Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiėren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.quote:Op maandag 28 september 2020 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
Wat jij postte was in mijn opinie ronduit racistisch en niet op zijn plaats in COR.
Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.quote:Op maandag 28 september 2020 00:38 schreef maan_man het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiėren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.
Ik vind het alleen jammer dan @:Danny zijn site naar de verdoemenis laat helpen door een paar ongetalenteerde zoals jij, die hun mening als persoon niet kunnen scheiden van hun functie als mod, maar de schuld afschuift op corona.
Zoals ik al eerder zei: het ontbeert jou een de competentie om een inhoudelijk discussie te voeren. Na een zeer inhoudelijk betoog van mijn kant, moet ik jouw hulptroepen maar mailen, omdat je er zelf niet uitkomt. Een beetje zielig, maar ook aandoenlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.
Donequote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef Nikonlover het volgende:
Mag deze alvast gereekst?
COR / Persconferentie 28 september 19:00: #1 nieuwe maatregelen!
quote:
Nogmaals. Dat was ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
Ik kreeg een absurde note in COR zonder dat een reden is ingevuld, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat @:Tijger_m hierachter zit? Mag ik vragen waarom die note? Omdat ik verdomme zei? Of omdat je niet van grapjes houdt? Vertel, ik ben 1 en al oor.
Ik vind referenties naar de gestapo niet zo grappig eigenlijk en ik zag ook geen smiley bij je post dus ja, die verdween.quote:Op maandag 28 september 2020 14:44 schreef Fred het volgende:
@:tiger_m beetje humor mag toch wel? Dit hele gebeuren is als beperkend genoeg. Als we nou ook al niet meer mogen lachen
Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger...![]()
COR / Poll: De Media Houdt Ons In Angst Voor Het CoronaVirus!
Jij slaat wel veel plat...![]()
Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
Nou, ik ben 56 dus...een jaar of twintig, mischien?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger...![]()
COR / Poll: De Media Houdt Ons In Angst Voor Het CoronaVirus!
Jij slaat wel veel plat...![]()
Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
Dan kan deze toch ook wel dicht?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.
Nee die kan niet dicht, is een prima topic. Verder ga ik ook niet met je in discussie.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:12 schreef Fred het volgende:
[..]
Dan kan deze toch ook wel dicht?
In de OP staat ook niet meer dan een herhaling van OP
COR / Poll: ga je een mondkapje dragen?
Of mag dit wel omdat het een topic van een blauwe is?
kan je ze nog even herhalen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat ik het netjes vragen.
Wat was er mis met mijn posts vanmorgen? Er mogen dagelijks bakken ongefundeerde stront over het kabinet gekieperd worden maar daar iets over opmerken mag niet. Het wemelt van de posts in de trant van 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts en eenzelfde post de andere kant op wordt verwijderd.
Een 'ja maar ze hebbe de hele zomer geen reed gedaan in De Haag' variant op bovenstaande en iets in de trant dat ik hier de laatste tijd vaak het gevoel heb op Facebook te zitten in plaats van op een forum.quote:
Je snapt zelf niet dat zoiets niet helpt in een discussie?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een 'ja maar ze hebbe de hele zomer geen reed gedaan in De Haag'
En die vatte ik op als een FOK!bash.quote:variant op bovenstaande en iets in de trant dat ik hier de laatste tijd vaak het gevoel heb op Facebook te zitten in plaats van op een forum.
Iedere dag hetzelfde riedeltje plaatsen over hoe kut het allemaal wel niet is ook niet. Dit is echt geen argument. Enerzijds laat je wel toe dat het kabinet voor een stel debielen uitgemaakt mag worden (letterlijk) en de 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts mogen ook gerust, maar als er via de andere kant zo'n post geplaatst wordt 'helpt het niet mee in de discussie'. Right.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je snapt zelf niet dat zoiets niet helpt in een discussie?
Het was een constatering over hoe het er in dat topic aan toegaat. Ik denk dat je dat ook wel begreep.quote:[..]
En die vatte ik op als een FOK!bash.
jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedere dag hetzelfde riedeltje plaatsen over hoe kut het allemaal wel niet is ook niet. Dit is echt geen argument. Enerzijds laat je wel toe dat het kabinet voor een stel debielen uitgemaakt mag worden (letterlijk) en de 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts mogen ook gerust, maar als er via de andere kant zo'n post geplaatst wordt 'helpt het niet mee in de discussie'. Right.
[..]
Het was een constatering over hoe het er in dat topic aan toegaat. Ik denk dat je dat ook wel begreep.
Nee, hij bedoelde het niet letterlijk, volgens mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!
Staat die post er nog? Want dat is niet okay.
Nee klopt, posts in die strekking komen gewoon vaak voorbij indd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde het niet letterlijk, volgens mij.
Tja, sommige moderators stimuleren liever dat mensen ongefundeerde bagger kunnen roepen dan dat je mensen daarop aanspreekt. Dan is het opeens niet meer bevorderlijk voor de discussie enzo. Alles wat niet in het narratief van 'bij het RIVM werken alleen maar prutsers past' wordt helaas met argusogen aangekeken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee klopt, posts in die strekking komen gewoon vaak voorbij indd.
Iedere idioot mag weer van alles en nog wat roepen, maar daar wat van zeggen niet. En dan de beleidsmakers verwijten een dubbele agenda te hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet, is niet policy overschrijdend. Dit soort commentaren zijn dat wel. Dus kappen.
Ik had al een aantal berichten verwijderd waar TRs voor gezet waren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Iedere idioot mag weer van alles en nog wat roepen, maar daar wat van zeggen niet. En dan de beleidsmakers verwijten een dubbele agenda te hebben.
Omdat dat gewoon een denigrerende post was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom mag ik niet cynisch zeggen dat ze in Den Haag niet na kunnen denken en alleen op het Fok! Forum wel?
En dat gebeurt natuurlijk verder nooit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon een denigrerende post was.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij denkt soms echt dat je boven iedereen staat he en slimmer dan velen ?
Ten eerste, “ja maar hullie” is geen argument.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gebeurt natuurlijk verder nooit.
[..]
post dan ook even erbij wat je zelf postte ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gebeurt natuurlijk verder nooit.
[..]
Met vier mods zijn en je verschuilen achter dat je niet alles leest en ziet (terwijl er genoeg is weggehaald en ik netjes een TR heb geplaatst); dat is pas geen argument.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ten eerste, “ja maar hullie” is geen argument.
Ten tweede, ik lees niet alles en ik zie niet alles, heb meer te doen. Ik grijp in op wat ik zie.
ok hierbij:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
post dan ook even erbij wat je zelf postte ?
dat jij geen bronnen nodig hebt want je trekt toch wel je eigen conclusies, zo is er geen discussie meer mogelijk he.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja 'volgens velen' vind ik verder geen argument, oordeel liever zelf.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met vier mods zijn en je verschuilen achter dat je niet alles leest en ziet (terwijl er genoeg is weggehaald en ik netjes een TR heb geplaatst); dat is pas geen argument.
Wat sneu. Haal dan alleen dat stukje van die DM weg.quote:
Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?quote:
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geėditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?
Sorry. Zo werkt het niet.
Ja dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geėditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |