Het poll icoontje naast "php" onder de smileys. Zelfde balk als waar je de tekst vet maakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
? Ik doe wat fout blijkbaar... Vind hem er ook raar uitzien?
Vertel!
Ze halen ook elke keer mensen voor de camera die hard roepen dat COVID onzin is en moet stoppen met die lockdowns overal.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:59 schreef Bocaj het volgende:
Waarom deze Poll?
Voor mijn gevoel kan de media helemaal niet meer op een normale toon Corona coveren.
Het is altijd maar weer dat de Hollander dit of dat fout doet en zich nergens van aantrekt!
Dan halen ze weer een zieke jonge man van 25 voor de camera met de mededeling dat het JOUW ook kan overkomen!
Dat zitten ze weer te zeiken dat we maar 300 ic-bedden hebben op 17 miljoen mensen! Pas op hoor!
Ik ben het belerende taaltje dat ze uitslaan meer dan zat!
Ben ik nou de enige?
Zou dat ook niet te maken hebben met de Toon die de media aanslaat?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze halen ook elke keer mensen voor de camera die hard roepen dat COVID onzin is en moet stoppen met die lockdowns overal.
Hihi ja hij is leuk hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
naja, je bent in ieder geval 1 van de enigen hier die nogal beheerst lijkt te worden door COVID19.
Of hij leuk is boeit me niet. Het is in ieder geval wel waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |