Ik denk echt dat je heel zwart wit denkt. Je blijft beweren dat alle jongeren de regels overtreden. Allemaal. Denk je echt dat er geen jongeren zijn die de regels wél respecteren en zich er aan houden?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
De voorbeelden van nieuwsberichten over studentikoze feestjes waar men het niet zo nauw neemt met de regels en waar vervolgens mensen besmet raken zijn schering en inslag. Er komt nota bene een speciale campagne gericht op het gedrag van jongeren. Vervolgens begin jij er over dat ouderen zich heus ook niet allemaal aan de regels houden.
Dat zal maar je komt desgevraagd niet met bewijzen voor die claim, niet met cijfers en niet met nieuwsberichten waaruit dat zou blijken. Met dat soort onderbuikgevoelens kan ik gewoon niks.
Quote aub?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je heel zwart wit denkt. Je blijft beweren dat alle jongeren de regels overtreden. Allemaal.
Uhm, de hele discussie vanavond wellicht. Waarin ik telkens pleit dat je niet kan zeggen dat alle jongeren de regels negeren en alle ouderen braaf zijn. Waar jij elke keer tegen in ging. Lees het nog maar eens na, volgens mij begreep je me echt totaal niet.quote:
Waarop ik in ging met de boodschap dat ik het raar vond dat je het over enkel jongeren had. Berichten erna bleef je ontkennen dat er ook mensen in andere leeftijdsgroepen zijn die soms de regels negeerden. Je zei dat mn bron vast m’n dikke duim was. Zet je al meteen een goede toon neer ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nederlanders zijn juist een uiterst volgzaam volkje. Overgrote meerderheid doet keurig alles wat Rutte zegt. Alleen de jongeren zijn (soms) wat obstinaat, maar dat beeld zie je overal ter wereld.
Dat massaal maakte jij er van.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niemand de schuld![]()
Je ziet echter aan de cijfers dat met name jongeren besmet raken op dit moment, ouderen amper. Dus jouw verhaaltje over rebelse ouderen die massaal de coronaregels aan hun laars zouden lappen is compleet uit de lucht gegrepen.
En ook hier ontken je dat er ouderen zijn die de regels overtreden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Uit geen enkele relevante statistiek blijkt dat ouderen zich niet aan de coronaregels zouden houden.
Prima.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:32 schreef capricia het volgende:
Goedemorgen.
Kunnen we deze discussie achter ons laten? Ieg niet hier voortzetten, in de FB.
Wat ik lees is ieg niet note waardig.
Volgens mij is het meer een kwestie van persoonlijke irritatie.
Denk dat je in het verkeerde topic post.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:36 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/wierdduk/status/1304539529009934341
Terechte observatie van Wierd Duk. Uit onderzoek blijkt inderdaad dat vitamine D tekort de kans op overlijden door Covid verhoogd. Maar ik heb nog nooit een expert erover gehoord in een praatprogramma.
Uh? hoezo dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat je in het verkeerde topic post.
Je wil een tweet van Wierd Duk over vitamine D in het feedback topic bespreken?quote:
Oh, oeps. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Je wil een tweet van Wierd Duk over vitamine D in het feedback topic bespreken?
Goede vraag.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:59 schreef THEFXR het volgende:
deze COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #833 Indian summer snap ik niet, wat wil men dan van ons horen, als het een nieuwsbericht is?
ok, dan is dat iig helderquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Goede vraag.![]()
Als je echt nieuws hebt, bijv de corona-besmettingen per dag, prima natuurlijk. Idem met bijv maatregelen die het kabinet neemt. Etc.
Maar er zijn ook mensen die continu dezelfde sites lopen te spammen dmv Twitter berichten. Of bijv dat iemands Twitter-mening in het topic geplempt wordt. Dat laatste is gewoon geen lekkere manier van discussiëren. Zet dan op zijn minst je eigen opinie erbij.
Ik denk dat de meeste mensen dit wel aanvoelen (jij ook).
Ook als het nieuws is kun je natuurlijk je eigen visie op dat nieuws toevoegen maar inderdaad, het was voornamelijk gericht op de linkdumps die eigenlijk geen nieuws bevatten.quote:
Hoe zou jij het dan vinden als een asociale feestganger een van je ouders aansteekt, die vervolgens in het ziekenhuis belandt?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat is dus verklikken.
Ik vraag me inmiddels af of de totale paniek gegrond is (aantal doden/ziekenhuisopnames t.o.v. het aantal besmettingen) dus ik vind het wat overdreven.
Ja. Leek mij wel zo handig omdat ik al aardig wat werk had aan pagina 1.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:29 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom is mijn topic dicht? COR / Tuinfeest: politie bellen?
Schoonmaakslotje?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Leek mij wel zo handig omdat ik al aardig wat werk had aan pagina 1.
Wat je doet is tyfus dom.quote:Op zondag 13 september 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Kan iemand het postgedrag van die Noek eens onder de loep nemen?
Users tyfusdom, debiel en wat al niet noemen omdat de inhoud je niet aanstaat lijkt me niet bijdragen aan de sfeer in het centrale topic.
Is vandaag al de zoveelste keer dat ze dergelijke terminologie hanteerde.
Eens.quote:Op zondag 13 september 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Kan iemand het postgedrag van die Noek eens onder de loep nemen?
Users tyfusdom, debiel en wat al niet noemen omdat de inhoud je niet aanstaat lijkt me niet bijdragen aan de sfeer in het centrale topic.
Is vandaag al de zoveelste keer dat ze dergelijke terminologie hanteerde.
Ja, en ik adviseer je met klem om iets meer respect jegens anderen aan de dag te leggen.quote:Op zondag 13 september 2020 22:20 schreef Nerdslayer het volgende:
Ey kifesh jullie gooien me reacties weg?
@Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een uit de lucht gegrepen voorspelling. Tenzij we vanwege blijvende tekorten en aanhoudend oplopende besmettingsgevallen straks weer op het punt komen waarbij we kwetsbare ouderen voorrang moeten gaan geven op de testen en jonge mensen maar niet meer testen.
Gokje (en sorry voor het bemoeien); Bericht van Wireless waarschijnlijk een reactie op een ander bericht wat ook verwijdert is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
@:Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.
Even voor de mods...waarom is het bericht wat Elan quote verwijderd (van Wireless)? Of ik ben blind
Was een reactie op een verwijderde post. (Volgens mij iets van dat 90+ het kennelijk niet zo nauw neemt met de regels)quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
@:Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.
Even voor de mods...waarom is het bericht wat Elan quote verwijderd (van Wireless)? Of ik ben blind
Ah, thanksquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Was een reactie op een verwijderde post. (Volgens mij iets van dat 90+ het kennelijk niet zo nauw neemt met de regels)
Hij beweerde dat ouderen primair door hun eigen slechte gedrag besmet raakten, standaard riedeltje als ergens de studenten weer negatief ter sprake komen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gokje (en sorry voor het bemoeien); Bericht van Wireless waarschijnlijk een reactie op een ander bericht wat ook verwijdert is.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:49 schreef wpor het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)-in-heerde~a6269310/
.. die hebben weinig geleerd
Nee.quote:Op zondag 20 september 2020 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we de topicpointer in het algemene topic aanpassen naar "niet op de mens spelen". Alvast bedankt
Oh. Ik had hem al aangepast.quote:
Korfbal?quote:Op zondag 20 september 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind op de bal spelen nog steeds erg cismale centered. Dat kan inclusiever
Ik zie dat een collega die reactie verwijderd heeft. Maar het is sws op de man.quote:Op maandag 21 september 2020 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is mijn reactie op die Titanic-beeldspraak in het algemene topic weg?
Dat was toch helemaal niet op de manquote:Op maandag 21 september 2020 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie dat een collega die reactie verwijderd heeft. Maar het is sws op de man.
"De kapiteins doen dat wel alleen je hebt altijd die paar opvarenden die vinden dat alles anders moet. Doorgaans springen deze opvarenden voor vrouw en kinders in de eerste de beste reddingsboot, trouwens"quote:Op maandag 21 september 2020 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal niet op de man. Kom op zeg.
Je zet een paar users weg als laf en betweterig. En dat was al de derde post ofzo op rij die die kant op ging.quote:Op maandag 21 september 2020 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal niet op de man. Kom op zeg.
En hij mij voor dom omdat ik die passagier ben die volgens hem nog niet door heeft dat het schip zinkt. Zo kan ik het ook.quote:Op maandag 21 september 2020 21:14 schreef capricia het volgende:
[..]
"De kapiteins doen dat wel alleen je hebt altijd die paar opvarenden die vinden dat alles anders moet. Doorgaans springen deze opvarenden voor vrouw en kinders in de eerste de beste reddingsboot, trouwens"
Ja. Je maakt hier iemand voor laf uit.
Die wil ik dan wel zien want dat is pertinent niet waar.quote:Op maandag 21 september 2020 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je zet een paar users weg als laf en betweterig. En dat was al de derde post ofzo op rij die die kant op ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |