Dit dus.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik verwacht van wel, scholen en horeca gaan weer dicht, mensen moeten zoveel mogelijk thuis blijven.
Of gewoon even doorbijten en immuniteit opbouwen. Een duidelijk verhaal vertellen dat het even verstandig is om ouderen en kwetsbaren niet te bezoeken vanwege de hoeveelheid besmettingen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik verwacht van wel, scholen en horeca gaan weer dicht, mensen moeten zoveel mogelijk thuis blijven.
Zou fijn zijn als dat de enige mensen zijn die risico lopen. Ook een deel van de gezonde mensen die het krijgt loopt schade op.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:00 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Of gewoon even doorbijten en immuniteit opbouwen. Een duidelijk verhaal vertellen dat het even verstandig is om ouderen en kwetsbaren niet te bezoeken vanwege de hoeveelheid besmettingen.
In elk geval zou ik me vast voorbereiden op van wel dus. Mede omdat men zich niet altijd aan de regels houd.quote:
De basisscholen zullen wel open blijven. Rest dicht inderdaad, inclusief sport- en studentenverenigingen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Zelfs basisscholen zie ik nog wel dicht gaan. Hier in de omgeving zijn een paar basisscholen ook al half dicht omdat de leraren in quarantaine zitten/besmet zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:08 schreef hooibaal het volgende:
[..]
De basisscholen zullen wel open blijven. Rest dicht inderdaad, inclusief sport- en studentenverenigingen.
Zag vandaag ergens een organisatie voorbij komen die met hun model hadden uitgerekend dat met het huidige beleid vrijwel alle kinderen en leraren voor de kerst besmet zullen zijn. Wel goede groepsimmuniteitquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs basisscholen zie ik nog wel dicht gaan. Hier in de omgeving zijn een paar basisscholen ook al half dicht omdat de leraren in quarantaine zitten/besmet zijn.
quote:Supermarkten Utrechtse binnenstad om 22:00 uur dicht om run op alcohol te voorkomen
https://www.ad.nl/binnenl(...)-voorkomen~a561e1a3/
Alle restricties opheffen inderdaad.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:31 schreef laracroftonline het volgende:
tijd om alles gewoon wagenwijd open te zetten en zweden achterna te gaan.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:26 schreef OProg het volgende:
Het probleem zit het helemaal niet in de regels die er nu zijn. Het zit in handhaving, soms omdat het advies is en dat een deel van de bevolking overal schijt aan heeft. Die blijven dat nu ook hebben vrees ik.
Zweden heeft dat ook niet. 1.5 meter, iedereen werkt thuis, geen grotere groep dan 50+. Oh en een bevolking die luistert naar de regels.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:31 schreef laracroftonline het volgende:
tijd om alles gewoon wagenwijd open te zetten en zweden achterna te gaan.
Ja, wie niet. Wij waren omgevallen als die NOW er niet was geweest.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:13 schreef jigggy het volgende:
Ben mn baan kwijt als het strenger word denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |