Ik heb daar dus eigenlijk best problemen mee. Dat onversneden racisme moet worden voorgelegd aan een FA. Discrimineren is allemaal lastig en moeilijk, persoonlijke aanvallen worden zonder pardon weggehaald.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik laat een FA ernaar kijken okay?
Dat is nou Fok.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat discrimineren mag, tenzij het op de man is.
Oh leuk...ik ga wel even puzzelen, bedankt voor de melding.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:03 schreef Salina het volgende:
COR / Komen er strengere maatregelen aan?? Zo ja, welke?? Hier zijn twee vervolgtopics op aan gemaakt. Eentje sluiten denk ik.
Zie:
COR / Komen er strengere maatregelen aan?? Zo ja, welke??
COR / Komen er strengere maatregelen aan?? Zo ja, welke??
Je zet een sfeer neer alsof die persconferentie een belangrijke voetbalwedstrijd is!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 02:47 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom is COR / Hoe bereiden jullie je voor op vanavond? dicht? Het is geen onzin vraag. En die winkel-topics zijn niet relevant voor de horeca ondernemers die zich nu al vast willen voorbereiden op dat wat mogelijk komen gaat.
Niet voor zover ik weet maar ik vraag het na voor je.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:41 schreef Za het volgende:
Vraag.
Wanneer ik een thread open moet ik vaak passen en meten qua letters voor wat betreft de TT.
Tegelijkertijd zie ik andere threads met 'ellenlange' TT's, zoals bv deze:
COR / Geen capaciteit om Nederlandse coronapatiënten te behandelen in Dld
Wanneer ik deze TT ga neertypen wordt hij afgebroken, hoe komt dat, is er meer TT ruimte met een abbo oid?
BVD
Thanks, wat zou anders de reden kunnen zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
Niet voor zover ik weet maar ik vraag het na voor je.
Eh, ik ben mod EN abo dus dat zou geen accuraat beeld geven, vermoedelijk, Ik kan ook voorbij de 301 posts limit nog posten, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:33 schreef Za het volgende:
[..]
Thanks, wat zou anders de reden kunnen zijn?
Kun jij een thread openen met de lengte van de TT zoals in mijn voorbeeld?
Mss met knippen en plakken gedaan. En niet met typen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:33 schreef Za het volgende:
[..]
Thanks, wat zou anders de reden kunnen zijn?
Kun jij een thread openen met de lengte van de TT zoals in mijn voorbeeld?
Dat is wel een record dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:36 schreef Tijger_m het volgende:
Eh, ik ben mod EN abo dus dat zou geen accuraat beeld geven, vermoedelijk, Ik kan ook voorbij de 301 posts limit nog posten, bijvoorbeeld.
Ik heb de vraag uitgezet bij de hogere machten en collega mods, ik laat het je weten als er een antwoord is
Als ik het probeer dan kan ik zo ver gaan: Geen capaciteit om Nederlandse coronapatiënten te behandelen in Dld...
3 karakters meer dus dan het voorbeeld wat jij gaf.
Nee, ook bij knippen en plakken kapt hij hem bij mij af na 'behandelen'.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:38 schreef capricia het volgende:
Mss met knippen en plakken gedaan. En niet met typen?
Ja dat maak jij er nu vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:38 schreef Bocaj het volgende:
Je zet een sfeer neer alsof die persconferentie een belangrijke voetbalwedstrijd is!
Hoi. Jouw seksleven lijkt me niets voor het Feedback topic.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:42 schreef eragon2890 het volgende:
Ben vooral blij dat sekswerkers zoals verwacht gewoon zonder nieuwe beperkingen door mogen gaan, verlies ik m'n fun/hobby en wat extra gratis geld niet 😋😍
En er is niets gezecht over het ov dus dat is ook mooi, artis en musea en efteling enzo blijven ook open, kom ik er tenminste ook nog als persoon zonder auto 😂
Heb tickets gekregen voor artis als fooi van een super tevreden klant (krijg wel vaker fooi... zo'n 150 euro per maand, plus m'n laptop, al twee andere laptops, een Android tablet, m'n printer combi, paar keer per maand bied iemand aan om mee te eten met avondeten spontaan, ...), wil er binnenkort eens heen 😄
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoi. Jouw seksleven lijkt me niets voor het Feedback topic.
Mij ook niet, ik dacht dat ik in het maatregelentopic poste!! 😂😂quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoi. Jouw seksleven lijkt me niets voor het Feedback topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |