Eens.quote:Op zondag 13 september 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
Kan iemand het postgedrag van die Noek eens onder de loep nemen?
Users tyfusdom, debiel en wat al niet noemen omdat de inhoud je niet aanstaat lijkt me niet bijdragen aan de sfeer in het centrale topic.
Is vandaag al de zoveelste keer dat ze dergelijke terminologie hanteerde.
Ja, en ik adviseer je met klem om iets meer respect jegens anderen aan de dag te leggen.quote:Op zondag 13 september 2020 22:20 schreef Nerdslayer het volgende:
Ey kifesh jullie gooien me reacties weg?
@Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een uit de lucht gegrepen voorspelling. Tenzij we vanwege blijvende tekorten en aanhoudend oplopende besmettingsgevallen straks weer op het punt komen waarbij we kwetsbare ouderen voorrang moeten gaan geven op de testen en jonge mensen maar niet meer testen.
Gokje (en sorry voor het bemoeien); Bericht van Wireless waarschijnlijk een reactie op een ander bericht wat ook verwijdert is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
@:Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.
Even voor de mods...waarom is het bericht wat Elan quote verwijderd (van Wireless)? Of ik ben blind
Was een reactie op een verwijderde post. (Volgens mij iets van dat 90+ het kennelijk niet zo nauw neemt met de regels)quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
@:Elan Sorry dat ik jouw bericht quote.
Even voor de mods...waarom is het bericht wat Elan quote verwijderd (van Wireless)? Of ik ben blind
Ah, thanksquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Was een reactie op een verwijderde post. (Volgens mij iets van dat 90+ het kennelijk niet zo nauw neemt met de regels)
Hij beweerde dat ouderen primair door hun eigen slechte gedrag besmet raakten, standaard riedeltje als ergens de studenten weer negatief ter sprake komen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gokje (en sorry voor het bemoeien); Bericht van Wireless waarschijnlijk een reactie op een ander bericht wat ook verwijdert is.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:49 schreef wpor het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)-in-heerde~a6269310/
.. die hebben weinig geleerd
Nee.quote:Op zondag 20 september 2020 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we de topicpointer in het algemene topic aanpassen naar "niet op de mens spelen". Alvast bedankt
Oh. Ik had hem al aangepast.quote:
Korfbal?quote:Op zondag 20 september 2020 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind op de bal spelen nog steeds erg cismale centered. Dat kan inclusiever
Ik zie dat een collega die reactie verwijderd heeft. Maar het is sws op de man.quote:Op maandag 21 september 2020 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is mijn reactie op die Titanic-beeldspraak in het algemene topic weg?
Dat was toch helemaal niet op de manquote:Op maandag 21 september 2020 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie dat een collega die reactie verwijderd heeft. Maar het is sws op de man.
"De kapiteins doen dat wel alleen je hebt altijd die paar opvarenden die vinden dat alles anders moet. Doorgaans springen deze opvarenden voor vrouw en kinders in de eerste de beste reddingsboot, trouwens"quote:Op maandag 21 september 2020 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal niet op de man. Kom op zeg.
Je zet een paar users weg als laf en betweterig. En dat was al de derde post ofzo op rij die die kant op ging.quote:Op maandag 21 september 2020 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal niet op de man. Kom op zeg.
En hij mij voor dom omdat ik die passagier ben die volgens hem nog niet door heeft dat het schip zinkt. Zo kan ik het ook.quote:Op maandag 21 september 2020 21:14 schreef capricia het volgende:
[..]
"De kapiteins doen dat wel alleen je hebt altijd die paar opvarenden die vinden dat alles anders moet. Doorgaans springen deze opvarenden voor vrouw en kinders in de eerste de beste reddingsboot, trouwens"
Ja. Je maakt hier iemand voor laf uit.
Die wil ik dan wel zien want dat is pertinent niet waar.quote:Op maandag 21 september 2020 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je zet een paar users weg als laf en betweterig. En dat was al de derde post ofzo op rij die die kant op ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |