abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195011735
Voor alle feedback, hier welkom.

Om vele dezelfde vragen over de drukke actuele COR-reeks te voorkomen, lees dit even:

Juist in tijden als deze - zonder veel irl contacten - is het enorm belangrijk als iedereen normaal mee kan posten, zeker in de drukke reeks. Mee dúrft te posten ook. Door de bomen daar het bos kunnen blijven zien.

Óók users die het virus momenteel van heel dichtbij meemaken, zowel met oudere als jonge familie/gezinsleden, of zelf. Ze hebben het zwaar. Maken zich zorgen. En nee die hoeven van jou dan echt niet te horen dat zij slechts een uitzondering zijn en het voor het gros een eitje is. Zij hebben daar op dat moment in al hun zorgen núl boodschap aan, hoe het voor anderen wel meevalt. Heb empathie of scroll door. Hak geen extra gaten in hun voor hun gevoel wellicht zinkende schepen.

Tevens is het inmiddels wel duidelijk dat het vrij logisch is als mensen zich zorgen maken of bang zijn. Ga die mensen niet uitmaken voor paniekvogel. Dat zou je namelijk ook niet tegen een ziekenhuisdirectie of arts zeggen die zich ook best zorgen maken over capaciteit, materialen etc. Zorgen zijn in deze tijd normaal en niet iets om iemand over uit te lachen. Nee, rondjes rennen met de armen in de lucht gillend dat we allemaal dood gaan is absoluut niet hetzelfde als hardop durven zeggen dat je iets zorgwekkend of eng vindt.

Over offtopic en SC:
Er staan echt heel héél duidelijke regels onderaan de OP van die reeks, al vele vele topics. Lees ze alsjeblieft. Daar vind je ook een link naar het slowchat-topic, wordt duidelijk gemeld wat er wel en niet wenselijk is in de reeks etc.

En nee we gaan niet voor elk woord of zin een lijst kunnen opstellen wat wel en niet kan. Gewoon ook een beetje zélf nadenken en rekening houden met anderen.

Rekening houden met vele mede-users die naar de reeks komen voor actualiteiten en niet voor allerhande meuk, SC, ruzie etc. Zorg dat het voor iedereen leesbaar en te volgen blijft zonder dat ze zich door een brei heen hoeven werken.

Rekening houden met al die vrijwillige crew die dit naast hun eigen forums doen en die ook weleens héél graag even willen en moeten ontspannen (zeker in deze tijd vol zorgen om familie en geliefden) of moeten werken of slapen of eten of hun andere forum bijhouden etc.

We tolereren niet het ene moment meer dan het andere moment, het is simpelweg op sommige momenten beter bij te houden dan op andere momenten. Door bovengenoemde redenen en afhankelijk van hoeveel mods op dat moment tijd en energie hebben er bovenop te zitten.

Help mee. Allemaal. Denk mee. Denk aan anderen. Denk bij elke post in de reeks heel even 'draagt deze post echt iets bij' voordat je op invoeren klikt. Dat is écht niet te veel gevraagd.

En als je zo graag god of genot wilt roepen (want ook daar moet kennelijk aparte uitleg over) zet het dan in een verder onderbouwde post waaróm je dat vindt ipv alleen dat woord in een post. Want als iedereen dat gaat roepen is het topic vol voor je het weet en kan niemand daartussen de interessantere posts vinden.

We moeten dit samen doen.
Hou rekening met elkaar. Niet alleen irl nu maar ook hier.

Dank. O+

Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.

Moderatie:
@trein2000 @capricia @Lonaa @D_A @Tijger_m

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 26-09-2020 13:05:00 ]
blablablabla
pi_195012222
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:21 schreef Elan het volgende:

[..]

De voorbeelden van nieuwsberichten over studentikoze feestjes waar men het niet zo nauw neemt met de regels en waar vervolgens mensen besmet raken zijn schering en inslag. Er komt nota bene een speciale campagne gericht op het gedrag van jongeren. Vervolgens begin jij er over dat ouderen zich heus ook niet allemaal aan de regels houden.

Dat zal maar je komt desgevraagd niet met bewijzen voor die claim, niet met cijfers en niet met nieuwsberichten waaruit dat zou blijken. Met dat soort onderbuikgevoelens kan ik gewoon niks.
Ik denk echt dat je heel zwart wit denkt. Je blijft beweren dat alle jongeren de regels overtreden. Allemaal. Denk je echt dat er geen jongeren zijn die de regels wél respecteren en zich er aan houden?

En je blijft ook beweren dat alle ouderen enorm braaf zijn. Dus ik heb me helemaal ingebeeld dat er een oudere vrouw in mijn nek stond te hijgen bij de supermarkt vanmiddag. Niet de eerste keer. Of ouderen die gewoon bij je in de lift stappen; ook al is er te weinig ruimte. Er zijn ook absoluut geen ouderen geweest die toen het niet mocht er wel op uit gingen met de trein. Die artikelen/berichten waren toentertijd natuurlijk allemaal fake news. En ouderen blijven ook braaf thuis zonder in contact te komen met kleinkinderen. Geen enkele bejaarde die de regels heeft overtreden.

Ik beweer nergens dat het de schuld is van alle ouderen. De meeste ouderen houden zich gewoon aan de regels. En veel jongeren ook. En ja, een grote groep jongeren vinden de regels inderdaad minder belangrijk, maar dat ontken ik nergens.

Jij komt overigens ook niet met een bron die bewijst wat jij claimt. Dat is dus net zo goed onderbuik. Maar dat is vast anders. Als we uit moeten gaan van jouw bron (vooral jongeren worden besmet - dus alle jongeren houden zich niet aan de maatregelen) dan kunnen we straks - als ouderen weer meer besmet raken - dus vaststellen dat ouderen zich massaal niet aan de regels houden. Ga ik onthouden.

Soms is het al genoeg om gewoon je ogen te openen en vijf minuutjes rond te kijken in een winkelcentrum. Om te zien dat er in elke leeftijdscategorie mensen zijn die schijt hebben aan de regels. Ik snap het niet zo dat je alles op de jongeren aan het schuiven bent. Maar ik heb het al zo vaak uitgelegd, weet niet waarom ik er mijn tijd nog aan verspil. Jammer dat je die onzin mag blijven posten, maar dat is niet aan mij. Duidelijk dat je aan het trollen bent voor mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2020 22:49:22 ]
pi_195013458
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk echt dat je heel zwart wit denkt. Je blijft beweren dat alle jongeren de regels overtreden. Allemaal.
Quote aub?
blablablabla
pi_195013828
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Quote aub?
Uhm, de hele discussie vanavond wellicht. Waarin ik telkens pleit dat je niet kan zeggen dat alle jongeren de regels negeren en alle ouderen braaf zijn. Waar jij elke keer tegen in ging. Lees het nog maar eens na, volgens mij begreep je me echt totaal niet.

Ja, jongeren zorgen momenteel voor de meeste besmettingen. Ontken ik nergens.

Nee, dat betekent niet dat er geen ouderen zijn die de regels overtreden. Ze zijn er. Zo zijn er ook jongeren die de regels wel serieus nemen. Nuance. Ontbrak bij jou nogal.

Kijk alleen al maar naar een publiek persoon als Grappenhaus. Niet bepaald een jonkie toch? Heeft toch echt de regels overtreden. Maar hij is waarschijnlijk de enige oudere die niet braaf was natuurlijk ;)

Duidelijker kan ik het niet verwoorden.

Begon met deze post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 17:54 schreef Elan het volgende:

[..]

:')
Nederlanders zijn juist een uiterst volgzaam volkje. Overgrote meerderheid doet keurig alles wat Rutte zegt. Alleen de jongeren zijn (soms) wat obstinaat, maar dat beeld zie je overal ter wereld.
Waarop ik in ging met de boodschap dat ik het raar vond dat je het over enkel jongeren had. Berichten erna bleef je ontkennen dat er ook mensen in andere leeftijdsgroepen zijn die soms de regels negeerden. Je zei dat mn bron vast m’n dikke duim was. Zet je al meteen een goede toon neer ook.

Later verdraaide je m’n woorden ook nog even.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 18:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik geef helemaal niemand de schuld :?
Je ziet echter aan de cijfers dat met name jongeren besmet raken op dit moment, ouderen amper. Dus jouw verhaaltje over rebelse ouderen die massaal de coronaregels aan hun laars zouden lappen is compleet uit de lucht gegrepen.
Dat massaal maakte jij er van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 19:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Uit geen enkele relevante statistiek blijkt dat ouderen zich niet aan de coronaregels zouden houden.
En ook hier ontken je dat er ouderen zijn die de regels overtreden.

Maar doe vooral alsof je niks raar hebt gezegd en ik het me allemaal inbeeld. :W

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 00:58:57 ]
pi_195015707
Goedemorgen.
Kunnen we deze discussie achter ons laten? Ieg niet hier voortzetten, in de FB.
Wat ik lees is ieg niet note waardig.
Volgens mij is het meer een kwestie van persoonlijke irritatie.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195015738

[ Bericht 100% gewijzigd door theunderdog op 12-09-2020 12:45:45 ]
pi_195016158
-het is klaar hier-

[ Bericht 98% gewijzigd door capricia op 12-09-2020 10:44:10 ]
blablablabla
pi_195016879
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 08:32 schreef capricia het volgende:
Goedemorgen.
Kunnen we deze discussie achter ons laten? Ieg niet hier voortzetten, in de FB.
Wat ik lees is ieg niet note waardig.
Volgens mij is het meer een kwestie van persoonlijke irritatie.
Prima.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 10:18:43 ]
pi_195017284
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 08:36 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/wierdduk/status/1304539529009934341

Terechte observatie van Wierd Duk. Uit onderzoek blijkt inderdaad dat vitamine D tekort de kans op overlijden door Covid verhoogd. Maar ik heb nog nooit een expert erover gehoord in een praatprogramma.
Denk dat je in het verkeerde topic post.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195018864
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 10:43 schreef capricia het volgende:

[..]

Denk dat je in het verkeerde topic post.
Uh? hoezo dan?
pi_195018943
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 12:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uh? hoezo dan?
Je wil een tweet van Wierd Duk over vitamine D in het feedback topic bespreken?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195018955
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 12:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Je wil een tweet van Wierd Duk over vitamine D in het feedback topic bespreken?
Oh, oeps. Je hebt gelijk.
pi_195022686
deze COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #833 Indian summer snap ik niet, wat wil men dan van ons horen, als het een nieuwsbericht is?
pi_195022830
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 16:59 schreef THEFXR het volgende:
deze COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #833 Indian summer snap ik niet, wat wil men dan van ons horen, als het een nieuwsbericht is?
Goede vraag. :D

Als je echt nieuws hebt, bijv de corona-besmettingen per dag, prima natuurlijk. Idem met bijv maatregelen die het kabinet neemt. Etc.

Maar er zijn ook mensen die continu dezelfde sites lopen te spammen dmv Twitter berichten. Of bijv dat iemands Twitter-mening in het topic geplempt wordt. Dat laatste is gewoon geen lekkere manier van discussiëren. Zet dan op zijn minst je eigen opinie erbij.

Ik denk dat de meeste mensen dit wel aanvoelen (jij ook).
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195022895
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 17:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Goede vraag. :D

Als je echt nieuws hebt, bijv de corona-besmettingen per dag, prima natuurlijk. Idem met bijv maatregelen die het kabinet neemt. Etc.

Maar er zijn ook mensen die continu dezelfde sites lopen te spammen dmv Twitter berichten. Of bijv dat iemands Twitter-mening in het topic geplempt wordt. Dat laatste is gewoon geen lekkere manier van discussiëren. Zet dan op zijn minst je eigen opinie erbij.

Ik denk dat de meeste mensen dit wel aanvoelen (jij ook).
ok, dan is dat iig helder
pi_195023194
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 17:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ok, dan is dat iig helder
Ook als het nieuws is kun je natuurlijk je eigen visie op dat nieuws toevoegen maar inderdaad, het was voornamelijk gericht op de linkdumps die eigenlijk geen nieuws bevatten.
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:03:15 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195029768
- Post was al verwijderd, niet nodig om hier te herhalen -

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 23:52:35 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195029787
- Nee -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 23:52:06 ]
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:04:23 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195029795
- Reactie op gemodde post -

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2020 23:52:55 ]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:26:11 #20
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195030250
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef ZarB het volgende:

[..]

Dat is dus verklikken.

Ik vraag me inmiddels af of de totale paniek gegrond is (aantal doden/ziekenhuisopnames t.o.v. het aantal besmettingen) dus ik vind het wat overdreven.
Hoe zou jij het dan vinden als een asociale feestganger een van je ouders aansteekt, die vervolgens in het ziekenhuis belandt?

We hebben allemaal een verantwoordelijkheid he. Het is ook prima mogelijk om een bescheiden feestje/happening te geven waarbij de regels wel gerespecteerd worden.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:29:38 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195030320
Waarom is mijn topic dicht? COR / Tuinfeest: politie bellen?

Schoonmaakslotje?
pi_195030763
quote:
84s.gif Op zaterdag 12 september 2020 23:29 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom is mijn topic dicht? COR / Tuinfeest: politie bellen?

Schoonmaakslotje?
Ja. Leek mij wel zo handig omdat ik al aardig wat werk had aan pagina 1.
  zaterdag 12 september 2020 @ 23:54:27 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195030772
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 23:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja. Leek mij wel zo handig omdat ik al aardig wat werk had aan pagina 1.
:)

Thnx! :)
pi_195035840
Kan iemand het postgedrag van die Noek eens onder de loep nemen?

Users tyfusdom, debiel en wat al niet noemen omdat de inhoud je niet aanstaat lijkt me niet bijdragen aan de sfeer in het centrale topic.

Is vandaag al de zoveelste keer dat ze dergelijke terminologie hanteerde.
blablablabla
pi_195036173
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 12:24 schreef Elan het volgende:

Users tyfusdom, debiel en wat al niet noemen omdat de inhoud je niet aanstaat lijkt me niet bijdragen aan de sfeer in het centrale topic.

Wat je doet is tyfus dom.
Vind jouw bijdragen als mensen special snowflakes noemen ook niet heel gezellig, Elan. Nu klink je toch echt zelf een beetje als een snowfleekje. :D
Dus hou op met het aansmeren van een ban want je krijgt gewoon een reactie op je eigen posts.
Go hard or go home
pi_195036246
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 12:24 schreef Elan het volgende:

Eens.
pi_195036354
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 12:45 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat je doet is tyfus dom.

Bedankt voor het nogmaals bevestigen van mijn punt.
blablablabla
pi_195036986
Dank voor de FB.
Dat gescheld op elkaar moet echt afgelopen zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195048461
Ey kifesh jullie gooien me reacties weg?
pi_195048540
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 22:20 schreef Nerdslayer het volgende:
Ey kifesh jullie gooien me reacties weg?
Ja, en ik adviseer je met klem om iets meer respect jegens anderen aan de dag te leggen.
zie email 27 oktober
pi_195077408
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 18:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Lijkt me nogal een uit de lucht gegrepen voorspelling. Tenzij we vanwege blijvende tekorten en aanhoudend oplopende besmettingsgevallen straks weer op het punt komen waarbij we kwetsbare ouderen voorrang moeten gaan geven op de testen en jonge mensen maar niet meer testen.
@Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.

Even voor de mods...waarom is het bericht wat Elan quote verwijderd (van Wireless)? Of ik ben blind :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2020 20:03:14 ]
pi_195077625
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

@:Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.

Even voor de mods...waarom is het bericht wat Elan quote verwijderd (van Wireless)? Of ik ben blind :P
Gokje (en sorry voor het bemoeien); Bericht van Wireless waarschijnlijk een reactie op een ander bericht wat ook verwijdert is.
pi_195077736
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

@:Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.

Was een reactie op een verwijderde post. (Volgens mij iets van dat 90+ het kennelijk niet zo nauw neemt met de regels)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195077761
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Was een reactie op een verwijderde post. (Volgens mij iets van dat 90+ het kennelijk niet zo nauw neemt met de regels)
Ah, thanks ^O^
pi_195077770
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Gokje (en sorry voor het bemoeien); Bericht van Wireless waarschijnlijk een reactie op een ander bericht wat ook verwijdert is.
Hij beweerde dat ouderen primair door hun eigen slechte gedrag besmet raakten, standaard riedeltje als ergens de studenten weer negatief ter sprake komen.
blablablabla
pi_195136123
quote:
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195163033
Kunnen we de topicpointer in het algemene topic aanpassen naar "niet op de mens spelen". Alvast bedankt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_195163239
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we de topicpointer in het algemene topic aanpassen naar "niet op de mens spelen". Alvast bedankt
Nee.
zie email 27 oktober
pi_195163263
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 14:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee.
Oh. Ik had hem al aangepast. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195163365
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 14:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh. Ik had hem al aangepast. _O-
Vind op de bal spelen nog steeds erg cismale centered. Dat kan inclusiever
Jij bent het zonnetje!!!
pi_195163469
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Vind op de bal spelen nog steeds erg cismale centered. Dat kan inclusiever
Korfbal?
Bitterbal? :+
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195182227
Waarom is mijn reactie op die Titanic-beeldspraak in het algemene topic weg?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195185038
quote:
5s.gif Op maandag 21 september 2020 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is mijn reactie op die Titanic-beeldspraak in het algemene topic weg?
Ik zie dat een collega die reactie verwijderd heeft. Maar het is sws op de man.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195186333
blablablabla
pi_195187053
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 19:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik zie dat een collega die reactie verwijderd heeft. Maar het is sws op de man.
Dat was toch helemaal niet op de man :D. Kom op zeg.
In Southern Sun
pi_195187737
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

"De kapiteins doen dat wel alleen je hebt altijd die paar opvarenden die vinden dat alles anders moet. Doorgaans springen deze opvarenden voor vrouw en kinders in de eerste de beste reddingsboot, trouwens"

Ja. Je maakt hier iemand voor laf uit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195187833
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je zet een paar users weg als laf en betweterig. En dat was al de derde post ofzo op rij die die kant op ging.
zie email 27 oktober
pi_195188467
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 21:14 schreef capricia het volgende:

[..]

"De kapiteins doen dat wel alleen je hebt altijd die paar opvarenden die vinden dat alles anders moet. Doorgaans springen deze opvarenden voor vrouw en kinders in de eerste de beste reddingsboot, trouwens"

Ja. Je maakt hier iemand voor laf uit.
En hij mij voor dom omdat ik die passagier ben die volgens hem nog niet door heeft dat het schip zinkt. Zo kan ik het ook.

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je zet een paar users weg als laf en betweterig. En dat was al de derde post ofzo op rij die die kant op ging.
Die wil ik dan wel zien want dat is pertinent niet waar.
In Southern Sun
pi_195200827
Een paar dagen geleden is er al een modbreak geweest over de wildgroei aan geïsoleerde tweets zonder context. Wellicht kan een moderator dit weer eens onder de aandacht brengen, omdat er momenteel een exponentiële groei aan het plaatsvinden is. En je kunt beter nu ingrijpen dan dat we straks hele topics vol tweets hebben en we een aantal tweets moeten overplaatsen naar Twitter.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195200859
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:05 schreef DireStraits7 het volgende:
Een paar dagen geleden is er al een modbreak geweest over de wildgroei aan geïsoleerde tweets zonder context. Wellicht kan een moderator dit weer eens onder de aandacht brengen, omdat er momenteel een exponentiële groei aan het plaatsvinden is. En je kunt beter nu ingrijpen dan dat we straks hele topics vol tweets hebben en we een aantal tweets moeten overplaatsen naar Twitter.
Eens.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 22 september 2020 @ 17:17:58 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195202221
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Eens.
Including die random Red Team flyering van welbekende user. We weten nu onderhand wel waar die groep voor staat, het begint echt bloedirritant te worden dat we hier elke scheet van ze moeten lezen.
pi_195207205
Kifesh jullie gooien me reacties weg vieze overheid pijpende kk racisten
pi_195207232
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:16 schreef Nerdslayer het volgende:
Kifesh jullie gooien me reacties weg vieze overheid pijpende kk racisten
Dank je voor deze opbouwende kritiek.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195207345
oepsie verkeerde topic :)
pi_195207386
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Including die random Red Team flyering van welbekende user. We weten nu onderhand wel waar die groep voor staat, het begint echt bloedirritant te worden dat we hier elke scheet van ze moeten lezen.
Nee. Dat is discussie materiaal. Je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Als er enkel een dump is van tweets etc, dan vind ik dat niet goed genoeg. Maar een andere visie die ook door de user onderbouwd wordt, is gewoon welkom.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195207397
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:23 schreef quirina het volgende:
oepsie verkeerde topic :)
Ik ga even omschakelen. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195210260
Excuus, per ongeluk TR gedaan ipv quote.
Tis al laat :@
pi_195210264
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 02:37 schreef FYazz het volgende:
Afgevinkt ^O^
zie email 27 oktober
pi_195215061
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 02:37 schreef FYazz het volgende:
Wij beraden ons op stappen.
pi_195247223
COR / Corona is minder gevaarlijk dan we eerst dachten. Maatregelen onzinnig

Deze moderator noemt een bepaald onderwerp, wanneer iemand een belangrijke discussie aan wil slingeren; 'propaganda'
Zelf ziet hij mijn inziens totaal niet in dat hij diegene is die zijn eigen propaganda verspreidt (ik vind namelijk dat zijn posts puur gebaseerd zijn op propaganda.)

Als we een individuele mening van een persoon bepalend laten zijn over wat wel of geen propaganda is zijn we hier denk ik snel uitgepraat.
pi_195247280
Als we naar de maatstaf van deze moderator gaan handelen laten we dit hele subforum dan ook bij de naam noemen en het veranderen van 'corona' naar 'WHO en overheidspropaganda'
  vrijdag 25 september 2020 @ 10:49:06 #63
65846 Bocaj
47th President.
pi_195247331

Ik zou graag even van meerdere moderatoren @capricia @trein2000 @Lonaa hun mening willen lezen en niet alleen van Tiger!
Hoezo propaganda FvD? Het zijn openbare 2e kamer beelden en openbare vragen...
pi_195247352
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:49 schreef Bocaj het volgende:

Ik zou graag even van meerdere moderatoren @:capricia @:trein2000 @:Lonaa hun mening willen lezen en niet alleen van Tiger!
Dit slotje snap ik ook niet.

Ik was al bezig met in mijn hoofd een reactie te tikken hoe achterlijk Baudet in deze is, maar dat kon dus niet.
pi_195247472
Ik snap het slotje ook niet. Zijn er post weggehaald?
  vrijdag 25 september 2020 @ 10:57:18 #66
65846 Bocaj
47th President.
pi_195247487
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:56 schreef potjecreme het volgende:
Ik snap het slotje ook niet. Zijn er post weggehaald?
Volgens mij niet... stond er nog maar net...
pi_195247507
Sowieso erg vreemd om in COR te verwijzen naar het centrale FVD topic dat volgens mij POL staat.
pi_195251614
Volslagen belachelijk slotje. Of je nu voor, tegen of neutraal bent: het is een interessant topic.

Politieke voorkeur moderator mag nooit de reden zijn om een topic te sluiten.

Walgelijk dit.
  zaterdag 26 september 2020 @ 10:14:27 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195263393
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:39:35 #70
65846 Bocaj
47th President.
pi_195269216
Moet dat nou weer @Tijger_m ?
Het is dat ik hier niet wil gaan schelden maar een pakkenkoek ben je toch zeker wel! :Y
pi_195269266
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:49 schreef Bocaj het volgende:

Ik zou graag even van meerdere moderatoren @:capricia @:trein2000 @:Lonaa hun mening willen lezen en niet alleen van Tiger!
Komt een moderator hier nog op terug of is weer eens vingers in de oren en doen alsof er niets gebeurt is?
pi_195269341
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:39 schreef Bocaj het volgende:
Moet dat nou weer @:Tijger_m ?
Het is dat ik hier niet wil gaan schelden maar een pakkenkoek ben je toch zeker wel! :Y
Je postte een persoonlijke aanval. Ik heb jouw post daarop gemod.
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:48:31 #73
65846 Bocaj
47th President.
pi_195269368
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je postte een persoonlijke aanval. Ik heb jouw post daarop gemod.
Nou nou nou persoonlijke aanval... Ik noemde een bang poesje... :')
Ik ken Nikon al langer als vandaag hoor! Die ligt daar echt niet wakker van....
pi_195269434
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:48 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nou nou nou persoonlijke aanval... Ik noemde een bang poesje... :')
Ik ken Nikon al langer als vandaag hoor! Die ligt daar echt niet wakker van....
Het boeit totaal niet of Nikon daar wakker van ligt. Het hoort hier niet thuis. Als je zo nodig Nikon dat wil laten weten stuur je maar een DM.
  zaterdag 26 september 2020 @ 16:52:35 #75
65846 Bocaj
47th President.
pi_195269450
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het boeit totaal niet of Nikon daar wakker van ligt. Het hoort hier niet thuis. Als je zo nodig Nikon dat wil laten weten stuur je maar een DM.
Oké baas!
pi_195269576
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Komt een moderator hier nog op terug of is weer eens vingers in de oren en doen alsof er niets gebeurt is?
Simpel gezegd, FvD filmpjes zijn propaganda en fake news, er word geknipt en geplakt in vragen en antwoorden door de FvD, interupties worden verwijderd, antwoorden worden ingekort, soms worden antwoorden op andere vragen geplakt achter vragen van Baudet. Kortom, niet acceptabel als bron in COR. Prima in het FvD topic in POL overigens.

Als je een filmpje van de vragen zonder edits post vanuit de 2e Kamer of via het kanaal van de 2e Kamer is er niks aan de hand. Blijft nog de vraag of dit een COR of een POL topic is maar dat terzijde.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 16:59:29 ]
pi_195269621
quote:

[..]

Je gaat hier geen moderators vinden die elkaar openlijk gaan bekritiseren. Ik sta achter wat de mede mods doen. En dat zal ook voor mijn andere collega's gelden die genoemd zijn in die post.

Als je het daar niet mee eens bent, kun je beter een FA inschakelen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195269625
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Simpel gezegd, FvD filmpjes zijn propaganda en fake news, er word geknipt en geplakt in vragen en antwoorden door de FvD, interupties worden verwijderd, antwoorden worden ingekort, soms worden antwoorden op andere vragen geplakt achter vragen van Baudet. Kortom, niet acceptabel als bron in COR. Prima in het FvD topic in POL overigens.

Als je een filmpje van de vragen zonder edits post vanuit de 2e Kamer of via het kanaal van de 2e Kamer is er niks aan de hand. Blijft nog de vraag of dit een COR of een POL topic is maar dat terzijde.
Het is ontzettend lastig toe te geven dat het vooral je FvD haat was die het topic sloot he?
pi_195269641
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Je gaat hier geen moderators vinden die elkaar openlijk gaan bekritiseren. Ik sta achter wat de mede mods doen. En dat zal ook voor mijn andere collega's gelden die genoemd zijn in die post.

Als je het daar niet mee eens bent, kun je beter een FA inschakelen.
Waar heb jij het nou weer allemaal over?

Ik vraag gewoon waarom er nog geen reactie op een klacht van iemand anders is.
pi_195269681
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer allemaal over?

Ik vraag gewoon waarom er nog geen reactie op een klacht van iemand anders is.
Je vraagt een reactie op deze post;
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #5

En die geef ik je.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195269691
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Je vraagt een reactie op deze post;
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #5

En die geef ik je.
Reageer dan op die post?
pi_195269712
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Reageer dan op die post?
Dat was mijn antwoord.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195269722
quote:

[..]

Het laatste. Niks mis met een keer erkennen dat je fout zit
  zaterdag 26 september 2020 @ 17:04:40 #84
65846 Bocaj
47th President.
pi_195269729
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:58 schreef Tijger_m het volgende:
Dat is nogal een beschuldiging!
pi_195269734
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Het is ontzettend lastig toe te geven dat het vooral je FvD haat was die het topic sloot he?
Had je ook nog een serieus punt of laat je het hierbij?
pi_195269744
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:04 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat is nogal een beschuldiging!
Nee, dat is een feit. Je kunt het bewonderen in het FvD topic waar iemand 2 filmpjes naast elkaar heeft gezet, een van Baudets FvD en de live uitzending. De verschillen zijn significant.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 17:06:32 ]
pi_195269775
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Had je ook nog een serieus punt of laat je het hierbij?
:?

Ik heb geen echt punt, je bent gewoon een moderator die echt in alles zijn politieke afkeur laat blijken. Telkens. Opnieuw.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 17:08:02 ]
pi_195269789
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat was mijn antwoord.
Nou, ik denk dat de andere user die dit ter sprake bracht je antwoord zal waarderen. Ofzo.
pi_195269819
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

:?

Ik heb geen echt punt, je bent gewoon een moderator die echt in alles zijn politieke afkeur laat blijken. Telkens. Opnieuw.
Ik waardeer je objectieve input.
pi_195269903
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:42 schreef Socios het volgende:
Volslagen belachelijk slotje. Of je nu voor, tegen of neutraal bent: het is een interessant topic.

Politieke voorkeur moderator mag nooit de reden zijn om een topic te sluiten.

Walgelijk dit.
Niets met mijn voorkeur te maken, alles te maken met de bron van de filmpjes. Daar zit het probleem, de FvD gebruiikt openbare beelden en edit die en edit de vragen en antwoorden. Daarmee is het propaganda en geen feitelijk verslag van het debat.

Als hetzelfde gepost word met openbaar, ongewijzigd, beeldmateriaal is er geen probleem. Daar zit geen enkele politieke voorkeur achter alleen een voorkeur voor correcte informatie en dat is in ieders belang ongeachte zijn of haar politieke voorkeur.

Lang verhaal kort, het is het tegenovergestelde van wat jij denkt. Ik ben neutraal in dit verhaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 17:17:35 ]
  zaterdag 26 september 2020 @ 17:42:44 #91
65846 Bocaj
47th President.
pi_195270344
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dat is een feit. Je kunt het bewonderen in het FvD topic waar iemand 2 filmpjes naast elkaar heeft gezet, een van Baudets FvD en de live uitzending. De verschillen zijn significant.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
Niets met mijn voorkeur te maken, alles te maken met de bron van de filmpjes. Daar zit het probleem, de FvD gebruiikt openbare beelden en edit die en edit de vragen en antwoorden. Daarmee is het propaganda en geen feitelijk verslag van het debat.
Godsammekraken... Nu moet Bocaj toch ff door het stof... :')
Baudet heeft daar inderdaad lopen knippen! Wat een stouterd! :(
pi_195270643
Moderator zou het sieren door gewoon objectief te blijven! FVD heeft politieke standpunten en die worden openbaar gemaakt.
Dat dit propaganda zou zijn is de mening van deze moderator.
pi_195270752
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
Moderator zou het sieren door gewoon objectief te blijven! FVD heeft politieke standpunten en die worden openbaar gemaakt.
Dat dit propaganda zou zijn is de mening van deze moderator.

Ik ben objectief en ik verwacht dat een OP een objectieve bron in COR geeft over een openbaar kamerdebat waar niet in gesneden of geedit is om een partij er goed uit te laten zien. Ik ben geen fan van Rutte of Baudet, het kan mij ook totaal niets schelen wie wie afmaakt of te kijk zet.

Voor partij politieke denkbeelden is er een centraal FvD topic in POL.

Nota bene; de praktijk om kamerdebatten te editten en creatief te veranderen van inhoud is niet voorbehouden aan de FvD, andere partijen doen het ook en daar pas ik dezelfde standaard op toe.

PS:
quote:
Propaganda is het proberen te beïnvloeden van andermans opinie. Propaganda heeft als doel mensen over te halen. Het woord is afkomstig uit het Latijn en betekent 'uitbreiden' of 'voortplanten'. Van oorsprong betekent propaganda dan ook het verspreiden van een bepaalde boodschap.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 18:14:29 ]
pi_195270846
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben objectief en ik verwacht dat een OP een objectieve bron in COR geeft over een openbaar kamerdebat waar niet in gesneden of geedit is om een partij er goed uit te laten zien. Ik ben geen fan van Rutte of Baudet, het kan mij ook totaal niets schelen wie wie afmaakt of te kijk zet.

Voor partij politieke denkbeelden is er een centraal FvD topic in POL.

Nota bene; de praktijk om kamerdebatten te editten en creatief te veranderen van inhoud is niet voorbehouden aan de FvD, andere partijen doen het ook en daar pas ik dezelfde standaard op toe.

PS:
[..]

Waarom zou je het hele politieke kamerdebat buiten dit subforum houden?
Het coronabeleid heeft toch juist van alles met politiek te maken.
Nogmaals, ik denk niet dat het verstandig is om te gaan bepalen wat wel en wat geen propaganda is in deze tijd en juist verschillende denkbeelden naast elkaar te zetten en vanuit daar de discussie aan te gaan.

Edit: iedereen heeft daarentegen volgens mij natuurlijk wel gewoon het recht om iets propaganda te vinden. Maar om topics te sluiten die een ander geluid dan het reguliere laten horen omdat dit propaganda zou moeten zijn gaat mij te ver en doet volgens mij de discussie(s) ook geen goed.
pi_195270890
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:20 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Waarom zou je het hele politieke kamerdebat buiten dit subforum houden?
Het coronabeleid heeft toch juist van alles met politiek te maken.
Nogmaals, ik denk niet dat het verstandig is om te gaan bepalen wat wel en wat geen propaganda is in deze tijd en juist verschillende denkbeelden naast elkaar te zetten en vanuit daar de discussie aan te gaan.
Ik heb geen probleem met dat topic, ik heb een probleem met het feit dat de geposte filmpjes het debat niet naar waarheid weergeven. Dus open het topic gewoon opnieuw maar dan met een beeldverslag van hoe het werkelijk verliep.

Als je meent wat je zegt dan zou je daar volledig achter staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 18:24:10 ]
pi_195270966
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met dat topic, ik heb een probleem met het feit dat de geposte filmpjes het debat niet naar waarheid weergeven. Dus open het topic gewoon opnieuw maar dan met een beeldverslag van hoe het werkelijk verliep.

Als je meent wat je zegt dan zou je daar volledig achter staan.
Ik sta volledig achter dat een ieder vrij moet zijn om bepaalde bijdragen te leveren aan deze discussies zodat we het onderwerp van meerdere kanten kunnen belichten zonder dat daar een moderator voor bepaald of iets wel of niet toelaatbaar is.

Dat is mijn mening en ik lees zeker wel, misschien lees ik niet volledig naar jouw wensen van hoe ik jouw inziens hoor te lezen; maar ik lees wel.
En zolang ik mij kan uiten zal ik dat doen.
Niet om mijn mening hier aan anderen op te dringen maar om een objectief onderzoek te doen naar deze materie.
pi_195271000
Als iemand hier onwaarheden roept is het mijn eigen verantwoordelijkheid die wel onwaarheden wel of niet te geloven. Maar ook al is iets onwaar (in mijn ogen) , vind ik nog niet dat diegene die de onwaarheden verspreidt maar verbannen moet worden van dergelijke berichtgeving als in dit voorbeeld het openen van een topic

Dan zie ik er persoonlijk meer in de dialoog aan te gaan van het hoe em waarom iets wel of niet waar is.

Een beetje de charme van een openbaar forum.
pi_195271083
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef HetDonkertAan het volgende:
Als iemand hier onwaarheden roept is het mijn eigen verantwoordelijkheid die wel onwaarheden wel of niet te geloven. Maar ook al is iets onwaar (in mijn ogen) , vind ik nog niet dat diegene die de onwaarheden verspreidt maar verbannen moet worden van dergelijke berichtgeving als in dit voorbeeld het openen van een topic

Dan zie ik er persoonlijk meer in de dialoog aan te gaan van het hoe em waarom iets wel of niet waar is.

Een beetje de charme van een openbaar forum.
Heeft niks met geloven te maken. Het is gewoon objectief vast te stellen dat FvD loopt te knippen en daarmee de waarheid geweld aan doet.
zie email 27 oktober
pi_195272018
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 18:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Heeft niks met geloven te maken. Het is gewoon objectief vast te stellen dat FvD loopt te knippen en daarmee de waarheid geweld aan doet.
Het gaat om deze filmpjes:

Hier zou dan ik geknipt zijn. Geloof ik best maar doet dat af aan het punt dat meneer Baudet wil maken?
In principe is zowat elk filmpje een knap in elkaar geknipt stukje videowerk.
Je kunt wanneer je een link tegenkomt waarin volgens jouw de wasrheid letterlijk verknipt naar voren komt dit toch ook benoemen in plaats van het topic maar te sluiten?

Als ik die 2 filmpjes zie; zie ik inderdaad niet het geknip waar Tijger_M op doelt.
Dat er in geknipt is geloof ik graag.
Dat erin geknipt is om een bepaalde stelling kracht bij te zetten geloof ik ook graag.

Mocht het dan zo zijn dat er inderdaad geknipt is veronderstel ok dat het te maken heeft met dat Rutte niet direct op de vraag van Baudet antwoordt maar dat hier wel lijkt te doen;
Ook al mocht deze creativiteit zo zijn toegepast wil ik graag onderkennen dat het niets anders is dan Rutte zijn eigen woorden die ze hier laten zien... Dat het niet helemaal fair is om op deze manier te knippen ben ik het wel mee eens.

Maar zelf weet ik dus niet of dit is gebeurt daarvoor hebben we het authentieke beeldmateriaal nodig van dit debat.

Dat je tegenwoordig een bepaalde richting op wordt gestuurd middels media, politiek en wat al niet dmv doelbewuste manipulatie is haast geen ontkomen aan.
Mocht er hier zo hard op zogenaamde doelbewuste manipulatie worden opgetreden wil ik de heren en dames moderators veel succes wensen bij het tegengaan van alles wat in deze definiëring van propaganda kan worden vastgesteld mbt. het coronavirus te verwijderen en niet meer door te laten op het forum hier.

En ik wil jullie graag adviseren om het blikveld wat betreft propaganda enigzins te verruimen.
pi_195284817
Sorry, maar dit kan toch echt niet in de hoofdthread? Waarom wordt dit toegestaan, voor je het weet heb je een hele reeks aandachtzoekers die komen posten over hoe ze boven de wc hingen en bijna moesten braken, en dan dat advies :') :

quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:23 schreef Faerlina91 het volgende:
ik heb deze maandag rijles gehad en die rijschool heeft een paar keer leerlingen laten uitstappen die verkouden waren en verder doe ik werk waar ik binnen de 1.5m met mensen in contact ben en zij waren ook al wat snotterig dus ik weet niet wat en hoe ik iets heb opgelopen.

bedankt voor jullie reacties ik zal dan morgen wel testen inderdaad. Ik voel mij nog niet heel fit. Ik heb 2 dagen niet veel gegeten eigenlijk sinds vandaag heb ik wel weer trek in iets en gaat er wel wat in.

P.S. ik heb een vraag weet iemand misschien hoe dit kwam?
Donderdag heb ik nog gewerkt en ik begon de dag met keelpijn. Toen tijdens het werk rond het begin van de middag begon mijn lichaam pijn te doen en voelde alles vermoeid/zwaar aan...

toen rond een uur of 6 thuis begon ik wat misselijk te worden en ik haastte mij naar de wc. Ik ging op de grond boven de WC hangen en ik maakte een kokhals reflex maar heb niet overgegeven verder. Toen ik zo'n kokhals reflex maakte kreeg ik een flinke steek in mijn borstkas waarna mijn armen/handen 5 minuten lang verdoofd voelde en tintelden. Mijn moeder schrok ervan en ik zelf eigenlijk ook best wel.
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 12:19 schreef maily het volgende:

Beterschap in ieder geval. Iemand die een pannetje kippensoep voor je kan maken?
Mijn (verwijderde) post hieromtrent was volkomen terecht.
pi_195296856
Als bovengemiddeld intelligent persoon heb ik leren leven met minder slimme soortgenoten. Zo nu en dan roepen ze echter een grote irritatie bij mij op. Neem in dit geval @tijger_m. Ik ben lekker op inhoud van gedachten aan het wisselen met @WheeledWarrior. Fijn op inhoud niks aan de hand. Maar schijnbaar is @Tijger_m een andere mening toegedaan. Prima, dan kunnen wij daarover discussiëren. Echter ontbeert het @Tijger_m aan de competenties om een fatsoenlijke discussie te voeren en misbruikt hij zijn rechten als mod om meningen die niet in zijn straatje passen te verwijderen. Niet echt bevorderlijk voor een levendige discussie.

Vervolgens neem ik netjes afscheid van @WheeledWarrior en geef aan waarom ik verder niet meer zal reageren. Wel zo netjes zou je denken. Maar boem, bericht weer verwijderd onder het motto: "- Nee, klachten over moderatie horen in FB -" Eerst was ik verbaasd dat @Tijger_m het verschil tussen een discussie fatsoenlijk afsluiten en klagen niet zag. Maar toen ik daar wat langer over nadacht verbaasde het mij niet. Eerder had @Tijger_m namelijk al aangetoond dat hij niet het fatsoen had om op een in zijn ogen onwelgevallige mening te reageren, maar in plaats daarvan zijn functie als mod te misbruiken. Ik kon dus niet anders dan de conclusie trekken dat @Tijger_m de betekenis van het woord fatsoen niet kent.

Ik merk dit steeds vaker op, ook in NWS. Er wordt gemod op meningen die de mod niet deelt. Daarom dat ik mij steeds vaker onthoudt van een bezoek aan dit medium. Dan kan @Danny wel zielig een donatieverzoekje met een dito tekstbalk op de site plaatsen en corona de schuld geven van de teruggelopen advertentie-inkomsten. Maar als je iedere gek met een muis en een toetsenbord de macht geeft om mod te spelen en de mening te verwijderen die niet in zijn straatje past. Dan jaag je de gebruikers weg en lopen de advertentie-inkomsten terug.
pi_195296894
Wat jij postte was in mijn opinie ronduit racistisch en niet op zijn plaats in COR.
pi_195297019
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
Wat jij postte was in mijn opinie ronduit racistisch en niet op zijn plaats in COR.
Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiëren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.

Ik vind het alleen jammer dan @Danny zijn site naar de verdoemenis laat helpen door een paar ongetalenteerde zoals jij, die hun mening als persoon niet kunnen scheiden van hun functie als mod, maar de schuld afschuift op corona.
pi_195297032
Kan deze TS tegen zichzelf in bescherming genomen worden en hier een slotje op?
COR / Daily Mail: Minder corona problemen in Belarus dan in het VK
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195297052
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 00:38 schreef maan_man het volgende:

[..]

Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiëren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.

Ik vind het alleen jammer dan @:Danny zijn site naar de verdoemenis laat helpen door een paar ongetalenteerde zoals jij, die hun mening als persoon niet kunnen scheiden van hun functie als mod, maar de schuld afschuift op corona.
Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.
pi_195297117
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 00:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.
Zoals ik al eerder zei: het ontbeert jou een de competentie om een inhoudelijk discussie te voeren. Na een zeer inhoudelijk betoog van mijn kant, moet ik jouw hulptroepen maar mailen, omdat je er zelf niet uitkomt. Een beetje zielig, maar ook aandoenlijk.

Maar goed, in dit hele verhaal is er maar een iemand die zich de ogen uit de kop moet schamen en ben ik. Dat ik wederom zo dom ben om mijn kostbare tijd aan dit gepeupel te besteden, terwijl ik weet dat het jullie niet aan zelfreflectie doen. Of toch wel? Kijk, ik ben zo groot om aan te geven dat ik mij de ogen uit de kop moet schamen en waarom. Waar heb jij steken laten vallen tijdens dit dispuut? Ben mans genoeg om in de spiegel te kijken?

Als nu geen of een derde inhoudsloze reactie volgt, dan weet ik het zeker. Jij bent mijn tijd niet waard.
pi_195297150
Er is niets inhoudelijks toe te voegen. Ik heb aangegeven waarom je post gemodereerd is, de enige partij op FOK! die dat terug kan draaien zijn de FA's.

Het gescheld en de persoonlijke aanvallen in jouw posts maakt je zaak echter bepaald niet sterker.
  maandag 28 september 2020 @ 11:17:28 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195300875
pi_195300938
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 28 september 2020 @ 11:21:05 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195300960
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 11:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Done
^O^
  maandag 28 september 2020 @ 14:44:18 #111
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195305238
@tiger_m beetje humor mag toch wel? Dit hele gebeuren is als beperkend genoeg. Als we nou ook al niet meer mogen lachen :'(
So we just called him Fred
pi_195327938
Ik kreeg een absurde note in COR zonder dat een reden is ingevuld, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat @Tijger_m hierachter zit? Mag ik vragen waarom die note? Omdat ik verdomme zei? Of omdat je niet van grapjes houdt? Vertel, ik ben 1 en al oor.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2020 16:53:37 ]
pi_195329001
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
Ik kreeg een absurde note in COR zonder dat een reden is ingevuld, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat @:Tijger_m hierachter zit? Mag ik vragen waarom die note? Omdat ik verdomme zei? Of omdat je niet van grapjes houdt? Vertel, ik ben 1 en al oor.
Nogmaals. Dat was ik.
Hihaho posts kunnen verwijderd worden. Zeker in een forum als COR.
Het was niets ernstigs. Alleen een verwijderde ONZ post die ik opgenomen heb ik je notes.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195334948
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 14:44 schreef Fred het volgende:
@:tiger_m beetje humor mag toch wel? Dit hele gebeuren is als beperkend genoeg. Als we nou ook al niet meer mogen lachen :'(
Ik vind referenties naar de gestapo niet zo grappig eigenlijk en ik zag ook geen smiley bij je post dus ja, die verdween.
pi_195360916
boe

[ Bericht 59% gewijzigd door Da_Sandman op 01-10-2020 11:53:40 ]
In Southern Sun
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:11:31 #116
65846 Bocaj
47th President.
pi_195361408
Pffffff Tiger... ;(

COR / Poll: De Media Houdt Ons In Angst Voor Het CoronaVirus!

Jij slaat wel veel plat... :{
Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
pi_195361438
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger... ;(

Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.
zie email 27 oktober
pi_195361766
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger... ;(

Nou, ik ben 56 dus...een jaar of twintig, mischien?
pi_195362224
Laat ik het netjes vragen.
Wat was er mis met mijn posts vanmorgen? Er mogen dagelijks bakken ongefundeerde stront over het kabinet gekieperd worden maar daar iets over opmerken mag niet. Het wemelt van de posts in de trant van 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts en eenzelfde post de andere kant op wordt verwijderd.
In Southern Sun
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:12:17 #120
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195364908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.
Dan kan deze toch ook wel dicht?
In de OP staat ook niet meer dan een herhaling van OP

COR / Poll: ga je een mondkapje dragen?

Of mag dit wel omdat het een topic van een blauwe is?
So we just called him Fred
pi_195365036
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:12 schreef Fred het volgende:

[..]

Dan kan deze toch ook wel dicht?
In de OP staat ook niet meer dan een herhaling van OP

COR / Poll: ga je een mondkapje dragen?

Of mag dit wel omdat het een topic van een blauwe is?
Nee die kan niet dicht, is een prima topic. Verder ga ik ook niet met je in discussie.
zie email 27 oktober
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:25:50 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195365164
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat ik het netjes vragen.
Wat was er mis met mijn posts vanmorgen? Er mogen dagelijks bakken ongefundeerde stront over het kabinet gekieperd worden maar daar iets over opmerken mag niet. Het wemelt van de posts in de trant van 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts en eenzelfde post de andere kant op wordt verwijderd.

kan je ze nog even herhalen?
pi_195365187
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

kan je ze nog even herhalen?
Een 'ja maar ze hebbe de hele zomer geen reed gedaan in De Haag' variant op bovenstaande en iets in de trant dat ik hier de laatste tijd vaak het gevoel heb op Facebook te zitten in plaats van op een forum.
In Southern Sun
pi_195368291
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een 'ja maar ze hebbe de hele zomer geen reed gedaan in De Haag'
Je snapt zelf niet dat zoiets niet helpt in een discussie?
quote:
variant op bovenstaande en iets in de trant dat ik hier de laatste tijd vaak het gevoel heb op Facebook te zitten in plaats van op een forum.
En die vatte ik op als een FOK!bash.
zie email 27 oktober
pi_195369731
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je snapt zelf niet dat zoiets niet helpt in een discussie?
Iedere dag hetzelfde riedeltje plaatsen over hoe kut het allemaal wel niet is ook niet. Dit is echt geen argument. Enerzijds laat je wel toe dat het kabinet voor een stel debielen uitgemaakt mag worden (letterlijk) en de 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts mogen ook gerust, maar als er via de andere kant zo'n post geplaatst wordt 'helpt het niet mee in de discussie'. Right.

quote:
[..]

En die vatte ik op als een FOK!bash.
Het was een constatering over hoe het er in dat topic aan toegaat. Ik denk dat je dat ook wel begreep.
In Southern Sun
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 20:22:18 #126
236264 crew  capricia
pi_195372483
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iedere dag hetzelfde riedeltje plaatsen over hoe kut het allemaal wel niet is ook niet. Dit is echt geen argument. Enerzijds laat je wel toe dat het kabinet voor een stel debielen uitgemaakt mag worden (letterlijk) en de 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts mogen ook gerust, maar als er via de andere kant zo'n post geplaatst wordt 'helpt het niet mee in de discussie'. Right.
[..]

Het was een constatering over hoe het er in dat topic aan toegaat. Ik denk dat je dat ook wel begreep.
jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!

Staat die post er nog? Want dat is niet okay.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195372504
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:22 schreef capricia het volgende:

[..]

jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!

Staat die post er nog? Want dat is niet okay.
Nee, hij bedoelde het niet letterlijk, volgens mij.
pi_195372602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, hij bedoelde het niet letterlijk, volgens mij.
Nee klopt, posts in die strekking komen gewoon vaak voorbij indd.
In Southern Sun
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:11:23 #129
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195381555
Kunnen al die mondkapjes-topics niet centraal? Ontstaat een wildgroei intussen.
pi_195396894
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee klopt, posts in die strekking komen gewoon vaak voorbij indd.
Tja, sommige moderators stimuleren liever dat mensen ongefundeerde bagger kunnen roepen dan dat je mensen daarop aanspreekt. Dan is het opeens niet meer bevorderlijk voor de discussie enzo. Alles wat niet in het narratief van 'bij het RIVM werken alleen maar prutsers past' wordt helaas met argusogen aangekeken.

Bottom line is: je mag alles roepen wat er opkomt in je 'stream of consciousness' (bronnen, een degelijke argumentatie of gezond verstand zijn facultatief). De discussie naar een hoger niveau tillen door duidelijk te maken dat iemands onderbuikgevoel GEEN valide argument is wordt niet op prijs gesteld.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195448386
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Niet, is niet policy overschrijdend. Dit soort commentaren zijn dat wel. Dus kappen.
Iedere idioot mag weer van alles en nog wat roepen, maar daar wat van zeggen niet. En dan de beleidsmakers verwijten een dubbele agenda te hebben. :')
pi_195460536
In Southern Sun
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:35:52 #133
236264 crew  capricia
pi_195462438
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:28 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Iedere idioot mag weer van alles en nog wat roepen, maar daar wat van zeggen niet. En dan de beleidsmakers verwijten een dubbele agenda te hebben. :')
Ik had al een aantal berichten verwijderd waar TRs voor gezet waren.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195465685
Waarom mag ik niet cynisch zeggen dat ze in Den Haag niet na kunnen denken en alleen op het Fok! Forum wel?
In Southern Sun
pi_195465748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom mag ik niet cynisch zeggen dat ze in Den Haag niet na kunnen denken en alleen op het Fok! Forum wel?
Omdat dat gewoon een denigrerende post was.
zie email 27 oktober
pi_195465783
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Omdat dat gewoon een denigrerende post was.
En dat gebeurt natuurlijk verder nooit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:31 schreef Predator40 het volgende:

[..]

jij denkt soms echt dat je boven iedereen staat he en slimmer dan velen ?
In Southern Sun
pi_195465799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

[..]

Ten eerste, “ja maar hullie” is geen argument.

Ten tweede, ik lees niet alles en ik zie niet alles, heb meer te doen. Ik grijp in op wat ik zie.
zie email 27 oktober
pi_195465827
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

[..]

post dan ook even erbij wat je zelf postte ?
dat jij geen bronnen nodig hebt want je trekt toch wel je eigen conclusies, zo is er geen discussie meer mogelijk he.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195465839
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ten eerste, “ja maar hullie” is geen argument.

Ten tweede, ik lees niet alles en ik zie niet alles, heb meer te doen. Ik grijp in op wat ik zie.
Met vier mods zijn en je verschuilen achter dat je niet alles leest en ziet (terwijl er genoeg is weggehaald en ik netjes een TR heb geplaatst); dat is pas geen argument.
In Southern Sun
pi_195465866
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:09 schreef Predator40 het volgende:

[..]

post dan ook even erbij wat je zelf postte ?
dat jij geen bronnen nodig hebt want je trekt toch wel je eigen conclusies, zo is er geen discussie meer mogelijk he.
ok hierbij:
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja 'volgens velen' vind ik verder geen argument, oordeel liever zelf.
In Southern Sun
pi_195465895
He hou eens op. FB is niet voor de onderlinge discussie.
zie email 27 oktober
pi_195465897
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Met vier mods zijn en je verschuilen achter dat je niet alles leest en ziet (terwijl er genoeg is weggehaald en ik netjes een TR heb geplaatst); dat is pas geen argument.
Waarvan akte.
zie email 27 oktober
pi_195465900
-ik zei ophouden-

[ Bericht 97% gewijzigd door trein2000 op 06-10-2020 15:15:35 ]
pi_195466314
Het gaat echt enorm offtopic in het algemene topic nu.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195484250
-Geen DM's openbaren-

[ Bericht 98% gewijzigd door trein2000 op 07-10-2020 13:00:40 ]
In Southern Sun
pi_195484370
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
-Geen DM's openbaren-
Wat sneu. Haal dan alleen dat stukje van die DM weg.
In Southern Sun
pi_195484375
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
-Geen DM's openbaren-
Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?
Sorry. Zo werkt het niet.
zie email 27 oktober
pi_195484411
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 13:04:09 ]
pi_195484415
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?
Sorry. Zo werkt het niet.
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geëditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?
In Southern Sun
pi_195484455
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geëditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?
Ja dat wil ik ook wel eens weten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195484462
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:05 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ja dat wil ik ook wel eens weten.
Lekker blijven zuigen jochie.
In Southern Sun
pi_195484472
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Lekker blijven zuigen jochie.
Ik kan het wel beter he.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195484487
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet in abstracto te beantwoorden.

Maar in dit geval zie ik vooral een meningsuiting.
zie email 27 oktober
pi_195484498
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet in abstracto te beantwoorden.

Maar in dit geval zie ik vooral een meningsuiting.
Ok, weet ik even voldoende.
In Southern Sun
pi_195518196
Waarom wordt door mods regelmatig met een :') gereageerd als er iets gepost wordt dat anders is dan de algemene opvattingen in het algeme topic?

Er staat nota bene nog "speel de bal, niet de man" onder.

Beetje jammer dat de crew zich daar niet aan hoeft te houden.
So we just called him Fred too
pi_195518691
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 23:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]

:')
En bij deze ben je af.
Wéér op de man. :N
pi_195524895
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 23:29 schreef Fred2 het volgende:
Waarom wordt door mods regelmatig met een :') gereageerd als er iets gepost wordt dat anders is dan de algemene opvattingen in het algeme topic?

Er staat nota bene nog "speel de bal, niet de man" onder.

Beetje jammer dat de crew zich daar niet aan hoeft te houden.
Een smiley is geen op de man spelen, volgens mij, het is inderdaad geen fantastisch doorwrochte reactie maar mods zijn net mensen soms. En als ik alle posts van die aard moet gaan weggooien dan blijf ik bezig.
pi_195529640
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:20 schreef Tijger_m het volgende:
Een smiley is geen op de man spelen, volgens mij, het is inderdaad geen fantastisch doorwrochte reactie maar mods zijn net mensen soms.
Hoe moet ik een :') als reactie op mijn voorstel, idee of opvatting dan interpreteren?
quote:
En als ik alle posts van die aard moet gaan weggooien dan blijf ik bezig.
Als je zo in de wedstrijd zit wordt het toch echt tijd om het stokje door te geven.

Je komt nu over alsof je met tegenzin zit te modden en dat komt de sfeer niet ten goede.
pi_195529721
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:44 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Hoe moet ik een :') als reactie op mijn voorstel, idee of opvatting dan interpreteren?
Dus je hele FB topic is eigenlijk iets wat je gewoon in een TR had kunnen zetten waarop ik de betreffende post had weggehaald.
pi_195529856
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:50 schreef Tijger_m het volgende:
Dus je hele FB topic is eigenlijk iets wat je gewoon in een TR had kunnen zetten waarop ik de betreffende post had weggehaald.
Nee, verre van. Ik herken bij jullie hetzelfde gedrag dat ik als mod had toen ik met tegenzin aan het modden was. Tijd voor een wissel dus, wat de huidige situatie maakt het voor niemand leuker.
pi_195529939
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:57 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Nee, verre van. Ik herken bij jullie hetzelfde gedrag dat ik als mod had toen ik met tegenzin aan het modden was. Tijd voor een wissel dus, wat de huidige situatie maakt het voor niemand leuker.
Dit klinkt als projectie en nogal aanmatigend dat jij meent ons zo goed te kennen. In mijn geval, ik ga niet voor collega's spreken, is dat zeer zeker niet zo.

Als ik met tegenzin hier zou zijn dan neem ik een dagje vrij, dat is ook geen enkel probleem.
pi_195530006
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
Dit klinkt als projectie en nogal aanmatigend dat jij meent ons zo goed te kennen. In mijn geval, ik ga niet voor collega's spreken, is dat zeer zeker niet zo.

Als ik met tegenzin hier zou zijn dan neem ik een dagje vrij, dat is ook geen enkel probleem.
Ik laat je slechts weten hoe je op mij overkomt, wat dat volgens mij met sfeer hier doet en dat het mij een goed idee lijkt om verse mods naar binnen te fietsen.

Daarmee wil ik niet zeggen dat dd huidige mods slechte mods zijn, maar ik herken wel trekjes van uitputting, overbelasting en vast zitten in een tunnelvisie.

Wat FOK! hiermee doet, moet FOK! zelf weten. Het feit dat je hier zo hard op aanslaat laat eigenlijk al zien dat ik ergens wel gelijk heb.
pi_195530097
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:05 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Ik laat je slechts weten hoe je op mij overkomt, wat dat volgens mij met sfeer hier doet en dat het mij een goed idee lijkt om verse mods naar binnen te fietsen.

Daarmee wil ik niet zeggen dat dd huidige mods slechte mods zijn, maar ik herken wel trekjes van uitputting, overbelasting en vast zitten in een tunnelvisie.

Wat FOK! hiermee doet, moet FOK! zelf weten. Het feit dat je hier zo hard op aanslaat laat eigenlijk al zien dat ik ergens wel gelijk heb.
Tja, als je inhoudelijk en normaal reageren op jouw vragen en opmerkingen hier al hard aanslaan gaat noemen dan zijn wij wel klaar, lijkt mij, dat is geen basis om een vruchtbare discussie te hebben.

Ik zal vragen of er een FA is die dit verder kan afhandelen.
pi_195530226
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:11 schreef Tijger_m het volgende:
Tja, als je inhoudelijk en normaal reageren op jouw vragen en opmerkingen hier al hard aanslaan gaat noemen dan zijn wij wel klaar, lijkt mij, dat is geen basis om een vruchtbare discussie te hebben.
Het gaat me niet om de inhoud van de reacties op mijn posts. Als mensen vinden dat ik onzin uitkraam dan mogen ze dat best laten weten.

Waar het me hier om gaat is hoe de mods in generieke zin overkomen en hoe je daar op aanslaat en reageert. En dat is wat ik hierboven heb beschreven en dat is de reden dat ik het topic in FB heb geopend.
pi_195551819
-Verkeerde topic-

[ Bericht 45% gewijzigd door Jed1Gam op 10-10-2020 19:07:56 ]
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:05:40 #166
236264 crew  capricia
pi_195551856
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:02 schreef Jed1Gam het volgende:
In Bern 1 Coronacase in een kroeg gecontasteerd, moeten gelijk 1400 man preventief in quarantaine.

Wat een wereld. :')
Wouw. Dat is wel even andere koek dan hier. :o

Kort vraagje: is dit mss wat meer voor het topic. Of wil je hier iets mee in het feedback topic?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195552637
COR / Draag je thuis, binnenshuis, al een mondkapje?

Trolltopic van een user die alleen maar bezig is met trollen en zieken.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:53:53 #168
236264 crew  capricia
pi_195552713
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Onzin topic idd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195552885

Wat is dit nou weer voor censuur?

Omdat het niet past binnen de algemene opvattingen?
Omdat er een taboe op zit om hier over te praten?

Of past het niet het plaatje van de crew?
pi_195552921
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Jammer dat mijn mening overkomt als getroll :'(

Er mag toch wel ruimte zijn voor een ander geluid dan "meer maatrgelen!", "de maatregelen werken niet!" en "volg de maatregelen!"
pi_195552922
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Onzin topic idd.
Waarom is dat onzin? Kun je achter de voordeur kijken?
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:08:09 #172
236264 crew  capricia
pi_195552952
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:06 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Jammer dat mijn mening overkomt als getroll :'(

Er mag toch wel ruimte zijn voor een ander geluid dan "meer maatrgelen!", "de maatregelen werken niet!" en "volg de maatregelen!"
Een mondkapje in huis?
Nee. Mag wel in ONZ besproken worden.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195552979
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:08 schreef capricia het volgende:
Een mondkapje in huis?
Nee. Mag wel in ONZ besproken worden.
Dus omdat jij het onzin vindt moet het maar in ONZ?

Mag ik dan een lijstje van onderwerpen die wel in jullie straatje past?
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:12:12 #174
236264 crew  capricia
pi_195552999
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:10 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Dus omdat jij het onzin vindt moet het maar in ONZ?
Dan breng je het in in het algemene COR topic.

En ja. Ik vind het onzin om daar een nieuw topic over te openen. En ik ben de moderator hier.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:12:51 #175
236264 crew  capricia
pi_195553009
Als er een algemene richtlijn komt, ben je de eerste.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195564578
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:22 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Kap aub. met al die persoonlijke aanvallen. [/modbreak]
Openlijk racistische aantuigingen? Wees welkom op FOK!

Iemand aanspreken daarop? Foei!

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 oktober 2020 @ 13:27:49 #177
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195564620
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:25 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Openlijk racistische aantuigingen? Wees welkom op FOK!

Iemand aanspreken daarop? Foei!

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Ten eerste heb ik alles wat na mijn "modbreak" nog kwam verwijderd.

Ten tweede kan je een TR plaatsen als je een post racistisch vindt.

Ten derde heb ik zelfs Turkse roots, dus om nou mij te gaan aanvallen dat ik racisme toelaat is lachwekkend.
pi_195564634
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:27 schreef Kyran het volgende:
Dan heb ik er een dagtaak bij.

En die TR's zijn lachwekkend. Hoor ik nooit wat van terug en de gebruikers in kwestie gaan rustig door.
pi_195564659
quote:
Ten derde heb ik zelfs Turkse roots, dus om nou mij te gaan aanvallen dat ik racisme toelaat is lachwekkend.
Dan ben ik benieuwd wat jouw mening is over dit soort posts:
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
Snap het wel want als je op een feest vol Turken of voor een moskee zo provocerend gaat staan doen krijg je klappen als Powned of De Telegraaf. Wat mij betreft hoeft beide niet maar het is wel meten met twee maten.
Niet gezien of toelaatbaar volgens jou?
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 oktober 2020 @ 13:30:26 #180
416575 crew  Evenstar
pi_195564666
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:28 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dan heb ik er een dagtaak bij.
Als jij het al teveel moeite vindt om TR's te plaatsen dan is het toch niet teveel gevraagd om een beetje begrip te hebben voor moderators die ook niet altijd alles kunnen bijbenen? Ik kom net weer binnen in dit topic lees vooral persoonlijke aanvallen, plaats een modbreak en verwijder een paar posts om te voorkomen dat het verder escaleert.

Daarna moet ik weer hier posten om mij te verantwoorden.
pi_195564704
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:30 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat jouw mening is over dit soort posts:
[..]

Niet gezien of toelaatbaar volgens jou?
Wat is daar nou weer racistisch aan :') :D Ik heb zelf Turkse vrienden, die bruiloften zijn geweldig, maar hey eerlijk is eerlijk het gaat er niet echt Coronaproof aan toe vaak he, alleen al qua aantallen mensen wat er op af komt.
blablablabla
pi_195564738
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:31 schreef Elan het volgende:
Wat is daar nou weer racistisch aan :') :D Ik heb zelf Turkse vrienden
Klassiekertje.
pi_195564750
quote:

[..]

Ten eerste heb ik alles wat na mijn "modbreak" nog kwam verwijderd.

Ik heb een TR geplaatst op je modbreak over die betreffende post. Staat er nog steeds.

quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer racistisch aan :') :D Ik heb zelf Turkse vrienden, die bruiloften zijn geweldig, maar hey eerlijk is eerlijk het gaat er niet echt Coronaproof aan toe vaak he, alleen al qua aantallen mensen wat er op af komt.
Ik ben niet racistisch want ik heb Turkse vrienden is wel een goed argument.
In Southern Sun
pi_195564771
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:30 schreef Kyran het volgende:
Ik kom net weer binnen in dit topic lees vooral persoonlijke aanvallen, plaats een modbreak en verwijder een paar posts om te voorkomen dat het verder escaleert.
Je kunt natuurlijk ook een modbreak plaatsen waarin je niet alleen persoonlijke aanvallen afkeurt, maar ook racistische aantuigingen.

Ondertussen ben ik nog steeds benieuwd wat je vindt van de insinuatie dat je als media klappen krijgt als je naar een Turks feest zou gaan Powned of Telegraaf zijnde.
pi_195564901
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:33 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Klassiekertje.
Die bruiloften worden vaak toch heel groot gevierd met veel entourage of niet? Sodemieter een eind op met je deugdposts en mij hier een beetje als racist neerzetten en ban aan proberen te smeren daarvoor, walgelijk.
blablablabla
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 13:48:02 #186
236264 crew  capricia
pi_195565042
Laten we het hier ook een beetje beschaafd houden. Aub.

Wat een emoties vandaag.
Weet je, het geeft wel aan dat mensen betrokken zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195565063
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:41 schreef Elan het volgende:
Die bruiloften worden vaak toch heel groot gevierd met veel entourage of niet?
Allemaal aggresievelingen die klaarstaan om journalisten te slaan, inderdaad.
pi_195565070
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:48 schreef capricia het volgende:
Laten we het hier ook een beetje beschaafd houden. Aub.
Ondertussen staat de post er nog steeds. En zolang dat nog binnen het toelaatbare van het beschaafde valt..
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 13:50:32 #189
236264 crew  capricia
pi_195565093
Klaar nou. We gaan hier niet verder.
Die opmerking is achter gelegd.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 oktober 2020 @ 13:54:04 #190
416575 crew  Evenstar
pi_195565180
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:35 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook een modbreak plaatsen waarin je niet alleen persoonlijke aanvallen afkeurt, maar ook racistische aantuigingen.

Ondertussen ben ik nog steeds benieuwd wat je vindt van de insinuatie dat je als media klappen krijgt als je naar een Turks feest zou gaan Powned of Telegraaf zijnde.
Eerlijk? Persoonlijk kan ik mij daar echt niet druk over maken. Als ik onder al dat soort posts racisme moet gaan zoeken blijf ik moderaten.

Ik snap je punt en misschien had ik het wel weggehaald als ik vanaf het begin van de discussie er bij was geweest, want heb echt niet alles teruggelezen. Als ik alleen naar die post kijk vind ik het niet erg genoeg om als racisme te bestempelen en weg te halen.

Daarnaast is de kans inderdaad aanwezig dat er ruzie ontstaat als je provocerend gaat doen of het nou een moslimfeestje is of een tokkiefeestje.

@Elan Natuurlijk gaat het niet over dat ze g
pi_195565195
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:49 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Allemaal aggresievelingen die klaarstaan om journalisten te slaan, inderdaad.
Maar zei ik dus niet, ik vind het eerder laf van die journalisten. Dat ze wel voor een kerk gaan staan filmen waar het te druk zou zijn, maar niet voor de moskee waarbij ik opmerkte waarschijnlijk uit angst voor agressie.
blablablabla
pi_195565255
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:54 schreef Kyran het volgende:
Daarnaast is de kans inderdaad aanwezig dat er ruzie ontstaat als je provocerend gaat doen of het nou een moslimfeestje is of een tokkiefeestje.
Oké, helder. In dat geval blijf ik bij mijn initiële inschatting. Wees welkom op FOK! ^O^

Op zich wel een heldere richtlijn: je mag ongenuanceerd haatzaaien over alles en iedereen, zolang het maar geen gebruikers hier zijn, want dan is het 'op de man'. Prima.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 oktober 2020 @ 14:00:20 #193
416575 crew  Evenstar
pi_195565337
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:56 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Oké, helder. In dat geval blijf ik bij mijn initiële inschatting. Wees welkom op FOK! ^O^

Op zich wel een heldere richtlijn: je mag ongenuanceerd haatzaaien over alles en iedereen, zolang het maar geen gebruikers hier zijn, want dan is het 'op de man'. Prima.
Ja, dat is precies wat ik bedoel ja .....

Man man man.
pi_195565547
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, dat is precies wat ik bedoel ja .....

Man man man.
Dit is gewoon waar het moderatiebeleid hier in de praktijk op neer komt voor mijn gevoel. Alle glasharde onzin mag blijven staan ('want een mening'), maar o wee als je daar iets te persoonlijk op reageert.

En dit geval bewijst het gewoon weer. Hier wordt een directe link gelegd tussen een bevolkingsgroep en aggresiviteit. Niet 'er is een kans aanwezig dat', nee er staat letterlijk:
quote:
als je op een feest vol Turken of voor een moskee zo provocerend gaat staan doen...
quote:
krijg je klappen als Powned of De Telegraaf
Geen mogelijkheid tot, geen gerede kans op, nee hier wordt een causaal verband gesuggereerd.

En impliciet staat er ook de situatie dat dit bij kerken niet gebeurt en bij moskeeën dus wel. Dus ook niet 'of het nou een moslimfeestje of een tokkiefeestje' is. Nee, er wordt letterlijk geïnsinueerd dat dit dus NIET op andere plekken gebeurt ('want daar is de media wel aanwezig') en WEL bij moskeeën ('want daar krijgen ze klappen').

Kortom, een direct, causaal verband tussen een bevolkingsgroep en fysiek geweld.

Veel duidelijker krijg je ze niet. Maar blijkbaar mag het allemaal.
pi_195567196
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dit is gewoon waar het moderatiebeleid hier in de praktijk op neer komt voor mijn gevoel. Alle glasharde onzin mag blijven staan ('want een mening'), maar o wee als je daar iets te persoonlijk op reageert.

En dit geval bewijst het gewoon weer. Hier wordt een directe link gelegd tussen een bevolkingsgroep en aggresiviteit. Niet 'er is een kans aanwezig dat', nee er staat letterlijk:
[..]

[..]

Geen mogelijkheid tot, geen gerede kans op, nee hier wordt een causaal verband gesuggereerd.

En impliciet staat er ook de situatie dat dit bij kerken niet gebeurt en bij moskeeën dus wel. Dus ook niet 'of het nou een moslimfeestje of een tokkiefeestje' is. Nee, er wordt letterlijk geïnsinueerd dat dit dus NIET op andere plekken gebeurt ('want daar is de media wel aanwezig') en WEL bij moskeeën ('want daar krijgen ze klappen').

Kortom, een direct, causaal verband tussen een bevolkingsgroep en fysiek geweld.

Veel duidelijker krijg je ze niet. Maar blijkbaar mag het allemaal.
Rechtse media (Powned, Telegraaf) op een aangelegenheid waar volk komt dat net wat trotser en eensgezinder is dan de gemiddelde Nederlander. In plaats van Turken had er net zo goed Feyenoordsupporters of dierenactivisten kunnen staan, maar blijf vooral volharden in je discriminatiestandpunt.
blablablabla
pi_195570132
-foutje-

[ Bericht 98% gewijzigd door Jor_Dii op 11-10-2020 17:10:08 ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195579067
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dit is wel echt een heikel punt. Het beleid hier is strak modden op op de man spelen, want dat is de grote hoofdzonde. Een racistische opmerking wordt 'achter besproken'. Of je nu alles gelezen hebt of niet, Turk of Nederlander bent, mod of user; het was racistisch. Feit dát het blijft staan, zegt veel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Sandman op 11-10-2020 23:11:44 ]
In Southern Sun
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 23:13:10 #198
236264 crew  capricia
pi_195579245
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit is wel echt een heikel punt. Het beleid hier is strak modden op op de man spelen, want dat is de grote hoofdzonde. Een racistische opmerking wordt 'achter besproken'. Of je nu alles gelezen hebt of niet, Turk of Nederlander bent, mod of user; het was racistisch. Feit dát het blijft staan, zegt wederom heel veel.
Ik kan niet anders dan een FA hierbij roepen (als je wil). De moderatie kan de grootste onzin weghalen, maar we zijn geen waarheidscommissie.
We willen juist een discussie. En daarbij hoort op de man spelen niet. Dus dat klopt dat we daar op modereren.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195579539
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik kan niet anders dan een FA hierbij roepen (als je wil). De moderatie kan de grootste onzin weghalen, maar we zijn geen waarheidscommissie.
We willen juist een discussie. En daarbij hoort op de man spelen niet. Dus dat klopt dat we daar op modereren.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat discrimineren mag, tenzij het op de man is.
In Southern Sun
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 23:38:06 #200
236264 crew  capricia
pi_195579662
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik laat een FA ernaar kijken okay?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195579713
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik laat een FA ernaar kijken okay?
Ik heb daar dus eigenlijk best problemen mee. Dat onversneden racisme moet worden voorgelegd aan een FA. Discrimineren is allemaal lastig en moeilijk, persoonlijke aanvallen worden zonder pardon weggehaald.

Het enige juiste antwoord in deze kwestie is gewoon die post weghalen. Niet 'ik laat een FA ernaar kijken'.
In Southern Sun
  maandag 12 oktober 2020 @ 10:24:27 #202
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195583884
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is nou Fok.
Het moet wel gezellig blijven.
pi_195588606
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_195588629
quote:
Tja...het is een mening? Het is geen BNW, denk ik. Sorry.
pi_195588636
quote:
Oh leuk...ik ga wel even puzzelen, bedankt voor de melding.
pi_195601540
Waarom is COR / Hoe bereiden jullie je voor op vanavond? dicht? Het is geen onzin vraag. En die winkel-topics zijn niet relevant voor de horeca ondernemers die zich nu al vast willen voorbereiden op dat wat mogelijk komen gaat.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:38:18 #208
65846 Bocaj
47th President.
pi_195603041
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 02:47 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom is COR / Hoe bereiden jullie je voor op vanavond? dicht? Het is geen onzin vraag. En die winkel-topics zijn niet relevant voor de horeca ondernemers die zich nu al vast willen voorbereiden op dat wat mogelijk komen gaat.
Je zet een sfeer neer alsof die persconferentie een belangrijke voetbalwedstrijd is! :')
En we moeten toch onze bek houden volgens Rutte! :Y
pi_195608690
Vraag.

Wanneer ik een thread open moet ik vaak passen en meten qua letters voor wat betreft de TT.

Tegelijkertijd zie ik andere threads met 'ellenlange' TT's, zoals bv deze:

COR / Geen capaciteit om Nederlandse coronapatiënten te behandelen in Dld

Wanneer ik deze TT ga neertypen wordt hij afgebroken, hoe komt dat, is er meer TT ruimte met een abbo oid?

BVD
pi_195611044
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:41 schreef Za het volgende:
Vraag.

Wanneer ik een thread open moet ik vaak passen en meten qua letters voor wat betreft de TT.

Tegelijkertijd zie ik andere threads met 'ellenlange' TT's, zoals bv deze:

COR / Geen capaciteit om Nederlandse coronapatiënten te behandelen in Dld

Wanneer ik deze TT ga neertypen wordt hij afgebroken, hoe komt dat, is er meer TT ruimte met een abbo oid?

BVD
Niet voor zover ik weet maar ik vraag het na voor je.
pi_195611131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:29 schreef Tijger_m het volgende:

Niet voor zover ik weet maar ik vraag het na voor je.
Thanks, wat zou anders de reden kunnen zijn?
Kun jij een thread openen met de lengte van de TT zoals in mijn voorbeeld?
pi_195611202
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:33 schreef Za het volgende:

[..]

Eh, ik ben mod EN abo dus dat zou geen accuraat beeld geven, vermoedelijk, Ik kan ook voorbij de 301 posts limit nog posten, bijvoorbeeld.

Ik heb de vraag uitgezet bij de hogere machten en collega mods, ik laat het je weten als er een antwoord is :)

Als ik het probeer dan kan ik zo ver gaan: Geen capaciteit om Nederlandse coronapatiënten te behandelen in Dld...
3 karakters meer dus dan het voorbeeld wat jij gaf.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2020 15:40:45 ]
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:38:58 #213
236264 crew  capricia
pi_195611250
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:33 schreef Za het volgende:

[..]

Mss met knippen en plakken gedaan. En niet met typen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195611516
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:36 schreef Tijger_m het volgende:

Eh, ik ben mod EN abo dus dat zou geen accuraat beeld geven, vermoedelijk, Ik kan ook voorbij de 301 posts limit nog posten, bijvoorbeeld.

Ik heb de vraag uitgezet bij de hogere machten en collega mods, ik laat het je weten als er een antwoord is :)

Als ik het probeer dan kan ik zo ver gaan: Geen capaciteit om Nederlandse coronapatiënten te behandelen in Dld...
3 karakters meer dus dan het voorbeeld wat jij gaf.
Dat is wel een record dan.

BVD voor het navragen :)
pi_195611558
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:38 schreef capricia het volgende:

Mss met knippen en plakken gedaan. En niet met typen?
Nee, ook bij knippen en plakken kapt hij hem bij mij af na 'behandelen'.
pi_195614665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 08:38 schreef Bocaj het volgende:
Je zet een sfeer neer alsof die persconferentie een belangrijke voetbalwedstrijd is!

Ja dat maak jij er nu van :')
pi_195617631
Ben vooral blij dat sekswerkers zoals verwacht gewoon zonder nieuwe beperkingen door mogen gaan, verlies ik m'n fun/hobby en wat extra gratis geld niet 😋😍

En er is niets gezecht over het ov dus dat is ook mooi, artis en musea en efteling enzo blijven ook open, kom ik er tenminste ook nog als persoon zonder auto 😂

Heb tickets gekregen voor artis als fooi van een super tevreden klant (krijg wel vaker fooi... zo'n 150 euro per maand, plus m'n laptop, al twee andere laptops, een Android tablet, m'n printer combi, paar keer per maand bied iemand aan om mee te eten met avondeten spontaan, ...), wil er binnenkort eens heen 😄
#WeesGeenWhales
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:46:04 #218
236264 crew  capricia
pi_195617801
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:42 schreef eragon2890 het volgende:
Ben vooral blij dat sekswerkers zoals verwacht gewoon zonder nieuwe beperkingen door mogen gaan, verlies ik m'n fun/hobby en wat extra gratis geld niet 😋😍

En er is niets gezecht over het ov dus dat is ook mooi, artis en musea en efteling enzo blijven ook open, kom ik er tenminste ook nog als persoon zonder auto 😂

Heb tickets gekregen voor artis als fooi van een super tevreden klant (krijg wel vaker fooi... zo'n 150 euro per maand, plus m'n laptop, al twee andere laptops, een Android tablet, m'n printer combi, paar keer per maand bied iemand aan om mee te eten met avondeten spontaan, ...), wil er binnenkort eens heen 😄
Hoi. Jouw seksleven lijkt me niets voor het Feedback topic. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195617852
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef capricia het volgende:

[..]

_O-
pi_195618663
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Mij ook niet, ik dacht dat ik in het maatregelentopic poste!! 😂😂

Dit forum is de laatste tijd zo traag op telefoon dat die soms de verkeerde pagina opent puur door de lag, en dat is dan weer feedback. Hopelijk sta ik zo dus iets minder voor... lul!

😅🤫
#WeesGeenWhales
pi_195619795
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Mij ook niet, ik dacht dat ik in het maatregelentopic poste!! 😂😂

Dit forum is de laatste tijd zo traag op telefoon dat die soms de verkeerde pagina opent puur door de lag, en dat is dan weer feedback. Hopelijk sta ik zo dus iets minder voor... lul!

😅🤫
Geeft niks hoor maar doe er volgende keer wat foto's bij? :D
pi_195620779
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195620826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 20:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Geeft niks hoor maar doe er volgende keer wat foto's bij? :D
Die staan bij m'n sexjobs ad en samen met wat videos op pornhub 😂🤪
#WeesGeenWhales
pi_195632237
@Tijger_m

COR / Gezichtsbedekking. Hoe ver kan/mag je gaan?

Wat valt er niet aan dit topic te begrijpen?
pi_195632283
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:16 schreef feitcepsrep het volgende:
@:tijger_m

COR / Gezichtsbedekking. Hoe ver kan/mag je gaan?

Wat valt er niet aan dit topic te begrijpen?
Ik zie niet wat dit met COR te maken heeft? Er is een burka wet die daarover gaat, geen COR wet. En die wet geeft een uitzondering voor medische redenen. Dus, ja, ik zie de insteek niet voor COR, eigenlijk en voor een apart topic hier daarover.
pi_195632784
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zie niet wat dit met COR te maken heeft? Er is een burka wet die daarover gaat, geen COR wet. En die wet geeft een uitzondering voor medische redenen. Dus, ja, ik zie de insteek niet voor COR, eigenlijk en voor een apart topic hier daarover.
Ik vind het een beetje jammer dat de discussie ontnomen wordt, omdat jij de link niet ziet en een ander wellicht wel.

Op deze manier kun je niets geen discussie meer starten. Vind ik een beetje een bedenkelijke manier van modden
pi_195632818
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:42 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje jammer dat de discussie ontnomen wordt, omdat jij de link niet ziet en een ander wellicht wel.

Op deze manier kun je niets geen discussie meer starten. Vind ik een beetje een bedenkelijke manier van modden
Er zijn meer plaatsen om topics te openen dan alleen COR, he? En de vraag kon ook gewoon in een open topic gesteld worden en dat is ook gebeurd en beantwoord.

Ik snap niet goed wat je er bedenkelijk aan vind dat wij beoordelen of een topic in dit subforum past en of het een topic waard is, daar zijn we voor en dat doen we eigenlijk bij ieder topic.
pi_195632907
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er zijn meer plaatsen om topics te openen dan alleen COR, he? En de vraag kon ook gewoon in een open topic gesteld worden en dat is ook gebeurd en beantwoord.

Ik snap niet goed wat je er bedenkelijk aan vind dat wij beoordelen of een topic in dit subforum past en of het een topic waard is, daar zijn we voor en dat doen we eigenlijk bij ieder topic.
Ik heb je feedback gegeven. Blijkbaar ga je daar niets mee doen.

Helemaal prima ^O^
pi_195632944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:49 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Ik heb je feedback gegeven. Blijkbaar ga je daar niets mee doen.

Helemaal prima ^O^
Da's ook niet reeel, he? Ik heb je een antwoord gegeven over dit specifieke geval, ieder topic word individueel bekeken en soms zal het antwoord je niet bevallen maar dat betekent niet dat er niet geluisterd word naar je kritiek.
pi_195632976
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's ook niet reeel, he? Ik heb je een antwoord gegeven over dit specifieke geval, ieder topic word individueel bekeken en soms zal het antwoord je niet bevallen maar dat betekent niet dat er niet geluisterd word naar je kritiek.
Helemaal prima ^O^
pi_195665852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:01 schreef trein2000 het volgende:
Dat het topsport is. Maar ik ga daar verder niet met jou over in discussie.
Wéér de crew die de bal op de man gaat spelen in het algemene covid topic.
pi_195665908
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:05 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ga niet met jou in gesprek. Dat geef ik je keurig aan om je de moeite verder te besparen. Dat jij nu weer een heel toneelstuk meent te moeten opvoeren zegt mij genoeg.

Verder ga ik in verband met mijn eigen gezondheid niet met jou in gesprek, mijn bloeddruk schiet gelijk omhoog. Klachten kunnen worden gericht aan forum@fok.nl

Fijne avond!
zie email 27 oktober
pi_195665996
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:05 schreef Fred2 het volgende:

[..]

De crew? Sorry? Heb ik iets gemist? Wat hebben WIJ nu weer gedaan?
pi_195666102
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:11 schreef Tijger_m het volgende:
De crew? Sorry? Heb ik iets gemist? Wat hebben WIJ nu weer gedaan?
Een blauwe die zegt "met jou ga ik niet in discussie" op een hele legitieme vraag wat achterstand in de topsport anders maakt dan achterstand in andere sectoren is imho de bal op de man spelen.

Ik mag toch wel van de crew verwachten dat eigen standpunten uitgelegd kunnen worden?
pi_195666129
De toon die jullie aanslaan laat imho zien dat het écht tijd is voor een verse crew. Jullie lijken echt op het laatste tandvlees te lopen en als dan ook al de bloeddruk omhoog schiet van één simpele post...
pi_195666151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:20 schreef Fred2 het volgende:
De toon die jullie aanslaan laat imho zien dat het écht tijd is voor een verse crew. Jullie lijken echt op het laatste tandvlees te lopen en als dan ook al de bloeddruk omhoog schiet van één simpele post...
Is dit een sollicitatie? :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195666191
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:21 schreef capricia het volgende:
Is dit een sollicitatie? :)
Zou ik nog kans maken dan :D
pi_195666214
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:24 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Zou ik nog kans maken dan :D
:D
Ik kan niet echt ergens heen, maar een weekje vakantie lijkt me heerlijk. ;)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195666231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:20 schreef Fred2 het volgende:
Alweer jullie.

Mischien kan jij proberen om gewoon te accepteren dat trein2000 geen zin heeft om met jou in discussie te gaan wat zijn goed recht is als user en alle andere mods daar verder buiten te laten? Er zijn er nog 4 namelijk in COR.

Verder zou ik willen voorstellen dat je eventuele voorstellen over de mods gewoon mailed naar forum@fok.nl, dit is al eens besproken in een topic en dat was niet erg vruchtbaar, dacht ik. Maar vragen staat vrij dus stuur die mail gewoon.
pi_195670533
kan er weer eens wat strenger gemod worden op users die het continu persoonlijk maken ?
de sfeer word er niet beter op in het topic en ze blijven gewoon doorgaan na herhaaldelijke waarschuwingen.

voor de rest word er de laatste tijd top gemod ^O^
pi_195670682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef Predator40 het volgende:
kan er weer eens wat strenger gemod worden op users die het continu persoonlijk maken ?
de sfeer word er niet beter op in het topic en ze blijven gewoon doorgaan na herhaaldelijke waarschuwingen.

voor de rest word er de laatste tijd top gemod ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:36 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ah je wilt weer je statement duidelijk maken, dat is het enige.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:38 schreef Predator40 het volgende:

[..]

misschien moet je het even uittekenen in paint dan snapt hij het
Kusje.
In Southern Sun
pi_195674208
Deze user roept gewoon op tot rellen of erger en het is ook niet de eerste keer dat dergelijke teksten van hem in dit subforum te lezen zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 02:03 schreef nezalezhnost het volgende:

[..]

Als je verzet wil plegen moet je niet op protocollen en ander bureaucratisch geneuzel wachten, je moet herkennen wanneer er zich goede mogelijkheden voor doen en daar direct op acteren.
pi_195674270
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze user roept gewoon op tot rellen of erger en het is ook niet de eerste keer dat dergelijke teksten van hem in dit subforum te lezen zijn.
[..]

Ja, dat is niet oke. Is weg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195676567
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze user roept gewoon op tot rellen
waar dan? op welke wijze? met welke instrumenten?
quote:
of erger
waar dan? op welke wijze erger?
pi_195676576
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat is niet oke.
Leg uit.
pi_195676664
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 16:04 schreef nezalezhnost het volgende:

[..]

waar dan? op welke wijze? met welke instrumenten?
[..]

waar dan? op welke wijze erger?
Zulke teksten zijn niet gewenst op dit forum.
pi_195676738
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zulke teksten zijn niet gewenst op dit forum.
Hoezo niet? Burgers mogen toch alle wettelijke instrumenten gebruiken, ook om doelen te bereiken die misschien niet wenselijk zijn volgens de publieke opinie?
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:04:39 #248
65846 Bocaj
47th President.
pi_195694758
Ja, waarom mag ik niet 'slaafs' zeggen in het supermarkt topic? (Slaafs dat men mondkapjes draagt!)
pi_195696475
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 16:04 schreef Bocaj het volgende:
Ja, waarom mag ik niet 'slaafs' zeggen in het supermarkt topic? (Slaafs dat men mondkapjes draagt!)
Van mij werd een onschuldig grapje weg gemodereerd

Het blijft een bijzonder subforum
Jij bent het zonnetje!!!
pi_195698662
Volgens mij moet een mod even het nieuwe deel van het centrale topic openen..
pi_195698733
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:31 schreef DireStraits7 het volgende:
Volgens mij moet een mod even het nieuwe deel van het centrale topic openen..
Opgelost. Dankjewel.
zie email 27 oktober
pi_195734299
Waarom moet deze dicht en naar BNW?

COR / Artsen willen via rechtszaak covid-19 van A-lijst krijgen

Er wordt in het topic nergens gesproken over dat Corona bijv. niet zou bestaan. Er wordt alleen gesproken over dat Corona minder ernstig zou zijn dan in eerste instantie werd voorgehouden.

Waarom mag dit niet gewoon in COR besproken worden?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:36:46 #253
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_195734685
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom moet deze dicht en naar BNW?

COR / Artsen willen via rechtszaak covid-19 van A-lijst krijgen

Er wordt in het topic nergens gesproken over dat Corona bijv. niet zou bestaan. Er wordt alleen gesproken over dat Corona minder ernstig zou zijn dan in eerste instantie werd voorgehouden.

Waarom mag dit niet gewoon in COR besproken worden?
ze willen het van de lijst af krijgen midden in de 2de golf van een Pandemie. 8)7
pi_195739475
Jo, blauwen: kan er niet een SC komen voor die prietpraat in het COV topic?
pi_195739587
pi_195739675
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:18 schreef Fred2 het volgende:
Jo, blauwen: kan er niet een SC komen voor die prietpraat in het COV topic?
We zullen je suggestie mee naar achteren nemen, dank je!
pi_195739713
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
We zullen je suggestie mee naar achteren nemen, dank je!
Bijzonder... jammer dat je wel kritici de mond durft te snoeren, maar nu je met schijnbaar "vriendjes" aan SC-en is het wat moeilijker zeker?
pi_195739774
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:28 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Bijzonder... jammer dat je wel kritici de mond durft te snoeren, maar nu je schijnbaar met "vriendjes" aan SC-en is het wat moeilijker zeker?
Als voormalig mod zou jij als geen ander moeten weten dat moderatie niet in topic besproken word. Je reactie nu is wel erg vreemd in dat licht bezien. En ik neem aan dat je ook weet dat armchair modding niet de bedoeling is.

En nee, ik heb er geen enkele moeite mee als er druk van de ketel afgehaald word in een beladen en emotioneel topic als dit.
pi_195739853
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als voormalig mod zou jij als geen ander moeten weten dat moderatie niet in topic besproken word. Je reactie nu is wel erg vreemd in dat licht bezien. En ik neem aan dat je ook weet dat armchair modding niet de bedoeling is.

En nee, ik heb er geen enkele moeite mee als er druk van de ketel afgehaald word in een beladen en emotioneel topic als dit.
Deze onthoud ik even voor als er overdag een grapje wordt gemaakt.
In Southern Sun
pi_195739869
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Deze onthoud ik even voor als er overdag een grapje wordt gemaakt.
Zie jij mij die weggooien dan? Lijkt mij erg sterk.
pi_195739914
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
Zo vreemd is dit niet: dit is de eerste plek om mijn beklag te doen.

quote:
Leuk voor een select, inclusief kliekje ja, rete irritant voor de rest.

Maar het lijkt een kliekje te zijn waar jij ook van bent: we leren de ware Tijger_m zo wel kennen.
pi_195739972
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:40 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Zo vreemd is dit niet: dit is de eerste plek om mijn beklag te doen.
Hm, vreemd dan dat jij je beklaagt over een post die ik in het topic heb verwijderd. Dit is dus de 2e plek waar jij je beklaagt.

quote:
Leuk voor een select, inclusief kliekje ja, rete irritant voor de rest.

