Ik denk echt dat je heel zwart wit denkt. Je blijft beweren dat alle jongeren de regels overtreden. Allemaal. Denk je echt dat er geen jongeren zijn die de regels wél respecteren en zich er aan houden?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
De voorbeelden van nieuwsberichten over studentikoze feestjes waar men het niet zo nauw neemt met de regels en waar vervolgens mensen besmet raken zijn schering en inslag. Er komt nota bene een speciale campagne gericht op het gedrag van jongeren. Vervolgens begin jij er over dat ouderen zich heus ook niet allemaal aan de regels houden.
Dat zal maar je komt desgevraagd niet met bewijzen voor die claim, niet met cijfers en niet met nieuwsberichten waaruit dat zou blijken. Met dat soort onderbuikgevoelens kan ik gewoon niks.
Quote aub?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je heel zwart wit denkt. Je blijft beweren dat alle jongeren de regels overtreden. Allemaal.
Uhm, de hele discussie vanavond wellicht. Waarin ik telkens pleit dat je niet kan zeggen dat alle jongeren de regels negeren en alle ouderen braaf zijn. Waar jij elke keer tegen in ging. Lees het nog maar eens na, volgens mij begreep je me echt totaal niet.quote:
Waarop ik in ging met de boodschap dat ik het raar vond dat je het over enkel jongeren had. Berichten erna bleef je ontkennen dat er ook mensen in andere leeftijdsgroepen zijn die soms de regels negeerden. Je zei dat mn bron vast m’n dikke duim was. Zet je al meteen een goede toon neer ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nederlanders zijn juist een uiterst volgzaam volkje. Overgrote meerderheid doet keurig alles wat Rutte zegt. Alleen de jongeren zijn (soms) wat obstinaat, maar dat beeld zie je overal ter wereld.
Dat massaal maakte jij er van.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niemand de schuld![]()
Je ziet echter aan de cijfers dat met name jongeren besmet raken op dit moment, ouderen amper. Dus jouw verhaaltje over rebelse ouderen die massaal de coronaregels aan hun laars zouden lappen is compleet uit de lucht gegrepen.
En ook hier ontken je dat er ouderen zijn die de regels overtreden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Uit geen enkele relevante statistiek blijkt dat ouderen zich niet aan de coronaregels zouden houden.
Prima.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:32 schreef capricia het volgende:
Goedemorgen.
Kunnen we deze discussie achter ons laten? Ieg niet hier voortzetten, in de FB.
Wat ik lees is ieg niet note waardig.
Volgens mij is het meer een kwestie van persoonlijke irritatie.
Denk dat je in het verkeerde topic post.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:36 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/wierdduk/status/1304539529009934341
Terechte observatie van Wierd Duk. Uit onderzoek blijkt inderdaad dat vitamine D tekort de kans op overlijden door Covid verhoogd. Maar ik heb nog nooit een expert erover gehoord in een praatprogramma.
Uh? hoezo dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat je in het verkeerde topic post.
Je wil een tweet van Wierd Duk over vitamine D in het feedback topic bespreken?quote:
Oh, oeps. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Je wil een tweet van Wierd Duk over vitamine D in het feedback topic bespreken?
Goede vraag.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:59 schreef THEFXR het volgende:
deze COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #833 Indian summer snap ik niet, wat wil men dan van ons horen, als het een nieuwsbericht is?
ok, dan is dat iig helderquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Goede vraag.![]()
Als je echt nieuws hebt, bijv de corona-besmettingen per dag, prima natuurlijk. Idem met bijv maatregelen die het kabinet neemt. Etc.
Maar er zijn ook mensen die continu dezelfde sites lopen te spammen dmv Twitter berichten. Of bijv dat iemands Twitter-mening in het topic geplempt wordt. Dat laatste is gewoon geen lekkere manier van discussiëren. Zet dan op zijn minst je eigen opinie erbij.
Ik denk dat de meeste mensen dit wel aanvoelen (jij ook).
Ook als het nieuws is kun je natuurlijk je eigen visie op dat nieuws toevoegen maar inderdaad, het was voornamelijk gericht op de linkdumps die eigenlijk geen nieuws bevatten.quote:
Hoe zou jij het dan vinden als een asociale feestganger een van je ouders aansteekt, die vervolgens in het ziekenhuis belandt?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat is dus verklikken.
Ik vraag me inmiddels af of de totale paniek gegrond is (aantal doden/ziekenhuisopnames t.o.v. het aantal besmettingen) dus ik vind het wat overdreven.
Ja. Leek mij wel zo handig omdat ik al aardig wat werk had aan pagina 1.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:29 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom is mijn topic dicht? COR / Tuinfeest: politie bellen?
Schoonmaakslotje?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Leek mij wel zo handig omdat ik al aardig wat werk had aan pagina 1.
Wat je doet is tyfus dom.quote:Op zondag 13 september 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Kan iemand het postgedrag van die Noek eens onder de loep nemen?
Users tyfusdom, debiel en wat al niet noemen omdat de inhoud je niet aanstaat lijkt me niet bijdragen aan de sfeer in het centrale topic.
Is vandaag al de zoveelste keer dat ze dergelijke terminologie hanteerde.
Eens.quote:Op zondag 13 september 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Kan iemand het postgedrag van die Noek eens onder de loep nemen?
Users tyfusdom, debiel en wat al niet noemen omdat de inhoud je niet aanstaat lijkt me niet bijdragen aan de sfeer in het centrale topic.
Is vandaag al de zoveelste keer dat ze dergelijke terminologie hanteerde.
Ja, en ik adviseer je met klem om iets meer respect jegens anderen aan de dag te leggen.quote:Op zondag 13 september 2020 22:20 schreef Nerdslayer het volgende:
Ey kifesh jullie gooien me reacties weg?
@Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een uit de lucht gegrepen voorspelling. Tenzij we vanwege blijvende tekorten en aanhoudend oplopende besmettingsgevallen straks weer op het punt komen waarbij we kwetsbare ouderen voorrang moeten gaan geven op de testen en jonge mensen maar niet meer testen.
Gokje (en sorry voor het bemoeien); Bericht van Wireless waarschijnlijk een reactie op een ander bericht wat ook verwijdert is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
@:Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.
Even voor de mods...waarom is het bericht wat Elan quote verwijderd (van Wireless)? Of ik ben blind
Was een reactie op een verwijderde post. (Volgens mij iets van dat 90+ het kennelijk niet zo nauw neemt met de regels)quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
@:Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.
Even voor de mods...waarom is het bericht wat Elan quote verwijderd (van Wireless)? Of ik ben blind
Ah, thanksquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Was een reactie op een verwijderde post. (Volgens mij iets van dat 90+ het kennelijk niet zo nauw neemt met de regels)
Hij beweerde dat ouderen primair door hun eigen slechte gedrag besmet raakten, standaard riedeltje als ergens de studenten weer negatief ter sprake komen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gokje (en sorry voor het bemoeien); Bericht van Wireless waarschijnlijk een reactie op een ander bericht wat ook verwijdert is.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:49 schreef wpor het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)-in-heerde~a6269310/
.. die hebben weinig geleerd
Nee.quote:Op zondag 20 september 2020 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we de topicpointer in het algemene topic aanpassen naar "niet op de mens spelen". Alvast bedankt
Oh. Ik had hem al aangepast.quote:
Korfbal?quote:Op zondag 20 september 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind op de bal spelen nog steeds erg cismale centered. Dat kan inclusiever
Ik zie dat een collega die reactie verwijderd heeft. Maar het is sws op de man.quote:Op maandag 21 september 2020 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is mijn reactie op die Titanic-beeldspraak in het algemene topic weg?
Dat was toch helemaal niet op de manquote:Op maandag 21 september 2020 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie dat een collega die reactie verwijderd heeft. Maar het is sws op de man.
"De kapiteins doen dat wel alleen je hebt altijd die paar opvarenden die vinden dat alles anders moet. Doorgaans springen deze opvarenden voor vrouw en kinders in de eerste de beste reddingsboot, trouwens"quote:Op maandag 21 september 2020 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal niet op de man. Kom op zeg.
Je zet een paar users weg als laf en betweterig. En dat was al de derde post ofzo op rij die die kant op ging.quote:Op maandag 21 september 2020 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal niet op de man. Kom op zeg.
En hij mij voor dom omdat ik die passagier ben die volgens hem nog niet door heeft dat het schip zinkt. Zo kan ik het ook.quote:Op maandag 21 september 2020 21:14 schreef capricia het volgende:
[..]
"De kapiteins doen dat wel alleen je hebt altijd die paar opvarenden die vinden dat alles anders moet. Doorgaans springen deze opvarenden voor vrouw en kinders in de eerste de beste reddingsboot, trouwens"
Ja. Je maakt hier iemand voor laf uit.
Die wil ik dan wel zien want dat is pertinent niet waar.quote:Op maandag 21 september 2020 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je zet een paar users weg als laf en betweterig. En dat was al de derde post ofzo op rij die die kant op ging.
Eens.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:05 schreef DireStraits7 het volgende:
Een paar dagen geleden is er al een modbreak geweest over de wildgroei aan geïsoleerde tweets zonder context. Wellicht kan een moderator dit weer eens onder de aandacht brengen, omdat er momenteel een exponentiële groei aan het plaatsvinden is. En je kunt beter nu ingrijpen dan dat we straks hele topics vol tweets hebben en we een aantal tweets moeten overplaatsen naar Twitter.
Including die random Red Team flyering van welbekende user. We weten nu onderhand wel waar die groep voor staat, het begint echt bloedirritant te worden dat we hier elke scheet van ze moeten lezen.quote:
Dank je voor deze opbouwende kritiek.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:16 schreef Nerdslayer het volgende:
Kifesh jullie gooien me reacties weg vieze overheid pijpende kk racisten
Nee. Dat is discussie materiaal. Je hoeft het er niet mee eens te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Including die random Red Team flyering van welbekende user. We weten nu onderhand wel waar die groep voor staat, het begint echt bloedirritant te worden dat we hier elke scheet van ze moeten lezen.
Ik ga even omschakelen.quote:
Afgevinktquote:Op woensdag 23 september 2020 02:37 schreef FYazz het volgende:
Excuus, per ongeluk TR gedaan ipv quote.
Tis al laat
Wij beraden ons op stappen.quote:Op woensdag 23 september 2020 02:37 schreef FYazz het volgende:
Excuus, per ongeluk TR gedaan ipv quote.
Tis al laat
Dit slotje snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:49 schreef Bocaj het volgende:
COR / Corona is minder gevaarlijk dan we eerst dachten. Maatregelen onzinnig
Ik zou graag even van meerdere moderatoren @:capricia @:trein2000 @:Lonaa hun mening willen lezen en niet alleen van Tiger!
Hoezo propaganda FvD? Het zijn openbare 2e kamer beelden en openbare vragen...
Volgens mij niet... stond er nog maar net...quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:56 schreef potjecreme het volgende:
Ik snap het slotje ook niet. Zijn er post weggehaald?
Komt een moderator hier nog op terug of is weer eens vingers in de oren en doen alsof er niets gebeurt is?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:49 schreef Bocaj het volgende:
COR / Corona is minder gevaarlijk dan we eerst dachten. Maatregelen onzinnig
Ik zou graag even van meerdere moderatoren @:capricia @:trein2000 @:Lonaa hun mening willen lezen en niet alleen van Tiger!
Hoezo propaganda FvD? Het zijn openbare 2e kamer beelden en openbare vragen...
Je postte een persoonlijke aanval. Ik heb jouw post daarop gemod.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:39 schreef Bocaj het volgende:
Moet dat nou weer @:Tijger_m ?
Het is dat ik hier niet wil gaan schelden maar een pakkenkoek ben je toch zeker wel!
Nou nou nou persoonlijke aanval... Ik noemde een bang poesje...quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je postte een persoonlijke aanval. Ik heb jouw post daarop gemod.
Het boeit totaal niet of Nikon daar wakker van ligt. Het hoort hier niet thuis. Als je zo nodig Nikon dat wil laten weten stuur je maar een DM.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou nou nou persoonlijke aanval... Ik noemde een bang poesje...
Ik ken Nikon al langer als vandaag hoor! Die ligt daar echt niet wakker van....
Oké baas!quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het boeit totaal niet of Nikon daar wakker van ligt. Het hoort hier niet thuis. Als je zo nodig Nikon dat wil laten weten stuur je maar een DM.
Simpel gezegd, FvD filmpjes zijn propaganda en fake news, er word geknipt en geplakt in vragen en antwoorden door de FvD, interupties worden verwijderd, antwoorden worden ingekort, soms worden antwoorden op andere vragen geplakt achter vragen van Baudet. Kortom, niet acceptabel als bron in COR. Prima in het FvD topic in POL overigens.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Komt een moderator hier nog op terug of is weer eens vingers in de oren en doen alsof er niets gebeurt is?
Je gaat hier geen moderators vinden die elkaar openlijk gaan bekritiseren. Ik sta achter wat de mede mods doen. En dat zal ook voor mijn andere collega's gelden die genoemd zijn in die post.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Komt een moderator hier nog op terug of is weer eens vingers in de oren en doen alsof er niets gebeurt is?
Het is ontzettend lastig toe te geven dat het vooral je FvD haat was die het topic sloot he?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Simpel gezegd, FvD filmpjes zijn propaganda en fake news, er word geknipt en geplakt in vragen en antwoorden door de FvD, interupties worden verwijderd, antwoorden worden ingekort, soms worden antwoorden op andere vragen geplakt achter vragen van Baudet. Kortom, niet acceptabel als bron in COR. Prima in het FvD topic in POL overigens.
Als je een filmpje van de vragen zonder edits post vanuit de 2e Kamer of via het kanaal van de 2e Kamer is er niks aan de hand. Blijft nog de vraag of dit een COR of een POL topic is maar dat terzijde.
Waar heb jij het nou weer allemaal over?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Je gaat hier geen moderators vinden die elkaar openlijk gaan bekritiseren. Ik sta achter wat de mede mods doen. En dat zal ook voor mijn andere collega's gelden die genoemd zijn in die post.
Als je het daar niet mee eens bent, kun je beter een FA inschakelen.
Je vraagt een reactie op deze post;quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer allemaal over?
Ik vraag gewoon waarom er nog geen reactie op een klacht van iemand anders is.
Reageer dan op die post?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Je vraagt een reactie op deze post;
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #5
En die geef ik je.
Dat was mijn antwoord.quote:
Het laatste. Niks mis met een keer erkennen dat je fout zitquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is nogal een beschuldiging!quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:58 schreef Tijger_m het volgende:
Simpel gezegd, FvD filmpjes zijn propaganda en fake news, er word geknipt en geplakt in vragen en antwoorden door de FvD, interupties worden verwijderd, antwoorden worden ingekort, soms worden antwoorden op andere vragen geplakt achter vragen van Baudet. Kortom, niet acceptabel als bron in COR. Prima in het FvD topic in POL overigens.
Had je ook nog een serieus punt of laat je het hierbij?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is ontzettend lastig toe te geven dat het vooral je FvD haat was die het topic sloot he?
Nee, dat is een feit. Je kunt het bewonderen in het FvD topic waar iemand 2 filmpjes naast elkaar heeft gezet, een van Baudets FvD en de live uitzending. De verschillen zijn significant.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Had je ook nog een serieus punt of laat je het hierbij?
Ik waardeer je objectieve input.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb geen echt punt, je bent gewoon een moderator die echt in alles zijn politieke afkeur laat blijken. Telkens. Opnieuw.
Niets met mijn voorkeur te maken, alles te maken met de bron van de filmpjes. Daar zit het probleem, de FvD gebruiikt openbare beelden en edit die en edit de vragen en antwoorden. Daarmee is het propaganda en geen feitelijk verslag van het debat.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:42 schreef Socios het volgende:
Volslagen belachelijk slotje. Of je nu voor, tegen of neutraal bent: het is een interessant topic.
Politieke voorkeur moderator mag nooit de reden zijn om een topic te sluiten.
Walgelijk dit.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is een feit. Je kunt het bewonderen in het FvD topic waar iemand 2 filmpjes naast elkaar heeft gezet, een van Baudets FvD en de live uitzending. De verschillen zijn significant.
Godsammekraken... Nu moet Bocaj toch ff door het stof...quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:14 schreef Tijger_m het volgende:
Niets met mijn voorkeur te maken, alles te maken met de bron van de filmpjes. Daar zit het probleem, de FvD gebruiikt openbare beelden en edit die en edit de vragen en antwoorden. Daarmee is het propaganda en geen feitelijk verslag van het debat.
Ik ben objectief en ik verwacht dat een OP een objectieve bron in COR geeft over een openbaar kamerdebat waar niet in gesneden of geedit is om een partij er goed uit te laten zien. Ik ben geen fan van Rutte of Baudet, het kan mij ook totaal niets schelen wie wie afmaakt of te kijk zet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
Moderator zou het sieren door gewoon objectief te blijven! FVD heeft politieke standpunten en die worden openbaar gemaakt.
Dat dit propaganda zou zijn is de mening van deze moderator.
quote:Propaganda is het proberen te beïnvloeden van andermans opinie. Propaganda heeft als doel mensen over te halen. Het woord is afkomstig uit het Latijn en betekent 'uitbreiden' of 'voortplanten'. Van oorsprong betekent propaganda dan ook het verspreiden van een bepaalde boodschap.
Waarom zou je het hele politieke kamerdebat buiten dit subforum houden?quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben objectief en ik verwacht dat een OP een objectieve bron in COR geeft over een openbaar kamerdebat waar niet in gesneden of geedit is om een partij er goed uit te laten zien. Ik ben geen fan van Rutte of Baudet, het kan mij ook totaal niets schelen wie wie afmaakt of te kijk zet.
Voor partij politieke denkbeelden is er een centraal FvD topic in POL.
Nota bene; de praktijk om kamerdebatten te editten en creatief te veranderen van inhoud is niet voorbehouden aan de FvD, andere partijen doen het ook en daar pas ik dezelfde standaard op toe.
PS:
[..]
Ik heb geen probleem met dat topic, ik heb een probleem met het feit dat de geposte filmpjes het debat niet naar waarheid weergeven. Dus open het topic gewoon opnieuw maar dan met een beeldverslag van hoe het werkelijk verliep.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:20 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Waarom zou je het hele politieke kamerdebat buiten dit subforum houden?
Het coronabeleid heeft toch juist van alles met politiek te maken.
Nogmaals, ik denk niet dat het verstandig is om te gaan bepalen wat wel en wat geen propaganda is in deze tijd en juist verschillende denkbeelden naast elkaar te zetten en vanuit daar de discussie aan te gaan.
Ik sta volledig achter dat een ieder vrij moet zijn om bepaalde bijdragen te leveren aan deze discussies zodat we het onderwerp van meerdere kanten kunnen belichten zonder dat daar een moderator voor bepaald of iets wel of niet toelaatbaar is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met dat topic, ik heb een probleem met het feit dat de geposte filmpjes het debat niet naar waarheid weergeven. Dus open het topic gewoon opnieuw maar dan met een beeldverslag van hoe het werkelijk verliep.
Als je meent wat je zegt dan zou je daar volledig achter staan.
Heeft niks met geloven te maken. Het is gewoon objectief vast te stellen dat FvD loopt te knippen en daarmee de waarheid geweld aan doet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef HetDonkertAan het volgende:
Als iemand hier onwaarheden roept is het mijn eigen verantwoordelijkheid die wel onwaarheden wel of niet te geloven. Maar ook al is iets onwaar (in mijn ogen) , vind ik nog niet dat diegene die de onwaarheden verspreidt maar verbannen moet worden van dergelijke berichtgeving als in dit voorbeeld het openen van een topic
Dan zie ik er persoonlijk meer in de dialoog aan te gaan van het hoe em waarom iets wel of niet waar is.
Een beetje de charme van een openbaar forum.
Het gaat om deze filmpjes:quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heeft niks met geloven te maken. Het is gewoon objectief vast te stellen dat FvD loopt te knippen en daarmee de waarheid geweld aan doet.
quote:Op zondag 27 september 2020 12:23 schreef Faerlina91 het volgende:
ik heb deze maandag rijles gehad en die rijschool heeft een paar keer leerlingen laten uitstappen die verkouden waren en verder doe ik werk waar ik binnen de 1.5m met mensen in contact ben en zij waren ook al wat snotterig dus ik weet niet wat en hoe ik iets heb opgelopen.
bedankt voor jullie reacties ik zal dan morgen wel testen inderdaad. Ik voel mij nog niet heel fit. Ik heb 2 dagen niet veel gegeten eigenlijk sinds vandaag heb ik wel weer trek in iets en gaat er wel wat in.
P.S. ik heb een vraag weet iemand misschien hoe dit kwam?
Donderdag heb ik nog gewerkt en ik begon de dag met keelpijn. Toen tijdens het werk rond het begin van de middag begon mijn lichaam pijn te doen en voelde alles vermoeid/zwaar aan...
toen rond een uur of 6 thuis begon ik wat misselijk te worden en ik haastte mij naar de wc. Ik ging op de grond boven de WC hangen en ik maakte een kokhals reflex maar heb niet overgegeven verder. Toen ik zo'n kokhals reflex maakte kreeg ik een flinke steek in mijn borstkas waarna mijn armen/handen 5 minuten lang verdoofd voelde en tintelden. Mijn moeder schrok ervan en ik zelf eigenlijk ook best wel.
Mijn (verwijderde) post hieromtrent was volkomen terecht.quote:Op zondag 27 september 2020 12:19 schreef maily het volgende:
Beterschap in ieder geval. Iemand die een pannetje kippensoep voor je kan maken?
Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiëren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.quote:Op maandag 28 september 2020 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
Wat jij postte was in mijn opinie ronduit racistisch en niet op zijn plaats in COR.
Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.quote:Op maandag 28 september 2020 00:38 schreef maan_man het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiëren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.
Ik vind het alleen jammer dan @:Danny zijn site naar de verdoemenis laat helpen door een paar ongetalenteerde zoals jij, die hun mening als persoon niet kunnen scheiden van hun functie als mod, maar de schuld afschuift op corona.
Zoals ik al eerder zei: het ontbeert jou een de competentie om een inhoudelijk discussie te voeren. Na een zeer inhoudelijk betoog van mijn kant, moet ik jouw hulptroepen maar mailen, omdat je er zelf niet uitkomt. Een beetje zielig, maar ook aandoenlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.
Donequote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef Nikonlover het volgende:
Mag deze alvast gereekst?
COR / Persconferentie 28 september 19:00: #1 nieuwe maatregelen!
quote:
Nogmaals. Dat was ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
Ik kreeg een absurde note in COR zonder dat een reden is ingevuld, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat @:Tijger_m hierachter zit? Mag ik vragen waarom die note? Omdat ik verdomme zei? Of omdat je niet van grapjes houdt? Vertel, ik ben 1 en al oor.
Ik vind referenties naar de gestapo niet zo grappig eigenlijk en ik zag ook geen smiley bij je post dus ja, die verdween.quote:Op maandag 28 september 2020 14:44 schreef Fred het volgende:
@:tiger_m beetje humor mag toch wel? Dit hele gebeuren is als beperkend genoeg. Als we nou ook al niet meer mogen lachen
Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger...![]()
COR / Poll: De Media Houdt Ons In Angst Voor Het CoronaVirus!
Jij slaat wel veel plat...![]()
Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
Nou, ik ben 56 dus...een jaar of twintig, mischien?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger...![]()
COR / Poll: De Media Houdt Ons In Angst Voor Het CoronaVirus!
Jij slaat wel veel plat...![]()
Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
Dan kan deze toch ook wel dicht?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.
Nee die kan niet dicht, is een prima topic. Verder ga ik ook niet met je in discussie.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:12 schreef Fred het volgende:
[..]
Dan kan deze toch ook wel dicht?
In de OP staat ook niet meer dan een herhaling van OP
COR / Poll: ga je een mondkapje dragen?
Of mag dit wel omdat het een topic van een blauwe is?
kan je ze nog even herhalen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat ik het netjes vragen.
Wat was er mis met mijn posts vanmorgen? Er mogen dagelijks bakken ongefundeerde stront over het kabinet gekieperd worden maar daar iets over opmerken mag niet. Het wemelt van de posts in de trant van 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts en eenzelfde post de andere kant op wordt verwijderd.
Een 'ja maar ze hebbe de hele zomer geen reed gedaan in De Haag' variant op bovenstaande en iets in de trant dat ik hier de laatste tijd vaak het gevoel heb op Facebook te zitten in plaats van op een forum.quote:
Je snapt zelf niet dat zoiets niet helpt in een discussie?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een 'ja maar ze hebbe de hele zomer geen reed gedaan in De Haag'
En die vatte ik op als een FOK!bash.quote:variant op bovenstaande en iets in de trant dat ik hier de laatste tijd vaak het gevoel heb op Facebook te zitten in plaats van op een forum.
Iedere dag hetzelfde riedeltje plaatsen over hoe kut het allemaal wel niet is ook niet. Dit is echt geen argument. Enerzijds laat je wel toe dat het kabinet voor een stel debielen uitgemaakt mag worden (letterlijk) en de 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts mogen ook gerust, maar als er via de andere kant zo'n post geplaatst wordt 'helpt het niet mee in de discussie'. Right.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je snapt zelf niet dat zoiets niet helpt in een discussie?
Het was een constatering over hoe het er in dat topic aan toegaat. Ik denk dat je dat ook wel begreep.quote:[..]
En die vatte ik op als een FOK!bash.
jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedere dag hetzelfde riedeltje plaatsen over hoe kut het allemaal wel niet is ook niet. Dit is echt geen argument. Enerzijds laat je wel toe dat het kabinet voor een stel debielen uitgemaakt mag worden (letterlijk) en de 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts mogen ook gerust, maar als er via de andere kant zo'n post geplaatst wordt 'helpt het niet mee in de discussie'. Right.
[..]
Het was een constatering over hoe het er in dat topic aan toegaat. Ik denk dat je dat ook wel begreep.
Nee, hij bedoelde het niet letterlijk, volgens mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!
Staat die post er nog? Want dat is niet okay.
Nee klopt, posts in die strekking komen gewoon vaak voorbij indd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde het niet letterlijk, volgens mij.
Tja, sommige moderators stimuleren liever dat mensen ongefundeerde bagger kunnen roepen dan dat je mensen daarop aanspreekt. Dan is het opeens niet meer bevorderlijk voor de discussie enzo. Alles wat niet in het narratief van 'bij het RIVM werken alleen maar prutsers past' wordt helaas met argusogen aangekeken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee klopt, posts in die strekking komen gewoon vaak voorbij indd.
Iedere idioot mag weer van alles en nog wat roepen, maar daar wat van zeggen niet. En dan de beleidsmakers verwijten een dubbele agenda te hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet, is niet policy overschrijdend. Dit soort commentaren zijn dat wel. Dus kappen.
Ik had al een aantal berichten verwijderd waar TRs voor gezet waren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Iedere idioot mag weer van alles en nog wat roepen, maar daar wat van zeggen niet. En dan de beleidsmakers verwijten een dubbele agenda te hebben.
Omdat dat gewoon een denigrerende post was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom mag ik niet cynisch zeggen dat ze in Den Haag niet na kunnen denken en alleen op het Fok! Forum wel?
En dat gebeurt natuurlijk verder nooit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon een denigrerende post was.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij denkt soms echt dat je boven iedereen staat he en slimmer dan velen ?
Ten eerste, “ja maar hullie” is geen argument.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gebeurt natuurlijk verder nooit.
[..]
post dan ook even erbij wat je zelf postte ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gebeurt natuurlijk verder nooit.
[..]
Met vier mods zijn en je verschuilen achter dat je niet alles leest en ziet (terwijl er genoeg is weggehaald en ik netjes een TR heb geplaatst); dat is pas geen argument.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ten eerste, “ja maar hullie” is geen argument.
Ten tweede, ik lees niet alles en ik zie niet alles, heb meer te doen. Ik grijp in op wat ik zie.
ok hierbij:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
post dan ook even erbij wat je zelf postte ?
dat jij geen bronnen nodig hebt want je trekt toch wel je eigen conclusies, zo is er geen discussie meer mogelijk he.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja 'volgens velen' vind ik verder geen argument, oordeel liever zelf.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met vier mods zijn en je verschuilen achter dat je niet alles leest en ziet (terwijl er genoeg is weggehaald en ik netjes een TR heb geplaatst); dat is pas geen argument.
Wat sneu. Haal dan alleen dat stukje van die DM weg.quote:
Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?quote:
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geëditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?
Sorry. Zo werkt het niet.
Ja dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geëditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?
Lekker blijven zuigen jochie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:05 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel eens weten.
Ik kan het wel beter he.quote:
Dat is natuurlijk niet in abstracto te beantwoorden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geëditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?
Ok, weet ik even voldoende.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet in abstracto te beantwoorden.
Maar in dit geval zie ik vooral een meningsuiting.
Een smiley is geen op de man spelen, volgens mij, het is inderdaad geen fantastisch doorwrochte reactie maar mods zijn net mensen soms. En als ik alle posts van die aard moet gaan weggooien dan blijf ik bezig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:29 schreef Fred2 het volgende:
Waarom wordt door mods regelmatig met eengereageerd als er iets gepost wordt dat anders is dan de algemene opvattingen in het algeme topic?
Er staat nota bene nog "speel de bal, niet de man" onder.
Beetje jammer dat de crew zich daar niet aan hoeft te houden.
Hoe moet ik eenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:20 schreef Tijger_m het volgende:
Een smiley is geen op de man spelen, volgens mij, het is inderdaad geen fantastisch doorwrochte reactie maar mods zijn net mensen soms.
Als je zo in de wedstrijd zit wordt het toch echt tijd om het stokje door te geven.quote:En als ik alle posts van die aard moet gaan weggooien dan blijf ik bezig.
Dus je hele FB topic is eigenlijk iets wat je gewoon in een TR had kunnen zetten waarop ik de betreffende post had weggehaald.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:44 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik eenals reactie op mijn voorstel, idee of opvatting dan interpreteren?
Nee, verre van. Ik herken bij jullie hetzelfde gedrag dat ik als mod had toen ik met tegenzin aan het modden was. Tijd voor een wissel dus, wat de huidige situatie maakt het voor niemand leuker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:50 schreef Tijger_m het volgende:
Dus je hele FB topic is eigenlijk iets wat je gewoon in een TR had kunnen zetten waarop ik de betreffende post had weggehaald.
Dit klinkt als projectie en nogal aanmatigend dat jij meent ons zo goed te kennen. In mijn geval, ik ga niet voor collega's spreken, is dat zeer zeker niet zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:57 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Nee, verre van. Ik herken bij jullie hetzelfde gedrag dat ik als mod had toen ik met tegenzin aan het modden was. Tijd voor een wissel dus, wat de huidige situatie maakt het voor niemand leuker.
Ik laat je slechts weten hoe je op mij overkomt, wat dat volgens mij met sfeer hier doet en dat het mij een goed idee lijkt om verse mods naar binnen te fietsen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
Dit klinkt als projectie en nogal aanmatigend dat jij meent ons zo goed te kennen. In mijn geval, ik ga niet voor collega's spreken, is dat zeer zeker niet zo.
Als ik met tegenzin hier zou zijn dan neem ik een dagje vrij, dat is ook geen enkel probleem.
Tja, als je inhoudelijk en normaal reageren op jouw vragen en opmerkingen hier al hard aanslaan gaat noemen dan zijn wij wel klaar, lijkt mij, dat is geen basis om een vruchtbare discussie te hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:05 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Ik laat je slechts weten hoe je op mij overkomt, wat dat volgens mij met sfeer hier doet en dat het mij een goed idee lijkt om verse mods naar binnen te fietsen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat dd huidige mods slechte mods zijn, maar ik herken wel trekjes van uitputting, overbelasting en vast zitten in een tunnelvisie.
Wat FOK! hiermee doet, moet FOK! zelf weten. Het feit dat je hier zo hard op aanslaat laat eigenlijk al zien dat ik ergens wel gelijk heb.
Het gaat me niet om de inhoud van de reacties op mijn posts. Als mensen vinden dat ik onzin uitkraam dan mogen ze dat best laten weten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:11 schreef Tijger_m het volgende:
Tja, als je inhoudelijk en normaal reageren op jouw vragen en opmerkingen hier al hard aanslaan gaat noemen dan zijn wij wel klaar, lijkt mij, dat is geen basis om een vruchtbare discussie te hebben.
Wouw. Dat is wel even andere koek dan hier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:02 schreef Jed1Gam het volgende:
In Bern 1 Coronacase in een kroeg gecontasteerd, moeten gelijk 1400 man preventief in quarantaine.
Wat een wereld.
Onzin topic idd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
COR / Draag je thuis, binnenshuis, al een mondkapje?
Trolltopic van een user die alleen maar bezig is met trollen en zieken.
Jammer dat mijn mening overkomt als getrollquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
COR / Draag je thuis, binnenshuis, al een mondkapje?
Trolltopic van een user die alleen maar bezig is met trollen en zieken.
Een mondkapje in huis?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:06 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Jammer dat mijn mening overkomt als getroll![]()
Er mag toch wel ruimte zijn voor een ander geluid dan "meer maatrgelen!", "de maatregelen werken niet!" en "volg de maatregelen!"
Dus omdat jij het onzin vindt moet het maar in ONZ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:08 schreef capricia het volgende:
Een mondkapje in huis?
Nee. Mag wel in ONZ besproken worden.
Dan breng je het in in het algemene COR topic.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:10 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het onzin vindt moet het maar in ONZ?
Openlijk racistische aantuigingen? Wees welkom op FOK!quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:22 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Kap aub. met al die persoonlijke aanvallen. [/modbreak]
Ten eerste heb ik alles wat na mijn "modbreak" nog kwam verwijderd.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Openlijk racistische aantuigingen? Wees welkom op FOK!
Iemand aanspreken daarop? Foei!
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Dan heb ik er een dagtaak bij.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:27 schreef Kyran het volgende:
Ten tweede kan je een TR plaatsen als je een post racistisch vindt.
Dan ben ik benieuwd wat jouw mening is over dit soort posts:quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:27 schreef Kyran het volgende:
Ten derde heb ik zelfs Turkse roots, dus om nou mij te gaan aanvallen dat ik racisme toelaat is lachwekkend.
Niet gezien of toelaatbaar volgens jou?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
Snap het wel want als je op een feest vol Turken of voor een moskee zo provocerend gaat staan doen krijg je klappen als Powned of De Telegraaf. Wat mij betreft hoeft beide niet maar het is wel meten met twee maten.
Als jij het al teveel moeite vindt om TR's te plaatsen dan is het toch niet teveel gevraagd om een beetje begrip te hebben voor moderators die ook niet altijd alles kunnen bijbenen? Ik kom net weer binnen in dit topic lees vooral persoonlijke aanvallen, plaats een modbreak en verwijder een paar posts om te voorkomen dat het verder escaleert.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan heb ik er een dagtaak bij.
Wat is daar nou weer racistisch aanquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat jouw mening is over dit soort posts:
[..]
Niet gezien of toelaatbaar volgens jou?
Klassiekertje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:31 schreef Elan het volgende:
Wat is daar nou weer racistisch aan![]()
Ik heb zelf Turkse vrienden
Ik heb een TR geplaatst op je modbreak over die betreffende post. Staat er nog steeds.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik alles wat na mijn "modbreak" nog kwam verwijderd.
Ten tweede kan je een TR plaatsen als je een post racistisch vindt.
Ten derde heb ik zelfs Turkse roots, dus om nou mij te gaan aanvallen dat ik racisme toelaat is lachwekkend.
Ik ben niet racistisch want ik heb Turkse vrienden is wel een goed argument.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer racistisch aan![]()
Ik heb zelf Turkse vrienden, die bruiloften zijn geweldig, maar hey eerlijk is eerlijk het gaat er niet echt Coronaproof aan toe vaak he, alleen al qua aantallen mensen wat er op af komt.
Je kunt natuurlijk ook een modbreak plaatsen waarin je niet alleen persoonlijke aanvallen afkeurt, maar ook racistische aantuigingen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:30 schreef Kyran het volgende:
Ik kom net weer binnen in dit topic lees vooral persoonlijke aanvallen, plaats een modbreak en verwijder een paar posts om te voorkomen dat het verder escaleert.
Die bruiloften worden vaak toch heel groot gevierd met veel entourage of niet? Sodemieter een eind op met je deugdposts en mij hier een beetje als racist neerzetten en ban aan proberen te smeren daarvoor, walgelijk.quote:
Allemaal aggresievelingen die klaarstaan om journalisten te slaan, inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:41 schreef Elan het volgende:
Die bruiloften worden vaak toch heel groot gevierd met veel entourage of niet?
Ondertussen staat de post er nog steeds. En zolang dat nog binnen het toelaatbare van het beschaafde valt..quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:48 schreef capricia het volgende:
Laten we het hier ook een beetje beschaafd houden. Aub.
Eerlijk? Persoonlijk kan ik mij daar echt niet druk over maken. Als ik onder al dat soort posts racisme moet gaan zoeken blijf ik moderaten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een modbreak plaatsen waarin je niet alleen persoonlijke aanvallen afkeurt, maar ook racistische aantuigingen.
Ondertussen ben ik nog steeds benieuwd wat je vindt van de insinuatie dat je als media klappen krijgt als je naar een Turks feest zou gaan Powned of Telegraaf zijnde.
Maar zei ik dus niet, ik vind het eerder laf van die journalisten. Dat ze wel voor een kerk gaan staan filmen waar het te druk zou zijn, maar niet voor de moskee waarbij ik opmerkte waarschijnlijk uit angst voor agressie.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Allemaal aggresievelingen die klaarstaan om journalisten te slaan, inderdaad.
Oké, helder. In dat geval blijf ik bij mijn initiële inschatting. Wees welkom op FOK!quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:54 schreef Kyran het volgende:
Daarnaast is de kans inderdaad aanwezig dat er ruzie ontstaat als je provocerend gaat doen of het nou een moslimfeestje is of een tokkiefeestje.
Ja, dat is precies wat ik bedoel ja .....quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oké, helder. In dat geval blijf ik bij mijn initiële inschatting. Wees welkom op FOK!
Op zich wel een heldere richtlijn: je mag ongenuanceerd haatzaaien over alles en iedereen, zolang het maar geen gebruikers hier zijn, want dan is het 'op de man'. Prima.
Dit is gewoon waar het moderatiebeleid hier in de praktijk op neer komt voor mijn gevoel. Alle glasharde onzin mag blijven staan ('want een mening'), maar o wee als je daar iets te persoonlijk op reageert.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik bedoel ja .....
Man man man.
quote:als je op een feest vol Turken of voor een moskee zo provocerend gaat staan doen...
Geen mogelijkheid tot, geen gerede kans op, nee hier wordt een causaal verband gesuggereerd.quote:krijg je klappen als Powned of De Telegraaf
Rechtse media (Powned, Telegraaf) op een aangelegenheid waar volk komt dat net wat trotser en eensgezinder is dan de gemiddelde Nederlander. In plaats van Turken had er net zo goed Feyenoordsupporters of dierenactivisten kunnen staan, maar blijf vooral volharden in je discriminatiestandpunt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is gewoon waar het moderatiebeleid hier in de praktijk op neer komt voor mijn gevoel. Alle glasharde onzin mag blijven staan ('want een mening'), maar o wee als je daar iets te persoonlijk op reageert.
En dit geval bewijst het gewoon weer. Hier wordt een directe link gelegd tussen een bevolkingsgroep en aggresiviteit. Niet 'er is een kans aanwezig dat', nee er staat letterlijk:
[..]
[..]
Geen mogelijkheid tot, geen gerede kans op, nee hier wordt een causaal verband gesuggereerd.
En impliciet staat er ook de situatie dat dit bij kerken niet gebeurt en bij moskeeën dus wel. Dus ook niet 'of het nou een moslimfeestje of een tokkiefeestje' is. Nee, er wordt letterlijk geïnsinueerd dat dit dus NIET op andere plekken gebeurt ('want daar is de media wel aanwezig') en WEL bij moskeeën ('want daar krijgen ze klappen').
Kortom, een direct, causaal verband tussen een bevolkingsgroep en fysiek geweld.
Veel duidelijker krijg je ze niet. Maar blijkbaar mag het allemaal.
Dit is wel echt een heikel punt. Het beleid hier is strak modden op op de man spelen, want dat is de grote hoofdzonde. Een racistische opmerking wordt 'achter besproken'. Of je nu alles gelezen hebt of niet, Turk of Nederlander bent, mod of user; het was racistisch. Feit dát het blijft staan, zegt veel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is gewoon waar het moderatiebeleid hier in de praktijk op neer komt voor mijn gevoel. Alle glasharde onzin mag blijven staan ('want een mening'), maar o wee als je daar iets te persoonlijk op reageert.
Ik kan niet anders dan een FA hierbij roepen (als je wil). De moderatie kan de grootste onzin weghalen, maar we zijn geen waarheidscommissie.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is wel echt een heikel punt. Het beleid hier is strak modden op op de man spelen, want dat is de grote hoofdzonde. Een racistische opmerking wordt 'achter besproken'. Of je nu alles gelezen hebt of niet, Turk of Nederlander bent, mod of user; het was racistisch. Feit dát het blijft staan, zegt wederom heel veel.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat discrimineren mag, tenzij het op de man is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan een FA hierbij roepen (als je wil). De moderatie kan de grootste onzin weghalen, maar we zijn geen waarheidscommissie.
We willen juist een discussie. En daarbij hoort op de man spelen niet. Dus dat klopt dat we daar op modereren.
Ik laat een FA ernaar kijken okay?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat discrimineren mag, tenzij het op de man is.
Ik heb daar dus eigenlijk best problemen mee. Dat onversneden racisme moet worden voorgelegd aan een FA. Discrimineren is allemaal lastig en moeilijk, persoonlijke aanvallen worden zonder pardon weggehaald.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik laat een FA ernaar kijken okay?
Dat is nou Fok.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat discrimineren mag, tenzij het op de man is.
Oh leuk...ik ga wel even puzzelen, bedankt voor de melding.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:03 schreef Salina het volgende:
COR / Komen er strengere maatregelen aan?? Zo ja, welke?? Hier zijn twee vervolgtopics op aan gemaakt. Eentje sluiten denk ik.
Zie:
COR / Komen er strengere maatregelen aan?? Zo ja, welke??
COR / Komen er strengere maatregelen aan?? Zo ja, welke??
Je zet een sfeer neer alsof die persconferentie een belangrijke voetbalwedstrijd is!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 02:47 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom is COR / Hoe bereiden jullie je voor op vanavond? dicht? Het is geen onzin vraag. En die winkel-topics zijn niet relevant voor de horeca ondernemers die zich nu al vast willen voorbereiden op dat wat mogelijk komen gaat.
Niet voor zover ik weet maar ik vraag het na voor je.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:41 schreef Za het volgende:
Vraag.
Wanneer ik een thread open moet ik vaak passen en meten qua letters voor wat betreft de TT.
Tegelijkertijd zie ik andere threads met 'ellenlange' TT's, zoals bv deze:
COR / Geen capaciteit om Nederlandse coronapatiënten te behandelen in Dld
Wanneer ik deze TT ga neertypen wordt hij afgebroken, hoe komt dat, is er meer TT ruimte met een abbo oid?
BVD
Thanks, wat zou anders de reden kunnen zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
Niet voor zover ik weet maar ik vraag het na voor je.
Eh, ik ben mod EN abo dus dat zou geen accuraat beeld geven, vermoedelijk, Ik kan ook voorbij de 301 posts limit nog posten, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:33 schreef Za het volgende:
[..]
Thanks, wat zou anders de reden kunnen zijn?
Kun jij een thread openen met de lengte van de TT zoals in mijn voorbeeld?
Mss met knippen en plakken gedaan. En niet met typen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:33 schreef Za het volgende:
[..]
Thanks, wat zou anders de reden kunnen zijn?
Kun jij een thread openen met de lengte van de TT zoals in mijn voorbeeld?
Dat is wel een record dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:36 schreef Tijger_m het volgende:
Eh, ik ben mod EN abo dus dat zou geen accuraat beeld geven, vermoedelijk, Ik kan ook voorbij de 301 posts limit nog posten, bijvoorbeeld.
Ik heb de vraag uitgezet bij de hogere machten en collega mods, ik laat het je weten als er een antwoord is
Als ik het probeer dan kan ik zo ver gaan: Geen capaciteit om Nederlandse coronapatiënten te behandelen in Dld...
3 karakters meer dus dan het voorbeeld wat jij gaf.
Nee, ook bij knippen en plakken kapt hij hem bij mij af na 'behandelen'.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:38 schreef capricia het volgende:
Mss met knippen en plakken gedaan. En niet met typen?
Ja dat maak jij er nu vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:38 schreef Bocaj het volgende:
Je zet een sfeer neer alsof die persconferentie een belangrijke voetbalwedstrijd is!
Hoi. Jouw seksleven lijkt me niets voor het Feedback topic.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:42 schreef eragon2890 het volgende:
Ben vooral blij dat sekswerkers zoals verwacht gewoon zonder nieuwe beperkingen door mogen gaan, verlies ik m'n fun/hobby en wat extra gratis geld niet 😋😍
En er is niets gezecht over het ov dus dat is ook mooi, artis en musea en efteling enzo blijven ook open, kom ik er tenminste ook nog als persoon zonder auto 😂
Heb tickets gekregen voor artis als fooi van een super tevreden klant (krijg wel vaker fooi... zo'n 150 euro per maand, plus m'n laptop, al twee andere laptops, een Android tablet, m'n printer combi, paar keer per maand bied iemand aan om mee te eten met avondeten spontaan, ...), wil er binnenkort eens heen 😄
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoi. Jouw seksleven lijkt me niets voor het Feedback topic.
Mij ook niet, ik dacht dat ik in het maatregelentopic poste!! 😂😂quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoi. Jouw seksleven lijkt me niets voor het Feedback topic.
Geeft niks hoor maar doe er volgende keer wat foto's bij?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:06 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik dacht dat ik in het maatregelentopic poste!! 😂😂
Dit forum is de laatste tijd zo traag op telefoon dat die soms de verkeerde pagina opent puur door de lag, en dat is dan weer feedback. Hopelijk sta ik zo dus iets minder voor... lul!
😅🤫
Die staan bij m'n sexjobs ad en samen met wat videos op pornhub 😂🤪quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geeft niks hoor maar doe er volgende keer wat foto's bij?
Ik zie niet wat dit met COR te maken heeft? Er is een burka wet die daarover gaat, geen COR wet. En die wet geeft een uitzondering voor medische redenen. Dus, ja, ik zie de insteek niet voor COR, eigenlijk en voor een apart topic hier daarover.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:16 schreef feitcepsrep het volgende:
@:tijger_m
COR / Gezichtsbedekking. Hoe ver kan/mag je gaan?
Wat valt er niet aan dit topic te begrijpen?
Ik vind het een beetje jammer dat de discussie ontnomen wordt, omdat jij de link niet ziet en een ander wellicht wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie niet wat dit met COR te maken heeft? Er is een burka wet die daarover gaat, geen COR wet. En die wet geeft een uitzondering voor medische redenen. Dus, ja, ik zie de insteek niet voor COR, eigenlijk en voor een apart topic hier daarover.
Er zijn meer plaatsen om topics te openen dan alleen COR, he? En de vraag kon ook gewoon in een open topic gesteld worden en dat is ook gebeurd en beantwoord.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:42 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat de discussie ontnomen wordt, omdat jij de link niet ziet en een ander wellicht wel.
Op deze manier kun je niets geen discussie meer starten. Vind ik een beetje een bedenkelijke manier van modden
Ik heb je feedback gegeven. Blijkbaar ga je daar niets mee doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn meer plaatsen om topics te openen dan alleen COR, he? En de vraag kon ook gewoon in een open topic gesteld worden en dat is ook gebeurd en beantwoord.
Ik snap niet goed wat je er bedenkelijk aan vind dat wij beoordelen of een topic in dit subforum past en of het een topic waard is, daar zijn we voor en dat doen we eigenlijk bij ieder topic.
Da's ook niet reeel, he? Ik heb je een antwoord gegeven over dit specifieke geval, ieder topic word individueel bekeken en soms zal het antwoord je niet bevallen maar dat betekent niet dat er niet geluisterd word naar je kritiek.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:49 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ik heb je feedback gegeven. Blijkbaar ga je daar niets mee doen.
Helemaal prima
Helemaal primaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's ook niet reeel, he? Ik heb je een antwoord gegeven over dit specifieke geval, ieder topic word individueel bekeken en soms zal het antwoord je niet bevallen maar dat betekent niet dat er niet geluisterd word naar je kritiek.
Wéér de crew die de bal op de man gaat spelen in het algemene covid topic.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:01 schreef trein2000 het volgende:
Dat het topsport is. Maar ik ga daar verder niet met jou over in discussie.
Nee hoor. Ik ga niet met jou in gesprek. Dat geef ik je keurig aan om je de moeite verder te besparen. Dat jij nu weer een heel toneelstuk meent te moeten opvoeren zegt mij genoeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:05 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Wéér de crew die de bal op de man gaat spelen in het algemene covid topic.
De crew? Sorry? Heb ik iets gemist? Wat hebben WIJ nu weer gedaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:05 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Wéér de crew die de bal op de man gaat spelen in het algemene covid topic.
Een blauwe die zegt "met jou ga ik niet in discussie" op een hele legitieme vraag wat achterstand in de topsport anders maakt dan achterstand in andere sectoren is imho de bal op de man spelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:11 schreef Tijger_m het volgende:
De crew? Sorry? Heb ik iets gemist? Wat hebben WIJ nu weer gedaan?
Is dit een sollicitatie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:20 schreef Fred2 het volgende:
De toon die jullie aanslaan laat imho zien dat het écht tijd is voor een verse crew. Jullie lijken echt op het laatste tandvlees te lopen en als dan ook al de bloeddruk omhoog schiet van één simpele post...
quote:
Alweer jullie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:20 schreef Fred2 het volgende:
De toon die jullie aanslaan laat imho zien dat het écht tijd is voor een verse crew. Jullie lijken echt op het laatste tandvlees te lopen en als dan ook al de bloeddruk omhoog schiet van één simpele post...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef Predator40 het volgende:
kan er weer eens wat strenger gemod worden op users die het continu persoonlijk maken ?
de sfeer word er niet beter op in het topic en ze blijven gewoon doorgaan na herhaaldelijke waarschuwingen.
voor de rest word er de laatste tijd top gemod
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah je wilt weer je statement duidelijk maken, dat is het enige.
Kusje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien moet je het even uittekenen in paint dan snapt hij het
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:03 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Als je verzet wil plegen moet je niet op protocollen en ander bureaucratisch geneuzel wachten, je moet herkennen wanneer er zich goede mogelijkheden voor doen en daar direct op acteren.
Ja, dat is niet oke. Is weg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze user roept gewoon op tot rellen of erger en het is ook niet de eerste keer dat dergelijke teksten van hem in dit subforum te lezen zijn.
[..]
waar dan? op welke wijze? met welke instrumenten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze user roept gewoon op tot rellen
waar dan? op welke wijze erger?quote:of erger
Zulke teksten zijn niet gewenst op dit forum.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:04 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
waar dan? op welke wijze? met welke instrumenten?
[..]
waar dan? op welke wijze erger?
Hoezo niet? Burgers mogen toch alle wettelijke instrumenten gebruiken, ook om doelen te bereiken die misschien niet wenselijk zijn volgens de publieke opinie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zulke teksten zijn niet gewenst op dit forum.
Van mij werd een onschuldig grapje weg gemodereerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:04 schreef Bocaj het volgende:
Ja, waarom mag ik niet 'slaafs' zeggen in het supermarkt topic? (Slaafs dat men mondkapjes draagt!)
Opgelost. Dankjewel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:31 schreef DireStraits7 het volgende:
Volgens mij moet een mod even het nieuwe deel van het centrale topic openen..
ze willen het van de lijst af krijgen midden in de 2de golf van een Pandemie.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom moet deze dicht en naar BNW?
COR / Artsen willen via rechtszaak covid-19 van A-lijst krijgen
Er wordt in het topic nergens gesproken over dat Corona bijv. niet zou bestaan. Er wordt alleen gesproken over dat Corona minder ernstig zou zijn dan in eerste instantie werd voorgehouden.
Waarom mag dit niet gewoon in COR besproken worden?
We zullen je suggestie mee naar achteren nemen, dank je!quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:18 schreef Fred2 het volgende:
Jo, blauwen: kan er niet een SC komen voor die prietpraat in het COV topic?
Bijzonder... jammer dat je wel kritici de mond durft te snoeren, maar nu je met schijnbaar "vriendjes" aan SC-en is het wat moeilijker zeker?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
We zullen je suggestie mee naar achteren nemen, dank je!
Als voormalig mod zou jij als geen ander moeten weten dat moderatie niet in topic besproken word. Je reactie nu is wel erg vreemd in dat licht bezien. En ik neem aan dat je ook weet dat armchair modding niet de bedoeling is.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:28 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Bijzonder... jammer dat je wel kritici de mond durft te snoeren, maar nu je schijnbaar met "vriendjes" aan SC-en is het wat moeilijker zeker?
Deze onthoud ik even voor als er overdag een grapje wordt gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als voormalig mod zou jij als geen ander moeten weten dat moderatie niet in topic besproken word. Je reactie nu is wel erg vreemd in dat licht bezien. En ik neem aan dat je ook weet dat armchair modding niet de bedoeling is.
En nee, ik heb er geen enkele moeite mee als er druk van de ketel afgehaald word in een beladen en emotioneel topic als dit.
Zie jij mij die weggooien dan? Lijkt mij erg sterk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze onthoud ik even voor als er overdag een grapje wordt gemaakt.
Zo vreemd is dit niet: dit is de eerste plek om mijn beklag te doen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
Als voormalig mod zou jij als geen ander moeten weten dat moderatie niet in topic besproken word. Je reactie nu is wel erg vreemd in dat licht bezien. En ik neem aan dat je ook weet dat armchair modding niet de bedoeling is.
Leuk voor een select, inclusief kliekje ja, rete irritant voor de rest.quote:En nee, ik heb er geen enkele moeite mee als er druk van de ketel afgehaald word in een beladen en emotioneel topic als dit.
Hm, vreemd dan dat jij je beklaagt over een post die ik in het topic heb verwijderd. Dit is dus de 2e plek waar jij je beklaagt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:40 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Zo vreemd is dit niet: dit is de eerste plek om mijn beklag te doen.
Ik ben altijd dezelfde en de ware, er is geen andere dus ik begrijp niet goed wat jij hiermee wil zeggen.quote:Leuk voor een select, inclusief kliekje ja, rete irritant voor de rest.
Maar het lijkt een kliekje te zijn waar jij ook van bent: we leren de ware Tijger_m zo wel kennen.
Oh jij of een collega, dat is me echt om het even. Het gebeurt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zie jij mij die weggooien dan? Lijkt mij erg sterk.
Ik heb er iig geen moeite mee overdag maar het is uiteraard wel een context verhaal, ik ga niet zeggen dat iedere grap kan want dat is gewoon niet zo. In principe moet het kunnen tenzij het niet kan. Hoe is dat voor consequent?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh jij of een collega, dat is me echt om het even. Het gebeurt.
Het contrast tussen overdag en 's avonds is op deze manier nogal groot, that's all.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb er iig geen moeite mee overdag maar het is uiteraard wel een context verhaal, ik ga niet zeggen dat iedere grap kan want dat is gewoon niet zo. In principe moet het kunnen tenzij het niet kan. Hoe is dat voor consequent?
Jongen, wat jij wil. Als jij er gelukkig van wordt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:43 schreef Tijger_m het volgende:
Hm, vreemd dan dat jij je beklaagt over een post die ik in het topic heb verwijderd. Dit is dus de 2e plek waar jij je beklaagt.
Je bevestigt hiermee dat je erg subjectief mod: als het niet in je straatje past is het moeilijk, moeilijk. Maar als je eigen kliekje totaal offtopic gaat is er niks aan hand.quote:Ik ben altijd dezelfde en de ware, er is geen andere dus ik begrijp niet goed wat jij hiermee wil zeggen.
Ok, Fred, prettige avond verder.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:50 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Jongen, wat jij wil. Als jij er gelukkig van wordt.
[..]
Je bevestigt hiermee dat je erg subjectief mod: als het niet in je straatje past is het moeilijk, moeilijk. Maar als je eigen kliekje totaal offtopic gaat is er niks aan hand.
Dat je dat zelf ook wel vindt heb je aangetoond door met het kliekje in mijn SC-topic verder te gaan.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:02 schreef RedFever007 het volgende:
Wat is dit hier voor een bizar modteam? Vorige week een ban gehad omdat ik een gifje van Hitler plaats in een humoristisch topic![]()
COR / Leuke (matige) grap voor Rutte en De Jonge
Putin, Moegabe, Kim Yung Un en die laatste in dat topic is ook geen frisse jongen maar een humoristische Hitler is taboe?
Het ging, voor degene die het niet weten, om deze gif. (voor de tere zieltjes voor de zekerheid in een spoilerPlaatje was weggehaald, jij vond het nodig het nog een keer te plaatsen en nu plaats je het gewoon weer. Dan heb je het toch niet goed begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit al niet meer kan![]()
![]()
Brevet van onvermogen!
Waarom was het uberhaupt weggehaald?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Plaatje was weggehaald, jij vond het nodig het nog een keer te plaatsen en nu plaats je het gewoon weer. Dan heb je het toch niet goed begrepen.
Doe eens een gok? Waarom zouden we Hitler gifjes in COR niet ok vinden?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Waarom was het uberhaupt weggehaald?
dit is overigens een serieuze vraag![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:02 schreef RedFever007 het volgende:
Wat is dit hier voor een bizar modteam? Vorige week een ban gehad omdat ik een gifje van Hitler plaats in een humoristisch topic![]()
COR / Leuke (matige) grap voor Rutte en De Jonge
Putin, Moegabe, Kim Yung Un en die laatste in dat topic is ook geen frisse jongen maar een humoristische Hitler is taboe?
Het ging, voor degene die het niet weten, om deze gif. (voor de tere zieltjes voor de zekerheid in een spoilerJe kunt ook gewoon meewerken met de moderatie hè. In plaats van nogmaals plaatsten en nu weer hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit al niet meer kan![]()
![]()
Brevet van onvermogen!
Nee, Hitler plaatjes en gifjes worden niet zo gewaardeerd, maar dat had je zelf ook wel door."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Je kent FOK!? Dat gifje komt vaker op FOK! voorbij namelijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doe eens een gok? Waarom zouden we Hitler gifjes in COR niet ok vinden?
Jammer is dat. De meesten moderators slapen s'nachts.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
Het algemene coronatopic wordt elke avond/nacht kapot geslowchat. Zouden de mods daar wat meer op kunnen modereren, de leesbaarheid 's ochtends is echt een stuk minder.
Ik snap dat er niet altijd iemand online is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Jammer is dat. De meesten moderators slapen s'nachts.
Maar ik zal er vanavond een spoiler plaatsten, eens kijken of het effect heeft.
Ja, dat is de optie. Laten we elkaar gewoon negeren. Alleen maar parallelle gesprekken langs elkaar heen voeren. Lekker in de eigen bubbel blijven. Als er iemand onzin roept en die persoon daarop aangesproken wordt is het 'je hoeft niet op mij te reageren'.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Nog maar een keer dan, je mag elkaar ook gewoon negeren. Stop gewoon met alles persoonlijk maken[/modbreak]
Wat ik schreef is niet de optie maar de regel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, dat is de optie. Laten we elkaar gewoon negeren. Alleen maar parallelle gesprekken langs elkaar heen voeren. Lekker in de eigen bubbel blijven. Als er iemand onzin roept en die persoon daarop aangesproken wordt is het 'je hoeft niet op mij te reageren'.
We zijn een steenworp verwijderd van 'wetenschap is ook maar een mening'. Kansloos gedoe.
Heeft het al effect gehad de afgelopen 8 maanden om mensen daarop aan te spreken? En denk je echt dat het verschil gaat maken als je het voor de driehonderdvijfentachtigste keer probeert?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, dat is de optie. Laten we elkaar gewoon negeren. Alleen maar parallelle gesprekken langs elkaar heen voeren. Lekker in de eigen bubbel blijven. Als er iemand onzin roept en die persoon daarop aangesproken wordt is het 'je hoeft niet op mij te reageren'.
We zijn een steenworp verwijderd van 'wetenschap is ook maar een mening'. Kansloos gedoe.
Volgens mij is het antwoord hier: 'je hoeft niet te reageren'.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeft het al effect gehad de afgelopen 8 maanden om mensen daarop aan te spreken? En denk je echt dat het verschil gaat maken als je het voor de driehonderdvijfentachtigste keer probeert?
Ja, heel vervelend dat je meent de zaak op de spits te moeten drijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Vervelend dat mijn berichten weggehaald worden @:Tijger_m
Blijkbaar mag ik niet de mening hebben dat de maatregelen overdreven zijn (iets wat daadwerkelijk een mening is). Blijkbaar mag je wel feitelijk onjuiste informatie verspreiden.
Desondanks worden mijn berichten verwijderd. Is volledig conform de regels. Dus waarom zou het wegmoeten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, je wil dat ik ga beoordelen wat "waar" is? Daar hebben wij als mods dus totaal GEEN mandaat voor. En dat gaan we vermoedelijk ook nooit krijgen.
Omdat het zuigen was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Kan een onafhankelijk moderator even kijken naar waarom mijn berichten weggehaald worden?
@:capricia ?
Nee, dat is mijn mening.quote:
Ja dat zal wel een reden hebben he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend dat je meent de zaak op de spits te moeten drijven.
Ok, iedere keer als het woord Duitsland valt kan het naar het centrale Duitsland topicquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het zuigen was.
Bovendien loopt dat al een topic over:
COR / Bejaarden moeten de schade dragen #1
En nu iedereen gewoon kappen met dat persoonlijke gedoe.
En hoe is het een valide argument? Er lopen ook tal van topics over de besmettelijkheid van kinderen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:56 schreef capricia het volgende:
Eerst wil je dat ik op waarheid ga modden en nu ben ik ineens iniet onafhankelijk? Wie betaalt mij dan volgens jou?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Kan een onafhankelijk moderator even kijken naar waarom mijn berichten weggehaald worden?
@:capricia ?
[..]
Desondanks worden mijn berichten verwijderd. Is volledig conform de regels. Dus waarom zou het wegmoeten?
Wat een onzin zeg. Het is gewoon ontzettend storend hoe bepaalde geluiden wel telkens herhaalt mogen worden en andere dan weer niet, waarbij het voordeel altijd uitvalt in de paniekzaaiers en mensen die actief een soort desinformatiecampagne voeren. Omdat het zogenaamd een mening is dat kinderen megabesmettelijk zouden zijn enzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend dat je meent de zaak op de spits te moeten drijven.
Voor jou ook de waarschuwing om een heel stuk minder persoonlijk te worden. En te kappen met dit soort pseudomodden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok, iedere keer als het woord Duitsland valt kan het naar het centrale Duitsland topic.
Nee, je bent niet onafhankelijk als ik een moderator vraag om naar jouw moderatiegedrag te kijken, nee. Dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eerst wil je dat ik op waarheid ga modden en nu ben ik ineens iniet onafhankelijk? Wie betaalt mij dan volgens jou?
Er is ook een topic dat Kinderen zeer besmettelijk zijn, wordt elke uitspraak daarover dan voortaan ook verplaatst?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het zuigen was.
COR / Bejaarden moeten de schade dragen #1
En nu iedereen gewoon kappen met dat persoonlijke gedoe.
Waar ligt dan de grens? Waarom zou een feitelijke constatering dat de IFR voor jongeren laag is naar een ander topic moeten, maar een (overigens onjuiste) constatering dat kinderen heel besmettelijk zijn hoeft niet naar een topic over de besmettelijkheid van kinderen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor jou ook de waarschuwing om een heel stuk minder persoonlijk te worden. En te kappen met dit soort pseudomodden.
Die bron is nu weerlegd, als ie er morgen nog een keer mee komt, geven we hem dat mee, zet dan gewoon een TR. Daarvoor hoeven mensen geen persoonlijke aanvallen te plaatsten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Het is gewoon ontzettend storend hoe bepaalde geluiden wel telkens herhaalt mogen worden en andere dan weer niet, waarbij het voordeel altijd uitvalt in de paniekzaaiers en mensen die actief een soort desinformatiecampagne voeren. Omdat het zogenaamd een mening is dat kinderen megabesmettelijk zouden zijn enzo.
Klopt het niet wat ik zeg dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor jou ook de waarschuwing om een heel stuk minder persoonlijk te worden. En te kappen met dit soort pseudomodden.
En jouw geluiden herhaal je niet constant? Ik ben hier niet om te bepalen wat waar is, dat kan ik ook helemaal niet. Er is een patroon, al geruime tijd, dat er constant mensen persoonlijk aangevallen worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Het is gewoon ontzettend storend hoe bepaalde geluiden wel telkens herhaalt mogen worden en andere dan weer niet, waarbij het voordeel altijd uitvalt in de paniekzaaiers en mensen die actief een soort desinformatiecampagne voeren. Omdat het zogenaamd een mening is dat kinderen megabesmettelijk zouden zijn enzo.
Omdat het op dat moment gewoon een zuigopmerking was om de zaak op de spits te drijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar ligt dan de grens? Waarom zou een feitelijke constatering dat de IFR voor jongeren laag is naar een ander topic moeten, maar een (overigens onjuiste) constatering dat kinderen heel besmettelijk zijn hoeft niet naar een topic over de besmettelijkheid van kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |