abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195296856
Als bovengemiddeld intelligent persoon heb ik leren leven met minder slimme soortgenoten. Zo nu en dan roepen ze echter een grote irritatie bij mij op. Neem in dit geval @tijger_m. Ik ben lekker op inhoud van gedachten aan het wisselen met @WheeledWarrior. Fijn op inhoud niks aan de hand. Maar schijnbaar is @Tijger_m een andere mening toegedaan. Prima, dan kunnen wij daarover discussiėren. Echter ontbeert het @Tijger_m aan de competenties om een fatsoenlijke discussie te voeren en misbruikt hij zijn rechten als mod om meningen die niet in zijn straatje passen te verwijderen. Niet echt bevorderlijk voor een levendige discussie.

Vervolgens neem ik netjes afscheid van @WheeledWarrior en geef aan waarom ik verder niet meer zal reageren. Wel zo netjes zou je denken. Maar boem, bericht weer verwijderd onder het motto: "- Nee, klachten over moderatie horen in FB -" Eerst was ik verbaasd dat @Tijger_m het verschil tussen een discussie fatsoenlijk afsluiten en klagen niet zag. Maar toen ik daar wat langer over nadacht verbaasde het mij niet. Eerder had @Tijger_m namelijk al aangetoond dat hij niet het fatsoen had om op een in zijn ogen onwelgevallige mening te reageren, maar in plaats daarvan zijn functie als mod te misbruiken. Ik kon dus niet anders dan de conclusie trekken dat @Tijger_m de betekenis van het woord fatsoen niet kent.

Ik merk dit steeds vaker op, ook in NWS. Er wordt gemod op meningen die de mod niet deelt. Daarom dat ik mij steeds vaker onthoudt van een bezoek aan dit medium. Dan kan @Danny wel zielig een donatieverzoekje met een dito tekstbalk op de site plaatsen en corona de schuld geven van de teruggelopen advertentie-inkomsten. Maar als je iedere gek met een muis en een toetsenbord de macht geeft om mod te spelen en de mening te verwijderen die niet in zijn straatje past. Dan jaag je de gebruikers weg en lopen de advertentie-inkomsten terug.
pi_195296894
Wat jij postte was in mijn opinie ronduit racistisch en niet op zijn plaats in COR.
pi_195297019
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
Wat jij postte was in mijn opinie ronduit racistisch en niet op zijn plaats in COR.
Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiėren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.

Ik vind het alleen jammer dan @Danny zijn site naar de verdoemenis laat helpen door een paar ongetalenteerde zoals jij, die hun mening als persoon niet kunnen scheiden van hun functie als mod, maar de schuld afschuift op corona.
pi_195297032
Kan deze TS tegen zichzelf in bescherming genomen worden en hier een slotje op?
COR / Daily Mail: Minder corona problemen in Belarus dan in het VK
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195297052
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 00:38 schreef maan_man het volgende:

[..]

Bedankt voor het onderschrijven van mijn voorgaande betoog "in mijn opinie". Het gaat dus om jouw opinie. Niks objectiefs, maar om jouw mening. Precies wat ik al zei. Maar goed, als jij alleen verder wil discussiėren met mensen die in in jouw opinie een gewenste opvatting hebben, prima. Ik zal mij niet meer in de discussie mengen. Maar benoemen dat het er in andere contreien anders aan toe gaat dan hier is geen racisme, maar een feit. Of dacht je dat ze overal om 18:00 aan tafel zitten om stamppot met worst te eten? Helaas wordt het woord racisme tegenwoordig te pas en te onpas misbruikt. Dit belemmert een goede inhoudelijk discussie.

Ik vind het alleen jammer dan @:Danny zijn site naar de verdoemenis laat helpen door een paar ongetalenteerde zoals jij, die hun mening als persoon niet kunnen scheiden van hun functie als mod, maar de schuld afschuift op corona.
Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.
pi_195297117
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 00:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je leest niet erg goed, zie ik. Maar het staat je vrij om jouw visie hierop naar forum@fok.nl te sturen, dan zal een FA er naar kijken.
Zoals ik al eerder zei: het ontbeert jou een de competentie om een inhoudelijk discussie te voeren. Na een zeer inhoudelijk betoog van mijn kant, moet ik jouw hulptroepen maar mailen, omdat je er zelf niet uitkomt. Een beetje zielig, maar ook aandoenlijk.

Maar goed, in dit hele verhaal is er maar een iemand die zich de ogen uit de kop moet schamen en ben ik. Dat ik wederom zo dom ben om mijn kostbare tijd aan dit gepeupel te besteden, terwijl ik weet dat het jullie niet aan zelfreflectie doen. Of toch wel? Kijk, ik ben zo groot om aan te geven dat ik mij de ogen uit de kop moet schamen en waarom. Waar heb jij steken laten vallen tijdens dit dispuut? Ben mans genoeg om in de spiegel te kijken?

Als nu geen of een derde inhoudsloze reactie volgt, dan weet ik het zeker. Jij bent mijn tijd niet waard.
pi_195297150
Er is niets inhoudelijks toe te voegen. Ik heb aangegeven waarom je post gemodereerd is, de enige partij op FOK! die dat terug kan draaien zijn de FA's.

Het gescheld en de persoonlijke aanvallen in jouw posts maakt je zaak echter bepaald niet sterker.
  maandag 28 september 2020 @ 11:17:28 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195300875
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195300938
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 28 september 2020 @ 11:21:05 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195300960
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 11:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Done
^O^
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 28 september 2020 @ 14:44:18 #111
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195305238
@tiger_m beetje humor mag toch wel? Dit hele gebeuren is als beperkend genoeg. Als we nou ook al niet meer mogen lachen :'(
So we just called him Fred
pi_195327938
Ik kreeg een absurde note in COR zonder dat een reden is ingevuld, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat @Tijger_m hierachter zit? Mag ik vragen waarom die note? Omdat ik verdomme zei? Of omdat je niet van grapjes houdt? Vertel, ik ben 1 en al oor.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2020 16:53:37 ]
pi_195329001
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:53 schreef blackmirror het volgende:
Ik kreeg een absurde note in COR zonder dat een reden is ingevuld, ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat @:Tijger_m hierachter zit? Mag ik vragen waarom die note? Omdat ik verdomme zei? Of omdat je niet van grapjes houdt? Vertel, ik ben 1 en al oor.
Nogmaals. Dat was ik.
Hihaho posts kunnen verwijderd worden. Zeker in een forum als COR.
Het was niets ernstigs. Alleen een verwijderde ONZ post die ik opgenomen heb ik je notes.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195334948
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 14:44 schreef Fred het volgende:
@:tiger_m beetje humor mag toch wel? Dit hele gebeuren is als beperkend genoeg. Als we nou ook al niet meer mogen lachen :'(
Ik vind referenties naar de gestapo niet zo grappig eigenlijk en ik zag ook geen smiley bij je post dus ja, die verdween.
pi_195360916
boe

[ Bericht 59% gewijzigd door Da_Sandman op 01-10-2020 11:53:40 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:11:31 #116
65846 Bocaj
47th President.
pi_195361408
Pffffff Tiger... ;(

COR / Poll: De Media Houdt Ons In Angst Voor Het CoronaVirus!

Jij slaat wel veel plat... :{
Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
pi_195361438
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger... ;(

Mag ik vragen wanneer jij moderator af bent? (Kom ik dan wel weer een keertje terug!)
Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.
zie email 27 oktober
pi_195361766
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Pffffff Tiger... ;(

Nou, ik ben 56 dus...een jaar of twintig, mischien?
pi_195362224
Laat ik het netjes vragen.
Wat was er mis met mijn posts vanmorgen? Er mogen dagelijks bakken ongefundeerde stront over het kabinet gekieperd worden maar daar iets over opmerken mag niet. Het wemelt van de posts in de trant van 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts en eenzelfde post de andere kant op wordt verwijderd.
In Southern Sun
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:12:17 #120
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195364908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Volledig terecht slotje. Met alleen zo’n poll in de OP komen we nergens.
Dan kan deze toch ook wel dicht?
In de OP staat ook niet meer dan een herhaling van OP

COR / Poll: ga je een mondkapje dragen?

Of mag dit wel omdat het een topic van een blauwe is?
So we just called him Fred
pi_195365036
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:12 schreef Fred het volgende:

[..]

Dan kan deze toch ook wel dicht?
In de OP staat ook niet meer dan een herhaling van OP

COR / Poll: ga je een mondkapje dragen?

Of mag dit wel omdat het een topic van een blauwe is?
Nee die kan niet dicht, is een prima topic. Verder ga ik ook niet met je in discussie.
zie email 27 oktober
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:25:50 #122
131800 Tarado
capō de fusca
pi_195365164
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat ik het netjes vragen.
Wat was er mis met mijn posts vanmorgen? Er mogen dagelijks bakken ongefundeerde stront over het kabinet gekieperd worden maar daar iets over opmerken mag niet. Het wemelt van de posts in de trant van 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts en eenzelfde post de andere kant op wordt verwijderd.

kan je ze nog even herhalen?
pi_195365187
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

kan je ze nog even herhalen?
Een 'ja maar ze hebbe de hele zomer geen reed gedaan in De Haag' variant op bovenstaande en iets in de trant dat ik hier de laatste tijd vaak het gevoel heb op Facebook te zitten in plaats van op een forum.
In Southern Sun
pi_195368291
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een 'ja maar ze hebbe de hele zomer geen reed gedaan in De Haag'
Je snapt zelf niet dat zoiets niet helpt in een discussie?
quote:
variant op bovenstaande en iets in de trant dat ik hier de laatste tijd vaak het gevoel heb op Facebook te zitten in plaats van op een forum.
En die vatte ik op als een FOK!bash.
zie email 27 oktober
pi_195369731
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je snapt zelf niet dat zoiets niet helpt in een discussie?
Iedere dag hetzelfde riedeltje plaatsen over hoe kut het allemaal wel niet is ook niet. Dit is echt geen argument. Enerzijds laat je wel toe dat het kabinet voor een stel debielen uitgemaakt mag worden (letterlijk) en de 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts mogen ook gerust, maar als er via de andere kant zo'n post geplaatst wordt 'helpt het niet mee in de discussie'. Right.

quote:
[..]

En die vatte ik op als een FOK!bash.
Het was een constatering over hoe het er in dat topic aan toegaat. Ik denk dat je dat ook wel begreep.
In Southern Sun
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 20:22:18 #126
236264 crew  capricia
pi_195372483
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iedere dag hetzelfde riedeltje plaatsen over hoe kut het allemaal wel niet is ook niet. Dit is echt geen argument. Enerzijds laat je wel toe dat het kabinet voor een stel debielen uitgemaakt mag worden (letterlijk) en de 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts mogen ook gerust, maar als er via de andere kant zo'n post geplaatst wordt 'helpt het niet mee in de discussie'. Right.
[..]

Het was een constatering over hoe het er in dat topic aan toegaat. Ik denk dat je dat ook wel begreep.
jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!

Staat die post er nog? Want dat is niet okay.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195372504
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:22 schreef capricia het volgende:

[..]

jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!

Staat die post er nog? Want dat is niet okay.
Nee, hij bedoelde het niet letterlijk, volgens mij.
pi_195372602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, hij bedoelde het niet letterlijk, volgens mij.
Nee klopt, posts in die strekking komen gewoon vaak voorbij indd.
In Southern Sun
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:11:23 #129
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195381555
Kunnen al die mondkapjes-topics niet centraal? Ontstaat een wildgroei intussen.
pi_195396894
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee klopt, posts in die strekking komen gewoon vaak voorbij indd.
Tja, sommige moderators stimuleren liever dat mensen ongefundeerde bagger kunnen roepen dan dat je mensen daarop aanspreekt. Dan is het opeens niet meer bevorderlijk voor de discussie enzo. Alles wat niet in het narratief van 'bij het RIVM werken alleen maar prutsers past' wordt helaas met argusogen aangekeken.

Bottom line is: je mag alles roepen wat er opkomt in je 'stream of consciousness' (bronnen, een degelijke argumentatie of gezond verstand zijn facultatief). De discussie naar een hoger niveau tillen door duidelijk te maken dat iemands onderbuikgevoel GEEN valide argument is wordt niet op prijs gesteld.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één ą twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195448386
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Niet, is niet policy overschrijdend. Dit soort commentaren zijn dat wel. Dus kappen.
Iedere idioot mag weer van alles en nog wat roepen, maar daar wat van zeggen niet. En dan de beleidsmakers verwijten een dubbele agenda te hebben. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één ą twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195460536
In Southern Sun
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:35:52 #133
236264 crew  capricia
pi_195462438
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:28 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Iedere idioot mag weer van alles en nog wat roepen, maar daar wat van zeggen niet. En dan de beleidsmakers verwijten een dubbele agenda te hebben. :')
Ik had al een aantal berichten verwijderd waar TRs voor gezet waren.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195465685
Waarom mag ik niet cynisch zeggen dat ze in Den Haag niet na kunnen denken en alleen op het Fok! Forum wel?
In Southern Sun
pi_195465748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom mag ik niet cynisch zeggen dat ze in Den Haag niet na kunnen denken en alleen op het Fok! Forum wel?
Omdat dat gewoon een denigrerende post was.
zie email 27 oktober
pi_195465783
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Omdat dat gewoon een denigrerende post was.
En dat gebeurt natuurlijk verder nooit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:31 schreef Predator40 het volgende:

[..]

jij denkt soms echt dat je boven iedereen staat he en slimmer dan velen ?
In Southern Sun
pi_195465799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

[..]

Ten eerste, “ja maar hullie” is geen argument.

Ten tweede, ik lees niet alles en ik zie niet alles, heb meer te doen. Ik grijp in op wat ik zie.
zie email 27 oktober
pi_195465827
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

[..]

post dan ook even erbij wat je zelf postte ?
dat jij geen bronnen nodig hebt want je trekt toch wel je eigen conclusies, zo is er geen discussie meer mogelijk he.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195465839
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ten eerste, “ja maar hullie” is geen argument.

Ten tweede, ik lees niet alles en ik zie niet alles, heb meer te doen. Ik grijp in op wat ik zie.
Met vier mods zijn en je verschuilen achter dat je niet alles leest en ziet (terwijl er genoeg is weggehaald en ik netjes een TR heb geplaatst); dat is pas geen argument.
In Southern Sun
pi_195465866
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:09 schreef Predator40 het volgende:

[..]

post dan ook even erbij wat je zelf postte ?
dat jij geen bronnen nodig hebt want je trekt toch wel je eigen conclusies, zo is er geen discussie meer mogelijk he.
ok hierbij:
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja 'volgens velen' vind ik verder geen argument, oordeel liever zelf.
In Southern Sun
pi_195465895
He hou eens op. FB is niet voor de onderlinge discussie.
zie email 27 oktober
pi_195465897
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Met vier mods zijn en je verschuilen achter dat je niet alles leest en ziet (terwijl er genoeg is weggehaald en ik netjes een TR heb geplaatst); dat is pas geen argument.
Waarvan akte.
zie email 27 oktober
pi_195465900
-ik zei ophouden-

[ Bericht 97% gewijzigd door trein2000 op 06-10-2020 15:15:35 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195466314
Het gaat echt enorm offtopic in het algemene topic nu.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195484250
-Geen DM's openbaren-

[ Bericht 98% gewijzigd door trein2000 op 07-10-2020 13:00:40 ]
In Southern Sun
pi_195484370
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
-Geen DM's openbaren-
Wat sneu. Haal dan alleen dat stukje van die DM weg.
In Southern Sun
pi_195484375
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
-Geen DM's openbaren-
Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?
Sorry. Zo werkt het niet.
zie email 27 oktober
pi_195484411
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 13:04:09 ]
pi_195484415
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?
Sorry. Zo werkt het niet.
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geėditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?
In Southern Sun
pi_195484455
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geėditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?
Ja dat wil ik ook wel eens weten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')