abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207142969
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In 120+3 zo'n kans op de wereldtitel missen trouwens. :D Was er 4 jaar geleden nog niet bij die jongen dus dat maakt het voor hem allemaal wel extra pijnlijk.

Wij zijn er nog steeds goed ziek van dat Cassilias zijn grote teen tegen de bal van Robben kreeg, maar als je dan deze ziet met twee man op de keeper en daar Mbappe helemaal vrij..... _O-
  maandag 19 december 2022 @ 10:50:15 #227
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207143014
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:22 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Op zo'n moment wil je vooral zelf de held worden, lijkt me. Maar dat ging nu even mis ja
Ik denk niet dat ie daaraan dacht, maar gewoon niet meer het overzicht had en alleen maar dacht aan zo hard mogelijk die bal inschieten.

Als ie hem had afgelegd was de pass vast mislukt
pi_207143022
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 10:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wij zijn er nog steeds goed ziek van dat Cassilias zijn grote teen tegen de bal van Robben kreeg, maar als je dan deze ziet met twee man op de keeper en daar Mbappe helemaal vrij..... _O-
Ja niet normaal natuurlijk. Scheelt verder wel dat ze al een (of eigenlijk twee als je 98 meerekent) op zak hebben. :') Dat maakt de kater toch wat kleiner.
pi_207143033
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ie daaraan dacht, maar gewoon niet meer het overzicht had en alleen maar dacht aan zo hard mogelijk die bal inschieten.

Als ie hem had afgelegd was de pass vast mislukt
Als je de herhaling een paar keer ziet in slowmotion dan zie je dat hij echt tijd heeft en zelfs nog even naar Mbappé lijkt te kijken. Toch wel bizar.
pi_207143034
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja niet normaal natuurlijk. Scheelt verder wel dat ze al een (of eigenlijk twee als je 98 meerekent) op zak hebben. :') Dat maakt de kater toch wat kleiner.
Denk wel dat dat enkel geldt voor de spelers die er in 2018 ook bij waren
  maandag 19 december 2022 @ 10:54:49 #231
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207143065
quote:


Daarom
  maandag 19 december 2022 @ 11:06:16 #232
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207143168
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ie daaraan dacht, maar gewoon niet meer het overzicht had en alleen maar dacht aan zo hard mogelijk die bal inschieten.

Als ie hem had afgelegd was de pass vast mislukt
Als ie hem had afgelegd en die pass komt niet aan zegt iedereen "waarom trap je verdorie niet zelf vanop die plek" ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 19 december 2022 @ 11:30:48 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207143446
quote:
19s.gif Op maandag 19 december 2022 10:02 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Als je kijkt naar de laatste drie wedstrijden heeft Argentinië prima tot goed gespeeld, en in ieder geval beter dan hun tegenstanders. Een weinig sympathieke, maar wel terechte wereldkampioen.
Ze gingen dan ook niet voor de sympathie prijs maar uiteindelijk zie je dat je met een redelijke selectie die gedisciplineerd speelt met 1 of 2 toppers die het verschil kunnen maken heel ver kan komen, hun spelopvatting was iig positief, ze speelden om te winnen.
pi_207143480
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 09:14 schreef Jappie81 het volgende:

[..]
Die keeper ziet er redelijk doorgesnoven uit, wordt er nog op doping getest?
Hij was niet de enige aan Argentinië kant. Messi stond ook volledig strak, ook na de wedstrijd tegen Nederland.

Overigens was toen in de rust voor de verlenging ook te zien dat de spelers iets in de hand gedrukt kregen. Zal vast onschuldig zijn allemaal, kan me niet voorstellen dat de hele selectie aan de pep middelen zit.
pi_207143509
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij was niet de enige aan Argentinië kant. Messi stond ook volledig strak, ook na de wedstrijd tegen Nederland.

Overigens was toen in de rust voor de verlenging ook te zien dat de spelers iets in de hand gedrukt kregen. Zal vast onschuldig zijn allemaal, kan me niet voorstellen dat de hele selectie aan de pep middelen zit.
Gelukkig bleef Paredes het hele toernooi rustig :D
pi_207143579
  maandag 19 december 2022 @ 11:42:04 #237
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207143587
Argentinie op vijf lachwekkende penalties naar de WK-titel. Nou, geweldig!

  maandag 19 december 2022 @ 11:43:30 #238
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207143607
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Gelukkig bleef Paredes het hele toernooi rustig :D
Die is altijd zo, als je hem nog pepmiddelen geeft dan explodeert ie :')
pi_207143819
quote:
Wat een onzin vergelijkingen dit. Pak lekker de statistieken die in je voordeel van je argument zijn en negeer de rest.
Messi-Mbappe

Jeugd WK: 1-0
Olympische spelen: 1-0
Champions League: 2-0
World Cup: 0-1

Kan ook zo zijn dat Kylian ergens rond z'n 27ste geblesseerd raakt en geen bal fatsoenlijk meer kan raken zonder pijn. Zoals met Marco van Basten.

We genieten gewoon verder van de tovenaars. We zien wel dat de toekomst brengt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207143826
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:42 schreef RamboDirk het volgende:
Argentinie op vijf lachwekkende penalties naar de WK-titel. Nou, geweldig!

[ afbeelding ]
Zuur!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207143884
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In 120+3 zo'n kans op de wereldtitel missen trouwens. :D Was er 4 jaar geleden nog niet bij die jongen dus dat maakt het voor hem allemaal wel extra pijnlijk.

Welk moment bedoel je precies? Kan het niet zo goed zien door de verticale stand..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 19 december 2022 @ 12:03:06 #242
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207143984
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat een onzin vergelijkingen dit. Pak lekker de statistieken die in je voordeel van je argument zijn en negeer de rest.
Messi-Mbappe

Jeugd WK: 1-0
Olympische spelen: 1-0
Champions League: 2-0
World Cup: 0-1

Kan ook zo zijn dat Kylian ergens rond z'n 27ste geblesseerd raakt en geen bal fatsoenlijk meer kan raken zonder pijn. Zoals met Marco van Basten.

We genieten gewoon verder van de tovenaars. We zien wel dat de toekomst brengt.
Mbappé heeft dit WK ook alweer aardig wat aanslagen moeten verwerken. Denk dat er 4 spelers hard op z'n voet zijn gaan staan, knap dat ie überhaupt alles heeft kunnen uitspelen
pi_207144008
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ze gingen dan ook niet voor de sympathie prijs maar uiteindelijk zie je dat je met een redelijke selectie die gedisciplineerd speelt met 1 of 2 toppers die het verschil kunnen maken heel ver kan komen, hun spelopvatting was iig positief, ze speelden om te winnen.
Precies.

Het zijn geen Japanners of Koreanen.
pi_207144019
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Mbappé heeft dit WK ook alweer aardig wat aanslagen moeten verwerken. Denk dat er 4 spelers hard op z'n voet zijn gaan staan, knap dat ie überhaupt alles heeft kunnen uitspelen
Klopt, maar geloof niet dat iemand bij Messi had verwacht dat hij zonder zware blessures op z'n 35e nog topfit een eindtoernooi zou spelen. Die heeft het ook "overleefd"

Maar het kan ook opeens klaar zijn ja
pi_207144073
Sinds Maradona's dood:
•Copa América 2021
•CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022
•World Cup 2022

twitter


pi_207144148
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:10 schreef Nober het volgende:
Sinds Maradona's dood:
•FIFA Youth World Cup 2005
•Olympic Gold 2008

•Copa América 2021
•CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022
•World Cup 2022

[ twitter ]

[ afbeelding ]
Nog even 2 toegevoegd die ook het vermelden waard zijn. .
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 19 december 2022 @ 12:19:04 #247
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207144160
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog even 2 toegevoegd die ook het vermelden waard zijn. .
Wist niet dat Diego toen al dood was :o
pi_207144165
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wist niet dat Diego toen al dood was :o
Ah, op die manier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207144167
CONMEBOL–UEFA Cup of Champions 2022.. is dat serieus een ding ja?
pi_207144180
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wist niet dat Diego toen al dood was :o
Ik vind Olympisch goudgenot ook wel een eervolle vermelding waard in ieder geval. :D Genoeg sporters die daar hun hele leven van dromen en deze jongen is ook gewoon doodleuk Olympisch kampioen. En continentaal kampioen en wereldkampioen.

Ja, ik ga niet meer discussiëren. Ben wel om. Dit is de grootste ooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')