap het sentiment achter die keuze, maar voor mij was de Mbappe de beste dit WK.

Of de keeper van Argentinië, maar die kreeg al een eigen prijsje.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 december 2022 @ 12:41:32 #262
284411 crew  heywoodu
pi_207144469
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Is altijd wel de vraag natuurlijk. Dan moet hij eigenlijk nog een WK meer winnen, een paar Champions Leagues pakken en nog consequent 12 jaar lang elk jaar een goal of 40 maken. (En eigenlijk ook wel bij een grotere club dan PSG spelen.)

En wat betreft een WK meer winnen: Dat is lastig zat als je bedenkt dat we deze eeuw 6 verschillende winnaars hebben gehad. Frankrijk is goed maar het verschil met de andere Europese topteams en Brazilië is natuurlijk nog steeds minimaal. Het is niet zo dat landen als Engeland, Duitsland, Brazilië of zelfs Portugal er heel ver vanaf zitten.
Veel scoren heeft toch vooral invloed op je status als beste aanvaller? Als het gaat om beste voetballer ooit moet je natuurlijk ook niet-aanvallers meenemen, en dus zeker niet zo'n groot belang hechten aan het aantal goals.

Maar goed, dat verkoopt minder shirtjes natuurlijk :+
pi_207144482
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Veel scoren heeft toch vooral invloed op je status als beste aanvaller? Als het gaat om beste voetballer ooit moet je natuurlijk ook niet-aanvallers meenemen, en dus zeker niet zo'n groot belang hechten aan het aantal goals.

Maar goed, dat verkoopt minder shirtjes natuurlijk :+
Dat is zo, maar toch springen goede aanvallers natuurlijk altijd wel het meest in het oog omdat ze het verschil maken.
pi_207144611
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Of de keeper van Argentinië, maar die kreeg al een eigen prijsje.
Die er als een achterlijke mee omging. Niveautje daar zeg

[ Bericht 0% gewijzigd door Malavita op 19-12-2022 12:59:20 ]
  maandag 19 december 2022 @ 12:56:40 #265
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207144686
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, Messi is dan de grootste ooit, maar ik vind hem uitroepen als speler van het toernooi niet juist. Ik snap het sentiment achter die keuze, maar voor mij was de Mbappe de beste dit WK.

Of de keeper van Argentinië, maar die kreeg al een eigen prijsje.
Mbappe kreeg ook al de topschutterstrofee natuurlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 19 december 2022 @ 13:18:13 #266
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207145041
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Daarom
Moet je zien hoe hij zich aan Messi vastklampt. Schaamteloos.

twitter
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207145414
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2022 09:58 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
En hij zet op het juiste moment een stap naar voren, van zijn lijn af, en duikt schuin naar voren. Zo verkleint hij zijn doel maximaal.

Zelf zou ik in een strafschoppenreeks altijd wachten. Je hebt altijd een paar spelers die falen door de druk of gewoon omdat ze niet zo goed kunnen schieten, en de bal vlakbij het midden schieten.
Iedereen weet dat je de meeste kans hebt om een penalty te stoppen door zo lang mogelijk te wachten. Behalve bij het Nederlands elftal helaas.
pi_207145452
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Moet je zien hoe hij zich aan Messi vastklampt. Schaamteloos.

[ twitter ]
Wie is die kneus met dat uitgezakte knotje?
pi_207145511
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:39 schreef Jappie81 het volgende:

[..]
Iedereen weet dat je de meeste kans hebt om een penalty te stoppen door zo lang mogelijk te wachten. Behalve bij het Nederlands elftal helaas.
Martinez had juist succes op dit WK door relatief vroeg een hoek te kiezen.. denk niet dat Noppert eerder dook, echter anticipeerden de Argentijnen daar beter op
pi_207145599
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Mbappe kreeg ook al de topschutterstrofee natuurlijk ...
Klopt, maar ik vind het allemaal wat te gemaakt dat Messi dan ook nog de prijs voor beste speler krijgt. WK op zijn laatste toernooi en dan moet dat ook nog even voor de boeken. Ik houd daar niet zo van, dat soort symbolische geneuzel voor de geschiedenis.

Waarom moet dat een speler uit de finale zijn? Ik vind dat er bij Marokko wel wat spelers op het veld stonden die op mij meer indruk hebben gemaakt dan Messi. En Modric heeft op mij ook meer indruk gemaakt dan Messi.

Messi is wat mij betreft onbetwist de nummer 1 van zijn generatie, daar kan wat mij betreft geen discussie over zijn. En ik denk dat hij de allergrootste allertijden is, al zijn vergelijkingen over decennia terug altijd lastig omdat het voetbal zo anders is. Maar hoe ik naar Messi zijn carrière kijk is niet veranderd door deze wedstrijd of dit toernooi. Hooguit dat ik nog wat verder ben afgeknapt op zijn karakter.
pi_207145638
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Martinez had juist succes op dit WK door relatief vroeg een hoek te kiezen.. denk niet dat Noppert eerder dook, echter anticipeerden de Argentijnen daar beter op
Ik had ook niet het idee dat Martinez bijzonder lang wachtte. Maar hij springt zo goed getimed schuin naar voren dat als hij de hoek juist heeft hij hem vrijwel altijd pakt. Zelden gezien, eerlijk gezegd en behoorlijk onder de indruk.

Dat het verder een doorgesnoven nazi is, is wat jammer.
pi_207145649
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt, maar ik vind het allemaal wat te gemaakt dat Messi dan ook nog de prijs voor beste speler krijgt. WK op zijn laatste toernooi en dan moet dat ook nog even voor de boeken. Ik houd daar niet zo van, dat soort symbolische geneuzel voor de geschiedenis.

Waarom moet dat een speler uit de finale zijn? Ik vind dat er bij Marokko wel wat spelers op het veld stonden die op mij meer indruk hebben gemaakt dan Messi. En Modric heeft op mij ook meer indruk gemaakt dan Messi.

Messi is wat mij betreft onbetwist de nummer 1 van zijn generatie, daar kan wat mij betreft geen discussie over zijn. En ik denk dat hij de allergrootste allertijden is, al zijn vergelijkingen over decennia terug altijd lastig omdat het voetbal zo anders is. Maar hoe ik naar Messi zijn carrière kijk is niet veranderd door deze wedstrijd of dit toernooi. Hooguit dat ik nog wat verder ben afgeknapt op zijn karakter.
Hij stond dit keer in ieder geval in de top-5 qua spelers van het toernooi (of hij de beste was, kun je inderdaad over twijfelen), dat is in ieder geval al beter dan in 2014..
pi_207145684
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Hij stond dit keer in ieder geval in de top-5 qua spelers van het toernooi (of hij de beste was, kun je inderdaad over twijfelen), dat is in ieder geval al beter dan in 2014..
Het is de eerste keer dat hij op een WK wist te presteren bij Argentinië.

Maar ik heb vooral enorm genoten van Modric en Amrabat. Van die laatste vooral omdat ik het totaal niet had verwacht dat hij zo'n baas zou zijn bij Marokko.
pi_207145685
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik had ook niet het idee dat Martinez bijzonder lang wachtte. Maar hij springt zo goed getimed schuin naar voren dat als hij de hoek juist heeft hij hem vrijwel altijd pakt. Zelden gezien, eerlijk gezegd en behoorlijk onder de indruk.

Dat het verder een doorgesnoven nazi is, is wat jammer.
ik vind het wel hilarisch dat ze dan bij argentinië wél echt goed zijn in penalty's door de keeper

deze keeper volgens wiki ook pas 2 seizoenen veel aan het keepen, maar dan niet bij GAE en Heerenveen maar bij Aston Villa
pi_207145704
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is de eerste keer dat hij op een WK wist te presteren bij Argentinië.

Maar ik heb vooral enorm genoten van Modric en Amrabat. Van die laatste vooral omdat ik het totaal niet had verwacht dat hij zo'n baas zou zijn bij Marokko.
Ja, klopt, maar in 2014 werd hij ook speler van het toernooi, terwijl hij toen vrij weinig indruk maakte..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')