Maar het lijkt een kliekje te zijn waar jij ook van bent: we leren de ware Tijger_m zo wel kennen.
Ik ben altijd dezelfde en de ware, er is geen andere dus ik begrijp niet goed wat jij hiermee wil zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2020 23:44:13 ]
pi_195739982
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zie jij mij die weggooien dan? Lijkt mij erg sterk.
Oh jij of een collega, dat is me echt om het even. Het gebeurt.
In Southern Sun
pi_195740003
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oh jij of een collega, dat is me echt om het even. Het gebeurt.
Ik heb er iig geen moeite mee overdag maar het is uiteraard wel een context verhaal, ik ga niet zeggen dat iedere grap kan want dat is gewoon niet zo. In principe moet het kunnen tenzij het niet kan. Hoe is dat voor consequent? :D
pi_195740039
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb er iig geen moeite mee overdag maar het is uiteraard wel een context verhaal, ik ga niet zeggen dat iedere grap kan want dat is gewoon niet zo. In principe moet het kunnen tenzij het niet kan. Hoe is dat voor consequent? :D
Het contrast tussen overdag en 's avonds is op deze manier nogal groot, that's all.
In Southern Sun
pi_195740040
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:43 schreef Tijger_m het volgende:
Hm, vreemd dan dat jij je beklaagt over een post die ik in het topic heb verwijderd. Dit is dus de 2e plek waar jij je beklaagt.
Jongen, wat jij wil. Als jij er gelukkig van wordt.

quote:
Ik ben altijd dezelfde en de ware, er is geen andere dus ik begrijp niet goed wat jij hiermee wil zeggen.
Je bevestigt hiermee dat je erg subjectief mod: als het niet in je straatje past is het moeilijk, moeilijk. Maar als je eigen kliekje totaal offtopic gaat is er niks aan hand.

Dat je dat zelf ook wel vindt heb je aangetoond door met het kliekje in mijn SC-topic verder te gaan.
pi_195740075
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:50 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Jongen, wat jij wil. Als jij er gelukkig van wordt.
[..]

Je bevestigt hiermee dat je erg subjectief mod: als het niet in je straatje past is het moeilijk, moeilijk. Maar als je eigen kliekje totaal offtopic gaat is er niks aan hand.

Dat je dat zelf ook wel vindt heb je aangetoond door met het kliekje in mijn SC-topic verder te gaan.
Ok, Fred, prettige avond verder.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:02:41 #268
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_195743984
Wat is dit hier voor een bizar modteam? Vorige week een ban gehad omdat ik een gifje van Hitler plaats in een humoristisch topic :D :X
COR / Leuke (matige) grap voor Rutte en De Jonge

Putin, Moegabe, Kim Yung Un en die laatste in dat topic is ook geen frisse jongen maar een humoristische Hitler is taboe?

Als dit al niet meer kan :X :{

Brevet van onvermogen!

[ Bericht 20% gewijzigd door RedFever007 op 20-10-2020 12:33:31 ]
pi_195745314
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:02 schreef RedFever007 het volgende:
Wat is dit hier voor een bizar modteam? Vorige week een ban gehad omdat ik een gifje van Hitler plaats in een humoristisch topic :D :X

Putin, Moegabe, Kim Yung Un en die laatste in dat topic is ook geen frisse jongen maar een humoristische Hitler is taboe?
Het ging, voor degene die het niet weten, om deze gif. (voor de tere zieltjes voor de zekerheid in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Brevet van onvermogen!
Plaatje was weggehaald, jij vond het nodig het nog een keer te plaatsen en nu plaats je het gewoon weer. Dan heb je het toch niet goed begrepen.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:27:36 #270
142400 RedFever007
pi_195745343
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Plaatje was weggehaald, jij vond het nodig het nog een keer te plaatsen en nu plaats je het gewoon weer. Dan heb je het toch niet goed begrepen.
Waarom was het uberhaupt weggehaald?

dit is overigens een serieuze vraag :)
pi_195745397
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:27 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Waarom was het uberhaupt weggehaald?

dit is overigens een serieuze vraag :)
Doe eens een gok? Waarom zouden we Hitler gifjes in COR niet ok vinden?
  Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:32:03 #272
236264 crew  capricia
pi_195745409
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:02 schreef RedFever007 het volgende:

Het ging, voor degene die het niet weten, om deze gif. (voor de tere zieltjes voor de zekerheid in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Brevet van onvermogen!
Je kunt ook gewoon meewerken met de moderatie hè. In plaats van nogmaals plaatsten en nu weer hier.

Nee, Hitler plaatjes en gifjes worden niet zo gewaardeerd, maar dat had je zelf ook wel door.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:33:16 #273
142400 RedFever007
pi_195745426
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Doe eens een gok? Waarom zouden we Hitler gifjes in COR niet ok vinden?
Je kent FOK!? Dat gifje komt vaker op FOK! voorbij namelijk :')
maar goed prima, dan weet ik dat. Zal het gifje hier wel verwijderen als jullie dat beter achten :)
pi_195779173
Het algemene coronatopic wordt elke avond/nacht kapot geslowchat. Zouden de mods daar wat meer op kunnen modereren, de leesbaarheid 's ochtends is echt een stuk minder.
pi_195779723
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
Het algemene coronatopic wordt elke avond/nacht kapot geslowchat. Zouden de mods daar wat meer op kunnen modereren, de leesbaarheid 's ochtends is echt een stuk minder.
Jammer is dat. De meesten moderators slapen s'nachts.
Maar ik zal er vanavond een spoiler plaatsten, eens kijken of het effect heeft.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195780474
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 08:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Jammer is dat. De meesten moderators slapen s'nachts.
Maar ik zal er vanavond een spoiler plaatsten, eens kijken of het effect heeft.
Ik snap dat er niet altijd iemand online is.
Ik zie wel mods (van een ander subforum?) mee slowchatten in ieder geval.
pi_195782071
Ik ben deze week ook een paar avonden mee wezen posten 's avonds. Dus deels schuldig. :@ Het lijkt me inderdaad beter om voortaan echt hier verder te gaan:

COR / COV-SC #1 Corona meet

Denk dat dat voor iedereen een betere uitkomst is.

Excuses voor de overlast. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_195803153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Nog maar een keer dan, je mag elkaar ook gewoon negeren. Stop gewoon met alles persoonlijk maken[/modbreak]
Ja, dat is de optie. Laten we elkaar gewoon negeren. Alleen maar parallelle gesprekken langs elkaar heen voeren. Lekker in de eigen bubbel blijven. Als er iemand onzin roept en die persoon daarop aangesproken wordt is het 'je hoeft niet op mij te reageren'.

We zijn een steenworp verwijderd van 'wetenschap is ook maar een mening'. Kansloos gedoe.
pi_195803227
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja, dat is de optie. Laten we elkaar gewoon negeren. Alleen maar parallelle gesprekken langs elkaar heen voeren. Lekker in de eigen bubbel blijven. Als er iemand onzin roept en die persoon daarop aangesproken wordt is het 'je hoeft niet op mij te reageren'.

We zijn een steenworp verwijderd van 'wetenschap is ook maar een mening'. Kansloos gedoe.
Wat ik schreef is niet de optie maar de regel.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:46:45 #280
5428 crew  miss_sly
pi_195803238
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Heeft het al effect gehad de afgelopen 8 maanden om mensen daarop aan te spreken? En denk je echt dat het verschil gaat maken als je het voor de driehonderdvijfentachtigste keer probeert?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195803307
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heeft het al effect gehad de afgelopen 8 maanden om mensen daarop aan te spreken? En denk je echt dat het verschil gaat maken als je het voor de driehonderdvijfentachtigste keer probeert?
Volgens mij is het antwoord hier: 'je hoeft niet te reageren'.
pi_195803334
Vervelend dat mijn berichten weggehaald worden @Tijger_m

Blijkbaar mag ik niet de mening hebben dat de maatregelen overdreven zijn (iets wat daadwerkelijk een mening is). Blijkbaar mag je wel feitelijk onjuiste informatie verspreiden.
pi_195803375
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Vervelend dat mijn berichten weggehaald worden @:Tijger_m

Blijkbaar mag ik niet de mening hebben dat de maatregelen overdreven zijn (iets wat daadwerkelijk een mening is). Blijkbaar mag je wel feitelijk onjuiste informatie verspreiden.
Ja, heel vervelend dat je meent de zaak op de spits te moeten drijven.
pi_195803383
Ik drijf niets op de spits. Ik handel conform de regels.
pi_195803419
Kan een onafhankelijk moderator even kijken naar waarom mijn berichten weggehaald worden?

@capricia ?

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, je wil dat ik ga beoordelen wat "waar" is? Daar hebben wij als mods dus totaal GEEN mandaat voor. En dat gaan we vermoedelijk ook nooit krijgen.
Desondanks worden mijn berichten verwijderd. Is volledig conform de regels. Dus waarom zou het wegmoeten?
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:56:53 #286
236264 crew  capricia
pi_195803456
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Kan een onafhankelijk moderator even kijken naar waarom mijn berichten weggehaald worden?

@:capricia ?
Omdat het zuigen was.
Bovendien loopt dat al een topic over:
COR / Bejaarden moeten de schade dragen #1
En nu iedereen gewoon kappen met dat persoonlijke gedoe.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195803461
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:56 schreef capricia het volgende:
Omdat het zuigen was.
Nee, dat is mijn mening.
pi_195803465
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja dat zal wel een reden hebben he?
In Southern Sun
pi_195803478
quote:

[..]

Omdat het zuigen was.
Ok, iedere keer als het woord Duitsland valt kan het naar het centrale Duitsland topic ^O^.
In Southern Sun
pi_195803480
quote:
En hoe is het een valide argument? Er lopen ook tal van topics over de besmettelijkheid van kinderen.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:58:00 #291
236264 crew  capricia
pi_195803485
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:57 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Nee, dat is mijn mening.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195803486
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:

@:capricia ?
[..]

Desondanks worden mijn berichten verwijderd. Is volledig conform de regels. Dus waarom zou het wegmoeten?
Eerst wil je dat ik op waarheid ga modden en nu ben ik ineens iniet onafhankelijk? Wie betaalt mij dan volgens jou?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:58:10 #293
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195803487
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Het is gewoon ontzettend storend hoe bepaalde geluiden wel telkens herhaalt mogen worden en andere dan weer niet, waarbij het voordeel altijd uitvalt in de paniekzaaiers en mensen die actief een soort desinformatiecampagne voeren. Omdat het zogenaamd een mening is dat kinderen megabesmettelijk zouden zijn enzo :').
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:58:59 #294
236264 crew  capricia
pi_195803501
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ok, iedere keer als het woord Duitsland valt kan het naar het centrale Duitsland topic ^O^.
Voor jou ook de waarschuwing om een heel stuk minder persoonlijk te worden. En te kappen met dit soort pseudomodden.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195803503
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eerst wil je dat ik op waarheid ga modden en nu ben ik ineens iniet onafhankelijk? Wie betaalt mij dan volgens jou?
Nee, je bent niet onafhankelijk als ik een moderator vraag om naar jouw moderatiegedrag te kijken, nee. Dat lijkt me evident.

Overigens zijn feiten per definitie onafhankelijk.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:59:41 #296
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195803514
quote:

[..]

Omdat het zuigen was.
Er is ook een topic dat Kinderen zeer besmettelijk zijn, wordt elke uitspraak daarover dan voortaan ook verplaatst?
pi_195803518
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Voor jou ook de waarschuwing om een heel stuk minder persoonlijk te worden. En te kappen met dit soort pseudomodden.
Waar ligt dan de grens? Waarom zou een feitelijke constatering dat de IFR voor jongeren laag is naar een ander topic moeten, maar een (overigens onjuiste) constatering dat kinderen heel besmettelijk zijn hoeft niet naar een topic over de besmettelijkheid van kinderen?
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:00:41 #298
236264 crew  capricia
pi_195803527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Het is gewoon ontzettend storend hoe bepaalde geluiden wel telkens herhaalt mogen worden en andere dan weer niet, waarbij het voordeel altijd uitvalt in de paniekzaaiers en mensen die actief een soort desinformatiecampagne voeren. Omdat het zogenaamd een mening is dat kinderen megabesmettelijk zouden zijn enzo :').
Die bron is nu weerlegd, als ie er morgen nog een keer mee komt, geven we hem dat mee, zet dan gewoon een TR. Daarvoor hoeven mensen geen persoonlijke aanvallen te plaatsten.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195803531
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Klopt het niet wat ik zeg dan?
In Southern Sun
pi_195803538
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

En jouw geluiden herhaal je niet constant? Ik ben hier niet om te bepalen wat waar is, dat kan ik ook helemaal niet. Er is een patroon, al geruime tijd, dat er constant mensen persoonlijk aangevallen worden.

Mischien snappen ze het niet, mischien willen ze het niet snappen, mischien heb jij wel ongelijk, wie zal het zeggen maar dat geeft niemand een vrijbrief om andere users aan te vallen.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:01:34 #301
236264 crew  capricia
pi_195803551
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waar ligt dan de grens? Waarom zou een feitelijke constatering dat de IFR voor jongeren laag is naar een ander topic moeten, maar een (overigens onjuiste) constatering dat kinderen heel besmettelijk zijn hoeft niet naar een topic over de besmettelijkheid van kinderen?
Omdat het op dat moment gewoon een zuigopmerking was om de zaak op de spits te drijven.
En daar zijn we even klaar mee.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')