Drie weken lang pannenkoeken eten, yess!!quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:13 schreef Nikonlover het volgende:
Geen foto maar de koopmans pakken en pakken meel gaan aardig hard in de supermarkten (AH, Jumbo, Dekmarkt, Deen) waar ik vanmorgen geweest ben. Ze hadden niet heel veel meer.
https://nl.aliexpress.com(...)02_,searchweb201603_quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ik heb geen foto van lege schappen, maar wel van Lego schapen.
Bij de AH zijn de Koopmans pakken in de aanbieding en gisteren bij de ah in mijn buurt was er genoegquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:13 schreef Nikonlover het volgende:
Geen foto maar de koopmans pakken en pakken meel gaan aardig hard in de supermarkten (AH, Jumbo, Dekmarkt, Deen) waar ik vanmorgen geweest ben. Ze hadden niet heel veel meer.
Toevallig afgelopen week weer wat zakken meel besteld bij de molen. De timing was perfectquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:13 schreef Starhopper het volgende:
Nu nog een foto van vandaagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:51 schreef pullup het volgende:
Het ging weer los vandaag
[ afbeelding ]
Kind in korte broek en volwassene zonder mondkapje en zonder jas.. Ik denk dat dit niet vandaag was!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:51 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie trollactiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:51 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker in de korte broek en t-shirt in de supermarkt op 6 februari met -4... Goed verhaal pik!!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:51 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Oh noes!! Sherlock is wakkerquote:Op zondag 7 februari 2021 16:14 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Lekker in de korte broek en t-shirt in de supermarkt op 6 februari met -4... Goed verhaal pik!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |