Openlijk racistische aantuigingen? Wees welkom op FOK!quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:22 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Kap aub. met al die persoonlijke aanvallen. [/modbreak]
Ten eerste heb ik alles wat na mijn "modbreak" nog kwam verwijderd.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Openlijk racistische aantuigingen? Wees welkom op FOK!
Iemand aanspreken daarop? Foei!
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Dan heb ik er een dagtaak bij.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:27 schreef Kyran het volgende:
Ten tweede kan je een TR plaatsen als je een post racistisch vindt.
Dan ben ik benieuwd wat jouw mening is over dit soort posts:quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:27 schreef Kyran het volgende:
Ten derde heb ik zelfs Turkse roots, dus om nou mij te gaan aanvallen dat ik racisme toelaat is lachwekkend.
Niet gezien of toelaatbaar volgens jou?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
Snap het wel want als je op een feest vol Turken of voor een moskee zo provocerend gaat staan doen krijg je klappen als Powned of De Telegraaf. Wat mij betreft hoeft beide niet maar het is wel meten met twee maten.
Als jij het al teveel moeite vindt om TR's te plaatsen dan is het toch niet teveel gevraagd om een beetje begrip te hebben voor moderators die ook niet altijd alles kunnen bijbenen? Ik kom net weer binnen in dit topic lees vooral persoonlijke aanvallen, plaats een modbreak en verwijder een paar posts om te voorkomen dat het verder escaleert.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan heb ik er een dagtaak bij.
Wat is daar nou weer racistisch aanquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat jouw mening is over dit soort posts:
[..]
Niet gezien of toelaatbaar volgens jou?
Klassiekertje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:31 schreef Elan het volgende:
Wat is daar nou weer racistisch aan![]()
Ik heb zelf Turkse vrienden
Ik heb een TR geplaatst op je modbreak over die betreffende post. Staat er nog steeds.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik alles wat na mijn "modbreak" nog kwam verwijderd.
Ten tweede kan je een TR plaatsen als je een post racistisch vindt.
Ten derde heb ik zelfs Turkse roots, dus om nou mij te gaan aanvallen dat ik racisme toelaat is lachwekkend.
Ik ben niet racistisch want ik heb Turkse vrienden is wel een goed argument.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer racistisch aan![]()
Ik heb zelf Turkse vrienden, die bruiloften zijn geweldig, maar hey eerlijk is eerlijk het gaat er niet echt Coronaproof aan toe vaak he, alleen al qua aantallen mensen wat er op af komt.
Je kunt natuurlijk ook een modbreak plaatsen waarin je niet alleen persoonlijke aanvallen afkeurt, maar ook racistische aantuigingen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:30 schreef Kyran het volgende:
Ik kom net weer binnen in dit topic lees vooral persoonlijke aanvallen, plaats een modbreak en verwijder een paar posts om te voorkomen dat het verder escaleert.
Die bruiloften worden vaak toch heel groot gevierd met veel entourage of niet? Sodemieter een eind op met je deugdposts en mij hier een beetje als racist neerzetten en ban aan proberen te smeren daarvoor, walgelijk.quote:
Allemaal aggresievelingen die klaarstaan om journalisten te slaan, inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:41 schreef Elan het volgende:
Die bruiloften worden vaak toch heel groot gevierd met veel entourage of niet?
Ondertussen staat de post er nog steeds. En zolang dat nog binnen het toelaatbare van het beschaafde valt..quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:48 schreef capricia het volgende:
Laten we het hier ook een beetje beschaafd houden. Aub.
Eerlijk? Persoonlijk kan ik mij daar echt niet druk over maken. Als ik onder al dat soort posts racisme moet gaan zoeken blijf ik moderaten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een modbreak plaatsen waarin je niet alleen persoonlijke aanvallen afkeurt, maar ook racistische aantuigingen.
Ondertussen ben ik nog steeds benieuwd wat je vindt van de insinuatie dat je als media klappen krijgt als je naar een Turks feest zou gaan Powned of Telegraaf zijnde.
Maar zei ik dus niet, ik vind het eerder laf van die journalisten. Dat ze wel voor een kerk gaan staan filmen waar het te druk zou zijn, maar niet voor de moskee waarbij ik opmerkte waarschijnlijk uit angst voor agressie.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Allemaal aggresievelingen die klaarstaan om journalisten te slaan, inderdaad.
Oké, helder. In dat geval blijf ik bij mijn initiële inschatting. Wees welkom op FOK!quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:54 schreef Kyran het volgende:
Daarnaast is de kans inderdaad aanwezig dat er ruzie ontstaat als je provocerend gaat doen of het nou een moslimfeestje is of een tokkiefeestje.
Ja, dat is precies wat ik bedoel ja .....quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oké, helder. In dat geval blijf ik bij mijn initiële inschatting. Wees welkom op FOK!
Op zich wel een heldere richtlijn: je mag ongenuanceerd haatzaaien over alles en iedereen, zolang het maar geen gebruikers hier zijn, want dan is het 'op de man'. Prima.
Dit is gewoon waar het moderatiebeleid hier in de praktijk op neer komt voor mijn gevoel. Alle glasharde onzin mag blijven staan ('want een mening'), maar o wee als je daar iets te persoonlijk op reageert.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik bedoel ja .....
Man man man.
quote:als je op een feest vol Turken of voor een moskee zo provocerend gaat staan doen...
Geen mogelijkheid tot, geen gerede kans op, nee hier wordt een causaal verband gesuggereerd.quote:krijg je klappen als Powned of De Telegraaf
Rechtse media (Powned, Telegraaf) op een aangelegenheid waar volk komt dat net wat trotser en eensgezinder is dan de gemiddelde Nederlander. In plaats van Turken had er net zo goed Feyenoordsupporters of dierenactivisten kunnen staan, maar blijf vooral volharden in je discriminatiestandpunt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is gewoon waar het moderatiebeleid hier in de praktijk op neer komt voor mijn gevoel. Alle glasharde onzin mag blijven staan ('want een mening'), maar o wee als je daar iets te persoonlijk op reageert.
En dit geval bewijst het gewoon weer. Hier wordt een directe link gelegd tussen een bevolkingsgroep en aggresiviteit. Niet 'er is een kans aanwezig dat', nee er staat letterlijk:
[..]
[..]
Geen mogelijkheid tot, geen gerede kans op, nee hier wordt een causaal verband gesuggereerd.
En impliciet staat er ook de situatie dat dit bij kerken niet gebeurt en bij moskeeën dus wel. Dus ook niet 'of het nou een moslimfeestje of een tokkiefeestje' is. Nee, er wordt letterlijk geïnsinueerd dat dit dus NIET op andere plekken gebeurt ('want daar is de media wel aanwezig') en WEL bij moskeeën ('want daar krijgen ze klappen').
Kortom, een direct, causaal verband tussen een bevolkingsgroep en fysiek geweld.
Veel duidelijker krijg je ze niet. Maar blijkbaar mag het allemaal.
Dit is wel echt een heikel punt. Het beleid hier is strak modden op op de man spelen, want dat is de grote hoofdzonde. Een racistische opmerking wordt 'achter besproken'. Of je nu alles gelezen hebt of niet, Turk of Nederlander bent, mod of user; het was racistisch. Feit dát het blijft staan, zegt veel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is gewoon waar het moderatiebeleid hier in de praktijk op neer komt voor mijn gevoel. Alle glasharde onzin mag blijven staan ('want een mening'), maar o wee als je daar iets te persoonlijk op reageert.
Ik kan niet anders dan een FA hierbij roepen (als je wil). De moderatie kan de grootste onzin weghalen, maar we zijn geen waarheidscommissie.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is wel echt een heikel punt. Het beleid hier is strak modden op op de man spelen, want dat is de grote hoofdzonde. Een racistische opmerking wordt 'achter besproken'. Of je nu alles gelezen hebt of niet, Turk of Nederlander bent, mod of user; het was racistisch. Feit dát het blijft staan, zegt wederom heel veel.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat discrimineren mag, tenzij het op de man is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan een FA hierbij roepen (als je wil). De moderatie kan de grootste onzin weghalen, maar we zijn geen waarheidscommissie.
We willen juist een discussie. En daarbij hoort op de man spelen niet. Dus dat klopt dat we daar op modereren.
Ik laat een FA ernaar kijken okay?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat discrimineren mag, tenzij het op de man is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |